The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
PSV heeft volgens het Algemeen Dagblad belangstelling voor de Argentijn Osmar Ferreyra. De 22-jarige middenvelder speelt momenteel voor CSKA Moskou, maar heeft het niet naar zijn zin in Rusland. De oud-speler van River Plate wordt ook gevolgd door Udinese. Ferreyra tekende vorig jaar een lucratief vierjarig contract in Moskou.

De middenlinie van PSV kan wel versterking gebruiken na het vertrek van Mark van Bommel (FC Barcelona), Johann Vogel (AC Milan) en Ji-Sung Park (Manchester United). Alleen de komst van Mika Väyrynen (SC Heerenveen) staat totnogtoe vast. Met Timmy Simons is wel een persoonlijk akkoord, maar de onderhandelingen met Club Brugge verlopen stroef.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Lyon heeft Carew op het oog

Olympique Lyon heeft in de zoektocht naar een nieuwe spits zijn oog laten vallen op John Carew van Besiktas. Een woordvoerder van de Franse kampioen bevestigde dat de club geïnteresseerd is in de 25-jarige Noorse international. Lyon hoopte onlangs nog Milan Baroš van Liverpool te strikken, maar de Tsjech zag een overgang naar Frankrijk niet zitten.

Carew maakte afgelopen seizoen dertien competitiedoelpunten voor Besiktas. Voor zijn komst naar Turkije speelde hij voor VÃ¥lerenga Fotball, Rosenborg BK, Valencia CF en AS Roma.



en weer een belg in zuidelijk Nederland:

Willem II haalt Belgisch talent Dembele
Willem II heeft zich versterkt met het Belgische talent Moussa Dembele van Germinal Beerschot Antwerpen. De zeventienjarige aanvaller speelde vorig seizoen negentien competitieduels voor GBA, waarin hij één keer scoorde. Het is nog niet duidelijk of Dembele, die voor twee jaar tekent in Tilburg, aan de selectie of het beloftenteam wordt toegevoegd.

Dembele stond ook in de belangstelling van Anderlecht, maar had een voorkeur voor de Nederlandse competitie. "Van kleinsaf droomde ik al van de Nederlandse competitie", aldus Dembele in de Gazet van Antwerpen. "De offensieve, technische manier van voetballen spreekt me enorm aan." Willem II betaalt naar verluidt 250.000 euro voor de aanvaller.
Reply
En PSV haalt em binnen

PSV weekt Argentijn Ferreyra los bij CSKA

23/6/2005 9 :03

PSV verwelkomt binnenkort Osmar Daniel Ferreyra. De Argentijn maakt de overstap van CSKA Moskou naar Eindhoven.
Ferreyra tekent bij de Nederlandse kampioen een contract voor twee seizoenen. Het is niet bekend of PSV een afkoopsom betaalt voor de 22-jarige speler die nog tot de zomer van 2007 onder contract stond bij de winnaar van de UEFA Cup.

De middenvelder kwam het afgelopen seizoen bij CSKA amper aan spelen toe. Ferreyra stond in het afgelopen jaar dertien keer in het veld, waarvan vier keer als basisspeler en slechts twee keer de volledige negentig minuten. Toch lukte het de linkspoot om twee keer te scoren.

Hij begon zijn loopbaan in Argentinië bij River Plate.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Chelsea have made a mega offer to AC Milan for star striker Andrei Shevchenko.

It's emerged that during negotiations this week over the future of Hernan Crespo, Chelsea representatives informed Milan that owner Roman Abramovich was willing to pay £50 million for Shevchenko. Argie Crespo, desperate to stay in Milan, would also be included in the deal.

The personal terms for Shevchenko are even more staggering - a five-year contract worth £7 million-a-year.

Milan chiefs gave the proposal short shrift. But it's understood vice-president Adriano Galliani and patron Silvio Berlusconi have not altogether dismissed the offer.

While Shevchenko has been adopted by Milan as a favourite son, at 29 this could be the last time Berlusconi and Galliani have the opportunity to broker such a massive deal for the striker.

Bron: tribalfootball.com
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
in 1 woord: ZIEK!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
gerucht: kuijt naar liverpool en hasselbaink naar fainoid.
Reply
Balthazar Wrote:En PSV haalt em binnen

PSV weekt Argentijn Ferreyra los bij CSKA

23/6/2005 9 :03

PSV verwelkomt binnenkort Osmar Daniel Ferreyra. De Argentijn maakt de overstap van CSKA Moskou naar Eindhoven.
Ferreyra tekent bij de Nederlandse kampioen een contract voor twee seizoenen. Het is niet bekend of PSV een afkoopsom betaalt voor de 22-jarige speler die nog tot de zomer van 2007 onder contract stond bij de winnaar van de UEFA Cup.

De middenvelder kwam het afgelopen seizoen bij CSKA amper aan spelen toe. Ferreyra stond in het afgelopen jaar dertien keer in het veld, waarvan vier keer als basisspeler en slechts twee keer de volledige negentig minuten. Toch lukte het de linkspoot om twee keer te scoren.

Hij begon zijn loopbaan in Argentinië bij River Plate.

Hij komt niet aan de bak bij CSKA..... dat moet een goede voetballer zijn :eeeek:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
waf Wrote:gerucht: kuijt naar liverpool en hasselbaink naar fainoid.

dat zou heeeeeeeeel erg klote zijn voor Feyenoord. Een goede teamspeler weg en een egotripper erbij.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
waf Wrote:gerucht: kuijt naar liverpool en hasselbaink naar fainoid.

dat zou heeeeeeeeel erg klote zijn voor Feyenoord. Een goede teamspeler weg en een egotripper erbij.

tsja, je moet wat. nog een gerucht is dat auxerre interesse zou hebben voor castelen (als opvolger voor kalou).
Reply
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:gerucht: kuijt naar liverpool en hasselbaink naar fainoid.

dat zou heeeeeeeeel erg klote zijn voor Feyenoord. Een goede teamspeler weg en een egotripper erbij.

tsja, je moet wat. nog een gerucht is dat auxerre interesse zou hebben voor castelen (als opvolger voor kalou).

strik er om heen!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:gerucht: kuijt naar liverpool en hasselbaink naar fainoid.

dat zou heeeeeeeeel erg klote zijn voor Feyenoord. Een goede teamspeler weg en een egotripper erbij.

tsja, je moet wat. nog een gerucht is dat auxerre interesse zou hebben voor castelen (als opvolger voor kalou).

strik er om heen!!

we hebben geen geld voor een strik. :wink: auxerre zou 6 mio er voor over hebben. we hebben vincken en biseswar (die ik beter vond dan vincken die enen wedstrijd) dus heel stom zou het niet zijn.
Reply
De namen van twee Portugese sterren circuleren op Sclessin: middenvelder Rui Costa (33) en aanvaller Nuno Gomes (29). De aanvaller praatte als eens met Standard, dat toen struikelde over de looneisen van de Portugees.

Marseille heeft zich gemeld voor Onyewu. De Amerikaan is einde contract in juni 2006. Oussalah maakt opnieuw deel uit van de kern, maar de kans bestaat dat hij wordt uitgeleend. Brussels is dan een optie.

Standard heeft een oogje laten vallen op Igor Tudor. De Kroaat is nog steeds eigendom van Juventus, maar werd het afgelopen seizoen uitgeleend aan Siena.


bron : sport.be


volgens mij hebben de Belgen ook geld uitgevonden
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
'Kromkamp tekent snel bij Porto'

Uitgegeven: 23 juni 2005 12:22
Laatst gewijzigd: 23 juni 2005 13:00

AMSTERDAM - Jan Kromkamp staat op het punt om een contract te tekenen bij FC Porto. Volgens de Portugese krant A Bola komen de Portugese topclub en AZ uiterlijk vrijdag tot een akkoord. Kromkamp staat nog tot medio 2008 onder contract in Alkmaar. AZ verlangt naar verluidt een transfersom van tien miljoen euro voor de rechtsback.

Als de transfer doorgaat, wordt Kromkamp in Porto herenigd met trainer Co Adriaanse, onder wie hij afgelopen seizoen bij AZ uitgroeide tot international. Valencia CF toonde eerder ook al interesse in Kromkamp, maar of de Spanjaarden nog werk van hem gaan maken, is onduidelijk.

=D>

Kan Feyenoord tenminste weer gewoon derde worden, komend seizoen.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Kan Feyenoord tenminste weer gewoon derde worden, komend seizoen.

Oh ja, want dat lag helemaal en alleen aan de inbreng van Kromkamp bij een team wat voor de rest niks voorstelt. :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
En die 10 mio zullen zeker slecht besteed worden, is bijna net zoveel als de jaarlijkse begroting van AZ.... :roll:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
joep Wrote:Kan Feyenoord tenminste weer gewoon derde worden, komend seizoen.

Oh ja, want dat lag helemaal en alleen aan de inbreng van Kromkamp bij een team wat voor de rest niks voorstelt. :roll:

ik heb het ook over Perez, Nelissen, Adriaanse, Lindenbergh en de man die ze allemaal gehaald heeft, dus van Geel
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Perez is er nog... Nelisse hebben ze Huysegems voor en nu Koevermans, Lindenbergh heeft maar de helft gespeeld, Buskermolen de andere helft...

Vergeet het maar met je F'nooit... Kuyt weg, Kalou die liever voor pisvee speelt en Goor die alleen maar op een breuk uit is... Fijn om fainooiter te zijn ! :lol:
Reply
daar zijn we aan gewend. Het is ook een kunst om je te kunnen ergeren. Das weer es iets anders dan dat de helft van het publiek wegblijft, omdat er 3 keer achter elkaar niet gewonnen wordt, of als er gedreigd wordt het dak niet dicht te doen.
"Hè nee, vandaag maar niet, het begint te spatten.."
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Daniel Majstorovic kan naar Feyenoord
23-06-2005 om 16:03 | Door: ferdi

Feyenoord wil zich voor komend seizoen nog versterken minstens 2 spelers.De aankopen moeten echter haalbaar zijn en direct een versterking zijn.
Daniel Majstorovic van FC Twente zou een van de kanidaten zijn.
De Zweed speelt pas 1 seizoen in Enschede en is inmiddels niet meer weg te denken uit de defensie van de Tukkers. Het contract van de Majstorovic loopt tot juni 2008, waardoor een eventuele transfersom niet gering zal zijn.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.v-bal.nl">http://www.v-bal.nl</a><!-- w -->


Als je Simons al niet kan betalen en Newcaste had 10 miljoen over voor Maestro heb je weinig kans denk ik
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
joep Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
joep Wrote:Kan Feyenoord tenminste weer gewoon derde worden, komend seizoen.

Oh ja, want dat lag helemaal en alleen aan de inbreng van Kromkamp bij een team wat voor de rest niks voorstelt. :roll:

ik heb het ook over Perez, Nelissen, Adriaanse, Lindenbergh en de man die ze allemaal gehaald heeft, dus van Geel

Daar heb je het helemaal niet ook over. Je hebt het over Kromkamp. Wat er zich in jouw hoofd allemaal afspeelt kan ik niet ruiken/zien/horen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Degradant De Graafschap kon vrijdagmiddag op de Vijverberg vier nieuwe spelers begroeten, dankzij enkele gulle sponsoren. Diezelfde geldschieters, verenigd in het investeringsfonds van de club, werkten ook nog eens de schuld van negen ton weg.
'Het is een stuk clubliefde', aldus vice-voorzitter Ap Ruesink vrijdag op een persconferentie, waarop de club ook z'n vier nieuwe aanwinst kon presenteren.

Joost Volmer (FC Den Bosch), John van Loenhout (VVV-Venlo), Joep van den Ouweland (Feyenoord) en Jeffrey de Visscher (FC Twente) spelen vanaf komend seizoen in het shirt van de Superboeren.

Meer goed nieuws vanuit de Achterhoek: Routinier Richard Roelofsen (35) verlengde zijn contract met De Graafschap met een jaar. Na zijn carrière wordt hij waarschijnlijk opgenomen in de technisch stad van de Doetinchemmers
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Joep heeft natuurlijk nooit bij Feyenoord gespeeld (wel in jong-feyenoord, volgens mij was hij daar zelfs aanvoerder) en De Visscher kwam van Heracles maar ik denk dat dit vier goede aankopen zijn.

Van die De Visscher begrijp ik de overstap niet helemaal, hij kon zo bijtekenen en had dan Eredivisie gespeeld.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Wat moet Roelofsen in een TECHNISCHE STAD ? :wink:
Reply
'PSV en Club Brugge dicht bij akkoord over Simons'

26/6/2005 15:09

Na de mislukte onderhandelingen met Feyenoord lijkt Club Brugge wel tot overeenstemming te komen vinden met PSV over Timmy Simons.

Evenals bij de overgang naar Feyenoord leek de transfer van Simons te gaan stranden op de afkoopsom. Club Brugge wilde onvoldoende water bij de wijn doen wat betreft de vraagprijs van vijf miljoen euro. Maar de hoop op een transfer is allerminst opgegeven door PSV.

PSV en Club Brugge zitten weer om de tafel. Guy Bonny, zaakwaarnemer van Simons, is optimistisch over de afloop van de nieuwe onderhandelingen. 'De kans is inderdaad groot dat het tot een akkoord komt', zegt Bonny in Het Nieuwsblad. 'Timmy is al langer rond met PSV en zondag zitten de clubs weer samen. Ik denk dat het doorgaat.'

Simons (28), die in 2000 neerstreek bij Club Brugge, heeft met PSV een akkoord over een contract voor vier jaar. De middenvelder heeft 37 interlands op zijn naam staan.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
PSV heeft belangstelling de Luigi Di Biagio, zo melden verschillende regionale Italiaanse media, zoals BresciaOggi. De 34-jarige middenvelder heeft een imposante carrière die hem langs Lazio Roma, Monza, Foggia, AS Roma, Internazionale en Brescia leidde. In totaal speelde hij al 477 competitieduels waarin hij 68 maal doel trof.

Het is echter maar de vraag of de Italiaan volgend jaar in Eindhoven zal spelen. Zijn zaakwaarnemer gaf aan dat Di Biagio bij Brescia zal vertrekken, maar het liefst in zijn vaderland blijft. De belanstellenden Genoa, Siena en Lazio Roma lijken dan ook meer kans te maken op zijn handtekening. Ook Panathinaikos toonde al interesse.

bron: elfvoetbal.nl
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Standard Luik wil Charisteas, strik er om en de groeten !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
inderdaaaad daaaaaag
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
De transfer van Valeri Bojinov naar PSV zal zeer spoedig rondkomen, zo meldt Gazetto dello Sport. Volgens de Italiaanse krant komt PSV nog voor aankomende woensdag tot een akkoord met Fiorentina.
'Viola' zou een bedrag van 8,5 miljoen euro ontvangen voor Bojinov. De spits heeft bij Fiorentina nog een contract tot medio 2008. PSV lijkt het tevens geinteresseerde Bayern Munchen en Galatasaray te snel af te zijn in de strijd om de talentvolle spits
Mocht de transfer daadwerkelijk doorgaan dan wordt Bojinov de derde aankoop van PSV. De club versterkte zich eerder met Mika Vayrynen (Heerenveen),en Osmar Ferryra(CSKA), Timmy Simons en Chu-Young Park lijken ook op korte termijn rond te zijn met PSV.

PSV en Fiorentina zijn in gesprek over een transfer van Valeri Bojinov. De Bulgaarse aanvaller moet in Eindhoven een echte dodelijke afmaker worden,die PSV sinds Mateja Kezman naar Chelsea vertrok niet meer had.
Volgens Italiaanse media bekeek Guus Hiddink meerdere malen de wedstrijden van Bojinov en zou zeer gecharmeerd zijn van Bojinov.

In de strijd om Bojinov heeft PSV af te rekenen met een flink aantal clubs. Vooral de belangstelling van Valencia,Galatasaray,Manchester United en Bayern Munchen lijkt zeer concreet te zijn. Ook staat de aanvaller al enkele seizoenen op het verlanglijstje van Ajax.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Die laatste zin is een hele geruststelling; Een spits die namelijk op een lijstje staat van Ajax kan nooit een goede zijn..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
hehe die had ik altijd met cm Big Grin
Reply


Forum Jump: