The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mss moest Reker wel naar zijn ernstig zieke moeder!? :roll:

Als Gomes dit echt gezegd heeft dan denk ik weer wel dat Valencia (of een andere club) erg aan hem trekt en dat ie gewoon weg wil....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bredanaar Wrote:Nee de JC-schaal :lol: Undecided

Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided

Wat een dijenkletser...
The great old Ludwig von...
Reply
Vermaelen heeft 'gewoon' het kampioensschap meegemaakt in 2003/2004, 1 potje meegedaan.... :lol:

Ken je klassiekers, boertjes!
Reply
Ekslem Wrote:Mss moest Reker wel naar zijn ernstig zieke moeder!? :roll:

Dat is 1 van de weinige dingen die ik zo kan verzinnen, maar noem je dat een afspraak? Als het iets in de voetbalsfeer is kan ik niet zo 1, 2, 3 belangrijkere dingen verzinnen dan Gomes voor de club behouden.

Ekslem Wrote:Als Gomes dit echt gezegd heeft dan denk ik weer wel dat Valencia (of een andere club) erg aan hem trekt en dat ie gewoon weg wil....

Gomes mag sowieso niet naar Valencia zei Reker stellig.. net als dat er op de maandag na AZ-thuis een nieuwe trainer zou zijn.
Reply
Hoe had Reker het dan moeten noemen... mss wat het een belangrijke zakelijke afspraak die belangrijker was... weet jij veel!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Hoe had Reker het dan moeten noemen... mss wat het een belangrijke zakelijke afspraak die belangrijker was... weet jij veel!

Zoals.. ? Het contracteren van Ronaldinho ofzo?
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Hoe had Reker het dan moeten noemen... mss wat het een belangrijke zakelijke afspraak die belangrijker was... weet jij veel!

Zoals.. ? Het contracteren van Ronaldinho ofzo?

iets strategisch ipv dit tactische geneuzel
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Telegraaf: spoedoverleg met Gomes

BRON: Telegraaf.nl

Volgens De Telegraaf is er gisteren een overleg geweest door Jan Reker met de zaakwaarnemer van Gomes. "Er is een vervolgafspraak gepland, omdat ik naar een andere afspraak moest. Ik wil niet ingaan op wat er inhoudelijk is besproken, want dan maak ik de situatie alleen maar erger", aldus Reker. Gomes zou achter zijn woorden blijven staan. "Misschien gaan we na de wedstrijd tegen Roda JC nog een keer om de tafel, maar voor mij hoeft dat niet per se”, aldus Gomes.

-
Ik kan al wel ruiken dat het publiek het vanavond massaal voor Gomes gaat opnemen, maar van mij hoeft het eigenlijk niet. Dat interview ok, maar als PSV vervolgens meteen zaken wil gaan doen en je blijft het allemaal wegwuiven dan is dat behoorlijk kansloos. Overigens van Reker weer niet zo fraai dat hij zn andere afspraak blijkbaar belangrijker vond dan Gomes behouden voor PSV. Confused

ik heb dat interview nu gelezen, en ik ben met je eens dat hij daar wat milder overkomt en de deur meer dan op een kier zet. na deze reactie lijkt mijn eerste indruk dat hij een dubbele agenda heeft en krokodillentranen huilt toch meer voor de hand te liggen. hij kan weg en iedereen geeft de schuld aan reker.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Telegraaf: spoedoverleg met Gomes

BRON: Telegraaf.nl

Volgens De Telegraaf is er gisteren een overleg geweest door Jan Reker met de zaakwaarnemer van Gomes. "Er is een vervolgafspraak gepland, omdat ik naar een andere afspraak moest. Ik wil niet ingaan op wat er inhoudelijk is besproken, want dan maak ik de situatie alleen maar erger", aldus Reker. Gomes zou achter zijn woorden blijven staan. "Misschien gaan we na de wedstrijd tegen Roda JC nog een keer om de tafel, maar voor mij hoeft dat niet per se”, aldus Gomes.

-
Ik kan al wel ruiken dat het publiek het vanavond massaal voor Gomes gaat opnemen, maar van mij hoeft het eigenlijk niet. Dat interview ok, maar als PSV vervolgens meteen zaken wil gaan doen en je blijft het allemaal wegwuiven dan is dat behoorlijk kansloos. Overigens van Reker weer niet zo fraai dat hij zn andere afspraak blijkbaar belangrijker vond dan Gomes behouden voor PSV. Confused

ik heb dat interview nu gelezen, en ik ben met je eens dat hij daar wat milder overkomt en de deur meer dan op een kier zet. na deze reactie lijkt mijn eerste indruk dat hij een dubbele agenda heeft en krokodillentranen huilt toch meer voor de hand te liggen. hij kan weg en iedereen geeft de schuld aan reker.

Dat ben ik dan weer met jou eens (al denk ik nog steeds dat het eerder van zijn zaakwaarnemer komt dan van hemzelf), maar je moet niet vergeten dat het bericht uit de nummer 1 stookkrant van Nederland komt, terwijl er verder nergens melding van wordt gemaakt.
Reply
'Chelsea wil Modric halen en bij PSV stallen'
Volgens de Kroatische Vecernji List zou Chelsea belangstelling hebben voor het grote Kroatische talent Luka Modric en hem bij PSV willen stallen. Ajax deed in de zomer al een poging Modric te halen, maar die bleke toen te duur. Volgens geruchten zouden ze nu opnieuw interesse hebben.

cry
Reply
Wees er maar trots op dat je club niets meer is dan een parkeergarage van en europese topclub. Liever 5e uit eigen kracht, dan op die manier landskampioen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Wees er maar trots op dat je club niets meer is dan een parkeergarage van en europese topclub. Liever 5e uit eigen kracht, dan op die manier landskampioen.

Nee dat treurmuizen publiek bij Heerenveen :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:Wees er maar trots op dat je club niets meer is dan een parkeergarage van en europese topclub. Liever 5e uit eigen kracht, dan op die manier landskampioen.

cry

Ik geloof meteen dat jij gruwelijk zou balen als Heerenveen een Europese topspeler een jaartje kan huren. Xtragaap4de En je hoort de Tukkers toch ook niet klagen dat ze vorig seizoen 4e werden omdat ze de parkeergarage van PSV mochten zijn? :razz:
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Wees er maar trots op dat je club niets meer is dan een parkeergarage van en europese topclub. Liever 5e uit eigen kracht, dan op die manier landskampioen.

cry

Ik geloof meteen dat jij gruwelijk zou balen als Heerenveen een Europese topspeler een jaartje kan huren. Xtragaap4de En je hoort de Tukkers toch ook niet klagen dat ze vorig seizoen 4e werden omdat ze de parkeergarage van PSV mochten zijn? :razz:

1 speler is tot daaraan toe. Moet er niet aan denken dat er bij Heerenveen 5 huurlingen rondlopen van 1 en dezelfde club.....en al helemaal niet voor langere tijd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Wees er maar trots op dat je club niets meer is dan een parkeergarage van en europese topclub. Liever 5e uit eigen kracht, dan op die manier landskampioen.

cry

Ik geloof meteen dat jij gruwelijk zou balen als Heerenveen een Europese topspeler een jaartje kan huren. Xtragaap4de En je hoort de Tukkers toch ook niet klagen dat ze vorig seizoen 4e werden omdat ze de parkeergarage van PSV mochten zijn? :razz:

Ach 1 topper oké, maar een half elftal......
Reply
Mukkus Wrote:5 huurlingen rondlopen van 1 en dezelfde club

Fabian Wrote:Ach 1 topper oké, maar een half elftal......

Helemaal mee eens! Neem trouwens aan dat jullie hiermee niet op PSV doelen ofzo, want dan zouden de opmerkingen kant noch wal raken.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:5 huurlingen rondlopen van 1 en dezelfde club

Helemaal mee eens! Neem trouwens aan dat jullie hiermee niet op PSV doelen ofzo, want dan zouden de opmerkingen kant noch wal raken.

Alex, evt.Modric, Rajkovic, Farfan, Gomes, Salcido, Alcides, handjevol braziliaanse talenten die door Piet de Visser voor Chelsea zijn gescout en bij PSV in jeugdelftallen rondlopen etc.etc.

Klopt, ik doel inderdaad op VVV. :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:5 huurlingen rondlopen van 1 en dezelfde club

Helemaal mee eens! Neem trouwens aan dat jullie hiermee niet op PSV doelen ofzo, want dan zouden de opmerkingen kant noch wal raken.

Alex, evt.Modric, Rajkovic, Farfan, Gomes, Salcido, handjevol braziliaanse talenten die door Piet de Visser voor Chelsea zijn gescout en bij PSV in jeugdelftallen rondlopen etc.etc.

Klopt, ik doel inderdaad op VVV. :roll:

Hoe kan Salcido dan deze week hebben bijgetekend? En waarom is er rond de contractverlenging van Gomes zoveel te doen? Speelt Alex nog bij PSV? Als Farfan van Chelsea is, waarom komt Manchester City dan 15 miljoen bieden bij PSV? En Piet de Visser is gewoon bij PSV in dienst als scout. En waarom vergeet je te vermelden dat Koevermans, Perez, Mendez, Marcellis, Aissati, Afellay en Zonneveld eigendom van Chelsea zijn? Confused

Oftewel: PSV heeft nog nooit meer dan 1 Chelsea huurling tegelijk in de selectie gehad.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:5 huurlingen rondlopen van 1 en dezelfde club

Helemaal mee eens! Neem trouwens aan dat jullie hiermee niet op PSV doelen ofzo, want dan zouden de opmerkingen kant noch wal raken.

Alex, evt.Modric, Rajkovic, Farfan, Gomes, Salcido, handjevol braziliaanse talenten die door Piet de Visser voor Chelsea zijn gescout en bij PSV in jeugdelftallen rondlopen etc.etc.

Klopt, ik doel inderdaad op VVV. :roll:

Hoe kan Salcido dan deze week hebben bijgetekend? En waarom is er rond de contractverlenging van Gomes zoveel te doen? Speelt Alex nog bij PSV? Als Farfan van Chelsea is, waarom komt Manchester City dan 15 miljoen bieden bij PSV? En Piet de Visser is gewoon bij PSV in dienst als scout. En waarom vergeet je te vermelden dat Koevermans, Perez, Mendez, Marcellis, Aissati, Afellay en Zonneveld eigendom van Chelsea zijn? Confused

Oftewel: PSV heeft nog nooit meer dan 1 Chelsea huurling tegelijk in de selectie gehad.

Alcides en Rajkovic, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bankzitters tellen uiteraard niet. Xtragaap4de
Reply
Wrom heb je het dan over de selectie?

Maar het wordt hier idd wel zwaar overtrokken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Maar ik word hier idd wel zwaar afgetrokken!

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Oftewel: PSV heeft nog nooit meer dan 1 Chelsea huurling tegelijk in de selectie gehad.

1. Rajkovic
2. Alcides

Da's meer wel dan 1.

Ik sprak trouwens over meerdere seizoenen, de vorige seizoenen horen daar ook bij. Destijds speelde huurling Alex van Chelsea wel degelijk bij PSV. Waarom zou Salcido zijn contract bij PSV niet verlengen? Alex had ook een contract bij PSV, wat overruled kon worden door Chelsea.

Chelsea koopt Alex, stalt hem bij PSV, Alex heeft een contract bij PSV, Chelsea roept Alex terug en betaalt PSV 1 dollar. PSV betaalt (een groot deel van) het loon van Alex. Een zelfde constructie loopt ook met Salcido, Farfan, Gomes, Alcides en wat voor zuidamerikaans schorem daar nog meer rondloopt.

Peter Wrote:En waarom vergeet je te vermelden dat Koevermans, Perez, Mendez, Marcellis, Aissati, Afellay en Zonneveld eigendom van Chelsea zijn?
Weet je dat niet?

* Koevermans - is van AZ gekocht
* Perez - gekocht van Ajax
* Mendez - zuidamerikaans schorum, kan ik best vergeten zijn.
* Marcellis - eigen jeugd
* Aisatti - gescout in het Anne Frank plantsoen
* Afellay - zie Aisatti
* Zonneveld- gekocht van NAC.

Dat jij dat niet weet als PSV-supporter. Dat heb je met teletekst-supporters.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Maar ik word hier idd wel zwaar afgetrokken!

[gay]

weet ik ook weer hoe jij over je vriendin denkt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Wrom heb je het dan over de selectie?

Maar het wordt hier idd wel zwaar overtrokken!

petertje lult weer eens uit zn nek Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Affelay is ook gewoon verlengd met optie tot eerste koop voor Chelski, schijnt ook een deel van zijn salaris nu voor rekening te nemen, anders kon psv niet aan z'n wensen tegemoet komen...... =D>
Reply
Mukkus Wrote:Chelsea koopt Alex, stalt hem bij PSV, Alex heeft een contract bij PSV, Chelsea roept Alex terug en betaalt PSV 1 dollar. PSV betaalt (een groot deel van) het loon van Alex. Een zelfde constructie loopt ook met Salcido, Farfan, Gomes, Alcides en wat voor zuidamerikaans schorem daar nog meer rondloopt.

Je gelooft dit nog echt ook he? :lol:
Reply
Fabian Wrote:Affelay is ook gewoon verlengd met optie tot eerste koop voor Chelski, schijnt ook een deel van zijn salaris nu voor rekening te nemen, anders kon psv niet aan z'n wensen tegemoet komen...... =D>

Xtragaap4de
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Chelsea koopt Alex, stalt hem bij PSV, Alex heeft een contract bij PSV, Chelsea roept Alex terug en betaalt PSV 1 dollar. PSV betaalt (een groot deel van) het loon van Alex. Een zelfde constructie loopt ook met Salcido, Farfan, Gomes, Alcides en wat voor zuidamerikaans schorem daar nog meer rondloopt.

Je gelooft dit nog echt ook he? :lol:

Ik niet alleen. Ongeveer een half jaar geleden waren er in de Sportweek 4 hele bladzijden aan dit soort constructies tussen PSV en Chelsea gewijd.

Dat alle supporters van PSV 3 jaar geleden riepen dat Alex wel degelijk eigendom was van PSV, zagen we een half jaar geleden wel wat daar waar van was.

Begin het nou maar te geloven, Peter. Anders moet je straks weer huilen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply



Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: