The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ajax - PSV
Leg mij eens uit wat fanatiekheid is dan, o grote Treesong...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D> Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ajax: alleen geld kaartje Ajax-PSV terug bij goede reden

Volgens de KNVB-regels hebben kopers van kaartjes van voetbalwedstrijden geen recht om geld terug te krijgen bij afgelasting van een wedstrijd. Het kaartje blijft geldig voor de inhaalwedstrijd. Ajax laat weten dat het per geval zal bepalen of iemand toch zijn geld terug zal krijgen, indien hij niet wil of kan komen bij het inhaalduel. 'Wij zullen per geval bekijken of we reden zien voor restitutie', laat woordvoerder Miel Brinkhuis in het Algemeen Dagblad weten. 'We sluiten het niet uit, maar iemand moet wel een goede reden hebben.'
--
Centenneukers zijn t ook zeg daar in Amsterdam. :razz:
Reply
Inside info:

Ajax stelt alles in het werk om op zondag 27-01 tegen PSV te spelen. Daarvoor moet wel de wedstrijd Vitesse-Ajax verschoven worden. Indien dit niet gaat lukken dan wordt deze wedstrijd op woensdag 30 januari gespeeld. 4 dagen voor de thuiswedstrijd tegen Feyenoord.

Er zal dus zeker gespeeld gaan worden en ook zeker in Amsterdam.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Inside info:

Ajax stelt alles in het werk om op zondag 27-01 tegen PSV te spelen. Daarvoor moet wel de wedstrijd Vitesse-Ajax verschoven worden. Indien dit niet gaat lukken dan wordt deze wedstrijd op woensdag 30 januari gespeeld. 4 dagen voor de thuiswedstrijd tegen Feyenoord.

Er zal dus zeker gespeeld gaan worden en ook zeker in Amsterdam.

Dat zou mooi zijn, maar 27 januari lijkt me uitgesloten. De KNVB heeft al aangegeven dat het geen duels uit het weekend gaat verplaatsen omdat dat die clubs (bv. Vitesse) benadeeld qua inkomsten enzo. Het zal dus wel de 30e worden, maar geeft de burgemeester zeker toestemming dan? Als dat niet zo is lijkt het me helemaal niet zo zeker dat er gespeeld gaat worden in Amsterdam.

30e zou op zich wel mooi zijn. Ajax-PSV, Feyenoord-AZ, AZ-PSV en Ajax-Feyenoord in 5 dagen tijd. =P~ Ze zeggen altijd dat je kampioen wordt tegen de kleintjes, maar in die 5 dagen kun je toch een aardige slag slaan.
Reply
Topper Ajax-PSV nu op woensdag 30 januari
21 december 2007

De competitiewedstrijd Ajax-PSV, die vorig weekend afgelast werd in verband met de stakingen bij de politie, wordt op woensdagavond 30 januari ingehaald. Dat heeft de KNVB bepaald, na overleg met beide clubs en de lokale autoriteiten.

Het is voor het eerst dat een risicowedstrijd als Ajax-PSV doordeweeks gespeeld wordt. In het verleden waren dergelijke duels alleen op zondagmiddag toegestaan. In dit geval was dat echter niet mogelijk, omdat de kalender al helemaal vol zit en het duel volgens KNVB-reglementen binnen acht weken ingehaald moest worden.

Voor de wedstrijd tussen Feyenoord en AZ, die eveneens afgelast werd door de acties bij het politiekorps, is nog geen nieuwe speeldatum gevonden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Twee toppers binnen 4 dagen, als dat maar goed gaat... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mis ik door een week skien dus twee toppers...............ach we winnen toch!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Mis ik door een week skien dus twee toppers!

Gelukkig maar... dit wil je toch niet in je apres ski hut zien?

[Image: 13520166_120_120_yttp.jpeg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bumme Wrote:Mis ik door een week skien dus twee toppers!

Gelukkig maar... dit wil je toch niet in je apres ski hut zien?

[Image: 13520166_120_120_yttp.jpeg]

:lol:
Reply
Heitinga onzeker voor PSV

AMSTERDAM - Het meespelen van John Heitinga tegen PSV is nog twijfelachtig. De 24-jarige verdediger van Ajax liep zondag in het competitieduel tegen Vitesse (2-2) een blessure op aan zijn voet.

Maandag was hij afwezig bij de training van Ajax en werkte binnen een trainingsprogramma af.

Blessure

Heitinga zelf denkt dat het wel meevalt met de blessure en verwacht dat hij wel kan spelen. "In de eerste helft blokte iemand een schot van mij. Zolang je de schoen aanhebt, merk je daar niet zo veel van. Maar toen ik mijn schoen uittrok was mijn voet helemaal dik en opgezwollen."

Vermaelen

Thomas Vermaelen hoopt tegen PSV sinds lange tijd weer op een basisplaats. De 22-jarige Belgische verdediger is naar eigen zeggen fit genoeg. "Ik heb tegen FC Utrecht een kwartier gespeeld en zondag tegen Vitesse een helft. Maar het is een keuze die de trainer maakt, dus we zullen het woensdag wel zien."

Op 20 september stond Vermaelen in het Uefa Cup-duel tegen Dinamo Zagreb (1-0) voor het laatst in de basis.

--

Bakkal erbij woensdag, Aissati nog onzeker

Na afloop liet Sef Vergoossen weten dat de inzetbaarheid van Otman Bakkal woensdag tegen Ajax geen probleem zou moeten zijn. 'Voor wat betreft Aissati moeten we dat afwachten. Al ziet het er al veel beter uit als gisteren, zo heb ik begrepen.'

--
Afellay geschorst voor duel tegen Ajax

Ibrahim Afellay is geschorst voor het duel tegen Ajax. De spelmaker van PSV liep in het begin van het duel tegen Excelsior tegen een domme gele kaart op. Terwijl Excelsior in de opbouw was, nog vlak voor het eigen strafschopgebied, kwam Afellay erg fel in, waarvoor hij geel kreeg. het was zijn vijfde van dit seizoen, waardoor hij automatisch een duel schorsing krijgt.
Reply
4-0
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davids schijnt vanavond te gaan spelen met een knieblessure.. is hij nou echt zo onmisbaar voor dit Ajax? Confused Ik vind het iig niet heel erg dat er met Heitinga, Vermaelen en Davids wat spelers op de mat staan met kleine pijntjes en/of weinig ritme. Ben verder benieuwd hoe Bruno Silva met de druk van zijn 1e thuisduel voor Ajax zal omgaan.

Ik teken voor een mooie 1-1. :8:
Reply
Licht geflatteerde 3-1, 2 x hunter, 1 x Vermaelen. Voor psv: bakkalava.
Reply
Gaat heitinga gewoon spelen?
Reply
Yep, slechts een opgezwollen voet. Gewoon de spuit erin en de schoen goed aantrekken dan kun je daar best 90 minuten mee ballen.
Reply
Dan ga ik hem opstellen.... of toch maar die schele Urby :roll:
Reply
Of silva voor een knaak en een bos wortelen
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ekslem Wrote:Dan ga ik hem opstellen....

Dat zou ik dan weer niet doen, natuurlijk best kans dat die blessure'tjes vanavond verergeren waardoor ze der tegen Feyenoord niet bij zijn.
Reply
Heijtinga speelt zeker tegen Feyenoord. Al moet ie per brancard het veld op dan zal hij die wedstrijd nog willen spelen...
The great old Ludwig von...
Reply
Ja peter......... het zal wel...... Mss loopt Makaay vanavond wel voor de tram :roll:
Reply
Gaan er nog mensen wat drinken in de kleine arena? ik ben er rond 19:00
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ekslem Wrote:Ja peter......... het zal wel...... Mss loopt Makaay vanavond wel voor de tram :roll:

zo snel is hij niet meer hoor. maar altijd nog beter dan tegen de tram aanlopen!!
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Ja peter......... het zal wel...... Mss loopt Makaay vanavond wel voor de tram :roll:

zo snel is hij niet meer hoor. maar altijd nog beter dan tegen de tram aanlopen!!

Das altijd nog beter dan dat de tram tegen hem aanrijdt :wink:
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:

Das altijd nog beter dan dat de tram tegen hem aanrijdt :wink:

daar voelt das phantom niets van. :wink:
Reply
waf Wrote:

zo snel is hij niet meer hoor.

Reply
De kraker tussen de nummers 1 en 2 van de competitie begint vanavond om 20:45 uur. Voor PSV staat de woensdagavond om 20:45 uur elk jaar weer een paar keer op het programma, maar voor Ajax zal het toch zeker vier jaar geleden zijn dat men rond die tijd aan de aftrap verscheen. Wellicht zal het na vanavond ook weer een paar jaar duren voor er weer een keer om 20:45 wordt afgetrapt in de ArenA.
Reply
Reply
realphoolie Wrote:De kraker tussen de nummers 1 en 2 van de competitie begint vanavond om 20:45 uur. Voor PSV staat de woensdagavond om 20:45 uur elk jaar weer een paar keer op het programma, maar voor Ajax zal het toch zeker vier jaar geleden zijn dat men rond die tijd aan de aftrap verscheen. Wellicht zal het na vanavond ook weer een paar jaar duren voor er weer een keer om 20:45 wordt afgetrapt in de ArenA.
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
0-1 Doedelzak
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply

Forum Jump: