The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Maar misschien maakte hij die beweging wel niet omdat ie dacht dat ie uit ging...

Volgens mij geef je normaal gesproken wel een let...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tja dat was inschattingsfout van hemzelf dan...hij maakte iig niet geen beweging omdat de lijnrechter uit riep, daar had ie te weinig tijd voor (hij stond zelf ook op de baseline ongeveer)

TB is erg spannend iig! gelijkop tot nu toe
Reply
Oke. Maar volgens mij bij twijfelgeval wel let, zeker als je er zo dichtbij staat.

Maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
minibreak!! eindelijk gaat roddick beetje tennissen!
Reply
en de set!!
Reply
COME ON!

Nu godverdomme je act together houden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Kohllie, nog 1 set bikkelen.
Reply
Balen, maar Roddick was zeer goed in de TB. kwam ook omdat ie nou eens de aanval zocht.
Reply
knap gespeeld van roddick..kohl gaf initiatief weg. dat mag in de vijfde set niet weer gebeuren.
zou me geld op andy zetten maar kohl zeker niet kansloos
Reply
Wat is trouwens de lokale tijd daar? Volgens mij al best laat toch?
Reply
mindlight Wrote:Wat is trouwens de lokale tijd daar? Volgens mij al best laat toch?
01:20
Reply
Dit kan nog lang gaan duren als ze allebei goed blijven serveren. Een slordige game van een van beiden en het kan zo afgelopen zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even snel gekeken. Kohl afgelopen 3 jaar slechts 1 5-setter gespeeld, en verloren...
Roddick 7 gespeeld afgelopen 3 jaar en 4 gewonnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mp Kohl...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wtf! bizarre situatie...roddick volleert tegen de achterlijn aan..kohlschreiber slaat de bal de lucht in maar vraagt gelijk een challenge aan. Bal wordt ingegeven gelukkig maar anders had t wel heel zuur geweest en vraag ik me af of het wenselijk is. Kohlschreiber voelde ook wel dat die bal nooit in ging vallen dus vroeg ie snel challenge aan.
Reply
Al 3 mps weggewerkt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 5-5, wtf... Dit kan mijn hart niet aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ongelofelijk dit! Roddick serveert als een beest op de belangrijke momenten en kohlschreiber blijft heel cool in de rally's
Reply
Waarom zie ik dit niet? De hele week zit ik te kijken en dit mis ik :cry:

Al weet ik niet of ik dat aan zou kunnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4 mps gemist...doodziek...kom op nou kohl..pak die serveerder
Reply
Niet te geloven dit, 2 mm redt Roddick. Wat een moment.
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom zie ik dit niet? De hele week zit ik te kijken en dit mis ik :cry:

Al weet ik niet of ik dat aan zou kunnen...
zie je dit niet? :lol:
Reply
Scholten! Wrote:Niet te geloven dit, 2 mm redt Roddick. Wat een moment.

ik blijf van mening dat je de bal niet meer mag aanraken of iig moet stoppen om hawkeye aan te mogen vragen. Dit is te makkelijk, eerst proberen terug te spelen als je dan voelt dat t niet gaat lukken challenge je
Reply
Mac Wrote:
Scholten! Wrote:Niet te geloven dit, 2 mm redt Roddick. Wat een moment.

ik blijf van mening dat je de bal niet meer mag aanraken of iig moet stoppen om hawkeye aan te mogen vragen. Dit is te makkelijk, eerst proberen terug te spelen als je dan voelt dat t niet gaat lukken challenge je
je hebt gelijk mac..maar goed afgelopen gelukkig
Reply
De vraag is idd of hij op tijd stopte.. Maar uit een reflex sla je sowieso die bal.
Reply
Mazzeltje van Kohlie, 7-6. Wie gaat er winnen???
Reply
Ik heb niet het gevoel dat Roddick dit niet gaat winnen, maar ik zie het natuurlijk niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat zijn goede tips:
mocht je verliezen..het is vrijdagavond...ga de stad in...have fun andy!
Reply
0-30!
Reply
2 sicke ballen kohlschreiber 0-30
Reply


Forum Jump: