The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Bumme Wrote:
Bredanaar Wrote:
Bumme Wrote:
Bredanaar Wrote:Cziommer gaat rechtsachter spelen vanavond, neemt de positie van Steinsson over. Waarom geen Koenders? Lijkt op een paniekzet. Op 10 zet van Faal el Hamdaoui neer. :Big Grin

http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.h...page=84140

Daar werd ie linksachter neergezet, een plek waar hij nog nooit heeft gespeeld [-X

Deze dan?
http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.h...page=84140

Koenders bij AZ:
7 gespeeld, 4 punten.
13/01/2008 Ajax AZ 0 0 6-1
05/12/2007 1. FC Nürnberg AZ 0 0 2-1
11/11/2007 PSV AZ 0 0 1-1
28/10/2007 NAC Breda AZ 0 0 2-3
25/10/2007 Zenit Sint-Petersburg AZ 0 0 1-1
21/10/2007 AZ SC Heerenveen 0 0 0-1
25/08/2007 Vitesse AZ 0 0 1-0
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Nou geef je Koenders de schuld van die afgang van afgelopen weekend? Je kan nu wel mooi dat Koendersstaatje neerzetten, maar van de andere kant kan je ook een staatje laten zien van de prestaties van AZ ZONDER Koenders. En dat ziet er ook niet best uit. Cziommer rechtsachter laten spelen blijft voor mij onbegrijpelijk.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Nou geef je Koenders de schuld van die afgang van afgelopen weekend? Je kan nu wel mooi dat Koendersstaatje neerzetten, maar van de andere kant kan je ook een staatje laten zien van de prestaties van AZ ZONDER Koenders. En dat ziet er ook niet best uit. Cziommer rechtsachter laten spelen blijft voor mij onbegrijpelijk.

Conclussie: Welk staatje je ook neer gaat zetten, het staatje met Cziommer als rechtsback ziet er altijd het beste uit: nog nooit verloren en altijd de 0 gehouden!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Tegen een tegenstander zonder linksbuiten waar een back niet hoeft te verdedigen (allen positioneel), kan opkomen en meevoetballen, vind ik het geen stomme gedachte. Of Cziommer daard e juiste man voor is weet ik niet, maar v Gaalz al er wel kijk op hebben!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Koenders was wel mede de schuld van de uitslag afgelopen zondag, hij werd constant voorbij gelopen. En tegen Nurnberg was hij ongeveerd alleen de schuldige. Hij is gewoon echt bij lange na niet goed genoeg voor AZ.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ekslem Wrote:Tegen een tegenstander zonder linksbuiten waar een back niet hoeft te verdedigen (allen positioneel), kan opkomen en meevoetballen, vind ik het geen stomme gedachte. Of Cziommer daard e juiste man voor is weet ik niet, maar v Gaalz al er wel kijk op hebben!

Maar de Graafschap is in dit soort wedstrijden de onderlinggende partij en dus de counterende partij. Schone, de Groot en Powell zullen die linkerkant prima benutten!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Tegen een tegenstander zonder linksbuiten waar een back niet hoeft te verdedigen (allen positioneel), kan opkomen en meevoetballen, vind ik het geen stomme gedachte. Of Cziommer daard e juiste man voor is weet ik niet, maar v Gaalz al er wel kijk op hebben!

Maar de Graafschap is in dit soort wedstrijden de onderlinggende partij en dus de counterende partij. Schone, de Groot en Powell zullen die linkerkant prima benutten!

Jaja.... waar heb jij je voetbalopleiding genoten?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad Wim Wrote:Koenders was wel mede de schuld van de uitslag afgelopen zondag, hij werd constant voorbij gelopen. En tegen Nurnberg was hij ongeveerd alleen de schuldige. Hij is gewoon echt bij lange na niet goed genoeg voor AZ.

Toch heeft AZ hem voor € 1.500.000 van RKC overgenomen; van Gaal moet hem toch goed kennen: Hij komt uit de Ajax-opleiding. Toen van Gaal daar td was. Was bassie zijn trainer toen niet ? :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Ad Wim Wrote:Koenders was wel mede de schuld van de uitslag afgelopen zondag, hij werd constant voorbij gelopen. En tegen Nurnberg was hij ongeveerd alleen de schuldige. Hij is gewoon echt bij lange na niet goed genoeg voor AZ.

Toch heeft AZ hem voor € 1.500.000 van RKC overgenomen; van Gaal moet hem toch goed kennen: Hij komt uit de Ajax-opleiding. Toen van Gaal daar td was. Was bassie zijn trainer toen niet ? :razz:

Volgens mij is Koenders bij de A al 'weggestuurd' bij Ajax, nooit onder neerlands beste spits ooit getraind volgens mij.
Reply
Ad Wim Wrote:Koenders was wel mede de schuld van de uitslag afgelopen zondag, hij werd constant voorbij gelopen. En tegen Nurnberg was hij ongeveerd alleen de schuldige. Hij is gewoon echt bij lange na niet goed genoeg voor AZ.

hij is wel degelijk goed genoeg voor az, az is namelijk een triest provincieclubje.

omdat hij vorig jaar 1 wedstrijd goed gespeeld heeft ging rasopportunist johan derksen roepen dat hij goed was. dit dreef de prijs op en az trapte daar in, omdat az aangepraat krijgt dat ze zo verschrikkelijk goed talent scouten.

ik kan az vertellen dat het best wel meevalt met hun scoutkwaliteiten. dat vertelde ik ook vorig jaar al, maar toen lulde de meesten nog mee met in de media gecreerde hype.

jaliens gisteren even gezien bij knevel, #-o (die liever op de bank bij az zit dan in de basis bij feyenoord), ik krijg echt zo'n moordneigingen van deze heilige. die cjiammer met zijn veel te grote smoel, die overgewaardeerde jenner, aan alles zie je dat het gewoon onhooggevallen provinciale heikneuters zijn. en ze zullen best wel een keer winnen, en ze zulen best een keer leuk voetballen, maar dat zegt allemaal geen hol.

en dat vind ik er van :lol:
Reply
waf Wrote:hij is wel degelijk goed genoeg voor az, az is namelijk een triest provincieclubje.

omdat hij vorig jaar 1 wedstrijd goed gespeeld heeft ging rasopportunist johan derksen roepen dat hij goed was. dit dreef de prijs op en az trapte daar in, omdat az aangepraat krijgt dat ze zo verschrikkelijk goed talent scouten.

ik kan az vertellen dat het best wel meevalt met hun scoutkwaliteiten. dat vertelde ik ook vorig jaar al, maar toen lulde de meesten nog mee met in de media gecreerde hype.

jaliens gisteren even gezien bij knevel, #-o (die liever op de bank bij az zit dan in de basis bij feyenoord), ik krijg echt zo'n moordneigingen van deze heilige. die cjiammer met zijn veel te grote smoel, die overgewaardeerde jenner, aan alles zie je dat het gewoon onhooggevallen provinciale heikneuters zijn. en ze zullen best wel een keer winnen, en ze zulen best een keer leuk voetballen, maar dat zegt allemaal geen hol.

en dat vind ik er van :lol:

=D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wafmans =D>

Dembele en De Zeeuw zijn trouwens wel uitzonderingen op de scoutingellende en volgens mij kan Ari het ook wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wafmans =D>

Dembele en De Zeeuw zijn trouwens wel uitzonderingen op de scoutingellende en volgens mij kan Ari het ook wel.

Ik snap niet dat iedereen zo lovend is over die Dembele.....

Quote:seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2003/04 Germinal Beerschot 1 0 Belgie
2004/05 Germinal Beerschot 19 1 Belgie
2005/06 Willem II 33 9 Eredivisie
2006/07 AZ 33 6 Eredivisie
2007/08 AZ 16 3 Eredivisie
Totalen: 102 19

102 wedstrijden, 19 goals. Zelf in een goed seizoen van AZ komt maar tot 6(!) goals in 33 wedstrijden. Volgens mij heeft zelfs Rene van Rijswijk een hoger scoringsgemiddelde......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Toch vriendelijk van waf dattie opperflapdrol LvG spaart Notworthy
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:Wafmans =D>

Dembele en De Zeeuw zijn trouwens wel uitzonderingen op de scoutingellende en volgens mij kan Ari het ook wel.

dembele heeft veel te weinig scorend vermogen. ik vind het een aardige speler, maar meer niet.hij kan zich ook helemaal niet onderscheiden in het belgisch elftal en ook az trekt hij niet naar een hoger niveau.

ari valt me niet mee, hoewel je wel kan zien dat hij kan voetballen en je als buitenlander altijd een jar mag krijgen om je te bewijzen.

maar ik hoop zo dat als er een keer een andere club kampioen wordt, dat niet het nietszeggende az is, maar gewoon mooie clubs die wel identitiet hebben, zoals heerenveen, groningen of twente.
Reply
Mukkus Wrote:Ik snap niet dat iedereen zo lovend is over die Dembele...

De glazen sms-bol van SD zegt dat ik em op moet stellen. Dus...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:identitiet hebben, zoals heerenveen, groningen of twente.

Zeg me dat dit geen tikfout was! cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Wafmans =D>

Dembele en De Zeeuw zijn trouwens wel uitzonderingen op de scoutingellende en volgens mij kan Ari het ook wel.

dembele heeft veel te weinig scorend vermogen. ik vind het een aardige speler, maar meer niet.hij kan zich ook helemaal niet onderscheiden in het belgisch elftal en ook az trekt hij niet naar een hoger niveau.

ari valt me niet mee, hoewel je wel kan zien dat hij kan voetballen en je als buitenlander altijd een jar mag krijgen om je te bewijzen.

maar ik hoop zo dat als er een keer een andere club kampioen wordt, dat niet het nietszeggende az is, maar gewoon mooie clubs die wel identitiet hebben, zoals heerenveen, groningen of twente.

Ik vind Ryan Donk dus wel echt een goeie verdediger. Misschien de enieg positieve uitzondering, maar hij is wel goed
The great old Ludwig von...
Reply
Was good old Berry er nog maar bij. Toen was alles anders... :cry:

[Image: 20060911201857_CA2_0170.jpg]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
gittermaster Wrote:Ik vind Ryan Donk dus wel echt een goeie verdediger. Misschien de enieg positieve uitzondering, maar hij is wel goed

ik heb hem te weinig zien spelen om een menign te hebben, maar ik constateer dat hij op de bank zit en dat jaliens en mendes wel spelen
Reply
EJR Wrote:Was good old Berry er nog maar bij. Toen was alles anders... :cry:

[Image: 20060911201857_CA2_0170.jpg]


Berrie! Notworthy :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Ik vind Ryan Donk dus wel echt een goeie verdediger. Misschien de enieg positieve uitzondering, maar hij is wel goed

ik heb hem te weinig zien spelen om een menign te hebben, maar ik constateer dat hij op de bank zit en dat jaliens en mendes wel spelen
En ik constateerde vorig seizoen dat hij in vrijwel elke belangrijke wedstrijd compleet faalde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat Koenders toch gewoon rechtsback staat :roll:
Reply
Wat kan die Vertonghen toch schieten zeg :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En een minuut later vliegt ie er wel in Icon_evil

En natuurlijk weer omdat Urby zijn man laat lopen. ZET DIE GAST TOCH OP DE BANK ](*,)

Edit: en een minuut later laat ie weer z'n man lopen en veroorzaakt ie bijna een penalty, ongelofelijk. Ik ben toch niet de enige die dat ziet?! Koster ziet het iig niet... #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat kan die Vertonghen toch schieten zeg :eeeek:

Was het een gewoon 'schot' of een 'Elschot'?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Benieuwd of de KNVB een onderzoek durft te starten naar dat natrappen van Suarez nadat ie eerst zelf een schwalbe maakt. :8:
Reply
quick boys - jong heerenveen staat inmiddels 1-1
Mijn gras is groener
Reply
Pfff, Ajax heeft vrijwel niks in te brengen in de eerste helft... :|

Nou is dat nog niet zo'n probleem aangezien NAC ook nauwelijks iets creëert. Alleen die tyfus Urby lijkt weer punten te gaan kosten... Al ging Steek ook niet helemaal vrijuit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Amor Fati Wrote:quick boys - jong heerenveen staat inmiddels 1-1

Mooi voor Lopes. Het niet niks om na zo'n zware achillespeesruptuur weer op niveau terug te komen! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: