The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rotterdam ABN AMRO WTT 2008
Lekker veld hoor..

1 Nadal, Rafael ESP 2
2 Djokovic, Novak SRB 3
3 Davydenko, Nikolay RUS 4
4 Ferrer, David ESP 5
5 Murray, Andy GBR 9
6 Robredo, Tommy ESP 11
7 Berdych, Tomas CZE 14
8 Youzhny, Mikhail RUS 15
9 Ljubicic, Ivan CRO 19
10 Hewitt, Lleyton AUS 21
11 Karlovic, Ivo CRO 22
12 Ferrero, Juan Carlos ESP 24
13 Nieminen, Jarkko FIN 26
14 Verdasco, Fernando ESP 27
15 Simon, Gilles FRA 30
16 Kohlschreiber, Philipp GER 31
17 Tursunov, Dmitry RUS 35
18 Lopez, Feliciano ESP 36
19 Tsonga, Jo-Wilfried FRA 38
20 Monfils, Gael FRA 42
21 Mahut, Nicolas FRA 44
22 Seppi, Andreas ITA 47
23 Tipsarevic, Janko SRB 48
24 Berrer, Michael GER 52
25 Soderling, Robin SWE 53
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (Q)
30 (WC) Haase, Robin NED
31 (WC) Sluiter, Raemon NED
32 (WC)

Alternates
1. Llodra, Michael FRA 54
2. Rochus, Olivier BEL 55
3. Mayer, Florian GER 56
4. Clement, Arnaud FRA 58
5. Gulbis, Ernests LAT 61
6. Bolelli, Simone ITA 69
7. Gicquel, Marc FRA 71
8. Benneteau, Julien FRA 74
9. Pavel, Andrei ROU 77
10. Korolev, Evgeny RUS 82
11. Ancic, Mario CRO 85
12. Zverev, Mischa GER 86
13. Schuettler, Rainer GER 91
14. Roger-Vasselin, Edouard FRA 92
15. Minar, Ivo CZE 102
Reply
oh dubbele post, even 1 weghalen?
Reply
in één woord geweldig natuurlijk maar het is altijd afwachten welke 32 er gaan beginnen. collega's/vrienden e.d. hebben 't erover dat 't zo top is dat er 4 vd 5 beste van de wereld zijn maar ik hecht persoonlijk weinig waarde aan davy en ferrer. ik hoop op de dag dat ik ga karlovic, murray, ferrero, nadal of djoko te zien. vooral naar karlovic ben ik weleens benieuwd. kijken hoe die services van hem er live uitzien. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ga naar Rotterdam om Tursu, JCF, Murray, Karlovic en Djoko te zien.
Reply
als boredo en davy maar niet als top-act hoeven te spelen als ik er ben.
Reply
Wie heeft er al kaarten? Ik ga woensdag met m'n huis en donderdag met m'n tennisvereniging, om 19:30. Beide tweede ronde denk ik, met woensdag evt nog eerste ronde?

Vorig jaar op maandag Davy-Berrer en Haase-Karanusic (eerste ATP-overwinning van Haase) gezien. Dit jaar wil ik toch iig wel Nadal of Djoko gezien hebben!
Reply
Nadal zal denk ik op woensdagavond spelen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog geen kaarten hier! Maar Scholten, CC en ik gaan sowieso een kijkje nemen :Big Grin ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben er op vrijdagavond. Ik hoop op 2 mooie kwartfinales waarvan 1 met Djokovic.
Reply
Haggie Wrote:Nog geen kaarten hier! Maar Scholten, CC en ik gaan sowieso een kijkje nemen :Big Grin ..

Dinsdag of woensdag heeft mijn voorkeur. Zie je wellicht iets meer wedstrijden? ivm de afstand zullen we de dagsessie kiezen.
Reply
_Tampie Wrote:Ik ben er op vrijdagavond. Ik hoop op 2 mooie kwartfinales waarvan 1 met Djokovic.

Ik ben ook een paar keer op vrijdag geweest (wel een tijdje terug), was het dan niet zo dat je één enkelpartij en één dubbelpartij te zien kreeg?
Reply
Laatste keer ging ik vrijdagmiddag, 2 van de 4 kwartfinales gezien. De mooiste affiches zetten ze op de avond, dat zullen de overige 2 kwartfinales zijn, dus daarom nu op de avond. We willen daarna nog even de stad in dus vrijdagavond is dan beter als woensdag.
Reply
Ik ben er dinsdags overdag
Reply
Wij zitten nog steeds te twijfelen over welke dag. Wellicht dat het donderdag of vrijdag wordt...
Reply
Overdune Wrote:Wie heeft er al kaarten? Ik ga woensdag met m'n huis en donderdag met m'n tennisvereniging, om 19:30. Beide tweede ronde denk ik, met woensdag evt nog eerste ronde?

Vorig jaar op maandag Davy-Berrer en Haase-Karanusic (eerste ATP-overwinning van Haase) gezien. Dit jaar wil ik toch iig wel Nadal of Djoko gezien hebben!

Vorig jaar zat ik met je in de zaal naar deze potten te kijken, wel grappig om die dikke Berrer aan het eind van vorig jaar opeens een paar wedstrijden te zien winnen.

Dit jaar zit ik er op woensdagavond, geen idee waar in de zaal overigens.
What, me worry?
Reply
Ik ben sowieso aanwezig bij de quali´s. Hoofdtoernooi in ieder geval woensdag dag en avond. Vind ik persoonlijk altijd de leukste dag.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Veel Nederlanders in de quali's?
Reply
_Tampie Wrote:Veel Nederlanders in de quali's?

In het schema van 16 zijn er 3 wildcards te geven. Deze gaan meestal wel naar een Nederlander. Huta Galung en Middelkoop zullen er wel 1 krijgen. Voor de rest zijn er weinig jeugdspelers die momenteel in vorm zijn. Sijsling is er langdurig uit, De Bakker is net weer begonnen en gaat volgende week richting Kroatie en Van der Duim, terug bij jong Oranje, is aan het trainen na een slechte trip naar China. Ik verwacht daarom dat die derde wildcard naar Wessels zal gaan.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik ga dinsdagavond.
Hopelijk twee leuke wedstrijden, met liefst Nadal/Ferrer/Murray. Ook Haase of Sluiter zou leuk zijn natuurlijk, misschien wel zijn laatste wedstrijd. :o
Reply
TIm Army en ik gaan donderdag overdag. Volgens mij gaat elke deelnemer dit jaar wel een keertje. Ik vind overigens dat wij wel de mooiste plaatsen mogen krijgen en niet al die eikels die geen eens de spelers kennen :lol:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Sluiter verliest alweer kansloos in een challenger, dat wordt dus helemaal niets volgende week. :|
Reply
Baghdatis krijgt laatste wildcard, ondanks de geleverde streek vorig jaar, toen hij afzegde maar een dag later wel in de finale in marseille stond.
Reply
Tsonga zegt af, meneer wint een paar partijen en heeft meteen rust nodig.
Reply
Tennisser Tsonga zegt af voor Rotterdam

ROTTERDAM - De Fransman Jo-Wilfried Tsonga heeft zich donderdag afgemeld voor het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam. Tsonga, die vorige maand de finale van de Australian Open bereikte, zegt oververmoeid te zijn.

De Fransman verloor woensdag in de eerste ronde van het toernooi in Marseille van de Kroaan Mario Ancic. "Na die partij heeft Jo-Wilfried contact met ons opgenomen om te laten weten dat hij niet in staat is om te spelen'', aldus toernooidirecteur Richard Krajicek.

Tsonga was een van de publiekstrekkers voor het toernooi in Rotterdam, dat maandag begint. Krajicek zei begrip te hebben voor het afzeggen van de 22-jarige Fransman. "Ik weet uit ervaring wat er allemaal loskomt na zo'n goede prestatie op een Grand Slam-toernooi.''

Tsonga zegde de toernooidirecteur toe in de loop van de week naar Rotterdam te komen om het publiek te ontmoeten en het toernooi te leren kennen.
Reply
Overdune Wrote:Tsonga zegt af, meneer wint een paar partijen en heeft meteen rust nodig.

Opvallend inderdaad. Laten we hopen dat het bij deze afzegging blijft. [-o<
Reply
Mitch Wrote:Tsonga zegde de toernooidirecteur toe in de loop van de week naar Rotterdam te komen om het publiek te ontmoeten en het toernooi te leren kennen.

pff kom dan ook gewoon een partij spelen joh. dan heb ik er nog meer respect voor als ie zegt dat ie geen zin heeft en bij z'n familie wil zijn ofzo.
Reply
Ik vrees ook een beetje voor Djokovic, al een tijdje ziek, zwak en misselijk en vliegt er nu af tegen Simon. Ik zou zeggen dat hij nu lekker een paar dagen vrij heeft en volgende week kan knallen, maar het zou me niet verbazen als hij afzegt..
Reply
Overdune Wrote:Ik vrees ook een beetje voor Djokovic, al een tijdje ziek, zwak en misselijk en vliegt er nu af tegen Simon. Ik zou zeggen dat hij nu lekker een paar dagen vrij heeft en volgende week kan knallen, maar het zou me niet verbazen als hij afzegt..

En naar nu blijkt terecht:

Ook Novak Djokovic niet naar Ahoy'

Na Jo-Wilfried Tsonga (Fra) heeft ook de Serviër Novak Djokovic zich afgemeld voor het ABN/Amro-tennistoernooi, dat komende maandag begint.

Djokovic is nog niet hersteld van de griep, waardoor hij vorige week in de Davis Cup op moest geven. Hij kwam deze week nog wel in actie in Marseille, maar oogde niet fit en werd al snel uitgeschakeld.

Met de afzegging van Djokovic en Tsonga ontbreken in de Rotterdamse Ahoy' beide finalisten van de afgelopen Australian Open.

bron: NOS
Reply
#-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
streep ancic ook maar vast weg. komt in zijn 1e toernooi na zijn blessure meteen ver. die zal zich ook niet willen forceren.
Reply

Forum Jump: