The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
centre court Wrote:Hewitt mist een 0-40 op 5-3*! Maak dat laatste punt nou eens joh! gast heeft meerdere handen vol mps gehad geloof ik.

en gewonnen. goed zo hewitt. en nu naar bed en van djoko winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Afgelopen Sad
Reply
Come on, bagha ligt eruit. Mitch doet goede zaken met Lleyton =D>
Reply
Knap hoor Lleyton, jammer dat ie nog een set, en dus ook energie, moest verspillen. Maar volgens mij is hij wel fit genoeg om ook tegen Djokovic nog goed voor de dag te kunnen komen.
Reply
Nalbandian wordt ff geveegd door Ferrero. 1-6 en 1-5. :o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wow, Ferrero rost compleet Nalbi van de baan, lekker!
Nu Davy nog van Youzhny winnen en het is allemaal prima.

Wel zuur trouwens dat Nieminen nu vrij eenvoudig van Kohl wint. Daar had Roddick natuurlijk moeten staan Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga had gewoon 2-0 in sets voor moeten staan tegen Gasquet, maar hij faalt het uit te serveren op 6-5 en verliest nu de TB... Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Youzhny =D> =D> =D>
Ferrer =D> =D>
Ferrero =D>
Tsonga =D>

Eindelijk een prima nacht! :Big Grin
Reply
Jezus, waar slaat het op dat die Youhzny zo simpel wint?! Die gaat gewoon 90 punten halen, verdomme, terwijl hij nog nooit eerder van Davy had gewonnen :letitallout:

Tsonga ook onwijs verrassend trouwens. Hopelijk kan hij stunten tegen Youzhny.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch niet weer dat gezeik dat we geen live tennis gaan zien?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, wel vervelend, maar ze gaan zo naar wintersporten op Eurosport, en dan begrijp ik wel dat ze niet een halve set van Nadal nog laten zien.
En het is toch best leuk die partij van Youzhny te bekijken :wink:
Reply
Mathieu overigens gelijk gebroken, mag niet heel veel van hem verwachten denk ik.
Reply
Ad Wim Wrote:Jezus, waar slaat het op dat die Youhzny zo simpel wint?! Die gaat gewoon 90 punten halen, verdomme, terwijl hij nog nooit eerder van Davy had gewonnen :letitallout:

Tsonga ook onwijs verrassend trouwens. Hopelijk kan hij stunten tegen Youzhny.
Zoals Youzhny staat te spelen, kan hij ook gewoon het toernooi winnen hoor. Icon_twisted
Reply
Zoals Tsonga staat te spelen ook Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mathieu wordt gelijk weer gebroken.
Is de rest van de eerste set niet in de problemen gekomen op zijn service, en dan nu in de eerste game van de tweede set op 0 verliezen. Icon_evil
Reply
PHM geeft er de brui aan bij 4-6 0-3. Nog vermoeid van 2 dagen terug?
Reply
lekker van youzhny. hij kan ver komen.
rest vd uitslagen, op nalbi na, zijn ook wel oke.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is lekker terugkomen van het weekendje weg!

Tjonga, Nieminen =D>
Cilic, Djokovic =D>

Heb Fedex s'ochtends met de brakke kop even bekeken. Wat een pot! Tipsa heerlijk kerel!
Djoko pakt Fedex... Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
heerlijke week voor jou haggie =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Scholten en Haggie gaan lekker.

Feli mannen! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Tsonga verziekt mijn week :oops:
Reply
Overdune Wrote:PHM geeft er de brui aan
Goh, verrassend :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zure nacht.
JCF is heerlijk maar davy verliezen na het verlies van baghdatis is teveel van het goede. Nu maar hopen dat JCF ver komt en dat youzhny van Tsonga wint.
benieuw hoe federer het gaat doen tegen berdych. hth is erg positief maar is hij weer fit en wat beter in vorm?
Reply
Tsonga heeft nu natuurlijk al 50 punten binnengehaald, waar ik al heel tevreden mee ben! Maar als hij toch bezig is........ Notworthy pak hem ook even Youzhny aan, mijn grootste bedreiging voor deze week...

Morgenochtend heb ik nog vrij! Eens genieten van Djoko - Hewitt als het wordt uitgezonden. Zou erg mooi zijn. Verder tot zover heerlijk weekje, Youzhny kan het nog wel aardig verzieken, na Karlovic eruit te hebben geknikkerd is nu Tsonga zijn obstakel.

Als Djokovic Fedex pakt sta ik volgens mij al bijna 250a300pnt voor op Ad/Buurs :o (er vanuitgaande dat Djoko dan ook het toernooi wint :8: )

De "big points" worden pas op het laatst verdeeld, maar tot zover ben ik tevreden! \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Drama AO Sad
Reply
Haggie Wrote:Tsonga heeft nu natuurlijk al 50 punten binnengehaald, waar ik al heel tevreden mee ben! Maar als hij toch bezig is........ Notworthy pak hem ook even Youzhny aan, mijn grootste bedreiging voor deze week...

Morgenochtend heb ik nog vrij! Eens genieten van Djoko - Hewitt als het wordt uitgezonden. Zou erg mooi zijn. Verder tot zover heerlijk weekje, Youzhny kan het nog wel aardig verzieken, na Karlovic eruit te hebben geknikkerd is nu Tsonga zijn obstakel.

Als Djokovic Fedex pakt sta ik volgens mij al bijna 250a300pnt voor op Ad/Buurs :o (er vanuitgaande dat Djoko dan ook het toernooi wint :8: )

De "big points" worden pas op het laatst verdeeld, maar tot zover ben ik tevreden! \Big Grin/

Hé gloryhunter :wink: Jij draait idd een lekkere AO. Als Tsonga wint van Youzhny, zul je echt een heel eind uitlopen. Wanneer dit niet gebeurt en Djoko verliest ´gewoon´ van Fedex, zullen onze scores dicht bij elkaar liggen. Voor mij is te hopen dat JCF nog ff een ronde verder komt. Haggie, vannacht kunnen we samen ons talent Cilic steunen.
Reply
Vannacht iig cilic eruit. ben er erg bang voor tegen bibber-blake. die maakt nog zeker geen goede indruk. gonzo had cilic gewoon moeten pakken natuurlijk. hij was al wel een talent, maar zo goed was ie de laatste tijd nou ook weer niet.
Hewitt moet eigenlijk djoko pakken, maar dat gaat niet gebeuren.
Ferrer moet ferrrero verslaan. Kan beide kanten op, beide maken een zeer sterke indruk.
Federer mag er uiteraard ook uit. Verwacht niet dat Berdych hem in de problemen kan brengen. djoko moet fedex pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als ik me niet vergis (heb de sheet er niet bij) is de verhouding tussen ferrer- en Ferreromanagers toch ongeveer gelijk?? Dan zou ik als ik een manager zonder belangen zou zijn eerder Ferrer er uit willen, want die is duurder.
Reply
Het is 3 om 3. maar de managers met ferrer hebben er alledrie alleen nog youzhny bij. als ferrer dus wint en daarna verliest van djoko dan verlies ik niet heel veel. jij hebt er bijv. nog meer spelers bij. Ik weet nu dat ik op de meeste managers verlies ga lijden, als 't maar niet teveel wordt allemaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ga er toch wel vanuit dat Ferrer dit (makkelijk) gaat winnen. Denk aan de Ferrer van eind vorig jaar die op de US Open en de Masters Cup zo sterk stond te spelen. Hij lijkt de vorm doorgetrokken te hebben. Bovendien is Ferrero een speler die hem goed ligt, hij kan zijn eigen spelletje spelen. En die overwinning van Ferrero vannacht is ook een groot deel op het conto van het barslechte spel van Nalbandian te schrijven. Ben er wel blij mee, want had Nalbandian een grotere kans gegeven.
Ik moet me toch sterk vergissen als dit niet een 4- of 3-sets overwinning voor Ferrer gaat worden.
Reply


Forum Jump: