The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Scholten! Wrote:Morgenochtend Tsonga-Youzhny, dat wordt ook een lekkere pot.

+- 9uur ben ik bij je.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jammer dat de 2 belangrijkste uitdagers van Federer nu tegen elkaar moeten, ik had graag Federer-Ferrer gezien (maar dan wel in de QF).
Reply
Ad Wim Wrote:Het zit jou al genoeg mee met Tsonga, Haggeman Wink

Hoezo zit het mee met Tsonga? Dat hij van Murray won, was verrassend, maar in een best-of-5 niet eens zo heel gek. In de andere wedstrijden was hij steeds de favoriet. Zo ook vanavond tegen Youzhny. Haggies keuze voor Tsonga dus niet afmoppelen met geluk :wink: (ja, ik weet dat je de opmerking met een knipoog gaf :wink: )
Reply
andre Wrote:Jammer dat de 2 belangrijkste uitdagers van Federer nu tegen elkaar moeten, ik had graag Federer-Ferrer gezien (maar dan wel in de QF).

Waar is Nadal gebleven dan?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
andre Wrote:Jammer dat de 2 belangrijkste uitdagers van Federer nu tegen elkaar moeten, ik had graag Federer-Ferrer gezien (maar dan wel in de QF).

Waar is Nadal gebleven dan?

Die komt Fedex tegen in de finale :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hoe was JCF tegen Ferrer, wsa hij echt minder. Gezien de wedstrijden die JCF heeft gespeels had ik hem wel een behoorlijke kans gegeven. Balen. Toch nog een slechte aus open met alleen nog nieminen. Die zal niet gaan winnen van Nadal. Laat Nadal het toernooi dan ook maar winnen.
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Het zit jou al genoeg mee met Tsonga, Haggeman Wink

Hoezo zit het mee met Tsonga? Dat hij van Murray won, was verrassend, maar in een best-of-5 niet eens zo heel gek. In de andere wedstrijden was hij steeds de favoriet. Zo ook vanavond tegen Youzhny. Haggies keuze voor Tsonga dus niet afmoppelen met geluk :wink: (ja, ik weet dat je de opmerking met een knipoog gaf :wink: )
Gekleurde bril die Geno, ongelooflijk Big Grin
Reply
kooltje Wrote:hoe was JCF tegen Ferrer, wsa hij echt minder.
Ik heb een groot deel gezien en daarin was hij wel duidelijk de mindere. Vergeet niet wat voor jaar hij achter de rug heeft hè?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Jammer dat de 2 belangrijkste uitdagers van Federer nu tegen elkaar moeten, ik had graag Federer-Ferrer gezien (maar dan wel in de QF).

dat is ook wat ik telkens zeg. federer had 't in deze vorm superzwaar gehad tegen een ferrer of een djokovic. blake zal hij wel weer in straight pakken. die ronde daarna moet 't gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat hij in het kwart met Gonzalez zit is gelukkig, maar hij heeft tot de kwart wel een stuk moeilijkere loting gehad dan Nadal en Djokovic. En na deze kwart (Blake is trouwens echt geen makkie, die kan ook best van Ferrer, Nadal en Djoko winnen in goede vorm) heeft hij weer een veel lastigere halve finale dan Nadal. Dus tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nadal verliest gewoon de 1e wedstrijd dat hij echte tegenstand krijgt. ik vermoed dat dat tegen youzhny/tsonga gaat gebeuren. daarom is deze wedstrijd ook zo belangrijk. de winnaar gaat de finale spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:hoe was JCF tegen Ferrer, wsa hij echt minder.
Ik heb een groot deel gezien en daarin was hij wel duidelijk de mindere. Vergeet niet wat voor jaar hij achter de rug heeft hè?
Ferrer heerste inderdaad op alle fronten, kreeg bijna in elke game van Ferrero breakkansen, maar benutte er wel erg weinig. En dan af en toe zijn eigen servicegame dik verliezen, daardoor bleef het nog spannend in het begin. Dat is wel zijn zwakste punt, dat hij nooit op zijn service kan terugvallen, hij moet bijna elk punt een rally winnen.
Hij is wel 2 keer behandeld voor een blessure aan zijn been, hij moet wel helemaal fit zijn, want zijn loopvermogen levert hem normaal juist punten op. Als dit zo is heeft hij zeker kans tegen Djokovic, en zie ik hem als de favoriet.
Reply
centre court Wrote:nadal verliest gewoon de 1e wedstrijd dat hij echte tegenstand krijgt. ik vermoed dat dat tegen youzhny/tsonga gaat gebeuren. daarom is deze wedstrijd ook zo belangrijk. de winnaar gaat de finale spelen.
Denk je echt dat Nadal van Tsonga gaat verliezen :roll: Undecided
Reply
Wat zal trouwens de avondpartij worden van woensdag?
Federer - Blake en Djoko - Ferrer, allebei geen onaardige affiches. Ik hoop op Djoko - Ferrer!
Reply
omyaca Wrote:
centre court Wrote:nadal verliest gewoon de 1e wedstrijd dat hij echte tegenstand krijgt. ik vermoed dat dat tegen youzhny/tsonga gaat gebeuren. daarom is deze wedstrijd ook zo belangrijk. de winnaar gaat de finale spelen.
Denk je echt dat Nadal van Tsonga gaat verliezen :roll: Undecided

ga ik wel vanuit. ben het met ad eens dat nadal op hc té vaak té vroeg verliest. nu gaat dat in de halve finale gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Van Youzhny lijkt me dan aannemelijker, dat heeft ie namelijk eerder gedaan.
Tsonga heeft het ideale spelletje voor Nadal lijkt me, al speelt hij wel fantastisch natuurlijk.

Maar het lijkt er zowaar op dat Nadal zijn eerste GS-finale op HC gaat halen. De loting is er absoluut naar, maar hij heeft vrijwel altijd geluk met de loting, dus dat betekent ook niet alles.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Van Youzhny lijkt me dan aannemelijker, dat heeft ie namelijk eerder gedaan.

Tsonga heeft het ideale spelletje voor Nadal lijkt me, al speelt hij wel fantastisch natuurlijk.
Precies.
Laten we nou niet net doen alsof Tsonga opeens de AO gaat winnen. Hij heeft het leuk gedaan tot nu toe, maar nu gaat hij er toch echt hard af tegen Youzhny.
Reply
Daarom is Youzhny ook zo belangrijk, die is zeker niet kansloos tegen Nadal. Ik denk echter wel dat Nadal met een beetje mazzel de finale haalt.
Reply
Nadal...; to good #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
nadal. =D>

nu eraf tegen youzhny. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Nadal die eerste set had verloren, had ik het nog moeten zien..
Reply
Jeetje, Sharapova maakt er even gehakt van. Balen, want ik moet nu naar de fysio. Hopelijk stelt ze het nog even uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, dat Waalse scharminkel mooi geveegd! =D>
Reply
Sharapova ragt Henin ff donderhard van de baan :Big Grin

Now it's Tsonga- Youzhny Time!!!
Reply
Scholten! Wrote:Als Nadal die eerste set had verloren, had ik het nog moeten zien..

Kom op Scholten, je gelooft toch niet dat die gekke Fin het Nadal ook daarna lastig had kunnen maken?
Reply
Scholten! Wrote:Sharapova ragt Henin ff donderhard van de baan :Big Grin

Now it's Tsonga- Youzhny Time!!!

Hup Youzhny! Een finaleplaats (of iig halve finaleplaats) en een exit van Federer vóór de finale zou mijn AO iets dragelijker maken.
Reply
Iemand enig idee trouwens waarom Wassen niet meer met Coetzee dubbelt? Als het de beslissing van Coetzee was, was het een goede, want hij staat in de halve finale.
Reply
Haggie en Scholten nu samen voor de buis, met verschillende belangen. Wordt hopelijk zowel op de tv als hier op de bank een heftige confrontatie.
Reply
Haggie: "come on, op love naar 1-0" :-"
Reply
Youzhny begint ze langzamerhand wat beter te raken, maar ben wel enigzins onder de indruk van Wilfried

Haggie: "WHAT A POINT!!!!!!!!!!!!!!! 2 smashes weerstaan en dan een fantastische passing".. :-"
Reply


Forum Jump: