The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

gloryhunt topic
gittermaster Wrote:Amstel66 doesn't show [ Ah, 6h ]a pair of Aces.
Deze snap ik trouwens ook niet :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die kan je bij PP gewoon uit last hand halen.... Hij geeft aan dat hij ze niet liet zien, maar het programma daarentegen...
The great old Ludwig von...
Reply
Echt?! Maar pas nadat je van tafel bent gegaan toch? En zelfs dan vind ik het niet kunnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nee hoor, bij pp heb je rechtsboven een kopje met last hand..hierin kan je de laatste 10 handen bekijken, echter krijg je alleen de combi van de tegenstander te zien als het tot een showdown is gekomen, dus niet als hij je eruit bluft na de turn of de river...
Reply
everest is zo ongeveer de enige site die dit niet doet ad. Ik vind t ook raar hoor maar everest is dus echt de enige uitzondering voor zover ik weet.
Reply
Mac Wrote:everest is zo ongeveer de enige site die dit niet doet ad. Ik vind t ook raar hoor maar everest is dus echt de enige uitzondering voor zover ik weet.

Nee ik vind t niet raar.
Menig speler heeft poker tracker en kan t direct al zien. Mensen die dit niet hebben of beginners die dit niet eens kennen worden dan benadeeld. Ik vind dit dus een terechte gang van zaken
Reply
huh? pokertracker kan t alleen zien als het in de handhistory staat. Het gaat me erom dat het in de handhistory getoond wordt. In live spel kun je je kaarten gewoon mucken en dan komen ze het nooit te weten (of er moeten holecams zijn en uitgezonden worden op tv). Nu kun je bij een showdown altijd de kaarten opzoeken van de ander.
Reply
Maar dat gebeurt toch pas als je van tafel weg bent? En dan nog vind ik het niet goed. Stel dat je regelmatig bij iemand aan tafel zit, hoe kun je dan nog werken aan table image?
Reply
oke, ik begreep je anders.
Ik weet overigens niet precies hoe t zit, wanneer mag je een hand mucken en wanneer niet.
Als je gecalled wordt moet je als eerste showen, of juist als je de call maakt?
Reply
nee hoor gelijk erna en je kaarten worden alleen getoond bij een showdown he ad verder nooit. Showdowns zijn er vaak niet om bij te dragen aan je table image dat doe je met handen waar je geen showdown hebt
Reply
gittermaster Wrote:oke, ik begreep je anders.
Ik weet overigens niet precies hoe t zit, wanneer mag je een hand mucken en wanneer niet.
Als je gecalled wordt moet je als eerste showen, of juist als je de call maakt?

bij de poker clinic vandaag heb ik geleerd dat als je gecalled wordt je als eerste moet showen Wink
Reply
Smile
wat betreft je table image, inderdaad wat Mac zegt.
Als jij na de river een potbet erin gooit, moeten ze toch echt betalen om je hand te zien, doen ze dit niet, dan zien ze je hand uiteraard niet
Reply
gittermaster Wrote:Smile
Als jij na de river een potbet erin gooit, moeten ze toch echt betalen om je hand te zien, doen ze dit niet, dan zien ze je hand uiteraard niet
Nee, maar in de hand history dus wel...
Reply
ad...welk deel van bij een showdown begrijp je niet?
Reply
Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:Smile
Nee, maar in de hand history dus wel...

??
Reply
Ja oke, was even verward door die hand van Gitter. Maar da is gewoon een all-in, hoe kon hij dan aangeven dat hij ze niet wilt laten zien?
Bij een showdown zonder all-in kan ik het me wel voorstellen...
Reply
waarschijnlijk auto muck aan staan
Reply
toch eens op andere sites spelen ad Tongue daar worden de handen vaak niet opengegooid bij een cashgame allin.
Reply
Jij speelt voornamelijk toernooien, daar is t anders, daar krijg je bij een all in altijd de kaarten te zien
Reply
Mac Wrote:toch eens op andere sites spelen ad Tongue daar worden de handen bijna nooit opengegooid bij een cashgame allin.
Reply
Oke, daar zal het dan aan liggen. Maar ook op tv zie ik de kaarten altijd open gaan bij een all in, maar dat zijn idd alleen toernooien. Waarom zou dat bij cash niet zo zijn?
Reply
tja, waarom win je bij t ene land op doelsaldo en bij t andere kand op onderling resultaat...
Waarschijnlijk gewoon verschillende regels
Reply
Maar toen jij all in ging in die 87-hand, heb jij zijn kaarten dus helemaal niet gezien?! :eeeek:
Reply
volgens mij is het bij toernooien uiteindelijk gedaan om de spanning te verhogen. Een showdown is natuurlijk spectaculair en mooi voor op televisie. Bij een cashgame wordt het bijna nooit gefilmd. Maar als je high stakes poker wel eens kijkt zijn er mensen die hun kaarten gesloten houden (sammy farha bijvoorbeeld)
Reply
nope... Hij mucked en ik krijg geld toegeschoven (wat ik op zich voldoende vind :8: ), maar uiteraard daarna direct naar last hand gekeken, wat hij nou had.
Reply
Dus zodat men aan tafel uiteindelijk bij een verlies niet weet waar je mee all in bent gegaan? Op zich wel logisch omdat je dus kan reloaden. In een toernooi kan dat niet. Bij Everest doen ze het echter wel in cash games, dus ik wist idd niet anders. Weer wat geleerd :razz:
Reply
De regel is dat diegene die de actie maakt als 1e moet showen.

Dus ik bet de river, Mac callt. Moet ik mijn T-hoog bluf laten zien en daarna laat Mac zijn monstercall met A-hoog zien.

Ik bet de river en Mac raised me: Dan moet Mac zijn gehitte AK laten waatna ik mijn set vijfen laat zien :razz:

Overigens is everest idd 1 van de weinige sites waarbij je dat niet ziet. Wel jammer want dan kan je nog sneller zien dat iemand een monsterdonk is. Als ze dat ooit bij everest gaan doen zul je niet weten wat voor belachelijke calls je mee gaat maken.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
gittermaster Wrote:nope... Hij mucked en ik krijg geld toegeschoven (wat ik op zich voldoende vind :8: ), maar uiteraard daarna direct naar last hand gekeken, wat hij nou had.
Maar als je het direct erna kunt zien in de hand history, wat is dan het nut?! :roll:
Reply
Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:nope... Hij mucked en ik krijg geld toegeschoven (wat ik op zich voldoende vind :8: ), maar uiteraard daarna direct naar last hand gekeken, wat hij nou had.
Maar als je het direct erna kunt zien in de hand history, wat is dan het nut?! :roll:

Dat genoeg mensen niet weten dat je dat kan zien :waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
tja, wat het nut is weet ik ook niet, maar wat harry al aangeeft, lang niet iedereen weet dit Smile
Vorige keer echt gelachen. Ik won een pot van een gast die een superbluf deed..
Ik keek en zag zijn kaart en zij tegen hem 47? Hij zei nope pocketpair... Smile
eerst volgende gelegenheid hetzelfde gedaan en toen reageerde hij niet meer :lol:
Reply

Forum Jump: