Threads: 114
Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Ben zelf ook druk bezig en heb wat lijntjes uitstaan. Wil marktplaats nog even niet gebruiken maar als het op een andere manier niet lukt zal ik zelf maar eens wat extra moeten dokken. Als ik er zondag maar bij kan zijn!
Je doet wel opvallend veel moeite om PSV te zien voetballen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 84
Bumme Wrote:Als ik er zondag maar bij kan zijn!
Hoeveel heb je d'r voor over? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Treesong Wrote:voor over?
[gay]
Threads: 312
Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Ben zelf ook druk bezig en heb wat lijntjes uitstaan. Wil marktplaats nog even niet gebruiken maar als het op een andere manier niet lukt zal ik zelf maar eens wat extra moeten dokken. Als ik er zondag maar bij kan zijn!
Over marktplaats gesproken, hoe is het nou afgelopen vorige keer met die knakkert?
The great old Ludwig von...
Threads: 76
Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank!
bij mij sta je ook op de reservelijst!
Threads: 93
gittermaster Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Ben zelf ook druk bezig en heb wat lijntjes uitstaan. Wil marktplaats nog even niet gebruiken maar als het op een andere manier niet lukt zal ik zelf maar eens wat extra moeten dokken. Als ik er zondag maar bij kan zijn!
Over marktplaats gesproken, hoe is het nou afgelopen vorige keer met die knakkert?
Die heeft mijn ââ¬70,00 lekker gehouden, overigens niet nadat hij nog minstens 4 man had opgelicht. Utrecht uit heb ik dus op tv gezien ipv in het stadion.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
waf Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank!
prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten.
Bumme Wrote:gittermaster Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Ben zelf ook druk bezig en heb wat lijntjes uitstaan. Wil marktplaats nog even niet gebruiken maar als het op een andere manier niet lukt zal ik zelf maar eens wat extra moeten dokken. Als ik er zondag maar bij kan zijn!
Die heeft mijn ââ¬70,00 lekker gehouden, overigens niet nadat hij nog minstens 4 man had opgelicht. Utrecht uit heb ik dus op tv gezien ipv in het stadion.
Je had toch wat gegevens van hem...
Ik wil wel ff irritant gaan doen. Wat een teringlijer
The great old Ludwig von...
Threads: 27
Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank!
prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten.
Dus geen 410 kaart gekocht Bum ?
Jammer !
Laat je me nog even weten welke uitpot we pakken ?
Threads: 208
Fabian Wrote:Laat je me nog even weten welke uitpot we pakken ?
[gay]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 31
Ik ben er ook zondag, in een thuisvak, zal maar niet zeggen welke.. :oops: :oops:
Voyou Wrote:Ik ben er ook zondag, in een thuisvak, zal maar niet zeggen welke.. :oops: :oops:
Dat zien we vanzelf na de 0-3. Dan zitten alleen de PSV-fans in de thuisvakken er nog..
Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank!
Dat hoop ik niet voor Feyenoord als Roda zo blijft voetballen als afgelopen weekend.
Threads: 31
Peter Wrote:Voyou Wrote:Ik ben er ook zondag, in een thuisvak, zal maar niet zeggen welke.. :oops: :oops:
Dat zien we vanzelf na de 0-3. Dan zitten alleen de PSV-fans in de thuisvakken er nog.. 
:cheers:
Threads: 76
Peter Wrote:Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank!
Dat hoop ik niet voor Feyenoord als Roda zo blijft voetballen als afgelopen weekend.
huh, had psvee nou een off day of was roda zo goed? na de wedstrijd lag het nog aan roda. wie zegt dat feyenoord dan ook een off day heeft?
waf Wrote:Peter Wrote:Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank!
huh, had psvee nou een off day of was roda zo goed? na de wedstrijd lag het nog aan roda. wie zegt dat feyenoord dan ook een off day heeft?
Als PSV een off-day heeft is het gewoon net zo goed als Feyenoord in topvorm.  Maar zoals ik in het internationale deel al zei: Roda JC speelde zijn beste duel ooit, PSV zijn slechtste thuisduel in jaren. Dat gecombineerd maar 2-4 een klein uitgevallen uitslag.
Peter Wrote:Roda JC speelde zijn beste duel ooit
Waar baseer je dat op?
Threads: 13
Ik ga een boek lezen van een prachtige schrijver tijdens deze wedstrijd
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 40
Peter Wrote:Roda JC speelde zijn beste duel ooit
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Roda JC speelde zijn beste duel ooit
Waar baseer je dat op?
Op de gemiddelde mening op de Roda JC forums naar aanleiding van deze wedstrijd. Zat dat van de week een beetje te lezen allemaal omdat ik wel benieuwd was wat hun ervan vonden. Zelf kan ik er uiteraard niet over oordelen.. ik zie die Limbo's maar 1x per jaar spelen.
Quote:wat hun ervan vonden
#-o
Threads: 131
Jansoe Wrote:Quote:wat hun ervan vonden
#-o
Inderdaad! Het is: wat HULLIE ervan vonden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Bumme Wrote:prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten.
Je bedoelt Ajax thuis tegen Roda?
Threads: 27
Kansen op 'afgelasting', politie schijnt as zondag te gaan staken... #-o
Threads: 15
een legendarische 6-0 voor ajax :lol:
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Roda JC speelde zijn beste duel ooit
Waar baseer je dat op?
Op de gemiddelde mening op de Roda JC forums naar aanleiding van deze wedstrijd. Zat dat van de week een beetje te lezen allemaal omdat ik wel benieuwd was wat hun ervan vonden. Zelf kan ik er uiteraard niet over oordelen.. ik zie die Limbo's maar 1x per jaar spelen.
Ik kan me nog een Roda JC uit herinneren tegen AC Milan....
THE SHUFFLE Wrote:een legendarische 6-0 voor ajax :lol:
ajax of ajjax?
Fabian Wrote:Kansen op 'afgelasting', politie schijnt as zondag te gaan staken... #-o
Hmm.. dus toch. Ik hoorde daar gisteren in het stadion ook iemand over, maar kon het gisterenavond vervolgens nergens terugvinden op teletekst ofzo, dus dacht dat het onzin was. Ben benieuwd dan.
Als de pot daardoor niet doorgaat ga ik denk ik toch maar gewoon naar Amsterdam.. ideale dag om een bank te overvallen.
Mukkus Wrote:THE SHUFFLE Wrote:een legendarische 6-0 voor ajax :lol:
ajax of ajjax?
Voor PSSV, ik ben er immers van overtuigd dat Gommes de 0 wel houdt!
Jansoe Wrote:Bumme Wrote:prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten.
Je bedoelt Ajax thuis tegen Roda?
Nope, Feyenoord - Roda van 20 april as.
|