The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Pokerhanden Discussie
Nee oke..dat snap ik. Ik hou daar wel van, veel nadenken in handen, over handen etc etc. Hij hoeft daar van mij 2 pair ook niet weg te leggen, ik denk/dacht echter dat ik tegen zijn gehele range van handen (er zit nog een flushdraw in dus een hand als [Ac] [9c] is ook goed mogelijk) redelijk vaak voor sta of heb zijn hand kan laten wegleggen. Tegen alle FD's, KJ, KT en misschien ook nog J9 sta ik voor en in deze hand, op zo'n board, interperteerde zijn flatcall eerder als zwakte dan als sterkte (achteraf blijkt het er tussen in te zitten). Tegen KJo sta ik vrij goed voor, tegen [8c] [9c] ben ik vrijwel dood!

Check-call, check-call en dan de river knallen is voor mij echt totaal geen optie. Dit is zooooo vaak zwakte.. zeker op z'n board. Hierbij natuurlijk wel uitgaande van er 2 blanks vallen. Daarnaast stel je hit je straat dan krijg je wrs toch niet meer afbetaald en als je niet hit zal een bluf op de river bijna wel gecallt moeten worden omdat hij dan commited is.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik zat er vandeweek toevallig over na te denken dat ik toernooien waarschijnlijk wat losser moet gaan spelen. Als ik speel zoals ik nu speel kom ik bijna altijd itm en dat is op zich leuk, je zult er echter nooit rijk van worden. Je speelt heel solide spel hebt bijna altijd de beste hand bij een showdown echter er is een bitch genaamd variantie en die komt altijd ergens in een toernooi. Als je 4x je geld erin krijgt met AK vs AQ zul je er statistisch gezien 1 verliezen. Heb je dan geen killerstack om dat op te vangen lig je er gewoon uit en dat is ons (of iig mijn) probleem. Voorliggen maar er gewoon uitgaan omdat je bijna altijd covered bent door zo'n aap die AQ allin durft te gooien.

Zit ik vandeweek die ozenc te kijken in de 11 rebuy en die zit te stampen als een beest, elke steal mogelijkheid pakt ie allins called ie met prut (je bent vaak toch maar 60/40 dog). Nou had ie er op dat moment de stack ook wel voor maar ik weet zeker dat hij die stack niet heeft verkregen door solide spel en 15/12 te spelen. Anyway, ik denk dus dat wat aanpassingen nodig zijn om echt een goede toernooispeler te worden. Zal echter wat oefening vereisen want het blijft lastig om handen te spelen alsof het de nuts is terwijl je niks hebt en in te schatten of iemand terug aan het slaan is of echt iets heeft.

Even terugkomende op de hand van harry in dit licht bezien. Je zit in het begin van het toernooi, misschien een half uurtje gespeeld ofzo? Ja je kan hier folden en dan is er niks aan de hand, je hebt ruim voldoende stack om leuk mee te spelen. Call je hier en win je de hand (er zit namelijk een goeie kans in idd dat hij hier een (combo)draw heeft) verdubbel je vroeg in het toernooi, ben je chipleader aan tafel en kun je gaan stampen.
Reply
Mac Wrote:Even terugkomende op de hand van harry in dit licht bezien. Je zit in het begin van het toernooi, misschien een half uurtje gespeeld ofzo? Ja je kan hier folden en dan is er niks aan de hand, je hebt ruim voldoende stack om leuk mee te spelen. Call je hier en win je de hand (er zit namelijk een goeie kans in idd dat hij hier een (combo)draw heeft) verdubbel je vroeg in het toernooi, ben je chipleader aan tafel en kun je gaan stampen.

Nou da viel tegen.. we waren al 1,5 uur aan het spelen en ik was al iets onder avg (zou je niet zeggen als je de stacks zag). avg was 7.8k op dat moment.

Maar Tree heeft gelijk... een check-raise met de (bijna) nuts op de flop werkt toch beter..

Start spel 2602807085.

MadDave1881 is zitplaats 1 met $123,35.
BBarisch83 is zitplaats 2 met $6,10.
WWallas is zitplaats 3 met $16,60.
TFCTFC is zitplaats 4 met $36,50.
HarryBierdop is zitplaats 5 met $124,45.

De dealer is zitplaats 3.

TFCTFC plaatst een blind van $,50.
HarryBierdop plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt As 5s.)

Pre-flop:
MadDave1881 raises $2.
BBarisch83 folds.
WWallas calls voor $3.
TFCTFC calls voor $2,50.
HarryBierdop calls voor $2.

De flop is
Js 9s 10s.

TFCTFC checks.
HarryBierdop checks.
MadDave1881 zet $9 in.
WWallas calls voor $9.
TFCTFC calls voor $9.
HarryBierdop raises $40.
MadDave1881 calls voor $40.
WWallas gaat all-in voor $4,60.
TFCTFC folds.

De turn is 8h.

HarryBierdop gaat all-in voor $72,45.
MadDave1881 gaat all-in voor $71,35.
$1,10 is terug gegeven aan HarryBierdop.

Onthulling:

HarryBierdop toont: As 5s
As Js 10s 9s 5s
Flush, Aas hoog

MadDave1881 toont: Kc Qs
Kc Qs Js 10s 9s
Straight, Heer hoog

WWallas toont: 4c 4h
4c 4h Js 10s 9s
Eén paar Vieren

De river is Ad.

HarryBierdop toont: As 5s
As Js 10s 9s 5s
Flush, Aas hoog

MadDave1881 toont: Kc Qs
Ad Kc Qs Js 10s
Straight, Aas hoog

WWallas toont: 4c 4h
4c 4h Ad Js 10s
Eén paar Vieren

HarryBierdop wint de pot van ($61,80).
HarryBierdop wint de pot van ($211,50).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Check-call, check-call en dan de river knallen is voor mij echt totaal geen optie. Dit is zooooo vaak zwakte.. zeker op z'n board.

Met die Aas had-ie 100% zeker gefold :wink:

Okee, deze hand had ik gister. De situatie:

Nog 8 man aan tafel in een rebuy tourney. Er was GIEGANTIES veel geriebaait en we zitten op 200/400 in de freeze-out periode. Ik had me 8x ingekocht en begon desondanks de freeze-out met alleen een buy-in + add-on (3500). Na een mazzeltje tegen de chipleader (30.000+, dus die callde mijn all-in met zowat alles) gedubbeld naar 7.000. Toen nog 3.000 gepikt en bij elkaar geschraapt. Bij 200/400 zit ik dus in de BB met 10.000 munten en [2c] [4c]. In MP raist een goeie TAG speler naar 1000, hij heeft nog 14.000 over. Iedereen fold naar mij toe en ik call.

Flop: [Ac] [3c] [4d]

Ik zet 400. Hij all-in.

What to do?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Check-call, check-call en dan de river knallen is voor mij echt totaal geen optie. Dit is zooooo vaak zwakte.. zeker op z'n board.

Met die Aas had-ie 100% zeker gefold :wink:

Okee, deze hand had ik gister. De situatie:

Nog 8 man aan tafel in een rebuy tourney. Er was GIEGANTIES veel geriebaait en we zitten op 200/400 in de freeze-out periode. Ik had me 8x ingekocht en begon desondanks de freeze-out met alleen een buy-in + add-on (3500). Na een mazzeltje tegen de chipleader (30.000+, dus die callde mijn all-in met zowat alles) gedubbeld naar 7.000. Toen nog 3.000 gepikt en bij elkaar geschraapt. Bij 200/400 zit ik dus in de BB met 10.000 munten en [2c] [4c]. In MP raist een goeie TAG speler naar 1000, hij heeft nog 14.000 over. Iedereen fold naar mij toe en ik call.

Flop: [Ac] [3c] [4d]

Ik zet 400. Hij all-in.

What to do?

Instaturbo snapcall!!! Zelfs tegen AK sta je 60-40 voor (of 55-45). Alleen als ie een set Azen heeft sta je 40-60 achter..

Maar waarom weer die donkbet? Doet me echt weer pijn aan de ogen.. nu pushed hij en is je FE gewoon nul. Als jij checkpushed heb je iig nog een kans de pot risicoloos op te pakken?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
ik was ook all in gegaan, maar had op de flop ook niet tegen de IR in geraisd denk ik. Maar goed ik ben dan ook de rookie
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dringend advies gevraagd :wink:

Ik vind zulke handen echt lastig te spelen OOP. Flop was pretty droog en de turn blank waarop hij mijn bet all in pushed. Wat denken jullie??

PokerStars Game #14316309849: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) - 2008/01/04 - 12:27:06 (ET)
Table 'Irpedina' 9-max Seat #9 is the button
Seat 1: JWKAWA ($9.90 in chips)
Seat 2: Jakobvdw ($2.85 in chips)
Seat 3: Ekslem ($9.80 in chips)
Seat 4: RolandSch ($5 in chips)
Seat 5: Fritzi232 ($11.50 in chips)
Seat 6: TonyBzh ($16.95 in chips)
Seat 7: yurokk1923 ($10.35 in chips)
Seat 8: relee63 ($1.55 in chips)
Seat 9: Rabbagast ($8.95 in chips)
JWKAWA: posts small blind $0.05
Jakobvdw: posts big blind $0.10
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Ks Ah]
Ekslem: raises $0.30 to $0.40
RolandSch: folds
Fritzi232: calls $0.40
TonyBzh: folds
yurokk1923: folds
relee63: folds
Rabbagast: calls $0.40
JWKAWA: folds
Jakobvdw: folds
*** FLOP *** [Ts 7d Kc]
Ekslem: bets $0.90
Fritzi232: folds
Rabbagast: calls $0.90
*** TURN *** [Ts 7d Kc] [4s]
Ekslem: bets $2.30
Rabbagast: raises $5.35 to $7.65 and is all-in

Zeg het maar.....

En ook hier graag commentaar op

PokerStars Game #14316905013: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) - 2008/01/04 - 13:01:11 (ET)
Table 'Irpedina' 9-max Seat #3 is the button
Seat 1: JWKAWA ($12.70 in chips)
Seat 2: bluesartist ($5.85 in chips)
Seat 3: Ekslem ($14.15 in chips)
Seat 4: GYB. ($5.90 in chips)
Seat 5: Iife ($10.05 in chips)
Seat 6: G3NoRozty ($9.40 in chips)
Seat 7: yurokk1923 ($9.70 in chips)
Seat 8: fedje1978 ($2.95 in chips)
Seat 9: Rabbagast ($13.60 in chips)
GYB.: posts small blind $0.05
Iife: posts big blind $0.10
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Qd Qc]
G3NoRozty: folds
yurokk1923: folds
fedje1978: calls $0.10
Rabbagast: folds
JWKAWA: folds
bluesartist: folds
Ekslem: raises $0.30 to $0.40
GYB.: folds
Iife: calls $0.30
fedje1978: calls $0.30
*** FLOP *** [Jd 6s 7d]
Iife: checks
fedje1978: bets $0.40
Ekslem: calls $0.40 (jaja had mss een raise moeten zijn, maar the ladies don t like me lately)
Iife: raises $0.80 to $1.20

Zeg het maar....
Reply
ja die AK is ook lastig.. vrij read afhankelijk. Ik vind het ook moeilijk om te zeggen omdat het op NL10 is. Ik weet zeker dat KQ/KJ etc daar ook zo kan worden gespeeld.

die QQ is gewoon een shove.. of iig een raise naar $4 ofzo
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
harry_bierdop Wrote:Instaturbo snapcall!!! Zelfs tegen AK sta je 60-40 voor (of 55-45). Alleen als ie een set Azen heeft sta je 40-60 achter..

Maar waarom weer die donkbet? Doet me echt weer pijn aan de ogen.. nu pushed hij en is je FE gewoon nul. Als jij checkpushed heb je iig nog een kans de pot risicoloos op te pakken?

Op het moment dat die flop viel wist ik al dat ik alles in de pot zou tieften als het moest. Maakt dus weinig uit of het via een check-call/shove gebeurde of op deze manier. Ik wist 100% zeker dattie een aas had en vanwege de FD zou pushen.
Ik trok trouwens een str8 op de turn, maar toen jammerde hij dus dat ik hem nooit had mogen callen met die hand Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ja tuurlijk weet je dat daar alles erin gaat als het moet... maar je pakt toch liever 6k (ervan uitgaande dat ie ongeveer 3k zou betten op de flop) op zonder een 60-40 showdown aan te gaan dan dat je zeker een showdown aangaat voor een wat grotere pot? Tenzij het een dusdanige crapshoot is dat je JUIST met hem wil flippen voor zo'n grote pot. Maar volgens mij heb jij een redelijke edge op de meeste daar dus is zo'n flip niet echt noodzakelijk.

Verder nice hand natuurlijk en hij moet niet miepen.. De grote Tree was gewoon een Math-dog \Big Grin/ !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Zeggen jullie het maar

PokerStars Game #14354776776: Hold'em No Limit ($5/$10) - 2008/01/05 - 22:56:08 (ET)
Table 'Siwa III' 6-max Seat #4 is the button
Seat 1: FoofChunk ($1038 in chips)
Seat 3: Blonkie ($1058 in chips)
Seat 4: sandongcpa ($271.50 in chips)
Seat 5: dcmattress ($446.75 in chips)
Seat 6: ipokeder ($1780.10 in chips)
dcmattress: posts small blind $5
ipokeder: posts big blind $10
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Blonkie [Jh Kc]
FoofChunk: raises $25 to $35
Blonkie: calls $35
sandongcpa: calls $35
dcmattress: folds
ipokeder: calls $25
*** FLOP *** [6d Jc 7d]
ipokeder: checks
FoofChunk: checks
Blonkie: bets $88
sandongcpa: folds
ipokeder: folds
FoofChunk: calls $88
*** TURN *** [6d Jc 7d] [8d]
FoofChunk: bets $200
Blonkie: calls $200
*** RIVER *** [6d Jc 7d 8d] [Js]
FoofChunk: bets $715 and is all-in
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Tja, je denkt blijkbaar niet dat hij een flush of set heeft, anders moet je niet callen op de turn. Dus dan zou ik hier callen met je topset.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo won ik gister ook een dikke pot.

Ik had A/J en de ander had K/J Smile

Op de river viel ook een 2e J op het board.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, je denkt blijkbaar niet dat hij een flush of set heeft, anders moet je niet callen op de turn. Dus dan zou ik hier callen met je topset.

Gefold, dacht dat ie zijn FH had gemaakt (goed gedacht btw)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Waarom call je dan in godsnaam de turn?! :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die gast was onwijs LAG. Raiste onwijs veel preflop en c-bette vrijwel altijd flink.
Had ik hier moeten flatcallen of is de raise goed ivm de twee schoppen?

Start spel 2613090136.

Alex-Joy is zitplaats 0 met $48,50.
Rossem is zitplaats 1 met $46,20.
gere76 is zitplaats 2 met $95,55.
AdWim is zitplaats 3 met $36.
albert439 is zitplaats 4 met $67.
kraja is zitplaats 5 met $31,01.

De dealer is zitplaats 2.

AdWim plaatst een blind van $,25.
albert439 plaatst een blind van $,50.

(AdWim krijgt Qh Kh.)

Pre-flop:
kraja folds.
Alex-Joy folds.
Rossem raises $1,75.
gere76 folds.
AdWim calls voor $2.
albert439 folds.

De flop is
Qd 3s Qs.

AdWim checks.
Rossem zet $5 in.
AdWim raises $5.
Rossem folds.
$5 is terug gegeven aan AdWim.

AdWim mucks.
AdWim wint de pot van ($14,25).
Reply
Ik had denk ik geflatcallt om de IR (OOP) op dit board in de lead te laten en op de turn wrs te raisen. Als je dan toch raist op de flop, had ik meer geraist dan een minraise
Reply
me 2, je krijgt hier nooit actie van iets minders dan een Q, heel misschien KK/AA maar that's it.
Reply
Minraise is hier gewoon de kaarten face up spelen.. maar goed. Ik kijk 3 topics en ik zie 8 minraises. Denk dat het in is om te minraises, misschien ook maar eens mee beginnen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Ik had idd meer moeten raisen, maar flatcallen is volgens mij net zo goed de kaarten open gooien...
Reply
harry_bierdop Wrote:Minraise is hier gewoon de kaarten face up spelen.. maar goed. Ik kijk 3 topics en ik zie 8 minraises. Denk dat het in is om te minraises, misschien ook maar eens mee beginnen!

De mijne was tactisch verantwoord :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:maar flatcallen is volgens mij net zo goed de kaarten open gooien...

Minraise niet? Denk flatcall nog minder... dan kan je ook nog een midpair hebben ofzo!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Ik zeg niet dat dat bij een miniraise niet zo is, maar ik denk dat wat ik ook gedaan had, dat ik er geen extra value uit gehaald had. Misschien alleen met een flinke raise als hij een midpair heeft...
Reply
flatcall, check op turn? ik ken zn image niet maar best wel een kans dat hij een 2nd barrel afvuurt om Q te representen of om zn midpair te beschermen.
Reply
Weer zo'n hand waar ik m'n set maak, maar het moeilijk vind om hem goed uit te spelen.
Ik denk zelf dat ik er goed aan doen om op de turn zo te raisen vanwege het gevaarlijke board, maar het is misschien te veel. Ik wilde straat- en flushjagers wegjagen en tegelijk AK en AQ all in krijgen. Weet niet of die beslissing goed was..
En waarsch is mijn spel op de flop niet goed. Maar daar hoef ik nog minder bang te zijn voor de kaarten op tafel.
Ik was weer flink aan het raisen met bijna alles in positie, dus ik had eigenlijk wel een call van een van beiden verwacht. Ik vermoedde wel dat zeker een van beiden een aas had. Misschien alleen maar moeten flatcallen op de turn en dan op de river all in? Of had ik sowieso geen extra value gekregen?

Start spel 2621851835.

AdWim is zitplaats 0 met $36,10.
goujon40 is zitplaats 1 met $25,80.
Kiki1806 is zitplaats 2 met $9,55.
mistysteam is zitplaats 3 met $24,40.
Kay_No_1 is zitplaats 5 met $25.

De dealer is zitplaats 1.

Kiki1806 plaatst een blind van $,15.
mistysteam plaatst een blind van $,25.
Kay_No_1 plaatst een blind van $,25.

(AdWim krijgt 6d 6h.)

Pre-flop:
Kay_No_1 zet $,65 in.
AdWim calls voor $,90.
goujon40 folds.
Kiki1806 folds.
mistysteam calls voor $,65.

De flop is
Kd Ac 6c.

mistysteam checks.
Kay_No_1 zet $1,25 in.
AdWim calls voor $1,25.
mistysteam raises $1,25.
Kay_No_1 calls voor $1,25.
AdWim calls voor $1,25.

De turn is Qh.

mistysteam zet $3,35 in.
Kay_No_1 calls voor $3,35.
AdWim raises $20,40.
mistysteam folds.
Kay_No_1 folds.
$20,40 is terug gegeven aan AdWim.

AdWim mucks.
AdWim wint de pot van ($19,40).
Reply
OP dat board met op de flop een A K, flush en str8 draw en 3 man in de pot had ik op de flop naar 4 dollar geriast of zo (na eerst flatcall van je en minraise van de andere had ik ook zeker geraist).... AK (Ax evt., apen?) zal hier callen en de drawing hands betalen hier maar voor hun hand! Je moet je hand op zo'n board beschermen imo en daarbij heb je wrs niet een al te tight image dus zullen ze je niet meteen op een set zetten, denk ik.

Turn raise lijkt me idd te hoog en ook gevaarlijk aangezien de vrouw valt (mss zit er wel een aap met j 10). Ik had hier denk ik 9-12 dollar gebet of zo. Zijn poepbet straalt ook wel veel zwakte uit.

