The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ajax - PSV
Woensdag 30 januari toch een optie voor Ajax-PSV?

Adrie Koster suggereerde in het programma Voetbal Insite zondagavond dat woensdag 30 januari nu toch onderzocht wordt als optie als datum om Ajax-PSV in te halen. De gemeente zal daarvoor de eis moeten laten vallen dat risicowedstrijden op zondag gespeeld worden. De wedstrijd zou in dat geval in een midweek tussen de uitwedstrijd bij Vitesse (27/1) en de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (3/2) komen te vallen. Het is bijna de enige mogelijke overgebleven datum om de wedstrijd toch in Amsterdam te kunnen laten spelen.

-
Wordt nog een hels karwei om dit allemaal geregeld te krijgen. Ajax-PSV en Ajax-Feyenoord binnen 4 dagen zal de politie van Amsterdam ook blij mee zijn. Maar wat nou als het duel wordt omgedraaid? Is het dan 2x PSV-Ajax dit seizoen of wordt PSV-Ajax van maart dan ook omgedraaid naar Ajax-PSV? Confused
Reply
Peter Wrote:Ajax-PSV en Ajax-Feyenoord binnen 4 dagen zal de politie van Amsterdam ook blij mee zijn.

lekker belangrijk. ze zijn zelf de oorzaak.

je denkt toch niet echt dat de knjb een wedstrijd van ajakkes verloren zal verklaren of zal omdraaien he? dan wordt er gewoon weer een nieuwe regel uit de hoge hoed getoverd hoor.
Reply
Ik werd net gebeld door RTL, of ik gezien mijn onderzoeksprofiel iets wil zeggen in Editie NL over het hoe en wat van spijtbetuigingen. Dit nav de knieval van Henk Kesler. Uiteraard heb ik geweigerd. Niet alleen omdat hun monteerwerk mij vorige keer zeer matig bevallen is, maar vooral omdat ik over dit onderwerp weinig meer te melden heb dan dat Henk Kesler een lul is en beter spijt zou kunnen betuigen voor het feit dat hij ons met deze bondscoach heeft opgezadeld.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
waf Wrote:lekker belangrijk. ze zijn zelf de oorzaak..

Oorzaak zijn naar mijn idee die +/- 50 debielen die het nodig maken dat er zoveel politie bij een voetbalwedstrijd aanwezig moet zijn. Makkelijk om de politie de schuld te geven, waarom mogen zij niet staken en personeel van de NS wel?

Laten ze in Den Haag nou gewoon snel die voetbalwet er doorheen jagen dan is er met een beetje mazzel over twee jaar geen enkele agent meer nodig bij het voetbal.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:

Oorzaak zijn naar mijn idee die +/- 50 debielen die het nodig maken dat er zoveel politie bij een voetbalwedstrijd aanwezig moet zijn. Makkelijk om de politie de schuld te geven, waarom mogen zij niet staken en personeel van de NS wel?

Laten ze in Den Haag nou gewoon snel die voetbalwet er doorheen jagen dan is er met een beetje mazzel over twee jaar geen enkele agent meer nodig bij het voetbal.

ik zeg toch niet dat ze niet mogen staken? ik vind het schandalig dat ze in een conflict met hun werkgever anderen schade toe berokkenen. en dat vind ik ook schandalig als treinmachinisten staken. maar dit is wat mij betreft erger: ze hebben bewust het voetballen uitgekozen, zodat de aandacht het grootst is. kesler is imo terecht kwaad dat het over de rug van het voetbal wordt uitgevochten (en had dat uiteraard NOOIT moeten zeggen).

en als je dan ook nog weet dat ze huilen dat ze een netto maand hongerloon hebben waar ze 200 nette (sic) bij willen hebben en er voor de goede orde niet bijvertellen dat hun werkgever hun ziektekosten betaalt en ze een eindejaarsuitkering hebben van 8% en ze gevarentoeslag krijgen (terwijl er heus schrijnende gevallen zijn, maar als er al een keer een beetje gevaar is dan doen ze geen hol), dan heb ik het wat minder te doen met ze.

fey-az is sowieso geen risicowedstrijd, maar als feyenoord met 0-6 achter komt en van gaal staat dansend langs de lijn, dan is het toch handig als er politie is. dan heb je het wel over meer dan 50 debielen. en dan heb je echt helemaal niets aan een voetbalwet. een voetbalwet zorgt er echt niet voor dat de politie niet meer nodig is of dat een burgermeerster het niet afgelast.

dus.
Reply
waf Wrote:fey-az is sowieso geen risicowedstrijd, maar als feyenoord met 0-6 achter komt en van gaal staat dansend langs de lijn, dan is het toch handig als er politie is.

cry cry
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:

ik zeg toch niet dat ze niet mogen staken? ik vind het schandalig dat ze in een conflict met hun werkgever anderen schade toe berokkenen. en dat vind ik ook schandalig als treinmachinisten staken. maar dit is wat mij betreft erger: ze hebben bewust het voetballen uitgekozen, zodat de aandacht het grootst is. kesler is imo terecht kwaad dat het over de rug van het voetbal wordt uitgevochten (en had dat uiteraard NOOIT moeten zeggen).

en als je dan ook nog weet dat ze huilen dat ze een netto maand hongerloon hebben waar ze 200 nette (sic) bij willen hebben en er voor de goede orde niet bijvertellen dat hun werkgever hun ziektekosten betaalt en ze een eindejaarsuitkering hebben en ze gevarentoeslag krijgen (terwijl er heus schrijnende gevallen zijn, maar als er al een keer een beetje gevaar is dan doen ze geen hol), dan heb ik het wat minder te doen met ze.
fey-az is sowieso geen risicowedstrijd, maar als feyenoord met 0-6 achter komt en van gaal staat dansend langs de lijn, dan is het toch handig als er politie is. dan heb je het wel over meer dan 50 debielen. en dan heb je echt helemaal niets aan een voetbalwet. een voetbalwet zorgt er echt niet voor dat de politie niet meer nodig is of dat een burgermeerster het niet afgelast.

dus.

Kom op Waf.
Loon bij politie is schandalig. Je hebt t over vergoedde ziektekosten en 8% gevarentoeslag, maar dat is toch niets als je dat afzet tegen het feit dat je niet 8 uur per dag, maar feitelijk 24 uur per dag aan t werk bent.
Mijn broertje is toevallig agent en heb een aantal dingen van hem gehoord. Zo heb je de plicht om actie te ondernemen bij een incident indien nodig. Zit je 's avonds lekker met een paar maten een biertje te drinken, komt er een malloot ruzie lopen zoeken, moet jij je als agent er weer mee gaan bemoeien.
Wat mij betreft mag t salaris van de politie verdubbelt worden, mits dit onhoudt dat het niveau van de gemiddelde agent goed is.
En dat Kessler met zijn grafkop op een goedkope manier wil scoren bij de voetbalsupporters maakt me nog misselijker dan standaard als ik naar die vent kijk.
Of deze manier van staken terecht is wete ik niet. Ik ind t moeilijk om dat te beoordelen. Natuurlijk hebben ze maximale media aandacht en dat zal een aspect zijn van deze strategie, maar om t schandalig te noemen vind ik wat ver gaan.
Bij een staking zijn er altijd mensen de dupe, net als bij een ov-staking, dat is volgens mij het hele idee van een staking. Lullig voor de gedupeerden, maar het is nou eenmaal niet anders.

Overigens zie ik van Gaal niet snel dansend langs de lijn staan mt zijn gebroken poot :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Kom op Waf.
Loon bij politie is schandalig. Je hebt t over vergoedde ziektekosten en 8% gevarentoeslag, maar dat is toch niets als je dat afzet tegen het feit dat je niet 8 uur per dag, maar feitelijk 24 uur per dag aan t werk bent.
Mijn broertje is toevallig agent en heb een aantal dingen van hem gehoord. Zo heb je de plicht om actie te ondernemen bij een incident indien nodig. Zit je 's avonds lekker met een paar maten een biertje te drinken, komt er een malloot ruzie lopen zoeken, moet jij je als agent er weer mee gaan bemoeien.
Wat mij betreft mag t salaris van de politie verdubbelt worden, mits dit onhoudt dat het niveau van de gemiddelde agent goed is.
En dat Kessler met zijn grafkop op een goedkope manier wil scoren bij de voetbalsupporters maakt me nog misselijker dan standaard als ik naar die vent kijk.
Of deze manier van staken terecht is wete ik niet. Ik ind t moeilijk om dat te beoordelen. Natuurlijk hebben ze maximale media aandacht en dat zal een aspect zijn van deze strategie, maar om t schandalig te noemen vind ik wat ver gaan.
Bij een staking zijn er altijd mensen de dupe, net als bij een ov-staking, dat is volgens mij het hele idee van een staking. Lullig voor de gedupeerden, maar het is nou eenmaal niet anders.

Overigens zie ik van Gaal niet snel dansend langs de lijn staan mt zijn gebroken poot :razz:

je hoeft maar mavo te doen voor politie. of is het havo? gaan deze gasten elders meer verdienen dan? de meeste dienders die ik tegenkom zijn echt garnalenbreinen.

die 8% is een eindejaarsuitkering. ik zeg niet dat het veel is, ik zeg dat ze hard huilen dat ze zo weinig verdienen, zonder alle componenten van hun loon mee te rekenen. je wordt dus voor de donder gehouden. op feyenoordnet site stond een pdf document waar alles was na te lezen.

het percentage dat ze erbij willen is te hoog (ja zeggen ze dan, rijksambtenaren kregen 10% erbij, maar ze vertellen er niet bij dat dat juist was omdat zij achter liepen bij de politie....).

ze mogen van mij staken, maar het mag niet anderen duperen. en dat is niet altijd zo. als ze in de haven staken, is alleen de wergegever zuur. precies degenen die zuur moet zijn. en ook niet weer met die kut ns komen, want dan ben ik er net zo verbolgen over.
Reply
GEEN boetes uitschrijven, dan is de overheid zuur, hier pak je 100.000 mensen mee die er totaal niets mee van doen hebben, ik ben het volstrekt met Waf eens.
Reply
waf Wrote:

je hoeft maar mavo te doen voor politie. of is het havo? gaan deze gasten elders meer verdienen dan? de meeste dienders die ik tegenkom zijn echt garnalenbreinen.

die 8% is een eindejaarsuitkering. ik zeg niet dat het veel is, ik zeg dat ze hard huilen dat ze zo weinig verdienen, zonder alle componenten van hun loon mee te rekenen. je wordt dus voor de donder gehouden. op feyenoordnet site stond een pdf document waar alles was na te lezen.

het percentage dat ze erbij willen is te hoog (ja zeggen ze dan, rijksambtenaren kregen 10% erbij, maar ze vertellen er niet bij dat dat juist was omdat zij achter liepen bij de politie....).

ze mogen van mij staken, maar het mag niet anderen duperen. en dat is niet altijd zo. als ze in de haven staken, is alleen de wergegever zuur. precies degenen die zuur moet zijn. en ook niet weer met die kut ns komen, want dan ben ik er net zo verbolgen over.

Het hangt er vanaf wat je wilt bij de politie, maar om een voorbeeld te geven.
Had mijn broertje wat informatie gevraagd over Word jij Master of criminal investigation?
HBO-ers en/of mensen met ervaring en bedrijfsleven...
Is HBO-opleiding met zij instroom..
Zie hieronder salarissen...

Wat is het salaris tijdens en na de opleiding?
- Tijdens de opleiding word je ingeschaald in schaal 5 BPP (minimaal € 1543,- maximaal € 2310,-) of 6 BPP (minimaal € 1572,- maximaal € 2.467,-)
- Na de opleiding word je ingeschaald in schaal 8 BPP, dat is een minimaal bedrag van € 1.998,- tot maximaal € 3032,-.
Salarissen kunnen verschillen per korps.

Ik heb hem vriendelijk bedankt voor de informatie en heb mijn baas getrakteerd op een tom poes.
En dan praat je over fucking de leidinggevenden...
Punt wat ik wil maken is dat je als politie agent gewoon schandalig weinig verdient, terwijl er veel eisen gesteld worden.
En je kunt de haven niet echt vergelijken met de politie natuurlijk.
Is wat makkelijker om daar alleen de leidinggevende te duperen.
Ik baal ook dat ik niet lekker naar mijn cluppie kon kijken, maar ik heb wel begrip voor de staking.
Ineens zie ik dat beeld were voor me van die angstige me-ers bij Feyenoord-Ajax die door 300 man in het nauw gedreven werden met een gropeje van een man of 10.
Lekker voor die 2000 euro... :roll:

@ Fabian: Ja das een goed idee.... Lekker mensen door rood laten rijden en ongelukken laten veroorzaken...
Oke, begrijp wat je bedoelt, maar voetgangers die door rood lopen worden nu ook al niet bekeurd, dus dat brengt niet echt veel veranderingen met zich mee.
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:

en als je dan ook nog weet dat ze huilen dat ze een netto maand hongerloon hebben waar ze 200 nette (sic) bij willen hebben en er voor de goede orde niet bijvertellen dat hun werkgever hun ziektekosten betaalt en ze een eindejaarsuitkering hebben van 8% en ze gevarentoeslag krijgen (terwijl er heus schrijnende gevallen zijn, maar als er al een keer een beetje gevaar is dan doen ze geen hol), dan heb ik het wat minder te doen met ze.

dus.

Het gebeurt niet vaak :razz: , maar ben het volledig met je eens. Nog een toevoeging (voor zover die nog niet aan de orde was gekomen): de grootste politievakbond NPB vindt de eisen van de andere twee vakbonden "irrealistisch hoog" en deed daarom niet mee aan dit geëikel. Zegt ook al wat over deze twee kutvakbonden, en hun idiote eisen!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://teletekst.nos.nl/">http://teletekst.nos.nl/</a><!-- m -->

Zie p. 805: Henk door het stof!
Reply
Tis natuurlijk niet eerlijk dat de wedstrijd niet doorgaat omdat de politie er niet bij is...

Maar wat is de daadwerkelijke oorzaak? Is dat de staking van de politie of zijn dat die 100 supporters die naar een wedstrijd gaan om de boel te vern**ken voor de rest?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:niet eerlijk
[gay]

Quote:Maar wat is de daadwerkelijke oorzaak? Is dat de staking van de politie of zijn dat die 100 supporters die naar een wedstrijd gaan om de boel te vern**ken voor de rest?

Xtragaap4de
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:

Het hangt er vanaf wat je wilt bij de politie, maar om een voorbeeld te geven.
Had mijn broertje wat informatie gevraagd over Word jij Master of criminal investigation?
HBO-ers en/of mensen met ervaring en bedrijfsleven...
Is HBO-opleiding met zij instroom..
Zie hieronder salarissen...

Wat is het salaris tijdens en na de opleiding?
- Tijdens de opleiding word je ingeschaald in schaal 5 BPP (minimaal € 1543,- maximaal € 2310,-) of 6 BPP (minimaal € 1572,- maximaal € 2.467,-)
- Na de opleiding word je ingeschaald in schaal 8 BPP, dat is een minimaal bedrag van € 1.998,- tot maximaal € 3032,-.
Salarissen kunnen verschillen per korps.

Ik heb hem vriendelijk bedankt voor de informatie en heb mijn baas getrakteerd op een tom poes.
En dan praat je over fucking de leidinggevenden...
Punt wat ik wil maken is dat je als politie agent gewoon schandalig weinig verdient, terwijl er veel eisen gesteld worden.
En je kunt de haven niet echt vergelijken met de politie natuurlijk.
Is wat makkelijker om daar alleen de leidinggevende te duperen.
Ik baal ook dat ik niet lekker naar mijn cluppie kon kijken, maar ik heb wel begrip voor de staking.
Ineens zie ik dat beeld were voor me van die angstige me-ers bij Feyenoord-Ajax die door 300 man in het nauw gedreven werden met een gropeje van een man of 10.
Lekker voor die 2000 euro... :roll:

@ Fabian: Ja das een goed idee.... Lekker mensen door rood laten rijden en ongelukken laten veroorzaken...
Oke, begrijp wat je bedoelt, maar voetgangers die door rood lopen worden nu ook al niet bekeurd, dus dat brengt niet echt veel veranderingen met zich mee.

Gelukkig snap je wel wat ik bedoel, boetes zoals rijden zonder reflectoren op de beide bandjes, of het niet kunnen tonen van je legitimatie, wildplassen, 3km te hard rijden etc etc etc....

Daar is de overheid de dupe van, getuige de nieuwsberichten deze week, en niet 100.000 man die er echt niets mee van doen hebben, of zijn alle supporters die die wedstrijden zouden gaan bezoeken hooligans en criminelen ?
Reply
waf Wrote:
[gay]

Quote:Maar wat is de daadwerkelijke oorzaak? Is dat de staking van de politie of zijn dat die 100 supporters die naar een wedstrijd gaan om de boel te vern**ken voor de rest?

Xtragaap4de

Ach ja. Jij vindt het waarschijnlijk de normaalste zaak van de wereld dat er voor een voetbalwedstrijd zo veel politie op de been moet komen. Ik vind dat echter niet...
Komt simpelweg door een stelletje hersenlozen die denken stoer te zijn door een beetje de vandaal uit te hangen...

Je doet jezelf ook weer eer aan om enkel met idiote smileys te reageren...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Ach ja.

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jansoe Wrote:
waf Wrote:
[gay]

Xtragaap4de

Ach ja. Jij vindt het waarschijnlijk de normaalste zaak van de wereld dat er voor een voetbalwedstrijd zo veel politie op de been moet komen. Ik vind dat echter niet...
Komt simpelweg door een stelletje hersenlozen die denken stoer te zijn door een beetje de vandaal uit te hangen...

Je doet jezelf ook weer eer aan om enkel met idiote smileys te reageren...

Engeland is het hooliganland bij uitstek en daar werden de toppers dit weekend ook gewoon gespeeld zonder dat er 'zo veel politie op de been moet komen'.

Overigens is vandaag in het ED te lezen dat de KNVB sowieso geen duels die nu in het weekend staan gepland naar doordeweeks gaat halen zodat de toppers in het weekend gespeeld kunnen worden. Het is nu wachten op toestemming van de burgemeester om Ajax-PSV toch op een woensdagavond (30 januari) te laten spelen. Die toestemming zal de burgemeester ongetwijfeld wel verlenen omdat anders hoogstwaarschijnlijk een reglementaire 0-1 zal worden vastgesteld. Gewoon beide duels op woensdag 30 januari!
Reply
Goh, heel verrassend dat jij dat vindt... Dead
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Goh, heel verrassend dat jij dat vindt... Dead

Wat vind ik?
Reply
Dat beide duels op 30 januari moeten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het maakt mij eigenlijk geen worst uit hoor, zolang het maar niet zonder publiek of een reglementaire 0-1 wordt. #-o
Reply
Peter Wrote:Het maakt mij eigenlijk geen worst uit hoor, zolang het maar niet zonder publiek of een reglementaire 0-1 wordt. #-o

Daar zou ik dus helemaal schijt aan hebben( als ik PSV- of AZ supporter was).
Winnen is winnen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Peter Wrote:Het maakt mij eigenlijk geen worst uit hoor, zolang het maar niet zonder publiek of een reglementaire 0-1 wordt. #-o

Winnen is winnen.

En dat uit de mond van een Ajax-fan? :eeeek: Jullie zijn toch van het 'liever met mooi en aanvallend voetbal verliezen dan met zakelijk en saai spel kampioen worden' principe?

Maar nee, van een reglementaire 0-1 zege zou ik maar weinig plezier beleven (al zal het kampioensfeest natuurlijk niet minder uitbundig gevierd worden als PSV door de reglementaire 0-1 zege's voor PSV en AZ met 1 puntje meer dan Ajax en Feyenoord kampioen wordt). :wink:
Reply
Geen reglementaire 0-1, slecht voor het doelsaldo Hakkuh
Reply
De KNVB vreest dat beide topduels die dit weekend werden afgelast, zullen worden genoteerd als een 0-1 eindstand voor de bezoekers. Dit zou inhouden dat AZ met 0-1 van Feyenoord zou winnen en PSV met dezelfde cijfers, Ajax zou verslaan.

De enige manier waarop de KNVB deze reglementaire uitslagen nog kan veranderen, is de duels binnen acht weken af te werken. Maar in verband met de Europese avonturen van PSV en AZ, en de naderende korte winterstop, lijkt dit onmogelijk te zijn."En dat zou vreselijk zijn voor het aanzien en de geloofwaardigheid van ons voetbal," aldus Henk Kesler.

Beide duels werden afgelopen weekend afgelast in verband met te weinig politie-eenheden. Deze waren aan het staken voor een betere CAO. De burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam konden de veiligheid niet garanderen en dus besloot de KNVB om beide duels af te lassen. Eerst werd er gedacht aan 30 januari, maar volgens de regels mogen er doordeweeks geen risicowedstrijden worden afgewerkt.

De duels af laten werken op 27 januari en die duels doorschuiven naar 30 januari zou ook geen optie zijn, meent Kesler."Dat zou te grote consequenties hebben voor bijvoorbeeld Vitesse, dat die dag een risicowedstrijd speelt tegen Ajax. Groningen, Nijmegen of Arnhem mogen niet de zwarte piet krijgen."
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:
Adder Wrote:

Winnen is winnen.

En dat uit de mond van een Ajax-fan? :eeeek: Jullie zijn toch van het 'liever met mooi en aanvallend voetbal verliezen dan met zakelijk en saai spel kampioen worden' principe?

Maar nee, van een reglementaire 0-1 zege zou ik maar weinig plezier beleven (al zal het kampioensfeest natuurlijk niet minder uitbundig gevierd worden als PSV door de reglementaire 0-1 zege's voor PSV en AZ met 1 puntje meer dan Ajax en Feyenoord kampioen wordt). :wink:

Ik ben niet meer zo'n fanatiek Ajax supporter, als wat ik vroeger was. En heb het niet precies bij gehouden, maar na Olsen kwam alleen maar een zootje bagger aan trainers die ook nog eens, met of zonder toezicht van het bestuur, een zootje bagger aan spelers hebben aangetrokken, waardoor het spel regelmatig niet om aan te zien is. Moet wel zeggen dat ik dat uit 2e hand heb( een 20-er die een seizoenskaart heeft).
Dus noem me tt supporter of whatever, maar mijn fanatiekheid is verloren gegaan met de schoonheid van het spel wat Ajax speelde( kolere, wat zeg ik dat mooi :wink: )
Het enige wat ik wel belangrijk vindt, is dat PSV ( waar ik nog wel een bloedhaat aan heb) in de toekomst niet Ajax voorbijstreeft met het aantal landstitels.( ben alleen wel bang dat dat ooit gaat gebeuren)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Samenvattend Adder: Liefde vergaat, haat niet. :razz:
Reply
Adder Wrote:Dus noem me tt supporter of whatever, maar mijn fanatiekheid is verloren gegaan met de schoonheid van het spel wat Ajax speelde( kolere, wat zeg ik dat mooi :wink: )
:-k
Reply
Ad Wim Wrote:
Adder Wrote:Dus noem me tt supporter of whatever, maar mijn fanatiekheid is verloren gegaan met de schoonheid van het spel wat Ajax speelde( kolere, wat zeg ik dat mooi :wink: )
:-k

Da's een eigenschap van mensen met karakter, adje... kom je nog wel eens achter, hoop ik
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply

Forum Jump: