The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
omyaca Wrote:En gelukkig weer 2 fouten van Federer, als Tipsa bij kan blijven deze set zie ik er echt wel een stunt in zitten.
Ik ook helaas. Federer is echt aan het vechten en werken nu. Hij moet weer even wat van zijn brille laten zien en dominanter gaan spelen, dat is ook goed voor zijn vertrouwen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kijk, dit zijn weer een beetje de punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer een foute call in het nadeel van Tipsa, nu 2 bp's.
Reply
Daar is de eerste fout...
Reply
En nu maakt hij het wel goed af, gaat een lastig verhaal worden nu.
Reply
Datr is wat ik bedoel, ga het zelf halen, come on!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hoor net ook dat hij zowel in de 1e als in de 3e set een break voor stond, maar meteen terug gebroken werd #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer heeft het weer. Helaas...
Reply
Nu niet terug gebroken, 4-1. Normaliter gaat Federer wat losser spelen bij een voorsprong en dan speelt hij zijn beste tennis. Laten we het hopen met een 5e set op komst...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko ook simpel, maar die gaat het vanaf nu pas lastig krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roger is weer helemaal terug, heerlijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geweldig punt zeg van Federer!
Reply
Djokovic gaat overigens makkelijk naar de zege, had wel wat meer tegenstand verwacht van Querrey :|
Reply
kom maar op met die vijfde set...daar is tipsa wel ervaren in!
Reply
kooltje Wrote:kom maar op met die vijfde set...daar is tipsa wel ervaren in!
Dat doet hij idd altijd wel goed, maar tegen Federer op dit moment is natuurlijk wel een heel apart verhaal.
Reply
Federer staat er weer helemaal gelukkig. Minder tot geen fouten meer en zeer dominant spel. Tipsa ook nog eens een behandeling aangevraagd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jammer dat nalbi jcf niet doorgaat Sad
moet tipsa me maar opvrolijken en straks baghdatis!
wordt een latertje voor de aussies
Reply
Vijfde set is een feit. Belangrijk hoe Tipsa hieraan begint.
Reply
Hij mag wel beginnen met serveren. Toch een licht voordeel, zag je gisteren ook weer bij Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu Tipsa met de gebruikelijke behandeling Undecided
Reply
Tipsa begint goed, dat is jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeer goed begin voor Tipsa. Het kan... =P~
Reply
Kom op tipsa!!!!
Reply
Het kan zeker. Federer al 2 jaar geen 5-setter meer gespeeld. Laatste was die fantastische pot tegen Haas twee jaar geleden volgens mij. Hij is natuurlijk een mentaal beest, maar hij (en ik) moet ook wel hopen op een inzinkinkje van Tipsa...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ohoh 0-30 :x
Reply
Klassepunt!
Reply
Blijft ie achterin hangen op de return van die 2e service op 0-30, ga dan naar voren man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een punt! bp!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gelukkig valt roger niet elk punt aan...bp
Reply
AAAAAAAAAAAAAAAAHH, net uit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: