The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Exc - Fey
Quote:Slory moet wachten, Timmer en Hofland onzeker
17/01/2008 18:11

Feyenoord moet het vrijdagavond uit tegen Excelsior opnieuw zonder Andwélé Slory doen. De vleugelspits mist net als eerder dit seizoen de ontmoeting met zijn oude club. Slory is nog niet voldoende hersteld van een hamstringblessure.

Coach Bert van Marwijk kan ook geen beroep doen op Nick Hofs, die geschorst is. Kevin Hofland en Henk Timmer zijn twijfelgevallen. De centrale verdediger heeft last van zijn voet en de doelman heeft een stijve nek na een botsing met een aanvaller van Deurne dinsdag in het bekertoernooi.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gelukkig is de Feyenoordverdediging net zo zwak als die van Feyenoord :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2-0 den ouden
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
:eeeek: met mijn greene als cappie :S.
Reply
Excelsior 2-0 Feyenoord
Van Guldener (5 min)
Den Ouden (11 min)

Hup Greene, hup Makaay #-o [-o< ](*,) :-s :oops: :eeeek: :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
voor meazza

hahaha kutkakkerlakken!!! Undecided
Reply
Ik snap ook werkelijk waar niet wat die Feyenoorders in Greene zien... En dit is niet alleen door de ellende vandaag, ik roep het al jaren. Ik snap het gewoon echt niet. Ik zie hem geen hele wedstrijden spelen, dus ik kan er ook niet echt over oordelen. Misschien speelt ie wel heel goed over de hele wedstrijd genomen, maar in samenvattingen zie ik hem zo vaak blunderen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lee was ook lekker bezig de 1e helft :eeeek:
Reply
Om over Hofland maar te zwijgen, al 3 geniale dekkingsfouten gezien van die superverdediger.

Mooi dat ik m'n centen op Excelsior heb gezet, dat wordt een leuk zakcentje zo ! :-({|=
Reply
Excelsior... Reuzendoder.. Respect!
En dat allemaal op 3 kilometer van Waf zijn huis Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Zelden zo vrolijk geweest met -1 uit 2 ! :lol:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Van Marwijk kwam ook vrij vrolijk over Wink
Mijn gras is groener
Reply
gittermaster Wrote:Excelsior... Reuzendoder.. Respect!

2 kilometer. kralinguh hooligans.... :razz:

het is toch godverdomme godsgeklaagd. voor de 5dex een uitwedstrijd zo beginnen en niemand die wat doet. hoe bestaat het dat den ouden die bal ongehinderd kan binnenschieten, betalen we daarvoor 2,5 mio aan een duitse club?

gewoon hetzelfde gezapige kuttempo van de laatste maand, doorlopend worden de verkeerde keuzes gemaakt (wordt een aanval opgezet door de midden, komt de bal bij lucius, speelt die weer zo'n kutballetje terug). het leek de hele tijd wel of ze dachten dat ze met 2-0 voor stonden.

echt te slecht voor woorden, wat ze vandaag lieten zien was gewoon een grof schandaal. plaatst overigens ook de overwinning van psvee in de kuip iun een heel ander perspectief. ik weet nu dat psvee echt niet zo goed was als het leek, wij zijn hopeloos uit vorm en spelen slecht.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik snap het gewoon echt niet.

dat is me inmiddels wel duidelijk dat jij het niet snapt.
Reply
waf Wrote:

het is toch godverdomme godsgeklaagd. voor de 5dex een uitwedstrijd zo beginnen en niemand die wat doet. hoe bestaat het dat den ouden die bal ongehinderd kan binnenschieten, betalen we daarvoor 2,5 mio aan een duitse club?

gewoon hetzelfde gezapige kuttempo van de laatste maand, doorlopend worden de verkeerde keuzes gemaakt (wordt een aanval opgezet door de midden, komt de bal bij lucius, speelt die weer zo'n kutballetje terug). het leek de hele tijd wel of ze dachten dat ze met 2-0 voor stonden.

echt te slecht voor woorden, wat ze vandaag lieten zien was gewoon een grof schandaal. plaatst overigens ook de overwinning van psvee in de kuip iun een heel ander perspectief. ik weet nu dat psvee echt niet zo goed was als het leek, wij zijn hopeloos uit vorm en spelen slecht.

Precies hoe Ajax ook daar speelde, slap, ongeïnspireerd en in een veels te laag tempo.
Reply
tis eigenlijk dus gewoon een KUT competitie!!!
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:

Precies hoe Ajax ook daar speelde, slap, ongeïnspireerd en in een veels te laag tempo.

van marwijk kondigt sancties aan, ik hoop dat hij zichzelf niet vergeet. hoe hij voor de duizende keer deze groep een wedstrijd laat beginnen is bijna erwinkoemaniaans, echt hemeltergend. binnen 11 minuten 2-0 achter tegen excelsior, dan begrijp je dus echt niet waarom je zoveel verdient.
Reply
Frits Wrote:tis eigenlijk dus gewoon een KUT competitie!!!

houd je smoel joh, teringknor.
Reply
waf Wrote:
Frits Wrote:tis eigenlijk dus gewoon een KUT competitie!!!

houd je smoel joh, teringknor.

*HAP*

hahaha zielig mannetje (zoals een corpsbal hoort te zijn natuurlijk)

1 woord: kneus, maar dat vind ik al 3 jaar van jou Big Grin

iemand die zoveel tijd aan een forum besteed en zich zo vaak opwind om anderen......
en als tigste jaars nog steeds mensen uitmaakt voor knor hahahahahaha dan heb je het echt NIET begrepen!!
Reply
waf Wrote:

Maar (proberen) uit (te) leggen waarom je hem zo goed vindt, ho maar... :roll:
Reply
Smile er zijn gelukkig ook mensen die continu op hem in gaan.... fijn voor je waf
Reply
Ad Wim Wrote:Gelukkig is de Feyenoordverdediging net zo zwak als die van Feyenoord :lol:

Icon_question
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik zeg niks, alleen maar waf. :oops:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:

Maar (proberen) uit (te) leggen waarom je hem zo goed vindt, ho maar... :roll:

ik heb al vaker gezegd dat ik vind dat je niet echt veel van voetbal snapt, dat ga ik niet nog eens doen. over greene heb ik een mening maar ik heb geen behoefte met jou daarover in discussie te gaan.

lees nou eens wat terug wat je schrijft. je zegt dat je het niet snapt maar er ook niet over kunt oordelen omdat je hem geen hele wedstrijden ziet spelen. als je niet voldoende onderzoek doet, hoe denk je het dan te kunnen snappen?
Reply
Omdat een verdediger afgerekend wordt op de fouten die hij maakt. En ik zie hem dus al jarenlang klungelen in samenvattingen. En dat vind ik reden genoeg om me af te vragen waarom jij hem zo goed vindt, want ik zie jou hem ophemelen en je hebt zelfs geopperd om hem te selecteren voor Oranje...

Maar je wilt er dus blijkbaar niet op ingaan, jammer, maar dat is je goed recht.
Reply
waf Wrote:plaatst overigens ook de overwinning van psvee in de kuip iun een heel ander perspectief. ik weet nu dat psvee echt niet zo goed was als het leek, wij zijn hopeloos uit vorm en spelen slecht.

Heu geef nou maar gewoon toe dat Feyenoord in die crisis is geraakt doordat ze vorige week zagen hoeveel beter PSV nog is terwijl heel Rotterdam voor die wedstrijd de titel stiekem al een beetje rook. :wink:
Reply
Ach, een beetje team wint gewoon met 2-5 bij Excelsior.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Agossie.. Heerenveen heeft ook een keer een potje gewonnen? :razz:
Reply
Peter Wrote:Agossie.. Heerenveen heeft ook een keer een potje gewonnen? :razz:

Ik snap niet dat zowel Ajax als Feyenoord daar onderuit kunnen gaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Schitterend =D> De drie belangrijkste wedstrijden zijn zovast gewonnen (sparta, ajax en feyenoord), nu handhaven dan maar.

Ohh en we hadden heerenveen thuis makkelijk kunnen winnen, stonden binnen no time met 2-0 voor toen en weigerden het af te maken.
Reply

Forum Jump: