The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
dan is het een goede voor Heracles!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Tripplexxx Wrote:Lachwekkende aankopen van Ajax btw. Kuffour begrijp is echt helemaal niks van. Moest weg bij Bayern, moest weg bij Roma en viel tegen bij Livorno. Is wel een echte verdediger en ervaren, maar hoe gaat Ajax dan spelen? Silva, Kuffour, Vermaelen en Urby? Heitinga naar het middenveld? Middenveld is inmiddels overvol nu ze ook Lindgren hebben teruggekocht. Gaat deze jongen in de basis starten en voor wie? Anders snap ik niet dat ze deze speler in de winterstop voor veel geld halen.

De namen valt over te twisten natuurlijk, maar ik snap de beweegredenen wel. Kuffour is een half jaar gehuurd. Voldoet hij dan kan hij de plek van Heitings overnemen indien hij vertrekt. Lindgren zou vervanger van Davids kunnen zijn, als lijkt me dat wat vergezocht.

Tsja waarom zo'n Kuffour als je met v/d Wiel, Vermaelen en Vertonghen prima talenten hebt rondlopen. Geef die mannen gewoon de kans ipv zo'n pseudo-vedette. Ervaren verdedigingsleider ok, maar haal dan een echte leider ipv Kuffour? :-k

Misschien omdat je Heitinga niet noemt en we er dus nu 4 hebben, en Ajax er ook minstens 4 wil houden, met jeugdig talent eventueel daarachter....

Overigens zeg ik hier mee niet wat ik van Kuffour vind, ik zeg er gewoon, nog, helemaal niets over....*(&#$&*#$^*&#^$&*@^#(*$^(*#$^*@#$^^$*&#^$ *&#$^#&@$^&)@#^$&^)#@^

Zo...!

Heitinga is de fase talent toch wel vort voorbij? Das gewoon een goede kracht die rijp is voor de stap naar een fatsoenlijke competitie. En over Kuffour kunnen we idd nog niet oordelen, die moet eerst zijn eerste minuten van dit voetbalseizoen maar eens gaan maken, maar zo op t oog ben ik niet onder de indruk van deze oplossing.
Reply
Heitinga geen talent ---> weg ---> Kuffour (indien hij voldoet). Dat is dus de, vooringenomen, oplossing om een vertrek van Johnny op te vangen, eventueel.
Reply
Quote:Vergoossen wil ervaren vervanger Da Costa

Alleen een medische keuring staat de overgang van Manuel Da Costa naar Fiorentina nog in de weg. PSV-trainer Sef Vergoossen wil wel een vervanger.

'Van ons hoefde hij niet weg', zegt Vergoossen tegen VI.nl. 'Hij pikte op wat we wilden. We hebben de directie laten beslissen.' De clubleiding koos ervoor de 21-jarige verdediger te verkopen. Naar verluidt ontvangt PSV 4,5 miljoen euro voor de Portugees.

Vergoossen wil nog deze transferperiode een vervanger voor Da Costa. De interim-coach heeft het verzoek neergelegd bij de directie voor een ervaren verdediger. Mocht dat niet haalbaar zijn, dan schuift Vergoossen een jeugdspeler door.

Onder Vergoossen hoefde Da Costa (nog) niet te rekenen op veel speeltijd. Hij had in Eindhoven nog een contract tot medio 2011. De verdediger, die in 2006 werd overgenomen van AS Nancy, had daarin wel een gelimiteerde afkoopsom laten opnemen.

Peter, er was toch ooit 15 miljoen voor hem geboden? Nu maar voor 4,5 miljoen verkocht, waarvan er 4,5 miljoen naar Chelsea gaat. Oh nee, PSV krijgt nog 1 dollar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Boeiend allemaal.......... mooi dat die arrogante opgebokt is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Da Costa 4.500.000 ? De bekende strik er om =D>
Was voor 1 miljoen gekocht van Nancy. Heeft vorig seizoen maar 15 eredivisie wedstrijden gespeeld en dit seizoen nog maar eentje. Als je hem dan voor zoveel winst weg kan doen...... succes ermee. =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Schilder op huurbasis terug naar Heracles! Zou mooi zijn als er dit keer ook een optie tot koop is bedwongen. Fantastisch nieuws, maar we hebben nu een luxe-probleem van jewelste... :waf: Tenzij Klavan daadwerkelijk nog vertrekt, maar dan nog is het spelen van Schilder geen zekerheidje met een 4-3-3 waar je Garcia-Garcia ook al op het middenveld hebt lopen (en waarschijnlijk wordt gekozen voor 2 verdedigende middenvelders). Ik heb een weddenschap lopen om 2 kratten bier dat Heracles er in blijft, is kijken of mijn uitdager te porren is voor het verhogen van de inzet...
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Schilder op huurbasis terug naar Heracles! Zou mooi zijn als er dit keer ook een optie tot koop is bedwongen. Fantastisch nieuws, maar we hebben nu een luxe-probleem van jewelste... :waf: Tenzij Klavan daadwerkelijk nog vertrekt, maar dan nog is het spelen van Schilder geen zekerheidje met een 4-3-3 waar je Garcia-Garcia ook al op het middenveld hebt lopen (en waarschijnlijk wordt gekozen voor 2 verdedigende middenvelders). Ik heb een weddenschap lopen om 2 kratten bier dat Heracles er in blijft, is kijken of mijn uitdager te porren is voor het verhogen van de inzet...

Jouw uitdager zal wel een FCT-er zijn is mijn donkerbruin vermoeden.
(Mukkus, hou jouw gay-smiley maar bij je).
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik heb een weddenschap voor een krat bier dat NEC bij de 1e 9 zou komen.... denk dak dat krat maar vast ga brengen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Jouw uitdager zal wel een FCT-er zijn is mijn donkerbruin vermoeden.
(Mukkus, hou jouw gay-smiley maar bij je).

Eigenlijk 2 uitdagers, elk een krat bier. Eén van de uitdagers ken jij zelfs heel goed en is idd fct'er :wink:

harry_bierdop Wrote:Ik heb een weddenschap voor een krat bier dat NEC bij de 1e 9 zou komen.... denk dak dat krat maar vast ga brengen!

Scheelt je over een paar maand weer wat moeite. Ach, weddenschapje mbt lijfsbehoud er achter aan sluiten en je verdiend je krat bier weer terug.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Eén van de uitdagers ken jij zelfs heel goed en is idd fct'er :wink:

Ik gok op Vret Mien Korsakoff cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Eén van de uitdagers ken jij zelfs heel goed en is idd fct'er :wink:

Ik gok op Vret Mien Korsakoff cry

Nee, ik niet.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
rtvrijnmond Wrote:Van Geel: "Ik ben niet slim geweest"
29 januari 2008

Technisch directeur Martin van Geel van Ajax betreurt zijn uitlatingen over de overgang van Denny Landzaat van Wigan Athletic naar Feyenoord. ,,Ik heb geen handige dingen geroepen. Dat heb ik Peter Bosz van Feyenoord ook telefonisch laten weten.''

Van Geel verklaarde onder meer dat Ajax niet wilde voldoen aan de hoge salariseis van de middenvelder. ,,Als het gaat om zulke bedragen, dan haken wij af'', zei de technisch directeur van Ajax. Feyenoord nam zondag in een persbericht afstand van de uitspraken van Van Geel. ,,Daarna heb ik Peter Bosz gebeld'', aldus Van Geel. ,,Alle problemen zijn nu weer uit de wereld. Ik ben niet slim geweest.''

Van Geel: ,,We wilden een paar weken geleden Landzaat naar Ajax halen. Wigan liet weten dat het Denny niet liet vertrekken. Ik ken Denny al heel lang. Ik heb toen met hem afgesproken dat hij zou bellen wanneer er dingen zouden veranderen. Dat heeft hij niet gedaan en daar was ik boos over.''

Van Geel benadrukt dat Landzaat al voor zijn komst naar Feyenoord niet meer welkom was in Amsterdam. ,,Na het vertrek van Maduro hebben we onze koers moeten veranderen. We zijn toen naar een verdedigende middenvelder gaan zoeken en bij Rasmus Lindgren uitgekomen. Met Landzaat hebben we voor het vertrek van Maduro gesproken.''

ij wilde hem allang niet meer hebben maar hij was wel boos? 8-[ maakt hij zichzelf nog belachelijker. wat een nar is dat joh! Undecided Undecided
Reply
Quote:Boulahrouz en Hansson onhaalbaar voor PSV
30/01/2008 09:22

Na het vertrek van Manuel da Costa naar Fiorentina hoopt PSV nog een ervaren verdediger aan te kunnen trekken. Khalid Boulahrouz en Petter Hansson werden al van de kandidatenlijst geschrapt.

'Boulahrouz en Hansson waren goede opties, maar zijn zelfs op huurbasis onhaalbaar', zegt manager voetbalzaken Stan Valckx in De Telegraaf. 'We zijn nu op zoek naar een andere verdediger, maar halen hem alleen als het de juiste is. Anders maken we het seizoen af met de huidige selectie.'

Hoewel PSV naar verluidt 4,5 miljoen euro heeft geïncasseerd voor Da Costa, hebben de Eindhovenaren niet veel geld te besteden. 'Het kopen van een nieuwe verdediger zal sowieso moeilijk worden. We willen het liefst een oudere speler voor een half jaar huren.'
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:'Ajax en Van Basten hebben al gesproken'
30/01/2008 08:45

Ajax en Marco van Basten zijn de onderhandelingen begonnen om te komen tot een verbintenis voor het komende seizoen. Volgens De Telegraaf hebben de eerste gesprekken plaatsgevonden, maar willen beide partijen daar geen mededelingen over doen.

De naam Van Basten circuleert al langer in Amsterdam. De 43-jarige trainer kondigde afgelopen december aan na het EK van komende zomer afscheid te zullen nemen als bondscoach van het Nederlands elftal.

Ajax is voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe trainer, nadat Henk ten Cate in oktober van het vorige jaar de wijk had genomen naar Chelsea. Adrie Koster nam het sindsdien van hem over en kreeg al snel te horen dat hij het seizoen mocht afmaken.

Ajax en Van Basten zijn geen vreemden voor elkaar. De voormalige spits begon zijn carrière in Amsterdam en verkaste na zes seizoenen in de hoofdmacht naar AC Milan. Van Basten zette ook zijn eerste stappen als trainer bij Ajax, waar hij enige tijd het belofteteam onder zijn hoede had.

In het kielzog van Van Basten lijken ook John van 't Schip en Rob Witschge terug te keren bij Ajax. De twee oud-spelers vormen met Van Basten de technische staf van Oranje en zouden hem ook terzijde kunnen gaan staan bij Ajax.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat Bassie lekker naast Adriaan gaan zitten
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Laat Bassie lekker naast Adriaan gaan zitten

Co Adriaan?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Quote:Kuffour pas over een maand fit
Ajax-aanwinst Samuel Kuffour zit donderdag niet bij de selectie van de Amsterdammers voor het duel met PSV. De verdediger heeft al vier maanden geen wedstrijdritme meer opgedaan, en is pas over een maand fit.

De 31-jarige zei gistermiddag nog dat zijn fysieke toestand ‘prima’ is, maar de medische staf van Ajax denkt daar anders over. Vooralsnog lijkt Kuffour met name te zijn gehaald als stand-in bij schorsingen, blessures en vormcrises.

De Ghanees tekende onlangs een contract voor een half seizoen bij Ajax. Tot 20 mei kunnen de Amsterdammers die overeenkomst omzetten in een contract voor nog eens twee jaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Kuffour pas over een maand fit
Ajax-aanwinst Samuel Kuffour zit donderdag niet bij de selectie van de Amsterdammers voor het duel met PSV. De verdediger heeft al vier maanden geen wedstrijdritme meer opgedaan, en is pas over een maand fit.

De 31-jarige zei gistermiddag nog dat zijn fysieke toestand ‘prima’ is, maar de medische staf van Ajax denkt daar anders over. Vooralsnog lijkt Kuffour met name te zijn gehaald als stand-in bij schorsingen, blessures en vormcrises.

De Ghanees tekende onlangs een contract voor een half seizoen bij Ajax. Tot 20 mei kunnen de Amsterdammers die overeenkomst omzetten in een contract voor nog eens twee jaar.

Tekenen voor een half jaar en dan een maand nodig hebben om fit te raken Undecided
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Mukkus Wrote:Peter, er was toch ooit 15 miljoen voor hem geboden? Nu maar voor 4,5 miljoen verkocht, waarvan er 4,5 miljoen naar Chelsea gaat. Oh nee, PSV krijgt nog 1 dollar.

Dat lijkt me niet aangezien 4,5 miljoen een contractuele clausule was die Fiorentia meteen bood waarna PSV hem sowieso moest laten gaan. Opgeruimd staat netjes, met zijn instelling gaat hij het nergens maken.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Kuffour pas over een maand fit
Ajax-aanwinst Samuel Kuffour zit donderdag niet bij de selectie van de Amsterdammers voor het duel met PSV. De verdediger heeft al vier maanden geen wedstrijdritme meer opgedaan, en is pas over een maand fit.

De 31-jarige zei gistermiddag nog dat zijn fysieke toestand ‘prima’ is, maar de medische staf van Ajax denkt daar anders over. Vooralsnog lijkt Kuffour met name te zijn gehaald als stand-in bij schorsingen, blessures en vormcrises.

De Ghanees tekende onlangs een contract voor een half seizoen bij Ajax. Tot 20 mei kunnen de Amsterdammers die overeenkomst omzetten in een contract voor nog eens twee jaar.

Tekenen voor een half jaar en dan een maand nodig hebben om fit te raken Undecided

20 april is de competitie voorbij (voor de landskampioen, als Ajax tenminste die doelstelling nog heeft). Dan is hij dus eigenlijk voor nog geen 2 maanden eredivisie gekocht. Undecided
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Hij is uberhaupt niet gekocht toch? IK dacht dat het huur was.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Tripplexxx Wrote:Tekenen voor een half jaar en dan een maand nodig hebben om fit te raken Undecided

op een feyenoord site werd gezegd: als je een auto koopt uit 1985 voor € 200 moet je niet gek opkijken dattie niet door de apk komt. Undecided
Reply
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Tekenen voor een half jaar en dan een maand nodig hebben om fit te raken Undecided

op een feyenoord site werd gezegd: als je een auto koopt uit 1985 voor € 200 moet je niet gek opkijken dattie niet door de apk komt. Undecided

:lol: Hij is zelfs van 1976.
Maar goed, hij is inderdaad gehuurd. Maar wie huurt er nu een auto (die 2 jaar heeft stilgestaan omdat ie kut reed) die je pas over een maand kan gebruiken omdat ie gereviseerd moet worden, terwijl je eigenlijk direct een goede auto nodig hebt zeker voor de komende 3 maanden? Undecided Undecided
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote::lol: Hij is zelfs van 1976.

hmmmm fiscaal interessant :-k
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Quote:Prager van Heerenveen naar Santander
HEERENVEEN - De Oostenrijker Thomas Prager verlaat Heerenveen na vijf seizoenen. De 22-jarige voetballer, die in 2003 zijn debuut al maakte maar nooit een goal scoorde voor de Friezen, tekent vandaag voor het Spaanse Racing Santander.
Heerenveen wil nog direct een vervanger aantrekken. De Friese club maakt vandaag bekend welke buitenlandse international naar Heerenveen komt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Prager van Heerenveen naar Santander
HEERENVEEN - De Oostenrijker Thomas Prager verlaat Heerenveen na vijf seizoenen. De 22-jarige voetballer, die in 2003 zijn debuut al maakte maar nooit een goal scoorde voor de Friezen, tekent vandaag voor het Spaanse Racing Santander.
Heerenveen wil nog direct een vervanger aantrekken. De Friese club maakt vandaag bekend welke buitenlandse international naar Heerenveen komt.

Transfer van Prager naar Santander is nog niet zeker. Heerenveen laat hem iig niet naar FC Groningen gaan.
Buitenlandse international? Ik denk Gatusso. :wink:

Matusiak mogelijk de rest van het seizoen op huurbasis naar Sparta.
edit: Matusiak niet naar Sparta, hij verkiest verhuur naar zijn voormalige club in Polen boven de Kasteelbewoners.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jordy Buijs (Feyenoord) rest van het seizoen verhuurd aan de Grafschap.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Berry Powell van de Graafschap naar FC Groningen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ken hem niet, maar hij is nu al een held!

Quote:Tsjechische jeugdinternational bij Heerenveen

HEERENVEEN - SC Heerenveen heeft zich vanmiddag versterkt met de Tsjechische jeugdinternational Michal Svec van Slavia Praag. Hij tekende voor 4,5 jaar. Heerenveen kocht zijn tot 2010 lopende contract in Praag af. Svec (20) is een verdediger: hij kan in het centrum en aan de rechterkant uit de voeten. Svec was vorig jaar met Jong Tsjechie op het EK onder 21 in Nederland en speelde dit seizoen met Slavia in de Champions League. Zijn team schakelde in de voorronde Ajax uit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: