The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ajax - PSV
Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Ben zelf ook druk bezig en heb wat lijntjes uitstaan. Wil marktplaats nog even niet gebruiken maar als het op een andere manier niet lukt zal ik zelf maar eens wat extra moeten dokken. Als ik er zondag maar bij kan zijn!

Je doet wel opvallend veel moeite om PSV te zien voetballen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:Als ik er zondag maar bij kan zijn!

Hoeveel heb je d'r voor over? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:voor over?

[gay]
Reply
Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Ben zelf ook druk bezig en heb wat lijntjes uitstaan. Wil marktplaats nog even niet gebruiken maar als het op een andere manier niet lukt zal ik zelf maar eens wat extra moeten dokken. Als ik er zondag maar bij kan zijn!

Over marktplaats gesproken, hoe is het nou afgelopen vorige keer met die knakkert?
The great old Ludwig von...
Reply
Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank!

bij mij sta je ook op de reservelijst!
Reply
gittermaster Wrote:

Over marktplaats gesproken, hoe is het nou afgelopen vorige keer met die knakkert?

Die heeft mijn €70,00 lekker gehouden, overigens niet nadat hij nog minstens 4 man had opgelicht. Utrecht uit heb ik dus op tv gezien ipv in het stadion.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:

prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten.
Reply
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:

Die heeft mijn €70,00 lekker gehouden, overigens niet nadat hij nog minstens 4 man had opgelicht. Utrecht uit heb ik dus op tv gezien ipv in het stadion.

Je had toch wat gegevens van hem...
Ik wil wel ff irritant gaan doen. Wat een teringlijer
The great old Ludwig von...
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:

prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten.

Dus geen 410 kaart gekocht Bum ?
Jammer !

Laat je me nog even weten welke uitpot we pakken ?
Reply
Fabian Wrote:Laat je me nog even weten welke uitpot we pakken ?

[gay]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik ben er ook zondag, in een thuisvak, zal maar niet zeggen welke.. :oops: :oops:
Reply
Voyou Wrote:Ik ben er ook zondag, in een thuisvak, zal maar niet zeggen welke.. :oops: :oops:

Dat zien we vanzelf na de 0-3. Dan zitten alleen de PSV-fans in de thuisvakken er nog.. Hakkuh
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:

Dat hoop ik niet voor Feyenoord als Roda zo blijft voetballen als afgelopen weekend.
Reply
Peter Wrote:
Voyou Wrote:Ik ben er ook zondag, in een thuisvak, zal maar niet zeggen welke.. :oops: :oops:

Dat zien we vanzelf na de 0-3. Dan zitten alleen de PSV-fans in de thuisvakken er nog.. Hakkuh

:cheers:
Reply
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:

Dat hoop ik niet voor Feyenoord als Roda zo blijft voetballen als afgelopen weekend.

huh, had psvee nou een off day of was roda zo goed? na de wedstrijd lag het nog aan roda. wie zegt dat feyenoord dan ook een off day heeft?
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:

huh, had psvee nou een off day of was roda zo goed? na de wedstrijd lag het nog aan roda. wie zegt dat feyenoord dan ook een off day heeft?

Als PSV een off-day heeft is het gewoon net zo goed als Feyenoord in topvorm. Wink Maar zoals ik in het internationale deel al zei: Roda JC speelde zijn beste duel ooit, PSV zijn slechtste thuisduel in jaren. Dat gecombineerd maar 2-4 een klein uitgevallen uitslag.
Reply
Peter Wrote:Roda JC speelde zijn beste duel ooit

Waar baseer je dat op?
Reply
Ik ga een boek lezen van een prachtige schrijver tijdens deze wedstrijd
[Image: 3589-c.jpg]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply

Calimero
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mukkus Wrote:

Waar baseer je dat op?

Op de gemiddelde mening op de Roda JC forums naar aanleiding van deze wedstrijd. Zat dat van de week een beetje te lezen allemaal omdat ik wel benieuwd was wat hun ervan vonden. Zelf kan ik er uiteraard niet over oordelen.. ik zie die Limbo's maar 1x per jaar spelen.
Reply
Quote:wat hun ervan vonden

#-o

Reply
Jansoe Wrote:
Quote:wat hun ervan vonden

#-o

Inderdaad! Het is: wat HULLIE ervan vonden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bumme Wrote:prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten.

Je bedoelt Ajax thuis tegen Roda?

Reply
Kansen op 'afgelasting', politie schijnt as zondag te gaan staken... #-o
Reply
een legendarische 6-0 voor ajax :lol:
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:

Waar baseer je dat op?

Op de gemiddelde mening op de Roda JC forums naar aanleiding van deze wedstrijd. Zat dat van de week een beetje te lezen allemaal omdat ik wel benieuwd was wat hun ervan vonden. Zelf kan ik er uiteraard niet over oordelen.. ik zie die Limbo's maar 1x per jaar spelen.

Ik kan me nog een Roda JC uit herinneren tegen AC Milan....
Reply
THE SHUFFLE Wrote:een legendarische 6-0 voor ajax :lol:

ajax of ajjax?
Reply
Fabian Wrote:Kansen op 'afgelasting', politie schijnt as zondag te gaan staken... #-o

Hmm.. dus toch. Ik hoorde daar gisteren in het stadion ook iemand over, maar kon het gisterenavond vervolgens nergens terugvinden op teletekst ofzo, dus dacht dat het onzin was. Ben benieuwd dan.

Als de pot daardoor niet doorgaat ga ik denk ik toch maar gewoon naar Amsterdam.. ideale dag om een bank te overvallen.
Reply
Mukkus Wrote:
THE SHUFFLE Wrote:een legendarische 6-0 voor ajax :lol:

ajax of ajjax?

Voor PSSV, ik ben er immers van overtuigd dat Gommes de 0 wel houdt!
Reply
Jansoe Wrote:
Bumme Wrote:prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten.

Je bedoelt Ajax thuis tegen Roda?

Nope, Feyenoord - Roda van 20 april as.
Reply

Forum Jump: