21-06-2005, 11:40 PM
Duits Voetbal: Jong geleerd is oud gedaan!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
't Wereldje
|
21-06-2005, 11:40 PM
Duits Voetbal: Jong geleerd is oud gedaan!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
22-06-2005, 03:00 PM
ââ¬Â¢ Erwin Koeman haalt Alfred Schreuder terug en geeft De Graaf weer een kans. Gullit: 'Ja, zo word ik ook kampioen.'
Ron van Golden ââ¬Â¢ Freddy Adu is nog geen Pelé. En Mateja Kezman nog geen Winston Bogarde. Barry Oosting ââ¬Â¢ Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.' Bjorn Derksen ââ¬Â¢ Adriaanse: 'Laat Adu maar eerst eens een paar jaar bij mij eieren komen zoeken!' John Hoenderop ââ¬Â¢ Charisteas: 'Ik ben geen typische Ajax-spits. Ik ben ook geen typische Ajax-speler. Verder ben ik ook geen typische spits. Eigenlijk ben ik niet eens een spits.' Ivo Swart ââ¬Â¢ Adolfo Bautista stak vier vingers op en kreeg een kopstoot, een trap, een tik en een fluim voor de kiezen. Volgende keer toch maar gewoon de middelvinger omhoog? Sander de Vaan ââ¬Â¢ Manchester United verandert bijnaam stadion definitief van Theatre Of Dreams in Park Of Dreams. Max Luiten ââ¬Â¢ Much Adu about Nothing? Karel Paul Stephan ââ¬Â¢ Met echte Nederlandse namen als Maduro, Owusu Obeyie, Tiendalli, Emanuelson, Afellay, Rajcomar en John kun je toch geen penalty's missen? Mark Hammecher ââ¬Â¢ Zal Schreuder het verschil maken tussen Gullit en Koeman? Geert Maessen ââ¬Â¢ Adu: 'Ik speelde als een krant'. Vandaar dat hij zo veel in het nieuws is. Lucas Lemmens ââ¬Â¢ Gullit: 'Wat me het meest teleurgesteld heeft, is dat Babel tegen me zei dat ik het niet ging redden als trainer betaaldvoetbal.' Jorrit Algra ââ¬Â¢ Riquelme Phantom? Matthijs Greidanus ââ¬Â¢ Freddy Adu, Adoei, Adieu, Aju, Houdoe of Adios? Max Galjaard ââ¬Â¢ De coach van Chili heeft de Nederlandse penalty's ook al ingevuld: X X X X X Paul de Bruijn zo'n slecht niveau heb ik nog niet vaak gezien!! mestal zit er wel een leuke bij maar nu
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
22-06-2005, 03:10 PM
vind die van park of dreams nog et leukste
22-06-2005, 03:16 PM
Balthazar Wrote:ââ¬Â¢ Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.' doorgaans is het veeeeel slechter. ik vind deze 3, en dan vooral de middelste, erg leuk, althans goed te pruimen. die park of dreams vind ik de slechtste.
22-06-2005, 03:19 PM
De coach van Chili heeft de Nederlandse penalty's ook al ingevuld: X X X X X
Paul de Bruijn :lol:
22-06-2005, 03:31 PM
waf Wrote:Balthazar Wrote:ââ¬Â¢ Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.' maar jij bent lichtelijk bevoordeeld wegens anti ajax gevoelens :wink:
22-06-2005, 05:38 PM
Communisten zonder moeite al na 4 minuten door Duitse muur heen gebroken
Ask me no questions, And I'll tell you no lies
23-06-2005, 03:53 PM
ââ¬Â¢ Advocaat: De trainer, de wissel, de uitschakeling en het ontslag
Bert van Doesburg waarom snap ik deze niet?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
23-06-2005, 03:57 PM
Balthazar Wrote:ââ¬Â¢ Advocaat: De trainer, de wissel, de uitschakeling en het ontslag Omat je uit Twente komt?
Oh, my god, we bought Kenny!
23-06-2005, 03:58 PM
Leg het eens uit dan
23-06-2005, 04:06 PM
aaaaaaaa toe dan!!
23-06-2005, 04:11 PM
Eerst zeggen dat FC Twente een gigantische klote-club is en dat Twente aan Duitsland gegeven moet worden....
23-06-2005, 04:14 PM
Twente Goor is een gigantisch klote-club en moet aan Duitsland gegeven worden :8:
23-06-2005, 04:15 PM
en straks niet dit verwijderen of editen
23-06-2005, 04:15 PM
Balthazar Wrote:Twente is een gigantisch klote-club en moet aan Duitsland gegeven worden :8: en VMG is een homo (maar dat mag ik niet vertellen.....) Hier maak je vrienden mee. Overigens geen flauw idee waar die grap in het Wereldje over gaat, en geen zin om me erin te verdiepen....... :8:
23-06-2005, 04:21 PM
ow oke toch bedankt
23-06-2005, 04:30 PM
Balthazar Wrote:Twente Goor is een gigantisch klote-club en moet aan Duitsland gegeven worden :8: :lol:
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker [url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
23-06-2005, 04:55 PM
Grap is een toespelling op het artikel dat op VI.nl staat met de titel: "De club, de trainer, de video en het ontslag" over het Trond Sollied en Club Brugge.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
24-06-2005, 01:58 PM
Speciaal voor Gerben :roll:
Sollied: 'Ik vond een videoband toch persoonlijker als een smsje!' Michel Lopik
Wie dit leest is gek
28-06-2005, 11:23 AM
Simon Czjammer
en ze plaatsen deze: Simon Czjammer Anton Michels
28-06-2005, 07:10 PM
Quote:Barça breekt met traditie: rode broek nou daar valt toch wel wat mee te doen... Aangezien rood altijd wint
28-06-2005, 10:57 PM
Bumme Wrote:Simon Czjammer Czjammer.... :wink:
28-06-2005, 11:20 PM
Mukkus Wrote:Bumme Wrote:Simon Czjammer Een bummer in dat geval.
29-06-2005, 10:23 AM
Feyenoord wil Pardo en Loovens ruilen met Cocu en Alex. :razz:
29-06-2005, 10:24 AM
Feyenoord wil kampioen worden.
29-06-2005, 12:17 PM
Lionel Messias
Omniworld haalt Anchorman Farina down en under
29-06-2005, 01:33 PM
D'r zijn weer een aantal 'VI-waardigen' opgestuurd.
29-06-2005, 04:11 PM
waf Wrote:Feyenoord wil Pardo en Loovens ruilen met Cocu en Alex. :razz: Als Feyenoord er â⬠20 miljoen bijdoet valt er altijd over te praten :
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!! |
« Next Oldest | Next Newest »
|