The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

GRO-WII UTR-HER VIT-EXC
Ik heb afgelopen zaterdag op kunstgras gevoetbald tegen HSC'21/Brein Haaksbergen op het hoofdveld, en het was kut. Ik heb nu nog last van pijntjes overal. Mijn lichaam is er niet aan gewend, dan is het kut. Daarentegen voetbalt het wel lekker, maar gras moet je ruiken, gras moet je voelen, gras moet je happen; VRET MIEN GRAS!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
waf Wrote:ik voetbal sinds kort op kunstgras en ik weet niet of dat hetzelfde soort is als in almelo maar ik vind het echt prima. dat had ik nooit verwacht.

Kleine kans, aangezien in Almelo het beste kunstgras van Europa ligt.

Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:omdat je zelf niet weet hoe het is om supporter te zijn.

Lieve schat, ik heb al langer een seizoenskaart bij Heerenveen dan dat jij 'Heracles' kan zeggen.

Wat moet jij een rot leven hebben :razz:

Vret Mien Gras Wrote:Ik heb afgelopen zaterdag op kunstgras gevoetbald tegen HSC'21/Brein Haaksbergen op het hoofdveld, en het was kut. Ik heb nu nog last van pijntjes overal. Mijn lichaam is er niet aan gewend, dan is het kut.

Kan ik wel begrijpen, maar je moet ook niet bij voetbal gaan :wink:

Vret Mien Gras Wrote:Daarentegen voetbalt het wel lekker, maar gras moet je ruiken, gras moet je voelen, gras moet je happen; VRET MIEN GRAS!

Tsja, ik was er eerst ook geen voorstander van hoor. Maar Ten Cate is voor ons een belangrijke sponsor, in dat opzicht hebben wij wel baat bij kunstgras. Bovendien past het wel bij de club om als eerste de nek uit te steken. Alleen sneu dat ploegen\coaches die onderuit gaan in Almelo meteen over het kunstgras beginnen, al moet ik zeggen dat ik het steeds vermakelijker vind.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Lieve schat, ik heb al langer een seizoenskaart bij Heerenveen dan dat jij 'Heracles' kan zeggen.

Wat moet jij een rot leven hebben :razz: [/quote]

Ja, best wel. Vooral na die 9-0.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Lieve schat, ik heb al langer een seizoenskaart bij Heerenveen dan dat jij 'Heracles' kan zeggen.

Ja, best wel. Vooral na die 9-0.[/quote]

En dat pyjama publiek naast je. En dat volkslied. Ielg :8:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Lieve schat, ik heb al langer een seizoenskaart bij Heerenveen dan dat jij 'Heracles' kan zeggen.

Nee, dat pyjama-publiek zit naast mij. Dat volkslied hoeft voor mij ook niet altijd. Stel je voor dat ze in het Polman Stadion (rare naam trouwens, d'r ligt geen pol, man!) het duits volkslied zouden zingen. Daar zit ook niemand op te wachten.

Succes bij de eerst volgende uitwedstrijd. Misschien komen jullie wel een keer over de middenlijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Lieve schat, ik heb al langer een seizoenskaart bij Heerenveen dan dat jij 'Heracles' kan zeggen.

Nee, dat pyjama-publiek zit naast mij. Dat volkslied hoeft voor mij ook niet altijd. Stel je voor dat ze in het Polman Stadion (rare naam trouwens, d'r ligt geen pol, man!) het duits volkslied zouden zingen. Daar zit ook niemand op te wachten.

Succes bij de eerst volgende uitwedstrijd. Misschien komen jullie wel een keer over de middenlijn.

:lol: Bash!
Reply
Flixieluv Wrote::lol: Bash!

Als je van 100 keer eerder gemaakte 'grappen' houd wellicht.
Reply
[baby]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply

Forum Jump: