The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom gaat zo'n gast in godsnaam naar FC Groningen?! :eeeek:

Wat boeit dat? Gewoon een fantastische deal van FC Groningen. Ik heb het gevoel dat de top 3 teveel naar (soms te dure) gevestigde namen zoekt en/of probeert de concurrentie te verzwakken. En dat de subtop creatief met hun geld omgaat en naar toptalent zoekt...en vindt.

PSV is daar nog het meest een uitzondering op. Zie die Dudelszak.

ik vind dat je er wel wat makkelijk over doet. bij twente, groningen, heerenveen of az mag je falen. je kan daar veel rustiger gebracht worden en je veel beter ontwikkelen. de druk bij een topclub is vele malen groter. en ik weet niet wat groningen betaalt voor deze gast, maar ik kan me voorstellen dat ze bij feyenoord het risico te groot vonden.

mietea presteerde in het begin ook aardig, eerst maar afwachten of die doedelzak zich handhaaft. geldt ook voor die argentijn.
Reply
waf Wrote:ik weet niet wat groningen betaalt voor deze gast, maar ik kan me voorstellen dat ze bij feyenoord het risico te groot vonden.

Huurcontract voor anderhalf jaar met optie tot koop. Is dat een te groot risico voor Feyenoord?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bruno Silva van Groningen naar Ajax.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:mietea presteerde in het begin ook aardig

Nu we het toch over Mitea hebben...
Quote:Mitea valt bij Jong Ajax uit met blessure

In het vriendschappelijke duel met Haarlem is Nicolae Mitea opnieuw geblesseerd geraakt. De aanvaller, die van Ajax op zoek mag naar een andere club, viel al na 24 minuten uit met een beenblessure.

De Roemeen keerde terug in Amsterdam nadat zijn stages bij de topclubs uit zijn vaderland nog niets hadden opgeleverd. Mitea kreeg van Ajax toestemming om in Roemenië stage te lopen en op zoek te gaan naar een andere club, omdat ze in Amsterdam geen toekomst meer in hem zien.

De buitenspeler werd in 2003 gehaald als een veelbelovend talent. De blessuregevoeligheid van Mitea zorgde er echter voor dat zijn definitieve doorbraak uitbleef. Hoe lang de revalidatie van zijn nieuwe blessure gaat duren is nog niet bekend.

#-o
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik weet niet wat groningen betaalt voor deze gast, maar ik kan me voorstellen dat ze bij feyenoord het risico te groot vonden.

Huurcontract voor anderhalf jaar met optie tot koop. Is dat een te groot risico voor Feyenoord?

centraal achterin een ventje van 20, die de afgelopen 3 jaar 11 wedstrijden heeft gespeeld, en dat moet beter zijn dan vlaar, jordi buijs, bahia en hofland.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik weet niet wat groningen betaalt voor deze gast, maar ik kan me voorstellen dat ze bij feyenoord het risico te groot vonden.

Huurcontract voor anderhalf jaar met optie tot koop. Is dat een te groot risico voor Feyenoord?

centraal achterin een ventje van 20, die de afgelopen 3 jaar 11 wedstrijden heeft gespeeld, en dat moet beter zijn dan vlaar, jordi buijs, bahia en hofland.

Vlaar is geblesseerd, Buijs kan zijn competitiewedstirjden op 1 hand tellen, Bahia is niet Feyenoordwaardig en Hofland valt mij vies tegen. Als je dan de aanvoerder van Argentinie u-21 (die ook in de belangstelling stond van Real Madrid, zegt weinig, maar toch) kan vastleggen voor anderhalf jaar op huurbasis met optie tot koop, zou ik niet lang twijfelen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik weet niet wat groningen betaalt voor deze gast, maar ik kan me voorstellen dat ze bij feyenoord het risico te groot vonden.

Huurcontract voor anderhalf jaar met optie tot koop. Is dat een te groot risico voor Feyenoord?

centraal achterin een ventje van 20, die de afgelopen 3 jaar 11 wedstrijden heeft gespeeld, en dat moet beter zijn dan vlaar, jordi buijs, bahia en hofland.

Vlaar is geblesseerd, Buijs kan zijn competitiewedstirjden op 1 hand tellen, Bahia is niet Feyenoordwaardig en Hofland valt mij vies tegen. Als je dan de aanvoerder van Argentinie u-21 (die ook in de belangstelling stond van Real Madrid, zegt weinig, maar toch) kan vastleggen voor anderhalf jaar op huurbasis met optie tot koop, zou ik niet lang twijfelen.....

bahia is verdedigend prima (vooral omdat hij met mij met m'n bezopen kop op de foto is gegaan in de kroeg afgelopen weekend), beter denk ik dan hofland (die valt tegen, maar wordt vanzelfsprekend nog niet afgeschreven), vlaar is er volgend jaar weer bij en de doorstroming van buijs kun je beter laten tegen houden door iemand met ervaring. daarbij zullen ze deze gast best wel op de korrel gehad hebben, maar hem voor dit momnet nog te licht hebben ingeschat. hij zal misschien kunnen groeien. real madrid had een optie en heeft van hem afgezien. die hebben drenthe wel gehaald, een europees jeugdkampioen.
Reply
waf Wrote:bahia is verdedigend prima (vooral omdat hij met mij met m'n bezopen kop op de foto is gegaan in de kroeg afgelopen weekend

Ja, tuurlijk! Dat is transferbeleid! "Neuh, die hoeven we niet, want Bahia is verdedigend prima, want hij gaat met bezopen supporters op de foto!"

Dan vind ik Geert Arend Roorda een middenvelder van wereldklasse, want hij stond vanmorgen achter mij in de rij bij het tankstation.... :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Twente meldt zich voor Amrabat, praat met Engelaar

FC Twente heeft zich dinsdag bij VVV-Venlo gemeld voor Nordin Amrabat. Volgens Twentsche Courant/Tubantia willen de Tukkers de smaakmaker van VVV in de zomer overnemen. De Venlose club liet eerder al weten hem niet nu kwijt te willen.

Twente heeft in de strijd om Amrabat concurrentie van onder meer sc Heerenveen en FC Utrecht. VVV vraagt zo'n vijf miljoen euro voor de handige vleugelaanvaller, die een contract heeft tot medio 2010.

Dezelfde krant meldt dat de club uit Enschede het contract van Orlando Engelaar wil verlengen. De huidige verbintenis met de aanvoerder loopt tot de zomer van 2009, maar Twente wil daar twee jaar bovenop doen. "En ik ga er vanuit dat ons dat gaat lukken", zegt voorzitter Joop Munsterman.

De actie is verrassend, omdat Engelaar in de belangstelling staat van Ajax. Volgens Munsterman is de interesse echter van de baan omdat hij de Amsterdammers heeft laten weten dat Engelaar niet vertrekt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:bahia is verdedigend prima (vooral omdat hij met mij met m'n bezopen kop op de foto is gegaan in de kroeg afgelopen weekend

Ja, tuurlijk! Dat is transferbeleid! "Neuh, die hoeven we niet, want Bahia is verdedigend prima, want hij gaat met bezopen supporters op de foto!"

Dan vind ik Geert Arend Roorda een middenvelder van wereldklasse, want hij stond vanmorgen achter mij in de rij bij het tankstation.... :roll:

sjonge dat jij niet het verschil ziet tussen een speler van het grote feyenoord en een jeugdspelertje van een provincieclubje die een voornaam heeft waarmee je nooit een goede speler zult worden. :razz:
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:bahia is verdedigend prima (vooral omdat hij met mij met m'n bezopen kop op de foto is gegaan in de kroeg afgelopen weekend

Ja, tuurlijk! Dat is transferbeleid! "Neuh, die hoeven we niet, want Bahia is verdedigend prima, want hij gaat met bezopen supporters op de foto!"

Dan vind ik Geert Arend Roorda een middenvelder van wereldklasse, want hij stond vanmorgen achter mij in de rij bij het tankstation.... :roll:

sjonge dat jij niet het verschil ziet tussen een speler van het grote feyenoord en een jeugdspelertje van een provincieclubje die een voornaam heeft waarmee je nooit een goede speler zult worden. :razz:

Ik zie nog wel een mooie carriere voor Geert 'the Eagle' Roorda in Engeland.... Notworthy
Nee, dan 'Theo', dat klinkt lekker. Da's eerder een voornaam van 1 of andere aso-tokkie die in illegaal vuurwerk handelt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Nee, dan 'Theo', dat klinkt lekker. Da's eerder een voornaam van 1 of andere aso-tokkie die in illegaal vuurwerk handelt.

heeeeeee, een jij bak! =D>

maar je hebt gelijk, graag oprotten met die zichzelf overschattende boer. :razz:
Reply
waf Wrote:sjonge dat jij niet het verschil ziet tussen een speler van het grote feyenoord en een jeugdspelertje van een provincieclubje die een voornaam heeft waarmee je nooit een goede speler zult worden. :razz:

denk dat je had moet zeggen : "waarmee je nooit een goede voetbalspeler zult worden" want voor hockey, golf of polo is die naam natuurlijk zeer geschikt!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Nee, dan 'Theo', dat klinkt lekker. Da's eerder een voornaam van 1 of andere aso-tokkie die in illegaal vuurwerk handelt.

heeeeeee, een jij bak! =D>

maar je hebt gelijk, graag oprotten met die zichzelf overschattende boer. :razz:

Nog meer jij-bakken! Gezien je reactie, waardeer jij die wel;

Ik zou naast 'Theo' ook nog de naam Bert Konterman kunnen noemen....en zolang Roorda niet met een roze latex onderbroekje staat te douchen, zoals bij Feyenoord normaal is, zie ik nog wel wat worden met hem.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Litmanen naar Fulham.

Finnish captain Jari Litmanen has teamed up with Roy Hodgson’s Fulham squad today and will be taking part in the Club’s training sessions over the next week.

Litmanen was Hodgson’s captain during Finland’s Euro 2008 qualifying campaign and the striker has been his nation’s talisman over the past decade, earning 110 caps and scoring 28 goals along the way.

On the domestic scene Litmanen started his career with Reipas in Finland’s premier division before enjoying great success with Ajax, winning four Dutch titles, three domestic Cups and a European Cup in the Club’s famous number 10 shirt.

Litmanen went on to represent Barcelona and Liverpool. During his time on Merseyside the Finnish playmaker achieved a cup treble with the Reds in 2001, winning the Worthington Cup, FA Cup and Uefa Cup.

A return to Ajax followed before more recent spells with Bundesliga side Hansa Rostock and Swedish side Malmo FF.
Reply
Forum-icoon vertrekt naar Aberdeen:

------

Bus voldoet en vertrekt per direct naar Aberdeen

Aberdeen huurt Dave Bus voor de rest van dit seizoen. De verdediger van De Graafschap was enkele dagen op proef bij de Schotse club, die wordt getraind door Jimmy Calderwood.

De Lichtevoordenaar stapt volgens de Gelderlander met onmiddellijke ingang over naar Aberdeen. Hij kreeg dit seizoen bij De Graafschap nog geen speelminuten en behoorde vaak ook niet tot de wedstrijdselectie.

Aanvankelijk had Calderwood nog wel zijn twijfels over Bus' komst. 'Met De Graafschap zijn we er allang uit. Het enige probleem is dat Aberdeen al jaren heel krap bij kas zit. We zijn niet in staat het salaris van die jongen te betalen en doen hard ons best ergens geld vandaan te halen', aldus de Schot in Voetbal International.

Het contract van Bus in Doetinchem loopt in de zomer van dit jaar af. De club biedt hem geen nieuwe overeenkomst aan. Bus speelde sinds 2004 voor de Superboeren. Daarvoor kwam hij uit voor de amateurclubs Longa '30 en HSC '21. De verdediger wordt na Jeffrey de Visscher en Karim Touzani de derde Nederlander bij de club van Calderwood.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
volgens radio 1 is de kans groot dat landzaat naar feyenoord gaat. tsja, weer zo'n mooi wer voetballer, we hebben meer aan een el amadi (maar dat varken heeft bijgetekend bij fc twatten) of meeuwis als je het mij vraagt. maar het wordt mij niet gevraagd. :wink:

edit:

Quote:Feyenoord heeft Landzaat binnen
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ROTTERDAM - Feyenoord heeft zich met onmiddellijke ingang versterkt met Oranje-international Denny Landzaat. De middenvelder van Wigan Athletic wordt vrijdag al medisch gekeurd in Rotterdam en maakt daarna kennis met de spelersgroep van de Rotterdammers.

Denny Landzaat. FOTO ANP
De komst van Landzaat betekent een nieuwe kwaliteitsinjectie in het elftal van Feyenoord. Technisch directeur Peter Bosz heeft steeds aangekondigd dat hij alleen in de voor Feyenoord best mogelijke categorie spelers wilde halen. Dat is hem nu opnieuw gelukt.

Landzaat werd al sinds afgelopen zomer begeerd door de technische staf van de Rotterdamse club. Met zijn ervaring is de international de ideale aanvulling voor het middenveld van Feyenoord. Bij Oranje staat hij vaak met Giovanni van Bronckhorst immers ook al in het middenrif.

Manager Steve Bruce van Wigan heeft de transfer van de 31-jarige Landzaat twee maanden geblokkeerd, omdat hij de speler niet kwijt wilde. Maar sinds enkele dagen was technisch directeur Peter Bosz weer in gesprek met de leiding van de club uit het noord-oosten van Engeland.

Landzaat verhuisde in de zomer van 2006 als speler van AZ naar Engeland. Bij Wigan stond hij bijna altijd in de basis. In anderhalf seizoen heeft hij ruim 40 wedstrijden op het hoogste niveau op zijn naam en maakte hij vijf doelpunten.

Trainer Bert van Marwijk en de spelers van Feyenoord juichen de komst van Landzaat toe. Feyenoord wilde dit seizoen meedoen in de strijd om de titel, maar ontdekte dat het elftal in de breedte kwaliteit ontbeerde. Op deze manier komt de clubleiding tegemoet aan de wens om versterking.

ook hansson is gesignaleerd in de kuip. vind ik ook net niet eigenlijk......

Quote:'Landzaat hard op weg naar Feyenoord'
24/01/2008 23:50

Feyenoord lijkt in Denny Landzaat versterking te hebben gevonden voor zijn middenveld. Ook de naam Petter Hansson circuleert in Rotterdam.

Technisch manager Peter Bosz wilde niet ingaan op alle geruchten. 'Ik kan en wil op dit moment niets zeggen. Pas als iets helemaal rond is, komen we met een mededeling', was het commentaar na de 3-1 overwinning op FC Twente.

In Engeland wordt gesproken dat Feyenoord voor zo'n 700 duizend euro Landzaat overneemt van Wigan Athletic. De Oranje-international zou al naar Rotterdam zijn gevlogen om de transfer af te ronden.

In tegenstelling tot ook trainer Bert van Marwijk wilde Feyenoord-linksback Tim de Cler wel al vooruitlopen: 'Denny is een prima aanwinst. Hij zorgt voor balans op het middenveld. Aan hem gaan we bij Feyenoord veel plezier beleven.'

Het zou een opvallende overgang zijn, omdat Landzaat niet lang geleden nog vertelde dat het te vroeg was voor een terugkeer naar Nederland. Met de komst van Wilson Palacios heeft Wigan zich al ingedekt in het geval Landzaat vertrekt.

Feyenoord zou niet alleen op het punt staan Landzaat aan te trekken. Maar ook Hansson zou door de Rotterdammers terug naar de Eredivisie worden gehaald. De Zweedse verdediger, die nog tot 2010 onder contract staat bij Stade Rennes, wordt in Frankrijk ook gelinkt aan Ajax en PSV.
Reply
Ik kijk al reikhalzend uit naar je analyses over Denny 'balletje breed' Landzaat!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
landzaat en hansson zijn beide welkom. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mukkus Wrote:Ik kijk al reikhalzend uit naar je analyses over Denny 'balletje breed' Landzaat!

echt vreselijk. en we hebben lucius ook al. die gaan mekaar natuurliijk telkens de bal toespelen #-o
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik kijk al reikhalzend uit naar je analyses over Denny 'balletje breed' Landzaat!

echt vreselijk. en we hebben lucius ook al. die gaan mekaar natuurliijk telkens de bal toespelen #-o

Dan heb je 90 minuten per wedstrijd balbezit en speelt Feyenoord elke wedstrijd keurig 0-0!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik kijk al reikhalzend uit naar je analyses over Denny 'balletje breed' Landzaat!

echt vreselijk. en we hebben lucius ook al. die gaan mekaar natuurliijk telkens de bal toespelen #-o

Dan heb je 90 minuten per wedstrijd balbezit en speelt Feyenoord elke wedstrijd keurig 0-0!

Net als Ajax onder van Gaal! Daar wonnen ze wel de CL mee. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Landzaat is natuurlijk wel een goede voetballer, maar geen topper. Ik vind een Bokworst veel beter, dynamischer.
Hansson vind ik geen slechte zet van feyenoord, kan je Hofland wat vaker 'rust' geven. :wink:
Reply
Ik zie Hansson ook graag naar Ajax komen. Een ervaren man die de verdediging echt neer kan zetten en leiden kunnen we wel gebruiken.
Weet alleen niet of ze met hem bezig zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Een ervaren man die de verdediging echt neer kan zetten en leiden kunnen we wel gebruiken.

Vergeet dat maar. Bij Heerenveen wassie aanvoerder, maar op welke vorm van de verdediging leiding geven heb ik hem nooit kunnen betrappen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'Kuffour op weg naar Ajax'
Geschreven door Robert Smid op zaterdag, 26 januari om 09:39

Het heeft er alle schijn van dat Sammy Kuffour de nieuwe defensieve versterking van Ajax wordt. De verdediger van AS Roma heeft volgens het Italiaanse blad Corriere dello Sport een akkoord bereikt, waarna hij maandag een medische keuring in Amsterdam zou ondergaan.

De 31-jarige Kuffour moet in de Amsterdam Arena de opvolger worden van Jaap Stam, die eerder dit seizoen zijn kicksen aan de wilgen hing. De Ghanees komt dit seizoen bij AS Roma nauwelijks in de plannen van trainer Luciano Spalletti voor en heeft nog geen competitiewedstrijd afgewerkt voor de Giallorossi.

Kuffour werd in Europa bekend vanwege zijn periode bij Bayern München, waar hij van 1994 tot 2005 onder contract stond. Met de Ghanese verdediger in de ploeg wist de Beierse formatie veel successen te boeken. Twee seizoenen geleden stapte de inmiddels als international gestopte Kuffour over naar AS Roma en werd hij afgelopen seizoen verhuurd aan Livorno.



Dit zou een zeer mooie versterking zijn mocht dit waar zijn!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
ver over de top, dus dat betwijfel ik Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tsja, vast niet voor niks uitgeleend aan Livorno afgelopen seizoen. Dit seizoen nog geen minuut gevoetbald bovendien en sowieso nog nooit tot meer dan 23 duels in 1 seizoen gekomen. Ben benieuwd of dit echt zo'n geweldige versterking is. Bovendien verrekte lastig communiceren als de 'leider' van je achterhoede geen Nederlands spreekt in een verder Nederlandstalige achterhoede.
Reply
Peter Wrote:Tsja, vast niet voor niks uitgeleend aan Livorno afgelopen seizoen. Dit seizoen nog geen minuut gevoetbald bovendien en sowieso nog nooit tot meer dan 23 duels in 1 seizoen gekomen. Ben benieuwd of dit echt zo'n geweldige versterking is. Bovendien verrekte lastig communiceren als de 'leider' van je achterhoede geen Nederlands spreekt in een verder Nederlandstalige achterhoede.

ach, Duits...Nederlands lijkt allemaal op elkaar( vraag maar aan de Tukkers :wink: )
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik vind het prima. Een man met ervaring in de top en die taalbarriere is natuurlijk zo geslecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: