19-01-2008, 09:50 PM
1-0 door Van der Schaaf...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Vitesse - Heracles
|
19-01-2008, 09:50 PM
1-0 door Van der Schaaf...
19-01-2008, 11:03 PM
en 2-0 Kolk
schluss
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
19-01-2008, 11:47 PM
Maar D'romheen met lippe heeft een topavond gehad. Met heel veel Heracles-supporters wat leuke liedjes zingen, zijn avond is weer geslaagd!
Oh, my god, we bought Kenny!
20-01-2008, 12:02 AM
Mukkus Wrote:Maar D'romheen met lippe heeft een topavond gehad. Met heel veel Heracles-supporters wat leuke liedjes zingen, zijn avond is weer geslaagd! Jij zult wel moe worden van jezelf, kan niet missen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
20-01-2008, 01:14 AM
Vret Mien Gras Wrote:Mukkus Wrote:Maar D'romheen met lippe heeft een topavond gehad. Met heel veel Heracles-supporters wat leuke liedjes zingen, zijn avond is weer geslaagd! Ach hij is het niet eens meer waard om op te reageren, bespaar je de moeite en drink een glas Grolsch. Kutavond weer, ik weet niet eens meer wat het inhoud om uitwedstrijden te winnen. Laat staan enigzins spelen alsof je kans maakt om een uitwedstrijd te winnen. Maar ik weet wel dat het verdomd goed voelt om daar samen met die 200 andere idioten in het uitvak te staan. Grenzeloze liefde, en we handhaven ons ook wel.
20-01-2008, 01:17 AM
D'r an met de lippe Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Mukkus Wrote:Maar D'romheen met lippe heeft een topavond gehad. Met heel veel Heracles-supporters wat leuke liedjes zingen, zijn avond is weer geslaagd! Goed idee om niet meer te reageren op die domme duitspratende boer uit Heerenveen!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
20-01-2008, 01:33 AM
Vret Mien Gras Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Mukkus Wrote:Maar D'romheen met lippe heeft een topavond gehad. Met heel veel Heracles-supporters wat leuke liedjes zingen, zijn avond is weer geslaagd! Oh gut....wat lief. Eat my pussy en D'r omheen met de lippe hebben elkaar gevonden. Sport verbroedert. Heracles en Twente op 1 kussen......likken jullie na de daad wel elkaars mondhoekjes schoon?
20-01-2008, 03:19 AM
Mukkus weet niet wat het inhoud mannen, hij bezoekt zijn lieftallige heerenveen alleen thuis en dan ook maar omdat z'n kaarten geregeld. En dan nog gaat hij alleen als hij mag van z'n vrouwlief etc etc....
Niet op reageren is het beste, d'r an, diep respect dat je maar blijft gaan en gaan.
20-01-2008, 11:59 AM
Inderdaad, d'r an schrijft over zijn kijk op wedstrijden en zijn clubje, en het enige wat hij van die duitspratende domme boer uit Heerenveen als antwoord krijgt is pulp.
Negeren is de beste optie.
20-01-2008, 12:29 PM
En zo is dat.
Fabian Wrote:d'r an, diep respect dat je maar blijft gaan en gaan. Bedankt Fabian. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Zijn ook elke uitwedstrijd dezelfde gezichten, dat heeft ook wel 'iets'. Een voordeel is wel dat ik er op deze manier nagenoeg zeker bij ben als we weer eens een uitwedstrijd winnen. En dat wordt een moment om niet snel meer te vergeten. Mischien volgende week in De Koel al, maar verwacht er niet teveel van. Als we er overeind blijven doen we het goed. Daarna de uitwedstrijd naar Enschede, dat kan uitdraaien op een nachtmerrie. Maar het is geen schande om daar te verliezen, dat scheelt.
20-01-2008, 12:37 PM
Fabian Wrote:'Eat my pussy' weet niet wat het inhoud mannen, hij bezoekt zijn lieftallige FC Twente alleen thuis en maar niet als tie moet tennissen. En dan nog gaat hij alleen als hij mag van z'n holmaten etc etc.... Zo kan je er alles van maken.
20-01-2008, 12:55 PM
Mukkus, jij mag van goede huize komen als jij ook maar over een greintje van Vret zijn clubliefde beschikt. En daar ken ik hem goed genoeg voor om daar over te oordelen. Volgens mij ben jij een pion in het Heerenveen publiek maar als fct uitbreid tot zo'n 30.000 man dan mag Vret zich gerust supporter van de oude stempel noemen. En dit was een uitzondering die de regel bevestigd, geen reacties meer op dom gezwam uit niemandsland.
20-01-2008, 01:10 PM
D'r an met de lippe Wrote:En zo is dat. zo 23/3 Willem II Heracles Almelo let op mn woorden, dat wordt de historische uitzege voor Almelo. De beker tegen Haarlem telt namelijk niet echt mee, al winnen ze die ook.
Mijn gras is groener
20-01-2008, 01:36 PM
Ik hoop het Amor Fati. De beker telt idd niet echt mee, we hebben dit seizoen ook wel bij Telstar gewonnen al was dat ook met veel pijn en moeite.
De laatste uitzege die ik live in het stadion heb meegemaakt is... bij Willem II :wink: Twee seizoenen geleden, een benauwde 1-2 zege door een counter van Hirayama. Vorig jaar ook in Tilburg geweest maar toen een kansloze wedstrijd gespeeld. Na die gewonnen wedstrijd in Tilburg overigens ook nog bij RBC en RKC gewonnen dat seizoen, maar daar was ik helaas niet bij. Net als ik niet aanwezig was bij die 1-2 zege in Heerenveen. Dit seizoen was ik daarentegen wel aanwezig, mijn planning kan soms beter :razz:
20-01-2008, 01:47 PM
D'r an met de lippe Wrote:Mukkus, jij mag van goede huize komen als jij ook maar over een greintje van Vret zijn clubliefde beschikt. En daar ken ik hem goed genoeg voor om daar over te oordelen. Volgens mij ben jij een pion in het Heerenveen publiek maar als fct uitbreid tot zo'n 30.000 man dan mag Vret zich gerust supporter van de oude stempel noemen. En dit was een uitzondering die de regel bevestigd, geen reacties meer op dom gezwam uit niemandsland. Je andere arm is nog wit! Steek die er ook even bij!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|