The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:een fatsoenspunt

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
ik zou het als nieuwe werkgever eerder onfatsoenlijk vinden als iemand die ik aanstel mij niet op de hoogte brengt van een mogelijke versterking in het "team" omdat hij dat not-done vindt tegenover zijn vorige werkgever (die hem ook nog eens als een zak stond behandelt heeft, maar dat geheel terzijde).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:Laat onderstaande een les zijn voor Reker. Mss dat ie zich in het vervolg nu ook wat minder soft opstelt, maar dat zal wel niet. Koeman bewijst maar weer eens een grote zak stront te zijn als hij daadwerkelijk zo met PSV omgaat.

Quote:Interesse Koeman in Salcido wekt woede PSV
16 januari 2008


Ronald Koeman heeft zich niet populair gemaakt bij PSV. De coach heeft, achter de rug van de Eindhovenaren om, contact opgenomen met Carlos Salcido om hem te vragen of hij interesse heeft in een overstap naar Valencia. Inmiddels heeft de Spaanse club zich ook officieel bij PSV gemeld voor de sterke verdediger, maar de regerend landskampioen is niet van plan om Salcido naar Spanje te laten gaan.

In Eindhoven is men bovendien woedend over het feit dat Koeman in eerste instantie dus buiten medeweten van PSV contact zocht met de Mexicaanse verdediger. "Dat is absoluut onfatsoenlijk. We zijn hier niet eens heel boos over, maar wel heel teleurgesteld", zegt algemeen directeur Jan Reker woensdag in het AD.

Reker heeft, toen Valencia zich maandag officieel meldde voor Salcido, direct laten weten dat er over een transfer niet te praten valt. "Wij hebben meteen gezegd dat Salcido niet te koop is. Elk bod dat Valencia uitbrengt, gaat direct de prullenbak in."

Koeman heeft groot gelijk, moet je eens kijken hoe PSV hem behandeld heeft. En toen hij toch kampioen werd was alles ineens koek en ei, ja daaaaag denkt Koeman.....

Het huidge bestuur legt hem niks in de weg om per trein naar Valencia te gaan. Daar mag hij PSV wel dankbaar voor zijn. Deze handelswijze (als het waar is) vind ik gewoon belachelijk. Ik weet dat het gebeurt in de voetballerij, maar in deze situatie had ik wat meer van hem verwacht.

En nu in de "gewone zakenwereld" : Je bent door een ander bedrijf uit dezelfde branche benaderd daar te komen werken en je huidige werkgever heeft daar geen problemen mee. Eenmaal aan de slag voor je nieuwe baas wil je het graag goed doen en je weet nog een collega bij je oude werkgever die prima bij je nieuwe bedrijf past. Juist omdat je al met hem gewerkt heb kies je voor hem, je vraagt hem of hij ook bij je wil komen werken en daar heeft hij wel oren naar. Je biedt hem een contract aan, hij tekent en informeert daarna zijn oude werkgever dat hij over twee maanden pleitos is.
Dit gebeurt dagelijks en daar hoor je niemand over, waarom is het in de voetballerij dan opeens een schande of op zijn minst belachelijk?

Je zou zeggen dat Koeman als ex speler en en trainer een speciale band zou hebben met de club / supporters. Voetbal is emotie :8:. Ik denk niet dat zo'n band te vergelijken is met een gemiddelde werkgever / -nemer relatie. Daarbij is er in de gewone zakenwereld vaak sprake van contracten voor onbepaalde tijd en wordt er door werkgevers niet echt gehandeld in werknemers. Prima en geheel terecht dat Koeman het goed wil doen bij zijn nieuwe werkgever. Ook logisch dat hij een een speler aan wil trekken waarvan hij de kwaliteiten goed kent en ook met meer zekerheid kan zeggen dat deze speler goed zou passen bij Valencia. Ik had het in dit geval echter van meer respect vinden getuigen als hij PSV direct benaderd had. In deze situatie zal de werkgever toch wel benaderd moeten worden. In de zakenwereld is er meestal gewoon sprake van een opzegtermijn van 3 maanden en is de werknemer wat 'vrijer'. Hier hoeft de nieuwe werkgever niet te onderhandelen met de oude werkgever.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Waarom PSV als eerste benaderen als je direct contact hebt tot de speler zelf?

"Salcido": "Pronto!" ( ja hij spreekt Italiaans)
"Koeman"; Ja dag Carlos je spreekt met mijn persoontje, ik bel even om te vragen of je misschien interesse hebt om ook de trein naar Valencia te pakken.
"Salcido": "Nou leuk dat je het vraagt maar ik ben helemaal dol op PSV en wil hier graag nog heel lang blijven".
"Koeman": Oke, prima adios.

Lijkt mij in dit geval volstrekt onnodig om PSV in te lichten........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme, ik snap je standpunt wel. Ik vind het alleen in geschetste situatie niet netjes van Koeman. Dat staat imo helemaal los van het gegegeven of Salcido wel of geen interesse zou hebben. Het zijn harde afspraken tussen clubs. En ja ik weet dat die zo vaak geschonden worden, maar in deze situatie vind ik het onbegrijplijk dat het niet volgens de afspraken gaar (ik val in herhaling sorry).

In de gewone zakenwereld zitten deze dingen nu eenmaal anders in elkaar zoals ik aangegeven heb. Met die vergelijking ben ik dus niet eens.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Koeman: 'PSV zélf bij veel transfers onfatsoenlijk'
16/01/2008 14:20

Ronald Koeman is niet te spreken over de kritiek van PSV-directeur Jan Reker over het benaderen van Carlos Salcido. 'We moeten nu niet schijnheilig gaan zitten doen.'

PSV-directeur Reker kwalificeerde het gedrag van Valencia als 'onfatsoenlijk', omdat assistent-trainer Tonny Bruins Slot afgelopen vrijdag telefonisch contact gezocht zou hebben met PSV-verdediger Salcido.

Koeman reageert vanuit Valencia tegenover Voetbal International verbolgen: 'Als Jan Reker deze handelswijze onfatsoenlijk vindt, dan kan ik zeggen: PSV handelt zélf onfatsoenlijk bij veel transfers! Ik heb contact gehad met Stan Valckx om te horen wat PSV's kant van het verhaal is, want er klopt niks van.'

'Reker is teleurgesteld in ons omdat wij de speler op vrijdag benaderd zouden hebben, maar dat is absolute onzin. Tonny Bruins Slot heeft Carlos Salcido pas op zondagavond gebeld, ná de wedstrijd tegen Feyenoord. Wij hebben hem bewust niet eerder willen benaderen, ook om dat mijn relatie met PSV natuurlijk gevoelig ligt. Door hem pas op zondagavond te bellen, wilden wij de voorbereiding op zijn wedstrijd niet verstoren.

'Vervolgens hebben wij op maandagochtend PSV officieel op de hoogte gebracht van de belangstelling. We hebben de vraag gesteld of de speler te koop is. Dat lijkt mij een hele correcte handelswijze. Het verhaal waarop Reker reageert, is dus pertinente onzin.'

'We moeten nu niet schijnheilig gaan zitten doen alsof bij iedere interesse altijd eerst de club wordt gebeld en daarna pas de speler, dat weet PSV beter dan wie ook. Hou op zeg. Wat mij betreft heeft Valencia zeer correct gehandeld. Dít is het hele verhaal. Ik zou Reker willen voorstellen om voortaan eerst de zaken bij mij te checken, voordat hij weer van alles roept.'
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mooie jij-bak. Dead
Reply
Dit is de 4e keer dat Reker wat roept waarvan de rest zegt dat er geen hol van klopt....
En fatsoen in de voetballerij? Rot toch op, dat is er nooit geweest en zal er ook nooit komen ook zowel van de spelers als van de clubs niet.

AZ rooft WillemII leeg, en op het moment dat Ajax dat bij AZ doet is het onfatsoenlijk.
Groningen zegt tegen Silva dat hij weg mag voor 2 mil, word het bod verhoogt en als blijkt dat het Ajax is mag meneer niet meer weg.
Alves mag weg voor een bepaalde prijs en tekent bij 2 clubs.
Koeman zit op de wip, word kampioen en mag dan opeens wel blijven.
Reker benaderd FC Twente en zegt aan de telefoon maandag presenteer ik Rutten, dus begin ook alvast maar met zoeken naar een nieuwe coach.

En zo kan je nog 400x doorgaan. Er is geen fatsoen in voetbal, laten we nu ook niet verwachten dat het er opeens komt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:Ajax zet volgende stap om Engelaar los te weken
16/01/2008 18:59

EXCLUSIEF - Ajax bereidt een bod voor op Orlando Engelaar. De Amsterdammers hadden zich al officieel gemeld bij FC Twente voor de 28-jarige middenvelder en gaan nu de volgende stap zetten.

Engelaar staat nog tot de zomer van 2009 onder contract in Enschede en is een van de grote steunpilaren van de Tukkers. Ajax wil de drievoudig international er graag bij hebben om het middenveld verder te versterken met een ervaren kracht.

Op de iets langere termijn zou de linksbenige Engelaar de opvolger kunnen worden van Edgar Davids. De aanvoerder van Ajax heeft nog geen opheldering gegeven over wat hij na komende zomer, als zijn contract afloopt, van plan is.
Hartstikke leuk allemaal, maar waarom hoor ik zo weinig over backs/verdedigers?! Het is zo overduidelijk waar het probleem ligt, er moeten echt twee verdedigers bij, zodat je ook nog iets respectabels op de bank hebt.
Geld genoeg, dus hup! Anders is wat mij betreft een kampioenschap nog ver weg...

En hoezo hebben we nou weer een ervaren kracht op het middenveld nodig?! We hebben daar nu Davids, Gabri en Perez staan :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Perez gaat in de zomer weer naar AZ
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
perez naar psv
Reply
Ben benieuwd, maar het lijkt me niet echt een directe versterking voor Valencia....

Quote:'Maduro per direct naar het Valencia van Koeman'
18/01/2008 08:18

Hedwiges Maduro vertrekt per direct bij Ajax. Volgens De Telegraaf gaat de middenvelder zijn handtekening zetten onder een contract met Valencia, de club van trainer Ronald Koeman.

Maduro kondigde vorige week aan bij Ajax te vertrekken. De 22-jarige middenvelder wenste zijn aflopende contract niet te verlengen en liet doorschemeren ook wel iets te voelen voor een vertrek tijdens de opening van de transfermarkt in januari.

Valencia betaalt naar verluidt drie miljoen euro om Maduro per direct over te nemen. De middenvelder gaat zich voor 4,5 jaar verbinden aan de Spaanse club. Koeman, die begin dit seizoen PSV verruilde voor Valencia, liet Maduro overigens bij Ajax debuteren.

Na een stormachtig begin van zijn carrière en een snel debuut in het Nederlands elftal, kreeg Maduro te maken met een dip. Bij Ajax kreeg hij steeds minder speeltijd en voor Oranje kwam hij anderhalf jaar geleden voor het laatst in actie.

Omdat zijn ontwikkeling stokte, wilde Ajax de beslissing over contractverlenging van Maduro uitstellen. Op het moment dat de middenvelder weer meer aan spelen toekwam en Ajax hem een nieuwe contractaanbieding deed, was het juist Maduro die nog geen besluit wilde nemen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Prijsje Engelaar: €15m.

Maduro naar Valencia: Koeman krijgt het in een half jaar voor elkaar Valencia naar de kloten te helpen. Degradatie moet nog wel lukken lijkt me....
Reply
3 mio voor een contract van een modale speler dat nog een half jaar loopt 8-[ ik bengin me meer en meer te verbazen over al die transfers.
Reply
Mooi strikje erom Smile Dag Hedwiges
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Goede deal van Ajax!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Djabs Wrote:Prijsje Engelaar: €15m.

Daag Ajax, ga maar ergens anders shoppen:

Quote:In de Tubantia van vrijdagochtend staat te lezen hoe onze voorzitter Martin van Geel de deur heeft gewezen. Van Geel wou namens Ajax een bod uitbrengen op Orlando Engelaar, maar Munsterman weigerde te onderhandelen over een overgang. Op de vraag van Van Geel of Twente dan geen geld nodig had, antwoordde hij met een simpel "nee." "En ook al had Ajax een bod uitgebracht dan was het nog te laag geweest."

Munsterman hoopt hiermee dat Ajax de interesse naar een andere speler verlegt, want zo zei hij: "Wij laten nou eenmaal niemand gaan". Overigens weet de Telegraaf diezelfde ochtend te melden dat hij Ajax met een vraagprijs van vijftien miljoen heeft afgeschrokken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Munsterman hoopt hiermee dat Ajax de interesse naar een andere speler verlegt, want zo zei hij: "Wij laten nou eenmaal niemand gaan". Overigens weet de Telegraaf diezelfde ochtend te melden dat hij Ajax met een vraagprijs van vijftien miljoen heeft afgeschrokken.

ik lees dat ajakkes 4 mio geboden heeft en dat ook feyenoord interesse kenbaar heeft gemaakt, maar dat twente hem niet tussentijds wil laten gaan.

Quote:FEYENOORD CONTRACTEERT MICHAEL JANSEN

Feyenoord heeft Michael Jansen gecontracteerd. De 23-jarige verdediger mocht transfervrij vertrekken bij zijn club Vitesse, waar zijn contract werd ontbonden. Het is de bedoeling dat Jansen het komende half jaar verhuurd wordt. ‘Voor ons is dit een buitenkans’, licht Peter Bosz toe. ‘Michael is een buitengewoon talentvolle speler die door pech lang buitenspel heeft gestaan. Inmiddels is hij volledig hersteld van zijn hartproblemen. Hij krijgt van ons de kans zich weer op het hoogste niveau te bewijzen.’ Jansen tekent bij Feyenoord een contract voor zes maanden, met een optie voor nog eens drie seizoenen.

Michael Jansen brak op zijn 18e door bij Vitesse. De linksbenige verdediger maakte al snel veel indruk en werd nog voor zijn 20e verjaardag een vaste kracht in de basisopstelling van de Arnhemmers. In mei 2005 was Jansen in beeld bij zowel het Nederlands Elftal als een aantal grote clubs, toen het noodlot toesloeg. Bij de verdediger werden hartritmestoornissen geconstateerd. De geboren Nijmegenaar werd uitvoerig behandeld. Ook werd een defibrillator ingebracht. Na twee jaar van revalidatie werd Jansen afgelopen zomer opnieuw goedgekeurd voor het spelen van betaald voetbal. In het najaar maakte hij zijn rentree. De afgelopen maanden trainde Jansen weer volop mee bij Vitesse, maar na een voortschrijdende verschil van inzicht over de weg die de verdediger na zijn medische problemen moest gaan kwam er een einde aan het dienstverband tussen speler en club.

wieniewaagtwieniewint
Reply
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Munsterman hoopt hiermee dat Ajax de interesse naar een andere speler verlegt, want zo zei hij: "Wij laten nou eenmaal niemand gaan". Overigens weet de Telegraaf diezelfde ochtend te melden dat hij Ajax met een vraagprijs van vijftien miljoen heeft afgeschrokken.

ik lees dat ajakkes 4 mio geboden heeft en dat ook feyenoord interesse kenbaar heeft gemaakt, maar dat twente hem niet tussentijds wil laten gaan.

Munsterman laat hem niet gaan. We hebben Maaroufi net binnen en hij zal een half jaar met Engelaar en Karim moeten trainen om een positie van één van hen op te vullen zodra we er één niet kunnen behouden na dit seizoen. Karim heeft onlangs bijgetekend voor een paar jaar en Engelaar heeft een contract t/m 2009. Engelaar zal hoogstwaarschijnlijk niet bijtekenen en zal wel na onderling overleg te horen hebben gekregen dat hij na dit seizoen weg mag. Uiteraard heeft Engelaar hart voor de club en forceert daarom geen transfer.
Overigens is hij een Feyenoorder en zijn pa ook, dus ik denk als aankomend zomer Feyenoord met een goed bod komt, is Engelaar vertrokken naar Feyenoord.
Als Munsterman zo denkt zoals ik het beschrijf, dan zijn wij goed bezig hier in Twente.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Is niet de eerste keer dat fct de schijn hoog houd dat het geen geld nodig heeft. De lijken komen vanzelf wel weer uit de kast rollen.

No offence Vret, gewoon een flauw geintje. Houd het maar op Heracles humor :wink:
Ik begreep dat de begroting van fct volgend jaar naar zo'n 25 (??) miljoen gaat als de uitbreiding van het Arke compleet is.
Ik heb vaak grappen gemaakt over het beleid in Enschede (het budget van een reus en dan nog een middenmoot kneus) maar de laatste jaren is het gewoon erg goed, petje af. Ik heb ook het idee dat fct goede spelers voor weinig geld haalt. Als je ze dan voor veel geld kunt doorverkopen terwijl de opvolgers alweer in de rij staan doe je het uitstekend.
Reply
Quote:AMSTERDAM - FC Twente heeft Ajax laten weten dat de club aanvoerder Orlando Engelaar over mag nemen voor 15 miljoen euro, meldt De Telegraaf vrijdag.

cry

Quote:Ajax gaf begin deze week aan geïnteresseerd te zijn in de diensten van de international. De middenvelder staat tot de zomer van 2009 onder contract in Enschede.

cry
Reply
Quote:Feyenoord verhuurt aanwinst Jansen aan Heracles
18 januari 2008


Michael Jansen speelt de komende maanden voor Heracles Almelo. De formatie van coach Gert Heerkes huurt de 23-jarige verdediger voor een half seizoen van Feyenoord, dat hem eerder vandaag contracteerde. Als Jansen bij Heracles goed presteert, sluit hij vanaf komende zomer aan bij de selectie van Feyenoord.

Jansen, die door hartproblemen sinds mei 2005 geen officiële wedstrijd in het betaald voetbal meer speelde, tekende vrijdag een contract voor een half seizoen bij Feyenoord, met de optie voor nog drie seizoenen. "Een buitenkans", noemde Feyenoord-directeur Peter Bosz de verdediger, die in 2005 dicht tegen Oranje aanzat.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:3 mio voor een contract van een modale speler dat nog een half jaar loopt 8-[ ik bengin me meer en meer te verbazen over al die transfers.
Modale speler, dat vind jij. Het is wel een jongen met potentie van 22. Ik vind het niet zo'n gek bedrag en ben blij dat we er nog iets voor vangen.

Engelaar, een redelijke speler van 28, voor 15 miljoen, dat is pas idioot!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:3 mio voor een contract van een modale speler dat nog een half jaar loopt 8-[ ik bengin me meer en meer te verbazen over al die transfers.
Modale speler, dat vind jij. Het is wel een jongen met potentie van 22. Ik vind het niet zo'n gek bedrag en ben blij dat we er nog iets voor vangen.

Engelaar, een redelijke speler van 28, voor 15 miljoen, dat is pas idioot!

en als iemand de potentie van 22 heeft is t nauwelijks nog relevant welke andere 10 spelers je erbij zet. succes verzekerd!
Reply
3 mio is natuurlijk zwaar overbetaald, zeker gezien zijn halfjarig contract, 4 maanden wachten en hij kan vast meetrainen met je.... De nood zal wel hoog zijn bij Valencia.

15 mio voor Engelaar is een no go natuurlijk, ik vind 5 al teveel voor deze ronddwarrelende opa, hij loopt altijd alsof hij z'n rollator aan het zoeken is.
Leuke speler voor Twente, maar voor Ajax vind ik het niet zoveel, beetje hetzelfde als ik vorig jaar over Kennetnie zei.
Reply
verkopen die engelaar,leuke speler voor ajax maar voor twente komt hij gewoon te kort
Reply
UPDATE: Groningen maakt komst Cahais bekend
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 21 januari om 08:10

FC Groningen staat op het punt om een ‘grote vis’ aan de haak te slaan, meldt De Telegraaf. De Groningers bereikten zondag volgens de ochtendkrant een akkoord met Matías Cahais over een verbintenis tot de zomer van 2012.

De Noorderlingen hebben in hoofdlijnen ook een akkoord met Boca Juniors over een huur van een half jaar met optie tot koop. “Het gaat alleen nog om een paar kleine dingen”, liet algemeen directeur Hans Nijland in een reactie weten. ”Het is geweldig dat we erin geslaagd zijn de aanvoerder van Argentinië onder 20, de wereldkampioen, te halen.”

Cahais (20) debuteerde drie seizoenen geleden in de hoofdmacht van Boca Juniors, maar wist nimmer een basisplaats af te dwingen. In totaal droeg de verdediger in twaalf duels het tricot van Los Xeneizes om zijn schouders. Door zijn uitstekende optreden op het WK onder 20 van vorig jaar in Canada, waar Argentinië triomfeerde, had hij na afloop van het Torneo Apertura over belangstelling. niet te klagen.

De interesse van Hércules was het meest concreet, maar de Spaanse tweedeklasser kon niet opboksen tegen de financiële voorwaarden. Real Madrid had een optie tot koop, maar besloot deze vorige maand -net als bij Ever Banega- niet te lichten. De Madrilenen hadden de opties -met ieder een waarde van één miljoen euro- precies een jaar geleden bedongen bij de overname van Fernando Gago.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Waarom gaat zo'n gast in godsnaam naar FC Groningen?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom gaat zo'n gast in godsnaam naar FC Groningen?! :eeeek:

Wat boeit dat? Gewoon een fantastische deal van FC Groningen. Ik heb het gevoel dat de top 3 teveel naar (soms te dure) gevestigde namen zoekt en/of probeert de concurrentie te verzwakken. En dat de subtop creatief met hun geld omgaat en naar toptalent zoekt...en vindt.

PSV is daar nog het meest een uitzondering op. Zie die Dudelszak.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
als 't zo'n toptalent is:
- had boca 'm natuurlijk nooit laten gaan, laat staan naar groningen.
- had madrid 'm wel vastgelegd.
- had de europese top hem wel in 't vizier gehad(ze kennen iedereen, laat staan de aanvoerder van argentinie -20)
- had hij wel iets anders dan fc groningen ''uitgezocht''.

ik heb 't nooit zo op deze talenten. zeker als 't met veel bombarie wordt gebracht. maar ik ben dan ook van 't tijdperk picun, montoyo, graf, sanchez enz enz.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: