20-06-2005, 11:40 AM
Ik dacht ook aan El Hamdaoui, ik denk niet dat Nigel in Rotterdam gaat stappen.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Robin van Persie in cel wegens (aangifte van) verkrachting
|
20-06-2005, 11:40 AM
Ik dacht ook aan El Hamdaoui, ik denk niet dat Nigel in Rotterdam gaat stappen.
20-06-2005, 11:54 AM
ik denk sprockel. maar die is 22. snoyl speelt geen eerste divisie. als de jong meegeweest was had men hem heus wel herkend in de hyper hyper. geldt ook voor loovens en van dieren.
mels van driel is ook een optie, maar ik denk dat persie geen nederlanders in zijn vriendenkring heeft. :razz:
20-06-2005, 11:58 AM
Wie het ook is van de eerdergenoemde namen, ze hebben 1 grote overeenkomst in de vorm van een IQ van beneden de 100. Kan me derhalve voorstellen dat het na die betreffende getuigenis alleen maar beroerder is geworden voor Robin.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
20-06-2005, 12:02 PM
Wellicht Reinhard Breinburg.
Hij lijkt als enige aan het profiel te voldoen, maar ik zou niet weten in hoeverre die bevriend is met Van Persie.
20-06-2005, 12:04 PM
Mist Wrote:Wellicht Reinhard Breinburg. kan ook idd.
20-06-2005, 12:17 PM
Matador! Wrote:ik denk niet dat Nigel in Rotterdam gaat stappen. Heb De Jong wel eens in gezelschap van Van Persie en Ulrich van Gobbel gezien in de Now & Wow
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
20-06-2005, 12:29 PM
waf Wrote:ik denk sprockel. maar die is 22. snoyl speelt geen eerste divisie. als de jong meegeweest was had men hem heus wel herkend in de hyper hyper. geldt ook voor loovens en van dieren. Heb altijd met Van Dieren gespeeld tot ie naar Rotterdam ging, we mochten toen met Nunspeet D1 tegen hun D1 spelen, bij ons speelde van Dieren mee. We werden opgerold met 8-0. Van Dieren is dus nu 24........ of wordt binnenkort 34. GIgn toe veel met hem om, in de basisschool tijd, onder mijn aanvoerderschap werden we dat jaar natuurlijk ook kampioen, zowel in de herst, zaal en voorjaarscompetitie. In de zaal werd osn D1 opgesplitst in 2 teams, welke beide 1e werden. Dat was zijn laatste jaar Nunspeet, hij kon indertijd ook naar Ajax, maar onze trainer die was echt superfanatiek kakkerlak, samen met de broer van Van Dieren, zowel uit als thuis en heeft de interesse van Ajax achtergehouden, daar ook van Dieren zelf kakkerlak was en zn pa ook. DIe heeft hem dus jarenlang 5x per week van Nunspeet naar Rotterdam gereden. De man is vorig jaar op de piste overleden aan een hartstilstand, een superkerel was het. ZIjn broer zie ik elke week nog wel 1-2x met voetbal of uitgaan, die is echt knettergek, op een grappige manier.
20-06-2005, 12:33 PM
Quote:Van Dieren is dus nu 24........ of wordt binnenkort 34. GIgn toe veel met hem om, in de basisschool tijd, onder mijn aanvoerderschap werden we dat jaar natuurlijk ook kampioen, zowel in de herst, zaal en voorjaarscompetitie. In de zaal werd osn D1 opgesplitst in 2 teams, welke beide 1e werden. Zo hij gaat hard vooruit ofniet? :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
20-06-2005, 12:34 PM
Dugarry Wrote:Van Dieren is dus nu 24........ of wordt binnenkort 34. GIgn toe veel met hem om, in de basisschool tijd, onder mijn aanvoerderschap werden we dat jaar natuurlijk ook kampioen, zowel in de herst, zaal en voorjaarscompetitie. In de zaal werd osn D1 opgesplitst in 2 teams, welke beide 1e werden. Hey EB!!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
20-06-2005, 12:35 PM
Dugarry, ook samen met kolkie kolkie frok frok?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
20-06-2005, 12:53 PM
Heet zijn broer Jan - Willem of Boet?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
20-06-2005, 01:18 PM
Bumme Wrote:Sandra K. Ferne is het niet, volgens een betrouwbare bron. Santi Kolk is geen tegenpool van Van Persie, die is zo nodig nog arroganter en op de voorgrond aanwezig. Mounir is nog geen 21. Als Nigel het nu eens zou zijn... :razz: :razz: :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
20-06-2005, 01:20 PM
Bumme Wrote:Heet zijn broer Jan - Willem of Boet? Jan willem "Rocky" van Dieren. Zn zus heet Monique, die is weer een jaartje ouder dan ik.
20-06-2005, 01:27 PM
Ik heb bij Jan Willem in de klas gezeten in Naarden. Doe hem maar de groeten van mij. Als je mijn forumnaam noemt heb je meer kans dat hij mij kent dan wanneer je mijn echte naam zal noemen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
20-06-2005, 01:28 PM
Bumme dus, of Vincent??? Xie hem vanavond welw eer, moet vrijdag tegen hem ballen, die gast is echt knettergestoord!
20-06-2005, 02:06 PM
ok
20-06-2005, 05:51 PM
Glen Loovens :8:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
20-06-2005, 05:53 PM
Volgens onbevestigde geruchten gaat het om Glenn Loovens of Said Boutahar.
20-06-2005, 05:54 PM
Duh!!!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
20-06-2005, 05:55 PM
Kennedy Wrote:Duh!!!! Alsof jij de eerste was met Loovens :roll:
20-06-2005, 05:59 PM
Wel op deze pagina :razz:
20-06-2005, 08:32 PM
Lamme Lennie Wrote:Volgens onbevestigde geruchten gaat het om Glenn Loovens of Said Boutahar.Of misschien wel beiden, het Rotterdams Dagblad meldt zelfs dat het gaat om "Twee betaald voetballers, een uit de eredivisie en een uit de eerste divisie."
20-06-2005, 09:22 PM
Robin v P gaat vaker met Snoyl stappen, laatst zelfs hier in Zoetermeer.
Snoyl is overigens bij Feyenooit weggestuurd ivm zijn stapgedrag, 1 van zijn blessures had hij te danken omdat meneer kwaad was, Amphion uit was gegooid en vervolgens een ruit insloeg. (ehbo enz enz....) Overigens heb ik geen idee welke spelers het zouden betreffen, maar dat 'lekt' nog wel... :wink:
20-06-2005, 09:26 PM
Hij is hier toch al een paar keer genoemd, maar Glenn Loovens is toch echt de man die we zoeken, ook duidelijk de tegenpool van Van Persie.
20-06-2005, 10:33 PM
Mist Wrote:Lamme Lennie Wrote:Volgens onbevestigde geruchten gaat het om Glenn Loovens of Said Boutahar.Of misschien wel beiden, het Rotterdams Dagblad meldt zelfs dat het gaat om "Twee betaald voetballers, een uit de eredivisie en een uit de eerste divisie." en een marokkaans uiterlijk. boezemvriend boutahar denk ik. terwijl persie lag te rampetampen in de badkamer verstopte waarschijnlijk hij haar kleren.
21-06-2005, 09:36 AM
Mist Wrote:Wellicht Reinhard Breinburg. yep, dit is de eerste (volgens de telegraaf). hij was in slaap gevallen dus weet niet wat er gebeurd is.... AD Wrote:Vriend Van Persie: Verkrachting? No way
21-06-2005, 09:49 AM
Robin is een verkrachter, Patrick een verkrachter en een moordenaar.
Zo zal er wel weer geluld gaan worden over onze stervoetballer in spé.
21-06-2005, 11:16 AM
Dugarry Wrote:Robin is een verkrachter, Patrick een verkrachter en een moordenaar. Ja, Patrick is absoluut een moordenaar. Misschien moet je het boekje van Wilfried de Jong eens een keer lezen. En wat betreft van Persie begin ik toch aardig te twijfelen. Met 3 man en 1 geil wijf diep in de ochtend een hotelkamer huren om over voetbal te praten???????? Weggaan met haar schoen en haar in de badkamer achterlaten?????? Klinkt niet al te zuiver.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
|
« Next Oldest | Next Newest »
|