Hoe ik setjes speel (afhankelijk van tafel en aantal mensen in pot en of de pot geraist is PF of niet), is dat ik tegen de IR in bet als hij na mij komt (in de hoop op een raise die hem al meer commited maakt en waar ik er dik overheen knal). Als het een zwakke speler is wil ik hem nog weleens in de lead laten als hij voor mij zit en bet. b.v. op rainbow flop van A 9 3 met ik 99. Hij denkt wrs dat zijn gehitte A genoeg is en zal ik hem pas raisen op turn of river.

Met veel man in (vooral een niet geraisde) pot zal ik altijd betten op de flop en actie terug afwachten. Dan komt het aan op board en je reads. Die niet geraisde potten zijn altijd gevaarlijk, omdat de kans groot is op lagere pocketpairs en suited connectors. In geraisde potten kun je ook op basis van positie imo makkelijker inschatten of iemand met b.v. AK zit of niet
Reply
mistysteam zat ik laatst ook mee aan tafel en daar was ie ongelofelijk agressief. Weet niet of ie dat hier ook was, maar als dat zo is vind ik hem niet heel slecht gespeeld. Vind wel je raise op de turn vrij groot...6x de bet is vrij groot en zal bijna alleen gecalled worden door 2 pair/trips. Wil je ook nog value halen uit straight/flush draws zou ik raisen naar iets van 12$, dan zouden zwakkere rekenaars nog wel eens in de verleiding kunnen komen om nog een keer te callen.
Reply
Je wil met dit board niet met 5 man naar de turn lijkt mij, dus zeker raisen naar 4 dollar na de flop lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die turn is natuurlijk kut, maar mijn vraag is meer hoe en of ik hier meer value uit had kunnen halen? Flatcallen en bet op river had ie wrs ook gefold... Mss al meer actie op flop?

PokerStars Game #14414277774: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) - 2008/01/08 - 14:19:01 (ET)
Table 'Panthoos V' 9-max Seat #9 is the button
Seat 1: Crush3r85 ($10.55 in chips)
Seat 2: dermoralist ($1.25 in chips)
Seat 4: NewQuentin ($10 in chips)
Seat 5: Aaspaa ($6.40 in chips)
Seat 6: Ekslem ($9.95 in chips)
Seat 7: BenGb ($10.80 in chips)
Seat 8: nprtree ($15.10 in chips)
Seat 9: sdffrbe ($5.45 in chips)
Crush3r85: posts small blind $0.05
dermoralist: posts big blind $0.10
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Qd Jd]
NewQuentin: folds
Aaspaa: folds
cosmocatty has returned
Ekslem: calls $0.10
BenGb: raises $0.30 to $0.40
nprtree: folds
sdffrbe: folds
Crush3r85: folds
dermoralist: folds
Ekslem: calls $0.30
*** FLOP *** [9c 8s Th]
Ekslem: checks
BenGb: bets $0.80
Ekslem: calls $0.80
*** TURN *** [9c 8s Th] [7h]
Ekslem: checks
BenGb: bets $2
Ekslem: raises $4 to $6
BenGb: folds
Ekslem collected $6.25 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $6.55 | Rake $0.30
Board [9c 8s Th 7h]
Seat 1: Crush3r85 (small blind) folded before Flop
Seat 2: dermoralist (big blind) folded before Flop
Seat 4: NewQuentin folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: Aaspaa folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: Ekslem collected ($6.25)
Seat 7: BenGb folded on the Turn
Seat 8: nprtree folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: sdffrbe (button) folded before Flop (didn't bet)
Reply
Tja, lastig. Als het een beetje goede speler is, zal hij wel onraad ruiken bij zo'n flop en kun je er moeilijk meer uit halen. Zeker ook omdat je zelf eerst limpt preflop, kun je een hele wijde range hebben. Ik zou wel raisen op de flop, want daar ligt de value denk ik. Er kunnen nl zoveel turncards komen, waardoor hij helemaal weggejaagd wordt. Elker 8, 9 of 10, een J, een Q, een 7. Dat zijn er heel wat.
Daarnaast had ik alleen maar gecalled op de turn. Na de flatcall op de flop vuurt hij toch nog een second bullet. Misschien ook een third op de river...
Reply

Forum Jump: