The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
federer fan van de hawk-eye Smile
Reply
wat een afzwaaiers van blake zeg :x
Reply
Kom op BREAK HEM NU!!!!! 0-30
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
5-5...nou breaken maar james...anders zal je daarna wel weer zelf gebroken worden
Reply
:x
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ai, 2 sps gemist. Maar wel allebei goed weggewerkt door James.

Die gozer speelt echt alle of niets, lijkt me zo lastig tegen spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou nu dan wel die TB halen, James! :-$
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer forceert te vaak omdat hij weet dat James zo speelt, lijkt me niet slim... Gewoon de rally aangaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come On in die Tiebreak nu
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Goed 1e punt iig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan weer twee matige punten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan weer een wereldpunt :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer een wereldpunt Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een klasbak is het toch ook!
Zo'n slechte set, maar dan in de TB je beste tennis weer spelen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Over en sluiten! helaas!



MAAAAAAAAAAAAAAAR we krijgen zo goed als zeker; Djokovic - Federer.... [-o< Notworthy \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik kan alleen vrijdagochtend niet kijken waarsch :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
knappe tb van roger...james net te wisselvallig
Reply
blake blake blake :roll:
Reply
Ad Wim Wrote:Ik kan alleen vrijdagochtend niet kijken waarsch :|

Dat zou echt balen zijn. ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
breakie terug.. come on..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik kan alleen vrijdagochtend niet kijken waarsch :|

Dat zou echt balen zijn. ](*,)
NOS gaat ook ineens uitzenden...beetje laat.

Knappe overwinning toch van Federer. Jammer voor de wedstrijd dat blake geen set wist te pakken...nog 1 game nodig maar dat lukt hem vast wel.
Reply
knappe laatste game..feli roger,ad, buurs, aadje
Reply
Nou, je mag me feliciteren als hij het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, je mag me feliciteren als hij het toernooi wint.

:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik kan alleen vrijdagochtend niet kijken waarsch :|

Dat zou echt balen zijn. ](*,)
Tja, ik ga sowieso zuipen donderdagavond en vrijdagochtend naar het filmfestival in 010. Moet al om 1130 de trein hebben, dus als ze pas om half tien beginnen, zie ik heel weinig. Als ze de tweede partij zijn, zie ik waarsch helemaal niks Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nadal en tsonga zijn morgen ook de eerste partij...dus federer-djoko waarschijnlijk ook.
Reply
Overdune Wrote:Mooi verslag jongens.

Maar wat is die Tsonga goed zeg. :eeeek: Qua postuur en tennis doet hij denken aan Safin in z'n beste dagen.

Inderdaad. Vooral zijn backhand is nagenoeg gelijk.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
djoko gaat federer verslaan. nu weet ik 't zeker. er waren grand slams dat fedex onaantastbaar was, nu komen subtoppers toch vrij vaak in de positie om sets van 'm te winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jajajaja, blablabla, we zien het vrijdag wel. Elke wedstrijd is er weer een op zich en Federer staat er als hij er moet staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:djoko gaat federer verslaan. nu weet ik 't zeker. er waren grand slams dat fedex onaantastbaar was, nu komen subtoppers toch vrij vaak in de positie om sets van 'm te winnen.

Ik heb het voor dit toernooi al gezegd. Nu ik hem heb zien spelen, denk ik dat alleen nog maar meer. Die man wordt met de week sterker. Ik denk dat hij in staat is om in 3 setjes van Federer te winnen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: