The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuw idee Tennismanager 2008
#61
omyaca Wrote:Teams kunnen ook gewoon per PM naar de organisator die week. Wat ik begreep van dat emailadres is dat je iedereen het wachtwoord wilt geven die meedoet, dan kan alsnog iedereen de teams zien die al verstuurd zijn.
Prijsverdeling maakt me niet zoveel uit, 50-30-20 voor nummers 1,2 en 3 vind ik prima, maar mag van mij ook iets voor het medailleklassement, misschien wel met de regel dat dat niet de nummer 1 overall mag zijn?

Uiteraard wisselt de organisator van de aankomende week dat wachtwoord op maandagochtend en geeft het nieuwe wachtwoord na de deadline weer aan iedereen.
het is niet zo simpel als bij sportdreams maar in mijn ogen is dit het meest overzichtelijk.
Reply
#62
Waarom zou je niet de entryform van de MV game gaan gebruiken?
Reply
#63
Maar PM is net zo makkelijk.

En laten we inderdaad gebruik maken van dingen die er al zijn, zoals dat van de MV game. Maar laten we dat dan even kortsluiten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Mist Wrote:Waarom zou je niet de entryform van de MV game gaan gebruiken?
Lijkt me de oplossing van alle problemen. Had ik al eerder voorgesteld Smile
Reply
#65
prima...wie gaat het regelen dan?
Reply
#66
Maar bedoel je dan het instuurformulier met de teams?

Kun je dat makkelijk invullen met waardes van spelers?

Dan kunnen we dat gewoon de organisator van die week laten doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Op zich is het niet erg als er mensen meepraten die niet meedoen, die kunnen ook positieve invloeden hebben.

Dat over dat posten dat is inderdaad wel een probleem, daar had ik nog niet over nagedacht. Dan moet het inderdaad maar per mail, maar dat is wel een gedoe. Maar ja, als we het over ons allemaal verdelen...

Maar juist als je een paar mislukte weken hebt, kun je nooit meer het medailleklassement winnen. Daarvoor zul je vrijwel wekelijks in de top 3 moeten eindigen...

Juist wel toch.. Als jij 6 weken slecht presteert wordt het lastig voor het algemeen klassement, maar in het medaille klassement zullen elke week meer veranderingen zijn en dus winnaars. Met 3 weken goede weken (2x goud, 1x zilver) sta je bijna alweer bovenaan toch....
Je zou het zeggen ja, maar degene die eerste staat moet bij een deelnemersveld van 20 wel bijna elke week top 3 halen. En die kun je dus nooit meer inhalen met een paar goede weekjes. Bedenk wel dat hij over 40 weken gaat en dan wordt dat heel lastig. Als het over 10 weken zou gaan, zou je nog wel wat kunnen uitrichten met twee weekprijsjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Op zich is het niet erg als er mensen meepraten die niet meedoen, die kunnen ook positieve invloeden hebben.

Dat over dat posten dat is inderdaad wel een probleem, daar had ik nog niet over nagedacht. Dan moet het inderdaad maar per mail, maar dat is wel een gedoe. Maar ja, als we het over ons allemaal verdelen...

Maar juist als je een paar mislukte weken hebt, kun je nooit meer het medailleklassement winnen. Daarvoor zul je vrijwel wekelijks in de top 3 moeten eindigen...

Juist wel toch.. Als jij 6 weken slecht presteert wordt het lastig voor het algemeen klassement, maar in het medaille klassement zullen elke week meer veranderingen zijn en dus winnaars. Met 3 weken goede weken (2x goud, 1x zilver) sta je bijna alweer bovenaan toch....
Je zou het zeggen ja, maar degene die eerste staat moet bij een deelnemersveld van 20 wel bijna elke week top 3 halen. En die kun je dus nooit meer inhalen met een paar goede weekjes. Bedenk wel dat hij over 40 weken gaat en dan wordt dat heel lastig. Als het over 10 weken zou gaan, zou je nog wel wat kunnen uitrichten met twee weekprijsjes.
ik ben het met haggie eens in dit geval. nr. 1 in eindklassement is het regelmatigste en vaak niet de eerste van de week omdat je dan toch meerdere spelers hebt gekozen die niet voor de hand liggen.
Reply
#69
Elikian Wrote:
Mist Wrote:Waarom zou je niet de entryform van de MV game gaan gebruiken?
Lijkt me de oplossing van alle problemen. Had ik al eerder voorgesteld Smile
Wat moet hiervoor gebeuren dan?
Reply
#70
Iemand moet de smorgens de lotingen invoeren en de waarden van de spelers. En om 11 uur de database sluiten en teams copy pasten Smile
Reply
#71
het wordt dus niet van tm afgeleid maar het is precies hetzelfde als de mv game.
database was bij tm 22uur. maar kunnen we dan ook net zo goed om 23uur doen.
er is geen enkel verschil behalve dat niet 1 persoon het meer regelt? of begrijp ik iets verkeerd?
Reply
#72
We werken niet meer met budgetrisico en we doen een vast budget en niet afhankelijk van het aantal toernooien.

En het wordt niet meer zo gepubliceerd als bij MV, neem ik aan.
We gebruiken alleen dat form om onze teams te maken. Wel zo makkelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
ik had de top 150 in een excel-sheet verwerkt...heb je daar wat aan eli?
Reply
#74
Elikian Wrote:Iemand moet de smorgens de lotingen invoeren en de waarden van de spelers. En om 11 uur de database sluiten en teams copy pasten Smile
Dit is natuurlijk perfect. We maken een schema waarin iedereen het een paar keer doet gedurende het seizoen en klaar!
Nu nog even uitvinden wie er precies allemaal mee willen doen en dan een schema maken. Klaar is kees!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Als er toch met waardes van een week eerder gewerkt wordt, zie ik weinig reden om de database zo laat in de avond te sluiten. Hoe minder er bekend is, hoe leuker toch? Dat zondags voor sommigen niet wenselijk is, kan ik inkomen. Maar eerder op de maandag zou mijn voorkeur hebben.
Reply
#76
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Stille Wrote:Het is niet de grond inboren, er is een normale discussie en mensen mogen toch best aangeven wat ze het leukst vinden?

Tuurlijk, maar van het oorspronkelijke idee is niks meer over. Je biedt aan om wat te organiseren, maar men blijkt toch liever vast te houden aan het TM-principe. Geeft niet, maar als men het liever anders speelt prima.

Maar dat betekent toch niet meteen dat je je handen er vanaf hoeft te trekken? Blijkbaar valt jouw opzet niet helemaal in goede aarde, maar dan kun je toch meedenken over een andere opzet? En je kunt toch ook gewoon meedoen met onze opzet?

Meedoen was sowieso geen optie. Vanwege mijn onregelmatige werk kan ik een dergelijk spel gewoon niet 100% spelen, dat heb ik vorig jaar gemerkt. Dan hang ik elke week met Buurs aan de telefoon.

De reden dat ik dit topic gemaakt heb, is dat ik het leuk vind om dit soort dingen te organiseren. Maar mijn globale idee is zo'n beetje in z'n geheel van tafel geveegd.

Het ging mij er vooral om dat het een simpele opzet werd/wordt. Gemakkelijk om teams te maken en gemakkelijk om dit te controleren en uit te rekenen. Als ik het voor het zeggen had, dan was mijn opzet de volgende geweest( na erover nagedacht te hebben);

Quote:Elke eerste van de maand publiceren we de actuele wereldranglijst plek 1 t/m 150. De waarde van spelers ronden we af op tienden ( bijv 3,1 of 0,3. deze waarden gelden dus voor de hele maand.

Elke deelnemer heeft 12,5 miljoen te besteden en kan heel simpel zelf uitrekenen hoeveel zijn team kost. Puzzelen blijft zo mogelijk. Puntensysteem volgens de oude TM-manier.

Elke speelronde kies je een captain. Dit mag geen geplaatste speler zijn. Deze speler verdient dubbele punten. Zo kan er onderscheid gemaakt worden in weken dat de verschillen niet groot zullen zijn. Extra dimensie imo.

Inleggeld 10 euro. Prijs voor winnaar klassement en nummer 2. Ook een prijs voor de meeste weekzeges. Die laatste prijs kan ik wel regelen op mijn kosten.

Deadline maandag 23:59 uur. Teams insturen per pm , deze worden maandag na de deadline in de topic geplaatst. Of je plaatst ze meteen in het daarvoor bedoelde topic
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#77
Het staat nu een beetje stil, jongens, terwijl juist actie geboden is!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Mist Wrote:Als er toch met waardes van een week eerder gewerkt wordt, zie ik weinig reden om de database zo laat in de avond te sluiten. Hoe minder er bekend is, hoe leuker toch? Dat zondags voor sommigen niet wenselijk is, kan ik inkomen. Maar eerder op de maandag zou mijn voorkeur hebben.

Helemaal mee eens. Des te minder bekend, des te meer keuzes je moet maken en dat gaat ten goede van het spel. Misschien dat er ergens op een site toch de tussenstanden in de week verwerkt kunnen worden? Dan blijft het spel wel wat levendiger.
Reply
#79
Ad Wim Wrote:Het staat nu een beetje stil, jongens, terwijl juist actie geboden is!
wat moet er gebeuren dan volgens? het is toch zo gemakkelijk met mv-game?
Reply
#80
Helaas heb ik weinig tijd om te reageren, omdat ik in een tijdsbestek van 6 werkdagen 5 examens heb.
Heb er inmiddels 2 gehad.
morgen, maandag en dinsdag nog....

Ik doe aan ieder concept mee Wink Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Het staat nu een beetje stil, jongens, terwijl juist actie geboden is!
wat moet er gebeuren dan volgens? het is toch zo gemakkelijk met mv-game?
Deelnemerslijst, contact met Elikian, toernooischema voor Aus Open, inschrijving opengooien, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Buurs
Ad
Kool
CC
Scholten
Trip
Andre
Cruijff
Kraai
Stille
Mindlight
Omyaca
Overdune
Haggie
Mac?
Eli?
Tampie?
Mailman?
Jappiesevic?
Geno?
Chiel?
Kuiper?

- hier de deelnemerslijst, maakt niet veel uit want je moet je toch inschrijven.
- eli geeft niet thuis.
- schema aus open nog niet bekend
- inschrijving open gooien zou inderdaad wel erg nuttig zijn
heb de excel-sheet klaar dus dat kan alijd nog mocht het niet gaan met mv-game
Reply
#83
Ik geef niet thuis?
Reply
#84
Elikian Wrote:Ik geef niet thuis?
nou gistermiddag niet. maar dat maakt niet uit.
Maar als we daadwerkelijk mv-game willen gebruiken zal jij de leiding moeten nemen want de rest waaronder mijzelf heeft geen enkel idee wat te doen. nu het schema bekend is kan het erop lijkt mij zo?
Reply
#85
volgens mij wilde MV juist de leiding niet meer nemen...daarom is ie gestopt. Misschien dat ie wat tips kan geven

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/tm2008-2.xls">http://www.competitieteam.nl/tm2008-2.xls</a><!-- m -->
Reply
#86
Thnx voor plaatsen mac...mensen moeten maar zeggen wat ze willen. Liefst een beetje snel en duidelijk.

Omyaca moet sowieso ook even laten weten waar het geld naar toe moet.
Reply
#87
Dit vind ik een goede opzet. =D>
Overzichtelijk zeker en meer lijkt er in eerste instantie niet nodig.

En dan zo'n wekelijkse update met medailles etc. en klaar is kees.

Zullen we de eerste deadline trouwens op zondagavond doen?

De loting is dan al paar dagen bekend.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Oke, dit lijkt me ook prima. We moeten alleen wel even zorgen dat we het ergens kunnen plaatsen, want Mac wekelijks vragen is en lastig en kan soms wat langer duren...
Misschien nog steeds een idee om dat form van MV te gebruiken, maar ik snap dat Eli er neit zoveel tijd voor heeft momenteel. Maar dat kunnen we de komende weken nog wel regelen. Nu kunnen we iig beginnen met de AO.

Ik weet niet precies hoe laat de wedstrijden beginnen zondagnacht, maar laten we inderdaad de deadline precies daarvoor zetten.

Kooltje, regel jij het de eerste week dan? De spelerswaardes hoef je al niet meer in te vullen. Het schema voor de komende weken heeft niet zo'n haast aangezien de AO al twee weken duurt.

Omyaca moet inderdaad even zijn rekeningnummer geven en we moeten de deelnemers definitief vastleggen daarmee. Overmaken is meedoen.

Geen captain/joker dus?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
kooltje Wrote:Thnx voor plaatsen mac...mensen moeten maar zeggen wat ze willen. Liefst een beetje snel en duidelijk.

Omyaca moet sowieso ook even laten weten waar het geld naar toe moet.
48.26.69.926 (abn amro)
Y. van der Woerd
Hoevelaken

Forumnaam erbij vermelden is in sommige gevallen wel handig :wink:
Reply
#90
kooltje Wrote:Buurs
Ad
Kool
CC
Scholten
Andre
Cruijff
Kraai
Stille
Mindlight
Omyaca
Overdune
Haggie?
Mailman
Jappiesevic?
Geno?
Chiel?
Mac?
Volgens mij is het nu zo. Kunnen de mensen met een vraagteken nog even reageren? Anders PM ik ze wel even, als ze voor morgen niet gereageerd hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: