25-01-2008, 01:45 PM
Adje, als je deze week weer bij je therapeut binnenloopt, neem dan meteen even een uitgeprinte versie van dit topic mee. Erover praten is belangrijk!! Gelukkig zat je in de trein, want anders had je je teletekst-afstandbediening waarschijnlijk opgegeten of weggegooid. Sterkte de komende dagen, als je nog een keer wat tips wil dan hoor ik het wel. Succes nog wat de achterstand op kenner Haggie! :wink:
Federer- Djokivic 5-7, 3-6 en 6-7
Tripplexxx Wrote:Ik heb het voor dit toernooi al gezegd. Nu ik hem heb zien spelen, denk ik dat alleen nog maar meer. Die man wordt met de week sterker. Ik denk dat hij in staat is om in 3 setjes van Federer te winnen.
Ad Wim Wrote:Jajajaja, blablabla, we zien het vrijdag wel. Elke wedstrijd is er weer een op zich en Federer staat er als hij er moet staan.
Tripplexxx Wrote:Ad Wim Wrote:En iemand als Tsonga hebben we natuurlijk vaker gezien in de finale op de AO: Baghdatis, Gonzalez, Schuettler, Clement. Maar aan de andere kant stond dan altijd de topfavoriet. Vroeger Agassi, de laatste jaren Federer :
Tsonga kun je misschien met Baghdatis vergelijken, maar voor de rest vind ik het niet eens zo'n verrassing na overwinningen op Murray, Gasquet en Youzhny.
Bovendien is Tsonga gewoon een enorm talent. Als hij niet zo veel blessures had gehad, dan was het allang een stabiele top 20 speler geweest. Je ziet de stijgende lijn gewoon bij hem en bij mij stond hij in het lijstje van outsiders. Hele complete getalenteerde speler. Kan het Djokovic nog behoorlijk lastig maken in de finale.
Ad Wim Wrote:Hij is inderdaad nog niet getest, Federer wel en dat kan een voordeel zijn.
Federer is sowieso fysiek beter en Djoko heeft inderdaad nog wel eens last van zijn gezondheid...
De bookies zijn iig duidelijk over de kansen van Djokovic: :
Federer-Djokovic
Unibet: 1.37-3.10
Interwetten: 1.30-3.00
Betfair: 1.37-3.65
Bet and Win: 1.37-2.62
Dus ik zou maar flink gaan wedden als ik CC of Triplexxx was :roll:
Ad Wim Wrote:En iemand als Tsonga hebben we natuurlijk vaker gezien in de finale op de AO: Baghdatis, Gonzalez, Schuettler, Clement. Maar aan de andere kant stond dan altijd de topfavoriet. Vroeger Agassi, de laatste jaren Federer
Quote:Tennismanager en teletekstsupporter Ad laat weer even een sterk staaltje objectiviteit zien
Ad Wim Wrote:Objectiviteit inderdaad, ik haal 4 gerespecteerde wedbureaus aan die hun geld verdienen met die wedstrijden en het maken van quotes. Maar blijkbaar heb jij er meer verstand van
Probeer het maar eens te weerleggen ipv dit overduidelijke zwaktebod...
En dat je die bewoordingen voor mij gebruikt kan ik louter lachwekkend noemen
Quote:Pfff, heel slecht tot 15-40 maar daarna gelukkig DJoko in de fout.
Quote:Pfff, praat me er niet over...
Federer begint me te slap. Normaliter begint hij in zulk soort partijen altijd wel wat scherper. Echt slecht is het ook niet, DJoko begint ook gewoon goed.
Quote:COME ON! Nu je service houden!
Quote:Mooi, 5-3!
Quote:De basis van de break net en zag je die backhand passeerbal net niet?
Quote:Ai, 0-30, hier had het al kunnen gebeuren...
Quote:Het is nog niet echt spannend, maar er zitten wel echt mooie punten tussen toch?
Quote:Tja, dit zie je aankomen. 0-30 vorige game en typisch Djokovic om hier terug te komen.
GODVERD ROGER
Quote:Kutzooi man, maak het gewoon af! Zo belangrijk om die 1e set te winnen
Quote:Tering de tering, 2 1e services meer op 5-4 en hij had de set gehad. Wat een frustrerende schijtzooi dit
Quote:Novak zoekt meer de hoeken en de lijnen op, Federer speelt te voorzichtig en maakt te veel fouten op zijn backhand.
Quote:En waarom dan die bal zover uit?!
Quote:O mijn god, wat een choke
Quote:De set in handen hebben en vanaf dat moment geen 1e service meer geslagen... Ongelofelijk dit, echt ongelofelijk...
Quote:ONGELOFELIJK DIT, HOE KAN DIT?! Hoe kun je nou 4 games op rij verliezen?!
5-3 0-30, 5-4 30-15, unbelievable... Gewoon een paar keer goed serveren en je pakt de set en dan tennis je zoveel lekkerder. Zo niet a la Federer dit.
Djoko kwam goed terug, maar dan nog moet je het gewoon afmaken op eigen service.
Wat tyfus frustrerend is dit zeg, tering
Quote:Ik weet het, Haggeman, ik weet het.
Maar ik vertrouw nog maar even op de klasse van Federer en de historie, maar dat is wel heel moeilijk nu. Dan moet hij wel echt drie niveaus beter gaan spelen...
Quote:Federer speelt gewoon echt slecht, maar hij had wel gewoon de eerste set moeten winnen, dat is nog het ergste...
Quote:Djoko domineert niet alleen, Federer speelt echt gewoon heel slecht
Quote:3 UEs en het is alweer bp, waar slaat dit op?!
Vooral die op 30-30 sloeg helemaal nergens op
Quote:Lul toch niet zo slap man, ontzettende drol. Ik postte dit toch op 5-4 man, nu is het inderdaad niet goed meer en dat zeg ik toch ook. Jezus, zeg dan niks...
Quote:Leuk punt, maar Federer zou hier van elke top 20 speler verliezen als hij zo speelt.
Quote:HAHAHAHAHA, je bent echt te triest voor woorden
Quote:Maak jezelf niet zo belachelijk Buurs, alsjeblieft.
Ik moet zo gaan Haggeman, mag ik je vast feliciteren?
Quote:Je weet het niet, vorige keer bij Tipsa ging het ook goed
Succes iig!
Federer- Djokivic 5-7, 3-6 en 6-7
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"