The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
COME ON!!!! 0-30, DOE HET
Reply
15-40 :Big Grin
Reply
jezus laat ie de bal gaan!
Reply
geweldig...hij verdient het
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
Wat een ellende... :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
YES!!!!!!!!!!!
Reply
afgelopen. prachtige partij! Ik geil niet zo op m als de verslaggever maar kohlschreiber heeft zeker goed gespeeld. Roddick denk ik iets onder zn normale niveau in de rally maar wel zoals altijd een fantastische service op de belangrijke momenten.
Reply
Wat een wedstrijd, geweldig voor Kohlschreiber. Een klap in het gezicht voor veel managers. Vooral voor CC, die nu alleen Youzhny nog maar over heeft.
Reply
Ik neem twee mensen onderin waarvan je hoopt dat ze allebei tegen elkaar komen in de halve, maar toch wel verwacht dat ze allebei de kwart halen. Maar in de derde ronde liggen ze er al uit... Gelukkig had bijna iedereen ze wel. Goede AO voor de mensen zonder Roddick.
Zo zie je maar weer dat je maar van 1 topper uit kunt gaan, gelukkig heb ik die ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vind het wel leuk als verslaggever zo meeleeft.
ad en buurs alleen nog federer :eeeek:

volgende ronde nieminen kohlschreiber...en youzhny davydenko...dat zijn mooie partijen...al kost het me wel twee spelers.
Reply
Liever alleen nog maar Federer dan alleen nog maar Youzhny en Nalbi, wat ook een aantal mensen hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Liever alleen nog maar Federer dan alleen nog maar Youzhny en Nalbi, wat ook een aantal mensen hebben...
dat is waar. ik denk namelijk dat bijde eraf gaan ook. tegen davy en jcf.
Reply
Nog 5 man (Youzhny, Gasquet, Kohllie, Baghdatis en Ferrer), dit kan een top-AO worden.
Reply
Knap hoor. Gegokt, daar hou ik wel van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach ja, hopen dat Federer 200 punten pakt, dan valt het allemaal mee.
En het jaar is nog lang.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsja het moet wel een beetje spannend zijn natuurlijk he (H)
Reply
Als Federer 200 punten pakt, pakken wij waarsch alsnog heel veel gasten. Alleen de mensen zonder Roddick zullen beter of gelijk presteren dan, denk ik. En dat zijn er niet zoveel...
Maar het wordt helaas geen top AO.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel kut allemaal.
Ik neem nooit Federer, maar omdat ik te weinig tijd had om het goed uit te zoeken, ben ik voor het eerst maar voor een klein team gegaan...
En dan pakt het zo uit.
Zul je zien dat Federer er ook nog voor de finale uitvliegt ........... :| (wat ik mij niet kan voorstellen)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je doet net of Federer eruit ligt...

Net of je Roddick niet had genomen als je voor een team zonder Federer was gegaan... :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fenomenaal gespeeld van Kohlschreiber. =D>

Die tiende game in set 5 was idd te spannend voor woorden. Verder jammer dat Roddick zich zo laat gaan. Ik ben sowieso al niet echt een fan, maar hij stond zich echt te misdragen. Scheidsrechter uitmaken voor idiot nadat hij al een waarschuwing had gehad, tegen een toeschouwer zeggen dat-ie niet hoopt voor hem dat ze een keer samen in een lift komen vast te zitten, enz. Die eerste waarschuwing was een beetje overdreven, hij uitte alleen z'n frustratie na setverlies, maar al die keren daarna dat Roddick boos was had hij het bij het verkeerde eind.

Maar mn AO is naar de kloten zo, ik heb alleen nog Youzhny bij FTM volgens mij en m'n poll is ook naar de haaien. :x
Reply
mindlight Wrote:Nog 5 man (Youzhny, Gasquet, Kohllie, Baghdatis en Ferrer), dit kan een top-AO worden.
ik nog zes zelfs maar ben bang dat de mensen met ferrer, gasquet en djoko goed gaan scoren.
zelf nog: Davy, Youzhny, Kohlschreiber, Nieminen, JCF en Baghdatis.

Als JCF en Baghdatis vannacht winnen is het al een goede aus open.
Reply
Netjes Kool =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik denk dat jij heel goed zit met Davy, die zie ik wel de halve halen. Eerder dan Djoko of Ferrer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk dat jij heel goed zit met Davy, die zie ik wel de halve halen. Eerder dan Djoko of Ferrer.
ik had davy murray verwacht. Vind tsonga en gasquet bijde erg overtuigend. Aan de andere kant niet de underdog posite kiezen want davy gewoon de nr.4 van de wereld.
Ik zit te liegen trouwens...ben niet voor youzhny gegaan omdat ik davy heb genomen. PHM is de zesde speler. Lijkt me kansloos tegen Nadal...maar 30 puntjes is ok.
Reply
Wij gaan samen voor JCF juichen morgenochtend! Denk alleen niet dat ze die uitzenden... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wij gaan samen voor JCF juichen morgenochtend! Denk alleen niet dat ze die uitzenden... :|
maakt weinig uit voor jou toch? 3 om 4 keer gekozen
Reply
O, ik dacht dat Nalbi veel vaker gekozen was.
Dan nog, Nalbi dus meer gekozen en gevaarlijker, mede voor Roger. En ik had Nalbi in mijn team zonder Federer, ook niet onbelangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
haha...nalbi inderdaad een rare speler als hij wat verder in het toernooi komt..en jcf in goede vorm. denk een vijfsetter.
wat denk jij van hewitt baghdatis?
Reply
JCF lijkt in zeer goede doen, dus lijkt 50-50 wedstrijd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: