14-06-2005, 08:50 AM
ââ¬Â¢ Nieuwe KNVB-shirts: Vlaai, Babbel, Kruis, Owaarisie-Abeyie.
Frans Klap (Fons Klaap)
:lol:
Frans Klap (Fons Klaap)
:lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
't Wereldje
|
14-06-2005, 08:50 AM
ââ¬Â¢ Nieuwe KNVB-shirts: Vlaai, Babbel, Kruis, Owaarisie-Abeyie.
Frans Klap (Fons Klaap) :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
14-06-2005, 10:30 AM
Robin van Pe(netra)sie
Robin van Pervesie Robin van Persé Robin van Pressie
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
14-06-2005, 02:08 PM
Afpersie heb ik ook al langs zien komen
Ask me no questions, And I'll tell you no lies
15-06-2005, 12:51 PM
Collins John zit op het Vinckentouw
Pienaar andere club ? :oops: Bologna: Parma was kaasie! Keepers Carroll-sell draait op volle toeren.
15-06-2005, 01:01 PM
Bumme Wrote:Bologna: Parma was kaasie! Van de wereldwijd bekende Parma-kaas?
Oh, my god, we bought Kenny!
15-06-2005, 01:06 PM
Mukkus Wrote:Bumme Wrote:Bologna: Parma was kaasie! Nee Mukkus, ik ben niet in de war met Parma-ham. Jij hebt zeker nog nooit van Parmezaanse kaas (soms parmazaan genoemd) gehoord. Parmazaan maakt men van koemelk dus deze zal voor jou wel niet interessant zijn....
15-06-2005, 01:13 PM
Bumme Wrote:Mukkus Wrote:Bumme Wrote:Bologna: Parma was kaasie! Okay, nu nog even uitleggen bij de vi. Daar snappen ze alleen die van Pienaar.
15-06-2005, 01:16 PM
Lamskoteletten, pasta met pistou
Ingredienten: 250 g spaghetti 1 groentebouillon tablet geraspte schil en sap van 1 citroen 4 el grof gehakte peterselie 1 el kappertjes 50 g zwarte of gevulde olijven mespunt gedroogde rode pepertjes 4 el olijfolie zout en vers gemalen peper geraspte Parmezaanse kaas Bereiding: Kook de spaghetti in ruim water met het groentebouillon tablet "beetgaar". Rasp de schil van een citroen boven een bak waarin de spaghetti wordt geserveerd en pers hierna de citroen uit. Voeg het citroensap toe met de grof gehakte peterselie, gehakte kappertjes, de olijven, fijngewreven gedroogde rode pepertjes (of een mespunt chilipoeder) en de olijfolie. Breng op smaak met zout en peper. Laat op het moment dat de pasta gaar is deze even uitlekken in een vergiet. Schep dan de warme pasta in de schaal met alle ingrediënten voor de pistou. Men door elkaar. Schenk er een beetje olijfolie over en geef er geraspte Parmezaanse kaas bij. Wrijf de koteletten in met zout en peper en braad ze vervolgens aan beide kanten bruin. Overig: Bereiding: ca. 30 minuten Bron: Marianne Smit, Metro
May The Schwartz Be With You
15-06-2005, 01:17 PM
Mukkus Wrote:Okay, nu nog even uitleggen bij de vi. Daar snappen ze alleen die van Pienaar. Wat dit betreft ben ik het helaas met je eens. Ik had eerst: "Voor 3,14naar een andere club?" maar was bang dat ze dat ook niet zouden snappen......
15-06-2005, 01:20 PM
Bumme Wrote:Mukkus Wrote:Okay, nu nog even uitleggen bij de vi. Daar snappen ze alleen die van Pienaar. Nee, die snappen ze niet.
15-06-2005, 01:26 PM
Mukkus Wrote:Bumme Wrote:Mukkus Wrote:Okay, nu nog even uitleggen bij de vi. Daar snappen ze alleen die van Pienaar. Dan kan ik "Voor 3,14 en 1m2 naar een andere club" ook wel wegkieperen...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
15-06-2005, 01:26 PM
Eigenlijk moet het zijn 3,14-2,71naar een andere club.
May The Schwartz Be With You
15-06-2005, 03:31 PM
Collins John zit op het Vincken-touw
Ad Wientjes Plagiaat! Kut VI! Dat was mijn inzending!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
15-06-2005, 03:41 PM
EJR Wrote:Collins John zit op het Vincken-touw Hoe vin je m'n pseudoniem? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
15-06-2005, 03:45 PM
EJR Wrote:Collins John zit op het Vincken-touw Dat was dan ook plagiaat geweest.......!
15-06-2005, 04:55 PM
Bumme Wrote:Mukkus Wrote:Okay, nu nog even uitleggen bij de vi. Daar snappen ze alleen die van Pienaar. Tadaaaa: ââ¬Â¢ Pienaar Benfica? Henry Wildeman (=stakker)
15-06-2005, 11:00 PM
Rick Kruysing
16-06-2005, 01:05 PM
Bestuur Boca: "la ma gaan die BenÃÂtez"
Hemdani- From Algeria with Love ! Jelle ten Ruilelaar Zuid Korea ontsnapt op wonderbaarlijke manier en introduceert zo een nieuwe speelstijl: de Hu-Di-Ni !
16-06-2005, 01:46 PM
Vandaag maar weer eens een vi-waardige inzending gedaan, zeg maar op 'LTS-zwakstroom-niveau'......
"Urby et Aussie"
16-06-2005, 02:31 PM
Robin is Bedmen
of Robin is Badmen
17-06-2005, 11:57 PM
De vrijdageditie is wel erg triest.
Mijn inzending van de dag.... 'Club Brugge: Gelukkig hebben we de video's nog!'
20-06-2005, 02:45 PM
Medische staf Valencia: Kluivert is fysiek niet helemaal 100% maar alleen een KNIEsoor die daar op let.
Oranje onder 20 staat woensdag een pittige wedstrijd te wachten.....
21-06-2005, 12:32 PM
GOOR heeft er SCHOON genoeg van. :oops:
Naast zijn 'mannetje' heeft Co blijkbaar ook een Ooievaar in Portugal. Heerenveen heeft Nørregaard op de kørrel Anastaseeyou begin juli weer !
21-06-2005, 04:06 PM
Ja, ik sta erin...
Theo Bos de nieuwe Boss van FC den Bosch. Arnold van Reums en 161 variaties =D>
21-06-2005, 04:25 PM
Mijn 300 Van Persie inzendingen hebben het allemaal niet gehaald. Ze hebben er uberhaupt niet 1 Van Persie grap in gezet.... Vreemd.
21-06-2005, 04:42 PM
VI heeft zowiezo geen enkel bericht rond de Van Persie zaak geplaatst.
Wie dit leest is gek
21-06-2005, 10:04 PM
Matador! Wrote:Mijn 300 Van Persie inzendingen hebben het allemaal niet gehaald. Ze hebben er uberhaupt niet 1 Van Persie grap in gezet.... Vreemd. vreemd idd. :roll: |
« Next Oldest | Next Newest »
|