The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:Zijler trekt definitief en per direct naar Tilburg

Willem II heeft opnieuw zaken gedaan op de transfermarkt. Na Leonardo Veloso trekt ook FC Twente-aanvaller Sergio Zijler naar Tilburg.

Zijler maakt met onmiddellijke ingang de overstap van Enschede naar Tilburg. De twintigjarige aanvaller, die op 21 oktober 2006 met FC Twente debuteerde in de Eredivisie, tekent een contract tot medio 2010. Hij moet alleen nog een medische keuring doorstaan.

Zijler was pas anderhalf jaar in Enschede, waar hij nog een verbintenis had voor tweeënhalf jaar. In 2006 was de aanvaller overgekomen van Ajax. Dit seizoen kwam hij alleen tegen De Graafschap het laatste half uur in actie.

Rdelijk opvallend, ik dacht dat Zijler wel als een groot talent werd gezien in Enschede.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ja dat dacht ik ook, hoop voor twente dat ze hiermee geen verkeerde keus maken
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Om Vret's woorden maar aan te halen.....hier in Heerenveen straks ook een zwaainegert?

Quote:'Heerenveen wil Omotoyossi'
Nu er steeds meer berichten komen over het vertrek van Afonso Alves naar AZ, komen er natuurlijk ook weer meer berichten over een eventuele opvolger.

Volgens diverse Zweedse media zou Heerenveen met Helsingborg willen onderhandelen over een overgang van aanvaller Razak Omotoyossi. De voorzitter van Helsingborg geeft toe dat er enkele clubs zijn die interesse hebben, maar er is nog geen enkel bod uitgebracht op de speler.

De 22-jarige voetballer, uitkomend voor Benin maar geboren in Nigeria, scoorde 14 keer in 23 wedstrijden in de Zweedse competitie. Mocht Razak bij Helsingborg blijven, speelt hij met Helsingborg tegen PSV in de 1e ronde van de knock-outfase van de UEFA Cup.

Viel aardig op tijdens de wedstrijden tegen Heerenveen.....Alves weg en Omotoyossi hierheen? Zou ik best mee kunnen leven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Om Vret's woorden maar aan te halen.....hier in Heerenveen straks ook een zwaainegert?

Quote:'Heerenveen wil Omotoyossi'
Nu er steeds meer berichten komen over het vertrek van Afonso Alves naar AZ, komen er natuurlijk ook weer meer berichten over een eventuele opvolger.

Volgens diverse Zweedse media zou Heerenveen met Helsingborg willen onderhandelen over een overgang van aanvaller Razak Omotoyossi. De voorzitter van Helsingborg geeft toe dat er enkele clubs zijn die interesse hebben, maar er is nog geen enkel bod uitgebracht op de speler.

De 22-jarige voetballer, uitkomend voor Benin maar geboren in Nigeria, scoorde 14 keer in 23 wedstrijden in de Zweedse competitie. Mocht Razak bij Helsingborg blijven, speelt hij met Helsingborg tegen PSV in de 1e ronde van de knock-outfase van de UEFA Cup.

Viel aardig op tijdens de wedstrijden tegen Heerenveen.....Alves weg en Omotoyossi hierheen? Zou ik best mee kunnen leven.

Dacht dat die Pablo Henrique de opvolger van Alves moest worden ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mukkus Wrote:Om Vret's woorden maar aan te halen.....hier in Heerenveen straks ook een zwaainegert?

Quote:'Heerenveen wil Omotoyossi'
Nu er steeds meer berichten komen over het vertrek van Afonso Alves naar AZ, komen er natuurlijk ook weer meer berichten over een eventuele opvolger.

Volgens diverse Zweedse media zou Heerenveen met Helsingborg willen onderhandelen over een overgang van aanvaller Razak Omotoyossi. De voorzitter van Helsingborg geeft toe dat er enkele clubs zijn die interesse hebben, maar er is nog geen enkel bod uitgebracht op de speler.

De 22-jarige voetballer, uitkomend voor Benin maar geboren in Nigeria, scoorde 14 keer in 23 wedstrijden in de Zweedse competitie. Mocht Razak bij Helsingborg blijven, speelt hij met Helsingborg tegen PSV in de 1e ronde van de knock-outfase van de UEFA Cup.

Viel aardig op tijdens de wedstrijden tegen Heerenveen.....Alves weg en Omotoyossi hierheen? Zou ik best mee kunnen leven.

lijkt me zeker een aardige speler!
Reply
waf Wrote:lijkt me zeker een aardige speler!

[gay]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:PSV in de 1e ronde van de knock-outfase van de UEFA Cup.

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Zijler trekt definitief en per direct naar Tilburg

Willem II heeft opnieuw zaken gedaan op de transfermarkt. Na Leonardo Veloso trekt ook FC Twente-aanvaller Sergio Zijler naar Tilburg.

Zijler maakt met onmiddellijke ingang de overstap van Enschede naar Tilburg. De twintigjarige aanvaller, die op 21 oktober 2006 met FC Twente debuteerde in de Eredivisie, tekent een contract tot medio 2010. Hij moet alleen nog een medische keuring doorstaan.

Zijler was pas anderhalf jaar in Enschede, waar hij nog een verbintenis had voor tweeënhalf jaar. In 2006 was de aanvaller overgekomen van Ajax. Dit seizoen kwam hij alleen tegen De Graafschap het laatste half uur in actie.

Rdelijk opvallend, ik dacht dat Zijler wel als een groot talent werd gezien in Enschede.

De transfersom is vooralsnog onbekend. Ik denk dat WillemII een aardige som heeft betaald aangezien hij onlangs nog had bijgetekend tot ik dacht 2010. WillemII heeft nog wel een paar centjes te besteden dankzij de transfer van El Hamdaoui, dus ik denk dat ze FC Twente een bedrag hebben geboden wat ze niet konden weigeren. Tevens denk ik dat Rutten geen vertrouwen had in hem om het gewenste niveau te bereiken wat Rutten met FC Twente voor ogen heeft in de toekomst. We hebben aanvallers genoeg, gezien ook Gerritsen weer bijna wedstrijdfit is. Elia is al bijna niet meer weg te denken uit de basis, hij presteert uitmuntend.
Zijler succes in Tilburg en bedankt voor de historische overwinning op de varkens.

Met oog op de toekomst is Rutten goed bezig. Schimpelsberger (middenvelder) heeft hij aangetrokken die in Oostenrijk gezien wordt als supertalent. Rendla hebben we ook nog en Marko Arnautovic is al klaar voor het grote werk. Douglas kunnen we inzetten als er in de verdediging een plek vrij komt, hij scoort geregeld bij de beloften. Deze boom van een neger gaan we zeker in actie zien, en dat zal niet gek lang meer duren is mijn vermoeden. Ik verwacht niet dat Zomer naar Heerenveen gaat aangezien wij niet echt veel verdedigers hebben.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik verwacht niet dat Zomer naar Heerenveen gaat aangezien wij niet echt veel verdedigers hebben.

Dat verwacht ik ook niet, aangezien de vervanger die FC Twente voor ogen had (die 19-jarige van Anderlecht) gekozen heeft voor HSV.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:'Nilsson bij AZ als alternatief voor Alves'

Mocht de transfer van Afonso Alves van SC Heerenveen naar AZ geen doorgang vinden, dan willen de Alkmaarders zich richten op Lasse Nilsson. Dat meldt het Franse blad Le Monde in haar donderdageditie.

Nilsson staat momenteel nog in loondienst bij Saint-Etienne, maar bij de Franse club komt de Zweedse aanvaller niet aan spelen toe. De oud-speler van Heerenveen moet AZ ongeveer anderhalf miljoen euro kosten.

Het medium meldt dat Nilsson, die de afgelopen zomer voor ruim drie miljoen euro de overstap maakte naar de Ligue 1, door het gebrek aan speelminuten wel oren heeft naar een terugkeer in Nederland. Dit bericht moet echter wel als een korreltje zout worden waargenomen.

Dat moet haast wel een grap zijn.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:'Nilsson bij AZ als alternatief voor Alves'

Mocht de transfer van Afonso Alves van SC Heerenveen naar AZ geen doorgang vinden, dan willen de Alkmaarders zich richten op Lasse Nilsson. Dat meldt het Franse blad Le Monde in haar donderdageditie.

Nilsson staat momenteel nog in loondienst bij Saint-Etienne, maar bij de Franse club komt de Zweedse aanvaller niet aan spelen toe. De oud-speler van Heerenveen moet AZ ongeveer anderhalf miljoen euro kosten.

Het medium meldt dat Nilsson, die de afgelopen zomer voor ruim drie miljoen euro de overstap maakte naar de Ligue 1, door het gebrek aan speelminuten wel oren heeft naar een terugkeer in Nederland. Dit bericht moet echter wel als een korreltje zout worden waargenomen.

Dat moet haast wel een grap zijn.

Dat is het ook. Alves gaat naar AZ, nu alleen nog de bevestiging afwachten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Stefan Postma wil Nederland de rug toekeren, maar ADO heeft hier een stokje voor gestoken. :waf:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Stefan Postma wil Nederland de rug toekeren, maar ADO heeft hier een stokje voor gestoken. :waf:

Hij keert toch alleen maar de rug toe aan vrouwen met een voorbind-dildo :-&
Reply
Quote:Feyenoord in onderhandeling met Bruno Silva
Feyenoord is in onderhandeling met FC Groningen-speler Bruno Silva. Silva zou ongeveer zo een vier miljoen euro moeten kosten voor de Rotterdammers.

Naar verluidt zal Feyenoord morgen naar buiten komen met meer informatie over de onderhandelingen die op dit moment gaande zijn.

en ik weet mijn god niet waar dit bericht vandaan komt. :razz:
Reply
Stond op één of andere vage site. weinig van waar lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:Noor voor SC Heerenveen

HEERENVEEN - SC Heerenveen staat op het punt om een nieuwe middenvelder vast te leggen. De Friezen kopen Christian Grindheim van het Noorse Valerengen voor het bedrag van 2,5 miljoen euro. Met de 15-voudig international zelf moet nog een akkoord worden afgesloten.
[Image: christiangrindheim_146511d.jpg]

Grindheim is een middenvelder die centraal en op rechts kan spelen. Met creativiteit, loopvermogen en duelkracht is hij tamelijk allround.

Grindheim maakte op 17 augustus 2005 zijn debuut voor het nationale A-elftal in de interland tegen Zwitserland. Hij is 24 jaar oud en heeft bij de club uit Oslo nog een contract tot 31 december 2009.

Als ik die foto zo zie, denk ik eerder aan een ontsnapte tbs'er, die gaat ijshockeyen bij de plaatselijke Vadeko Flyers hier. Maar goed, 24 jaar, 15 interlands voor een relatief sterk land en een fysiek sterke middenvelder. Klinkt iig goed.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Noor voor SC Heerenveen

HEERENVEEN - SC Heerenveen staat op het punt om een nieuwe middenvelder vast te leggen. De Friezen kopen Christian Grindheim van het Noorse Valerengen voor het bedrag van 2,5 miljoen euro. Met de 15-voudig international zelf moet nog een akkoord worden afgesloten.
[Image: christiangrindheim_146511d.jpg]

Grindheim is een middenvelder die centraal en op rechts kan spelen. Met creativiteit, loopvermogen en duelkracht is hij tamelijk allround.

Grindheim maakte op 17 augustus 2005 zijn debuut voor het nationale A-elftal in de interland tegen Zwitserland. Hij is 24 jaar oud en heeft bij de club uit Oslo nog een contract tot 31 december 2009.

Als ik die foto zo zie, denk ik eerder aan een ontsnapte tbs'er, die gaat ijshockeyen bij de plaatselijke Vadeko Flyers hier. Maar goed, 24 jaar, 15 interlands voor een relatief sterk land en een fysiek sterke middenvelder. Klinkt iig goed.

Hij ziet eruit als een Amerikaan die van plan is een Highschool binnen te walsen met een AK-47.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Tientallen namen van doelmannen doen de ronde bij Barcelona om de plaats van de zwaargeblesseerde Albert Jorquera in te nemen. Sander Westerveld behoort volgens verschillende Spaanse media tot één van de drie hoofdkandidaten. De doelman van Sparta blijft echter rustig onder de ontstane situatie. De Tukker heeft zijn zaakwaarnemer opdracht gegeven om pas contact met hem op te nemen zodra het contact serieus wordt. "Ik maak in principe het seizoen af bij Sparta", laat Westerveld in een reactie aan RTV Rijnmond weten.

Westerveld kwam vorige maand nog tot een akkoord met Sparta om zijn contract met een half jaar te verlengen. De doelman kwam in september in principe alleen om de keepersnood van de Rotterdamse club voor enkele maanden te ledigen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:'Feyenoord legt twee jonge Zuid-Afrikanen vast'
06/01/2008 11:52

Kermit Erasmus en Philani Khwela maken in de toekomst de overstap naar Feyenoord. De Telegraaf meldt dat de Rotterdamse club een akkoord heeft bereikt met de twee jonge Zuid-Afrikanen van Supersport United.

Aanvaller Erasmus tekent komende zomer een contract met Feyenoord als hij zijn achttiende verjaardag heeft gevierd. Op Khwela moeten de Rotterdammers een jaar langer wachten, omdat ook hij pas een verbintenis kan aangaan als hij achttien jaar is.

Erasmus is een aanvaller; Khwela speelt op het middenveld. Beide Zuid-Afrikanen waren eerder al op proef in Rotterdam. Feyenoord heeft een samenwerkingsverband met hun club Supersport United.

Deze naam is zo absurd dat het bijna wel een nepgerucht moet zijn. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Whahahaha Kermit Erasmus.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:'Kezman in beeld bij AZ'
door onze Telesportredactie

ALKMAAR - Nu de transfer van Afonso Alves in een impasse verkeert zou volgens Turkse bronnen Mateja Kezman in beeld zijn bij AZ. De ex-spits van PSV vertoeft momenteel in Nederland, maar ontkende de mogelijkheid gisteren. De Serviër speelde van 2000 tot 2004 voor PSV en staat momenteel bij het Turkse Fehnerbahçe onder contract.

Dat zou een aardig alternatief zijn voor AZ, maar dan moeten ze hem wel de ballen goed aangeven.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'Kezman in beeld bij AZ'
door onze Telesportredactie

ALKMAAR - Nu de transfer van Afonso Alves in een impasse verkeert zou volgens Turkse bronnen Mateja Kezman in beeld zijn bij AZ. De ex-spits van PSV vertoeft momenteel in Nederland, maar ontkende de mogelijkheid gisteren. De Serviër speelde van 2000 tot 2004 voor PSV en staat momenteel bij het Turkse Fehnerbahçe onder contract.

Dat zou een aardig alternatief zijn voor AZ, maar dan moeten ze hem wel de ballen goed aangeven.

Idd zeer bruikbare spits... zoalng ie maar niet hoeft te 'voetballen'.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Tientallen namen van doelmannen doen de ronde bij Barcelona om de plaats van de zwaargeblesseerde Albert Jorquera in te nemen. Sander Westerveld behoort volgens verschillende Spaanse media tot één van de drie hoofdkandidaten. De doelman van Sparta blijft echter rustig onder de ontstane situatie. De Tukker heeft zijn zaakwaarnemer opdracht gegeven om pas contact met hem op te nemen zodra het contact serieus wordt. "Ik maak in principe het seizoen af bij Sparta", laat Westerveld in een reactie aan RTV Rijnmond weten.

Westerveld kwam vorige maand nog tot een akkoord met Sparta om zijn contract met een half jaar te verlengen. De doelman kwam in september in principe alleen om de keepersnood van de Rotterdamse club voor enkele maanden te ledigen.

Taalergernis! ](*,)
Reply
Hoef Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Tientallen namen van doelmannen doen de ronde bij Barcelona om de plaats van de zwaargeblesseerde Albert Jorquera in te nemen. Sander Westerveld behoort volgens verschillende Spaanse media tot één van de drie hoofdkandidaten. De doelman van Sparta blijft echter rustig onder de ontstane situatie. De Tukker heeft zijn zaakwaarnemer opdracht gegeven om pas contact met hem op te nemen zodra het contact serieus wordt. "Ik maak in principe het seizoen af bij Sparta", laat Westerveld in een reactie aan RTV Rijnmond weten.

Westerveld kwam vorige maand nog tot een akkoord met Sparta om zijn contract met een half jaar te verlengen. De doelman kwam in september in principe alleen om de keepersnood van de Rotterdamse club voor enkele maanden te ledigen.

Taalergernis! ](*,)

Taalergernis!
Je kan niet tot één van de drie hoofdkandidaten horen. Je bent één van de drie hoofdkandidaten, of je hoort tot de drie hoofdkandidaten.
May The Schwartz Be With You
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Op de hoeveelste plaats stond Tottenham in de (eind)stand toen Jol daar kwam? Dat trucje kan hij ook vast wel flikken bij een club als, pak em beet, Newcastle, Aston Villa, Everton of Liverpool. Clubs die stuk voor stuk aansprekender zijn (en veel meer betalen) dan FC Lampekap.

Met bijna 2,5 maand vertraging lijkt mijn eerste gok dan toch de meest serieuze...

Jol voorname kandidaat in Newcastle
Uitgegeven: 10 januari 2008 10:46
Laatst gewijzigd: 10 januari 2008 10:46

AMSTERDAM - Martin Jol is een voorname kandidaat om de bij Newcastle United ontslagen Sam Allardyce op te volgen. De Nederlander werd zelf aan het begin van het seizoen bij de Tottenham Hotspurs aan de kant gezet.

Volgens de Engelse media is ook Harry Redknapp in beeld bij de club uit Newcastle. De huidige manager van Portsmouth staat te boek als één van de weinige Engelse trainers met ervaring op het hoogste niveau.

Newcastle, qua omvang één van de grootste clubs in Engeland, presteert al jaren ondermaats in de Premier League. Allardyce was sinds het vertrek van Bobby Robson in 2004 bij de ‘The Magpies’, al de derde manager. Eerder faalde ook Graeme Souness en Glenn Roeder.

Het is overigens de tweede keer dat assistent-trainer Nigel Pearson de selectie van Newcastle onder zijn leiding krijgt. Na het ontslag van Roeder, zeven maanden geleden, stond hij één wedstrijd aan het roer bij de club uit het noorden van Engeland.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerrit wat laat je je weer kennen zeg.. der verschijnt 1 vaag berichtje dat Jol mogelijk in beeld is en meteen moet je terugdenken aan een verloren discussie van maanden geleden en dat weer oprakelen alsof hij nu opeens gewonnen is. Wat ben jij toch een enorme insider zeg dat je zo goed weet wat Jol wel en niet wil! Xtragaap4de

Alstie ondertussen zn miljoenen gecasht heeft en weer ergens aan de bak mag is er best een kans dat hij dit gaat doen, mits hij alsnog niet ff een sabbatical wil. Ik ben er overigens nog steeds van overtuigd dat als hij geen vage clausules had bij de Spurs hij ondertussen coach van Ajax of PSV was geweest. :8:
Reply
Ach Jol gaat naar Fey, van Marwijk naar de KNVB en vBasten naar Ajax.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ach Jol gaat naar Fey, van Marwijk naar de KNVB en vBasten naar Ajax.

Nietes, want Jol wil geen coach worden in Nederland en Gerrit kan het weten.
Reply
Misschien wil Jol wel, maar is hij inmiddels 'anders geld' gewend... psv betaald z'n coach nog niet de helft van wat een Engelse subtopper hem bied, waarom zou je het dan doen ?
Reply
Peter Wrote:Gerrit wat laat je je weer kennen zeg.. der verschijnt 1 vaag berichtje dat Jol mogelijk in beeld is en meteen moet je terugdenken aan een verloren discussie van maanden geleden en dat weer oprakelen alsof hij nu opeens gewonnen is. Wat ben jij toch een enorme insider zeg dat je zo goed weet wat Jol wel en niet wil! Xtragaap4de

Alstie ondertussen zn miljoenen gecasht heeft en weer ergens aan de bak mag is er best een kans dat hij dit gaat doen, mits hij alsnog niet ff een sabbatical wil. Ik ben er overigens nog steeds van overtuigd dat als hij geen vage clausules had bij de Spurs hij ondertussen coach van Ajax of PSV was geweest. :8:

Hahaha, skattig Peutertje, wees toch blij dat ik niet al jouw bijkomende zwamneuzerij (Jol komt 100% zeker naar PSV, oh nee, Rutten komt 100% zeker naar PSV, oh nee, Vergoossen komt meteen naar PSV, oh nee, Stevens komt meteen naar PSV) erbij heb gezet, want dan had je echt weer in je donkere
hol moeten kruipen van ellende.

De andere 'belangrijke' kandidaat, Redknapp, heeft trouwens al gezegd dat hij bij zijn huidige club wil blijven, dus dat streept makkelijk weg. En er was helemaal niks vaags aan die clausule. Bij ontslag kreeg hij een buitensporig grote oprotpremie op voorwaarde dat hij niet meteen ergens anders mocht tekenen. Wat is daar vaag aan? Voor wat hoort wat...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: