The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Net als aan het begin van de set. Niks aan de hand, prima aan het spelen en dan opeens maakt ie fout na fout en slaat ie geen 1e service meer.

Hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JUIST! Dat is het weer, zelf initiatief nemen, dan ben je gewoon duidelijk beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een ongelofelijke klotezooi.
Reply
Nu komt er een alles-of-niets set van Safin denk ik. Ik denk dat het alles wordt en hij deze dik gaat winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15-40 kom op! Als Safin nou net iets scherper speelt en wat meer durft, komt Marcos er niet aan te pas.
Reply
Frustrerend dit als Safin-supporter. Ik geef de moed nu alvast maar op. Bagha is té goed op de belangrijke momenten.
Reply
Ad Wim Wrote:Nu komt er een alles-of-niets set van Safin denk ik. Ik denk dat het alles wordt en hij deze dik gaat winnen.

Precies, dat wordt dus 6-1 zoals ik zei, waarna Marcos het rustig afmaakt in de vierde.
Reply
En vooral, Safin is niet goed/constant genoeg. Hij wisselt goede punten te vaak af met hele makkelijke fouten. Daar zie je aan dat hij wedstrijdritme mist. En dat is ook niet zo gek gezien zijn resultaten. Het is niet eerlijk jegens hem om te denken dat hij maar even weer zijn oude niveau oppakt en zomaar even de kwartfinale hier gaat halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En vooral, Safin is niet goed/constant genoeg. Hij wisselt goede punten te vaak af met hele makkelijke fouten. Daar zie je aan dat hij wedstrijdritme mist. En dat is ook niet zo gek gezien zijn resultaten. Het is niet eerlijk jegens hem om te denken dat hij maar even weer zijn oude niveau oppakt en zomaar even de kwartfinale hier gaat halen.

Ik vind zijn wisselvalligheid juist nog wel meevallen. Als hij de ballen iets scherper durft te spelen, heeft Marcos geen tijd en mogelijkheid om weer in de rally te komen. het verschil tussen Bagha en Safin is echt nihil.
Reply
Nou moet je niet overdrijven. In de eerste anderhalve set was Baghdatis echt een klasse beter. Daarna werd het gelijkwaardig. Safin haalt gewoon geen constant niveau en dat breekt hem op. Toonbeeld was die laatste game van de tweede set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin heeft de gehele tweede set een behoorlijk niveau getoond. De laatste game van de tweede set was top van allebei de kanten, maar maakte Marcos toch het verschil. Nu hij in deze set voorlopig niet die ballen slaat, en Marat beter wordt, is het verschilt ussen beide heren heel klein.
Reply
Nu is hij gewoon beter, zoals Overdune en ik al voorspelden :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ik geloof inderdaad dat jullie voorspelling over de 4e set ook uit gaat komen :wink:
Reply
JEzus, wat zijn we toch goed Overdune Wink

Schande dat ik er al uitlig bij de poll...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baghdatis moet nu wel weer even op niveau zien te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baghdatis loopt het nu een beetje te verkloten. Hij laat Safin er echt in komen, vergeet zelf zijn kansen te maken en maakt te veel fouten.

Nu drie fouten op rij waaronder een smash en daar is de break Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:JEzus, wat zijn we toch goed Overdune Wink

Schande dat ik er al uitlig bij de poll...

:8:

Maar Marcos moet wel ff winnen, anders lig ik er ook uit..
Reply
Niveau bij Safin zit nu wel goed. Jammer dat het niveau van Baghdatis gezakt is...

Net 40-15 voor en nog op voordeel waar ie een makkelijke bal had #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op nou Marcos! Dit gaat nog verkeerd zo. :|
Reply
Het is echt niet besat wat hij laat zien inderdaad.

Ik had Marco in 5 voorspeld, maar dat zie ik zo niet zitten... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Godver een bal achter op de lijn op 15-30 en een ace op bp. Knap van Safin, maar wel zuur Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer een bal op de lijn ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GODVER, wat is dit frustrerend zeg. Toegegeven, wel erg knap van Safin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baghdatis pakt zijn niveau wel weer op, dat belooft iig wat voor de 5e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En een 0-40 gemist op 5-3, dit wordt echt steeds frustrerender :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
KUT! Wat een gezeik dit! Hij kan zich toch niet uit de nesten blijven werken?

Kom nou eens op, kut Baghdatis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Wat een drama weer zeg, Delic 8-6 eraf Gremel 9-7 eraf. Icon_evil
Nu MOET Safin winnen om het nog een beetje goed te maken!

zelfde geldt voor mij ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wat een klote zooi...marcos geeft het helemaal weg. Slaat alles in het breik van safin.
Safin zijn tweede service wel erg degelijk trouwens. Nou in 5 dan maar Marcos anders een slecht begin van FTM.
Reply
oke...2-0!
nu goed blijven serveren!
Reply
Hou deze service iig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: