The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Nalbi verliest de eerste set van Rugzak. DIe gaat dit niet volhouden waarsch, maar de weg naar de halve finale is nog wel erg lang voor Nalbi. Volgende ronde wacht JCF on fire en daarna Djokovic on fire. Dat is op zich wel gunstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase gebroken en Cilic wint Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wederom een slechte nacht. delic verliest wel heel close. verder winnen alle grote jongens wel erg makkelijk. en juist nalbi heeft 't weer eens lastig. kom op nou jongen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haase breakt terug en moet nu serveren om in de wedstrijd te blijven.

Spadea mist zojuist 4 bp's...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:wederom een slechte nacht. delic verliest wel heel close. verder winnen alle grote jongens wel erg makkelijk. en juist nalbi heeft 't weer eens lastig. kom op nou jongen.
Valt toch wel mee tot nu toe? Je bent alleen Delic kwijt, maar die heeft iedereen. Als Gremel en Safin winnen, heb je volgens mij een prima dag.
En het is natuurlijk nog niet zo gek dat die toppers zo makkelijk winnen gezien hun lotingen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase de TB in, zo belangrijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klopt ook wel. maar er zijn nog weinig echt lekkere uitslagen. gaat misschien nu komen want querrey staat 2-1 in sets en 4-1 voor tegen tursu. =D>
nalbi 4-6 4-4. cruciale set dit.
haase gaat zo ook een cruciale TB spelen. de 5e set wint ie namelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
haase nog ergens op tv?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, natuurlijk weer niet :|

Wel naar 3-0 al!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
haase gaat 'm pakken!

gremel en querrey lopen te fucken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En de dubbele minibreak!

4-1 Spadea :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Querrey toch niet zo heel belangrijk? Volgende Djoko en Tursu nauwelijks gekozen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rugzak is trouwens prima aan het spelen. Nog geen bp tegen gehad. Als hij deze set pakt, kan het wel eens leuk gaan worden. Deze set niet pakken is sowieso verloren zaak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase pakt hem! Nu doordrukken!

Op zich staan ze nog niet heel lang op de baan (2,5 uur), maar Grosjean is wel oud en het is wel warm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Twee setpunten weggeserveerd door Rugzak!

Tursunov verliest!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbi schakelt op het juiste moment een tandje bij, knap. Nu wordt het wel heel lastig voor Rugzak. Jammer, was leuk geweest.

Haase wordt gebroken :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase weinig in te brengen op de service van Grosjean, dit gaat fout Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase live op Eurosport nu, 5-3 achter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van 30-0 naar 30-30 met twee prachtige ballen, COME ON!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
AAAAAAAAAAAh, op bp een tweede service op de lijn en een return nipt uit van Haase Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aiaiaiaia, op mp valt de bal via de netband aan de verkeerde kant :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Luczak mist een bp voor 5-4. Spadea loopt te kloten, wedstrijd leek in de tas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En op het eerste bp voor Nalbi is het wel raak en hup meteen de derde set Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Nalbandian mazzelde wel in de 3e set. Nu is het gedaan met rugzak.
Reply
nalbi beslist de wedstrijd...3-0 voor in de vierde
spadea moet gewoon 3x goed serveren voor de winst
Reply
Spadea mist al meerdere bps op de dubbele break en wordt nu zelf gebroken, LUL!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Raar dat Querrey nu ineens van Tursu wint, die gast presteerde al tijden niks meer.
Reply
Nalbi-Ferrero in de 3e ronde, nu wordt het pas echt menens..
Reply
Overdune Wrote:Raar dat Querrey nu ineens van Tursu wint, die gast presteerde al tijden niks meer.

Vind het ook vaag idd, wellicht dat Tursu erg vermoeid was. Vorige week toernooi gewonnen en vijfsetter tegen Malisse..
Reply
Eurosport schakelt zo over naar Ivanovic Undecided ..

Cilic, Djokovic Notworthy

Spadea kom op jongen, trek die vijfde set ff binnen!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: