The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sportdreamzz Concert Agenda 2005
Deze week werken in het Luxor Theater Rotterdam.

Musical Awards en daarna meteen door naar Lichtevoorde voor Arrow classic rock Festival. ff weer 2 weken pleite van huis
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Foo Fighters en Korn naar Lowlands.... Waarom weer 2 bands die de afgelopen 2-3 jaar al geweest zijn?
Reply
Zo, net even 2 kaartjes besteld voor het concert van Eminem op 6 september in de Arena :8:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Lijkt me ook gruwelijk, alleen vind ik de kaartjes onacceptabel duur. Ik wacht dus op de week voor het concert, wie weet worden er op marktplaats nog wat kaartjes goedkoop evrkocht door mensne die ineens niet meer kunnen of kaartjes over hebben.
Reply
u2 komt eraaaan Big GrinBig GrinBig Grin:Big GrinBig GrinBig Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dugarry Wrote:Lijkt me ook gruwelijk, alleen vind ik de kaartjes onacceptabel duur. Ik wacht dus op de week voor het concert, wie weet worden er op marktplaats nog wat kaartjes goedkoop evrkocht door mensne die ineens niet meer kunnen of kaartjes over hebben.

precies!! Ik wil ook best graag heen gaan, maar niet voor dat geld.... ik kijk mijn Up In Smoke Tour DVDtje nog wel een keer.

Trouwens een hiphop concert moet je niet in een stadion geven.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Waar dan?
Reply
EN Coldplay komt er aan! 17/6 Frühlinger See, Köln
Reply
Davydoff Wrote:
Dugarry Wrote:Lijkt me ook gruwelijk, alleen vind ik de kaartjes onacceptabel duur. Ik wacht dus op de week voor het concert, wie weet worden er op marktplaats nog wat kaartjes goedkoop evrkocht door mensne die ineens niet meer kunnen of kaartjes over hebben.

precies!! Ik wil ook best graag heen gaan, maar niet voor dat geld.... ik kijk mijn Up In Smoke Tour DVDtje nog wel een keer.

Trouwens een hiphop concert moet je niet in een stadion geven.

In ieder geval niet in de Arena nee, met die belabberde geluidskwaliteit die ze daar hebben.. :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Dugarry Wrote:Waar dan?

HMH is mij goed bevallen. Maar alle concerten in de Arena tot nu toe vond ik niets. Het is gewoon TE groot en vooral een lekker hiphopconcert moet je in een wat "kleinere" ruimte houden. Ik heb het niet zo op stadions.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
De arena zuigt inderdaad enorm Dave. Ben er geweest met Bon Jovi, Hazes (2x), The Peppers en Toppers in concert. Het geluid is echt slecht!
Reply
Gisteravond naar Mylo in de welkweg.. was gezellig en opzich wel aardige muziek.. veel mooie vrouwen trouwens... :8:
Wie dit leest is gek
Reply
Dugarry Wrote:De arena zuigt inderdaad enorm Dave. Ben er geweest met Bon Jovi, Hazes (2x), The Peppers en Toppers in concert. Het geluid is echt slecht!

Toevallig. Ik ook met Bon Jovi en The Peppers..... maar ik hou ook niet zo van die giga concerten waar je geen flikker van ziet behalve als je 5 uur van te voren voor de deur gaat liggen en daarna tegen de dranghekken wil aanpissen omdat je geen kant meer op kan.

Een goed hiphop concert moet je trouwens ook in een lekkere kleine ruimte houden. Jurassic 5 in The Paradiso was bijvoorbeeld super.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Peppers in Ahoy, 2003 was super. Lekker middag R'dam, beetje indrinken met wat maten en toen 1,5 uur van te voren anawezig. We stonden 1e rij, in het voorvak, hgeerlijk dus!

VOlgende week Coldplay in de Frühlinger See Köln. Heb geen idee wat het voor zaal is, ik hoorde niet zo groot, maar kon er weinig over vinden op t net.

We gaan iig om een uurtje of 09.00, dus we zijn dr om 11.00, het begint om 17.00 dus we zijn lekker optijd.

Dave, kun jij niet even kijken of je wat over die zaal/veld/strand kan vinden? Jij bent een goede zoeker is me opgevallen.
Reply
ik ben je google niet!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Aaaahhh, please..... :x
Reply
dEUS
Datum: dinsdag 18 oktober 2005
Voorverkoop vanaf: zaterdag 11 juni 2005
aanvang: 21.00 uur Paradiso
zaal open: 19.30 uur
entree: 20,-
Voorverkoop ook bij Concerto.

HIM
Datum: donderdag 22 september 2005
Voorverkoop vanaf: zaterdag 11 juni 2005
aanvang: 20.30 uur Paradiso
zaal open: 19.00 uur
entree: 22,50
Voorverkoop ook bij Concerto.


Melkweg The Max

FLOGGING MOLLY
Melkweg The Max, Nederland
Ma, 27/06/05 20.30 uur
Kaartjes: 15,-


PENNYWISE
Melkweg The Max, Nederland
Do, 30/06/05 20.30 uur
Evenementcode: PEN3006
Kaartjes: 15,-

STEREOPHONICS & SUPPORT ACT
Heineken Music Hall, Nederland
Wo, 28/09/05 20.00 uur
€ 30,-
Reply
Tippie is Pennywise, daar ga ik zeker heen.

Morgen eerst Coldplay, 17.00, Live @ Die Fühlinger See, Köln. Ik kan niets over een zaal etc. vinden, dus ik neem aan dat het lekekr buiten in het zonnetje op het strand van de Fühlinger see is.
Reply
Gisteren bij Audioslave in HMH geweest... Wat een supervet concert!! Ze speelden twee uur (waar zie je dat nog tegenwoordig?). Ook enkele Soundgarden- en RATM-klassiekers kwamen voorbij...

Het hoogtepunt was toch wel de toegift... Chris Cornell die solo met alleen een akoestische gitaar Black Hole Sun en daarna een Soundgarden-medley speelde... Vervolgens de rest van de band die aanhaakte bij Highway... En daarna de HMH helemaal uit zijn dak op Killing In The Name en Cochise...

Ben benieuwd of ze het zaterdag weer zo doen, dan gaat heel het Goffertpark uit zijn dak denk ik...
Reply
Ik ben gisteravond naar The Finn Brothers (Tim en Neil van Split Enz & Crowded House) geweest in De Oosterpoort alhier. Ik hou van melodieuze, verzorgde muziek met zo nu en dan een stevig stukje gitaarwerk en een sfeervolle piano en dat was volop aanwezig. Ze speelden 1 uur en 3 kwartier en een gevarieerde set uit de jaren 70 van Split Enz tot nummers van hun nieuwste album en zo hoort het ook.

Ze zouden eerst op 18 april al komen, maar 2 dagen daarvoor had de voormalig drummer van Crowded House (Paul Hester) zichzelf opgehangen in Melbourne, dus daar moesten ze (begrijpelijkerwijs) voor terug naar Australië/NZ. Om Paul te herdenken werd Four Seasons in One Day door de hele zaal gezongen met alleen Neil op een akoestische gitaar als begeleiding. Kippenvel.

In het voorprogramma stond Lester Osbourne (met o.a. de beide zoons van Neil Finn) en die speelden o.a. 1 fantastisch instrumentaal nummer met alleen een gitaar en drumkit.

Ik zie trouwens dat ze vanavond in de HMH staan (extra concert?). Iemand die zich verveelt en in de buurt is? Ga daarheen voor een sfeervolle avond met harmonieuze zang, goede muzikanten en een maffe 50-er met tamboerijn. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Keyzer Wrote:Gisteren bij Audioslave in HMH geweest... Wat een supervet concert!! Ze speelden twee uur (waar zie je dat nog tegenwoordig?). Ook enkele Soundgarden- en RATM-klassiekers kwamen voorbij...

Het hoogtepunt was toch wel de toegift... Chris Cornell die solo met alleen een akoestische gitaar Black Hole Sun en daarna een Soundgarden-medley speelde... Vervolgens de rest van de band die aanhaakte bij Highway... En daarna de HMH helemaal uit zijn dak op Killing In The Name en Cochise...

Ben benieuwd of ze het zaterdag weer zo doen, dan gaat heel het Goffertpark uit zijn dak denk ik...

De enige band die ik echt ga missen zaterdag, daar ik niet aanwezig kan zijn. Hopelijk spelen ze morgen als support act bij Coldplay in Keulen.... :razz:

Hun nieuwe nummer, Be Yourself is ook erg goed.
Reply
Keyzer Wrote:Gisteren bij Audioslave in HMH geweest... Wat een supervet concert!! Ze speelden twee uur (waar zie je dat nog tegenwoordig?). Ook enkele Soundgarden- en RATM-klassiekers kwamen voorbij...

Het hoogtepunt was toch wel de toegift... Chris Cornell die solo met alleen een akoestische gitaar Black Hole Sun en daarna een Soundgarden-medley speelde... Vervolgens de rest van de band die aanhaakte bij Highway... En daarna de HMH helemaal uit zijn dak op Killing In The Name en Cochise...

Ben benieuwd of ze het zaterdag weer zo doen, dan gaat heel het Goffertpark uit zijn dak denk ik...

Over 2 weken op Werchter! En dit klinkt echt goed!!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Chris C. is natuurlijk een van de beste rockzangers van de afgelopen 20 jaar... die had ik graag eens in de hoofdrol van Jesus Christ Superstar willen zien Idea
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Myles Kennedy van Alter Bridge heeft ook een aardig strotje... Eveneens morgen op FoR, beetje jammer dat ze de opener zijn...

Ben ik de enige van het forum die gaat, of gaan er nog meer? Misschien dat we een soort van mini-forummeeting kunnen houden?
Reply
ga er deze vrijdag weer werken, moeten wat dingetjes wortden omgebouwd, geluid en zo, wel vet podium hooer 2 mainstages in 1
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Ik zal er zijn zondag.

Coldplay was echt superrrrrrrrrrr, het beste concert wat ik ooit live aanschouwt heb.

Lekker buiten in het zonnetje bij de Fühlinger See, tussen Keulen en Leverkussen.

Beter dan een orgasme!!!
Reply
Damn, FoR was echt wreed... Ozzy Osbourne leek herboren op het podium, Audioslave kickte zwaar ass en Rammstein liet de hemel boven Nijmegen (letterlijk) in vuur en vlam staan... Wat een spectaculaire show... Jammer dat er nauwelijks interactie tussen de Duitse shockrockers en het publiek was... Eén keer zei Till 'Danke', daar hield het wel mee op... Oh ja, de bassist ging in zo'n Zodiac over het publiek heen, dat was ook nog wel cool...

Velvet Revolver viel me zwaar tegen, kan die Scott Weiland niet gewoon een OD nemen? Ik had wel de eer om voor het concert even een kwartiertje met Duff en Matt te zitten, blijven toch jeugdhelden... Al zou ik eigenlijk interview met Slash hebben, maar die was te moe van de dagen ervoor dus lag in de tourbus te slapen...
Reply
Gisteren trouwens ook naar Bruce Springsteen geweest... Eén van de mooiste concerten die ik gezien heb... De man en zijn gitaar (en piano, clavecimbel en banjo), meer niet... Geen opsmuk, weinig licht... Alleen maar The Boss en zijn instrumenten... SCHIT-TE-REND
Reply
ik moest werken bij de tribute night een dag er voor en ik hoorde dat het concert van Bruce alles met zitplaatsen was, kom daar is toch geen hol aan
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Keyzer Wrote:Damn, FoR was echt wreed... Ozzy Osbourne leek herboren op het podium, Audioslave kickte zwaar ass en Rammstein liet de hemel boven Nijmegen (letterlijk) in vuur en vlam staan... Wat een spectaculaire show... Jammer dat er nauwelijks interactie tussen de Duitse shockrockers en het publiek was... Eén keer zei Till 'Danke', daar hield het wel mee op... Oh ja, de bassist ging in zo'n Zodiac over het publiek heen, dat was ook nog wel cool...

Velvet Revolver viel me zwaar tegen, kan die Scott Weiland niet gewoon een OD nemen? Ik had wel de eer om voor het concert even een kwartiertje met Duff en Matt te zitten, blijven toch jeugdhelden... Al zou ik eigenlijk interview met Slash hebben, maar die was te moe van de dagen ervoor dus lag in de tourbus te slapen...

En nog in de kroeg geweest Keyzer? Ik houd helemaaaaal niet van de muziek maar het was idd super zaterdag. Ben niet geweest maar wel ff bij goffertzicht op het terras gezeten en ook in vele andere wijken in Nijmegen was de muziek goed te horen. Het moet echt vet zijn geweest als ik de "kenners" zo hoor, enige wat ze idd ook allemaal zeggen als negatief puntje was het Contact met het publiek van Rammstein. Toch wel vet dat er weer sinds lange tijd zo'n groot evenement op het goffertpark was.

P.S. 'S avonds in de stad was ook vet, al die rockers die door de stad liepen. Ik stond voor me stamkroeggie op het terras, komen er ineens stuk of 15 harleys kenker hard door de straat rijden, draaien om en parkeren. ff wat zuipen bij het Biljardcentrum er tegenover en daarna weer met een enorme (schitterende) teringherrie weer weg te rijden Notworthy
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: