Threads: 23
Zondag vroeg mn bed uit. Bah! Kutvoetbal.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Threads: 312
Bor de Wolf Wrote:Zondag vroeg mn bed uit. Bah! Kutvoetbal.
Gaan we klagen? Ik moet er om 7.30 uit.. 10 uur lang van huis voor 1,5 uur voetbal.
Threads: 84
Peter Wrote:Bor de Wolf Wrote:Zondag vroeg mn bed uit. Bah! Kutvoetbal.
Gaan we klagen? Ik moet er om 7.30 uit.. 10 uur lang van huis voor 1,5 uur voetbal. 
Ik zou er bijna heengaan om je te zien blauwbekken voor een dichte arena
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
De Ajax- en PSV-fans zijn het er in ieder geval over eens dat het een 2-1 overwinning wordt. :8:
PSV fans voorspellen 1-2 zege op Ajax
Fans: Ajax wint met 2-1 van PSV
Threads: 131
Peter Wrote:Bor de Wolf Wrote:Zondag vroeg mn bed uit. Bah! Kutvoetbal.
Ga je met de driewieler of met de step?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Bor de Wolf Wrote:Zondag vroeg mn bed uit. Bah! Kutvoetbal.
Driewieler.
Threads: 131
Peter Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Bor de Wolf Wrote:Zondag vroeg mn bed uit. Bah! Kutvoetbal.
Driewieler.
Geen skelter gekregen van de Sint? Tssk tssk... :razz:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Bor de Wolf Wrote:Zondag vroeg mn bed uit. Bah! Kutvoetbal.
Driewieler.
Geen skelter gekregen van de Sint? Tssk tssk... :razz:
Nee, van de sint dit jaar slechts een briefje dat ik liever voor Ad Wim moet zijn om weer in aanmerking te komen voor kado's. :|
Threads: 208
Peter irritant menneke we weten nu wel dat je naar Ajax - PSV gaat ........ En we weten ook dat dit je tweede uitwedstrijd na NEC - PSV (met dank aan Harry) gaat worden. Spannend hoor....... hopen dat je zaterdag een beetje kunt slapen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 132
Politieacties rond topduels mogen
De politie mag actievoeren bij twee voetbalwedstrijden in de eredivisie. Dat is de uitspraak van de rechter in kort geding dat vandaag in Amsterdam diende.
De burgemeesters Cohen van Amsterdam en Opstelten van Rotterdam en minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken wilden een verbod op de acties, omdat de veiligheid van de supporters en de bevolking in het geding is. Voetbalbond KNVB steunde de rechtszaak.
Door de acties gaan de duels Ajax-PSV en Feyenoord-AZ waarschijnlijk niet door, omdat er niet genoeg politie bij kan zijn. De politievakbonden zijn kwaad over vastgelopen cao-onderhandelingen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Politie mag staken rond voetbalduels
AMSTERDAM - De werkonderbrekingen die politiebonden dit weekeinde willen houden tijdens twee voetbaltoppers, mogen doorgaan. Dat heeft de voorzieningenrechter in Amsterdam bepaald.
De rechter stelt dat zij hun acties tijdens Feyenoord-AZ en Ajax-PSV kunnen doorzetten omdat alle agenten het werk hervatten als er onveilige situaties ontstaan rond de stadions.
De korpsbeheerders van Rotterdam en Amsterdam hadden geprobeerd de acties te laten verbieden, evenals het Korps landelijke politiediensten. Zij vinden dat de werkonderbrekingen een te groot risico voor de veiligheid opleveren. De rechtbank nam dit argument niet over en gaf het groene licht aan de politiebonden.
Openbare orde
,,Iedereen mag actievoeren, maar de openbare orde en veiligheid kan niet langdurig tekort worden gedaan'', had raadsman D. den Hertog namens de korpsbeheerders en het Korps landelijke politiediensten betoogd. Hij waarschuwde voor het gevaar dat dreigt als een deel van de agenten het werk onderbreekt tijdens de wedstrijden Ajax-PSV en Feyenoord-AZ. ,,Als een aantal agenten uitvalt, wordt de grip van de collega's op de zaak risicovol en kwestieus.''
Afgelasting van de twee wedstrijden in de eredivisie is volgens Den Hertog geen optie, omdat de kans bestaat dat supporters dan alsnog voor onrust zorgen. De politie is in dat geval nodig om supporters die hun frustraties afreageren in toom te houden. ,,Mijn conclusie is dat de politie niet gemist kan worden. Niet als de wedstrijden doorgaan, maar ook niet als ze worden afgelast.''
De vakbonden ACP en ANPV weerspreken dat grote risico's dreigen door hun acties. Agenten die actievoeren zullen aantreden, zodra de korpsleiding meldt dat er gevaarlijke situaties ontstaan rond de stadions. ,,In dat geval beleven de vakbondsbestuurders een eenzame actiebijeenkomst'', verzekerde hun advocaat A. Schellart. ,,Als zich problemen voordoen, zijn alle agenten beschikbaar.''
Mochten de wedstrijden worden afgelast, dan houden de twee vakbonden ook geen acties. Problemen met gefrustreerde supporters kunnen in dat geval met de volledige mankracht worden bestreden.
-
Heeft ie wel een punt.. gewoon ballen dan maar!
Threads: 76
Flixieluv Wrote:Treesong Wrote:Slotje. De pot gaat niet door :|
? Er komt volgens tt een kort geding, en mijn gevoel [gay] :wink: zegt dat de voorzieningenrechter het gevorderde stakingsverbod zal toekennen. De gemeente heeft gewoon een te groot belang bij werkende agenten gedurende een dergelijke voetbalwedstrijd. De vakbonden zullen dat verbod (dienen te) respecteren, en met het deelnemen aan een wilde staking loopt een agent het risico dat hij een loonsanctie krijgt (of op staande voet wordt ontslagen).
Dus: pot gaat door (denk ik).
echt een goed gevoel jij. jij moet rechten gaan studeren!
:wink:
Threads: 2
waf Wrote:Flixieluv Wrote:Treesong Wrote:Slotje. De pot gaat niet door :|
? Er komt volgens tt een kort geding, en mijn gevoel [gay] :wink: zegt dat de voorzieningenrechter het gevorderde stakingsverbod zal toekennen. De gemeente heeft gewoon een te groot belang bij werkende agenten gedurende een dergelijke voetbalwedstrijd. De vakbonden zullen dat verbod (dienen te) respecteren, en met het deelnemen aan een wilde staking loopt een agent het risico dat hij een loonsanctie krijgt (of op staande voet wordt ontslagen).
Dus: pot gaat door (denk ik).
echt een goed gevoel jij. jij moet rechten gaan studeren!
:wink:
"omdat alle agenten het werk hervatten als er onveilige situaties ontstaan rond de stadions."
Met zo'n voorbehoud ist makkelijk scoren. Maar goed, m'n gevoel [gay] zat r naast, ik ga rechten leren... :wink:
Threads: 208
Peter, mss kan je gewoon uitslapen!
Quote:Cohen: "Afgelasting Ajax-PSV ligt voor de hand"
15 december 2007
De kans is groot dat de wedstrijd tussen Ajax en PSV, die komende zondag in de ArenA gespeeld zou worden, niet doorgaat. Burgemeester Job Cohen van Amsterdam hakt vandaag de knoop door, na overleg met politiekorpschef Bernard Welten. "Maar het ligt voor de hand dat het duel niet doorgaat", zegt Cohen in het AD.
Reden hiervoor zijn de aangekondigde stakingen van het politiepersoneel. Hierdoor kan Cohen de veiligheid rond de wedstrijd niet garanderen. Cohen wil vandaag van Welten weten hoe de vork nu precies in de steel zit. "We weten dat alle agenten aan de staking kunnen meedoen. We willen een schatting van de politie hoeveel agenten er daadwerkelijk aan deelnemen", zegt de burgemeester.
In de voetbalwereld reageert men verbolgen op de aangekondigde acties van de politie, die een forse loonsverhoging eisen. PSV-directeur Jan Reker vindt het vreemd dat de politie kiest voor een staking, juist op het moment dat veel burgers daar last van ondervinden. "Ze zouden er ook voor kunnen kiezen even geen bekeuringen uit te delen voor tien kilometer te hard rijden", stelt hij voor.
Eerder liet ook Henk Kesler, de directeur van de Nederlandse voetbalbond KNVB, al duidelijk blijken niet blij te zijn met de acties van de politie. "Wij vinden het belachelijk dat de politie over de rug van het voetbal voor een beter salaris wil strijden. Dat kunnen ze in mijn ogen beter op het Binnenhof doen."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Ik hoop het! Maar tis eerder klote voor de AZ- en Feyenoord-fans die van ver moeten komen. Die moeten straks aanrijden terwijl het verre van zeker is dat er gebald gaat worden. Waarom kunnen ze niet gewoon een beslissing nemen zeg. Zal toch wel op allebei aflasten uitdraaien. Krijgen we binnenkort een 'Super Wednesday' ofzo.. #-o
Threads: 31
En definitief afgelast..
Quote:De wedstrijden Feyenoord -AZ in Rotterdam en Ajax-PSV in Amsterdam zondag gaan niet door. Burgemeesters Cohen en Opstelten durven het niet aan zonder politietoezicht. Agenten voeren zaterdag en zondag actie voor een betere CAO. En als ze actie voeren, kunnen ze geen toezicht houden tijdens de voetbalwedstrijden.
De burgemeesters van de twee steden probeerden via de rechter de acties tegen te houden, want zonder toezicht zouden de wedstrijden weleens helemaal uit de hand kunnen lopen. Maar dat is mislukt, de rechter wil de acties niet verbieden.
De politievakbond ACP heeft zijn zin gekregen, maar echt tevreden zijn de agenten niet. Ze zijn blij dat ze van de rechter actie mogen voeren voor een goede CAO, betere arbeidsvoorwaarden en een beter salaris. Maar het liefst zouden ze helemaal geen actie voeren. De agenten hopen dat er snel aan hun eisen tegemoet gekomen wordt zodat ze snel weer normaal aan de slag kunnen.
Threads: 34
Dan maar hopen dat Vitesse morgen verliest met 0-3.
Threads: 1
ik vind dit echt niet te geloven
het stomste wat ze kunnen doen
volgende week doen ze het weer
dan voetbal je toch niet meer....
Threads: 31
splinter Wrote:ik vind dit echt niet te geloven
De eerste twee regels rijmen niet!
Threads: 97
:letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 133
EB Sports Wrote:Dan maar hopen dat Vitesse morgen verliest met 0-3.
Heerlijk om die oude, vertrouwde EB weer te lezen!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Threads: 2
Voyou Wrote:splinter Wrote:ik vind dit echt niet te geloven
De eerste twee regels rijmen niet!
:lol:
sorrie.....
ik vind dit echt niet te geloven
dan voetbal je weer niet......
in ieder geval verliest ajax dit weekend niet.....
Flixieluv Wrote:Voyou Wrote:splinter Wrote:ik vind dit echt niet te geloven, wat een oen
het stomste wat Cohen kon doen
Winnen is niet alles,
adder... echt prachtig...
alleen jammer dat je de grap niet begrijpt...
splinter Wrote:adder... echt prachtig...
Welke grap?
Winnen is niet alles,
Threads: 114
Adder Wrote:splinter Wrote:adder... echt prachtig...
Welke grap?
Ik ben ook wel benieuwd, eigenlijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
dat bedoel ik dus.....
de eerste die hem begrijpt krijgt van mij een u2 cd
|