Threads: 84
Zegt je oma dan ook bij binnenkomst: een glaasje Madeira, my dear? Cool!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 22
Treesong Wrote:Zegt je oma dan ook bij binnenkomst: een glaasje Madeira, my dear? Cool! 
Oma leeft niet meer, maar opa brabbelt wat en ik krijg naast de 10.000 zoenen van familie altijd een biertje.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 2
harry_bierdop Wrote:Mijn reactie was alleen een reactie op de 2 opmerkingen van flixie (en ook gedeelte bierteam) namelijk:
- dat ie het heeft over geestdodend afbraak voetbal en hoe je daar fan van kan zijn? (vind ik arrogant)
- zijn laatste regel over Heracles - NEC en AZ - PSV (vind ik neerbuigend én arrogant en niet omdat daarin het over NEC gaat maar gewoon in het algemeen. Als ie er neer had gezet vitesse-twente en AZ - PSV had ik net zo gereageerd)
:o De soep wordt iets te heet gegeten hier, geloof ik. Zie de eerste reactie van Waf op mijn "uiting van woede en frustratie" :razz: , die slaat de spijker op de kop. Maar dat komt ook omdat ie me kent, natuurlijk...
[-o< Waf, ga ajb niet op me zitten!
Threads: 27
Misschien dat 'onze' verhuizing iets ten goede komt wat betreft sfeer. Volgend seizoen zit '410' boven Zuid.
Kennen we mooi samen liedjes doen!
Maar goed, Vitesse uit was ook al 'drama' qua sfeer, de inzet van een team slaat vaak over op de supporters, dat zie je overal.
Threads: 114
Fabian Wrote:de inzet van een team slaat vaak over op de supporters
Is het bij Ajax niet andersom? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 312
Depor Wrote:Ik als niet goeie supporter (af en toe een training, maar hell no dat ik altijd naar die badkuip waar het altijd -4 is ga) snap best dat je voor een club als PSV kan zijn. Mooi en aanvallend voetbal vind ik zelf onzin, resultaat dat telt.
Over de opstelling...4-3-3 me hoela...ze speelden zelfs 4-6-0 met Lazovic die doorstak maar zeker niet diep speelde, en alleen in de 2e helft heb ik Farfan en Dudzcak(geweldige speler hoop voor de PSV'ers -Peter dat ie zijn lijn door kan trekken) de achterlijn zien halen.
Schatje wil je nou echt niet snappen dat PSV niet elke week zo speelt? Thuis speelt PSV 0 van de 17 wedstrijden zo defensief, dus alleen de uitsupporters hebben er last van.
Waarom speelde Ajax trouwens 4-2-2?
Threads: 27
Peter Wrote:Waarom speelde Ajax trouwens 4-2-2?
Ze hadden de beelden van psv - Excelsior gezien en dachten het wel 9 man af te kunnen.
Zeker gezien het feit psv ook bij thuiswedstrijden achterover leunt, heb nu wel genoeg gezien van dit psv om dat te kunnen constateren petertje, ook thuis leunt psv op z'n verdediging. Daar is toch niets mis mee ? Jullie staan bovenaan en jij bent voor psv omdat dat in je hart zit, niet vanwege het prachtvoetbal , toch ? Als je vanwege het prachtvoetbal psv supporter bent geworden, ben je nog stommer dan ik dacht.... :wink:
Fabian Wrote:Peter Wrote:Waarom speelde Ajax trouwens 4-2-2?
Ze hadden de beelden van psv - Excelsior gezien en dachten het wel 9 man af te kunnen.
Zeker gezien het feit psv ook bij thuiswedstrijden achterover leunt, heb nu wel genoeg gezien van dit psv om dat te kunnen constateren petertje, ook thuis leunt psv op z'n verdediging. Daar is toch niets mis mee ? Jullie staan bovenaan en jij bent voor psv omdat dat in je hart zit, niet vanwege het prachtvoetbal , toch ? Als je vanwege het prachtvoetbal psv supporter bent geworden, ben je nog stommer dan ik dacht.... :wink:
Ik moet je gelijk geven als je bedoeld dat het onder Vergoossen verdedigender is geworden, maar valt verder reuze mee hoor.
Overigens kan de hypothese dat je kampioen wordt tegen de kleintjes nu ook wel de prullenbak in. PSV wint in de Kuip en de Arena en staat meteen 8 punten los en is volgens velen alweer bijna kampioen, als we ze beiden hadden verloren stonden we nu netjes op plek 3 achter Ajax en Feyenoord.
Threads: 114
Peter Wrote:Overigens kan de hypothese dat je kampioen wordt tegen de kleintjes nu ook wel de prullenbak in.
Is PSV al kampioen dan? Laten we eerst rustig het einde van het seizoen afwachten, voordat we hypotheses in de kast flikkeren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Peter Wrote:Depor Wrote:Ik als niet goeie supporter (af en toe een training, maar hell no dat ik altijd naar die badkuip waar het altijd -4 is ga) snap best dat je voor een club als PSV kan zijn. Mooi en aanvallend voetbal vind ik zelf onzin, resultaat dat telt.
Over de opstelling...4-3-3 me hoela...ze speelden zelfs 4-6-0 met Lazovic die doorstak maar zeker niet diep speelde, en alleen in de 2e helft heb ik Farfan en Dudzcak(geweldige speler hoop voor de PSV'ers -Peter dat ie zijn lijn door kan trekken) de achterlijn zien halen.
Schatje wil je nou echt niet snappen dat PSV niet elke week zo speelt? Thuis speelt PSV 0 van de 17 wedstrijden zo defensief, dus alleen de uitsupporters hebben er last van. ![[Image: loveys.gif]](http://www.competitieteam.nl/phpBB2/images/smilies/loveys.gif)
Waarom speelde Ajax trouwens 4-2-2?
Waar zeg ik dat ze dat altijd spelen? Zeg alleen dat het voetbal niet heel mooi en aanvallend is maar dat hoeft ook niet. Jij begint weer te zeiken over dat ze 4-3-3 speelden...nu weet ik niet welke bril jij op hebt maar dat was in deze wedstrijd zeker niet het geval. Misschien moeten jij en Ad van bril wisselen dan vind jij Ajax helemaal geweldig en hij PSV en kunnen jullie fijn voor een andere club nonsense standpunten verdedigen die 99% van de rest van de bevolking wel ziet maar jullie met zijn tweetjes niet.
Ooit van sarcasme gehoord?
Threads: 208
Nog 2 erbij misschien......... :roll:
Quote:1/2/2008 - Davids mogelijk langer geschorst
BRON: Telegraaf
De Telegraaf tekent vandaag woorden op uit de mond van Ajax-PSV scheidsrechter Wegereef, die erop neerkomen dat de arbiter zelf én zijn assistenten de overtreding van Edgar Davids op Jefferson Farfan, afgelopen woensdag, niet gezien hebben. Dat is van belang, omdat de aanklager van de KNVB in dat geval alsnog een onderzoek zou kunnen openen naar het incident. En dat zou vrijwel zeker uitmonden in een schorsing voor de Amsterdamse aanvoerder.
PSV Netwerk
Eerder liet de KNVB nog weten ervanuit te gaan dat de actie op het veld beoordeeld was door het arbitrale trio, waardoor vervolging niet meer zou kunnen. Wel werd Davids geschorst voor zijn onbesuisde actie jegens Edison Mendez, waarvoor hij wel een rode kaart kreeg voorgehouden. Twee duels plus één voorwaardelijk, was het oordeel. [reageer]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Ow nog even een vraagje: draaien ze in de Arena als laatste nummer voor een wedstrijd altijd Liberté of werd deze 'scoringstune' van PSV speciaals voor de fans in het uitvak gedraaid om de sfeer er lekker inte krijgen? Was iig heerlijk om zoals we gewend zijn uitgebreid 'boeren' op de melodie te kunnen bleren. :razz:
Peter Wrote:Ow nog even een vraagje: draaien ze in de Arena als laatste nummer voor een wedstrijd altijd Liberté of werd deze 'scoringstune' van PSV speciaals voor de fans in het uitvak gedraaid om de sfeer er lekker inte krijgen? Was iig heerlijk om zoals we gewend zijn uitgebreid 'boeren' op de melodie te kunnen bleren. :razz:
Je was er niet, dus "we" is niet van toepassing. Denk dat de DJ uit Eindhoven kwam.
Het was dus eenmalig, dan was t helemaal heerlijk.. voelde meteen als een thuisduel vanaf dat moment. =D>
Threads: 133
Peter Wrote:Het was dus eenmalig, dan was t helemaal heerlijk.. voelde meteen als een thuisduel vanaf dat moment. =D>
Er is toch sprake van competitievervalsing, want PSV heeft al sinds 1996 18 thuiswedstrijden......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Mwah van de laatste 25 competitieduels tegen Ajax heeft PSV maar 55 van de maximale 75 punten gepakt, der zijn toch echt een paar clubs waar we een beter gemiddeld tegen hebben. :8:
Threads: 97
Depor Wrote:Misschien moeten jij en Ad van bril wisselen dan vind jij Ajax helemaal geweldig en hij PSV en kunnen jullie fijn voor een andere club nonsense standpunten verdedigen die 99% van de rest van de bevolking wel ziet maar jullie met zijn tweetjes niet. Waar gaat dit nu weer over?! Ik ben uiterst realistisch over deze wedstrijd. Misschien moet jij een leesbril opdoen
En ik zeg vaak genoeg PSV lelijk en zakelijk voetbalt, maar dat is natuurlijk ook uit nijd en frustratie omdat zij wel presteren en Ajax niet. Ajax voetbalt de laatste tijd ook vaak genoeg lelijk, maar is niet zo koelbloedig en dat maakt het zo frustrerend. En zo ook woensdag; ploegen ontlopen elkaar niet veel, maar PSV maakt wel 2 goals. Ze presteren op het moment dat het moet. Hoe ze het doen weet ik niet, maar het is wel knap, zoals ik al eerder zei. En inderdaad zoals waf en harry zeggen, daar gaat het puur en alleen om in de wedstrijden die er echt toe doen. Voor de rest moeten de topclubs gewoon van de kleintjes winnen en moet de vraag zijn hoeveel ze winnen en niet of ze winnen. Maar ze zijn dit seizoen niet van dermate niveau dat ze dat kunnen afdwingen en dat maakt het aan de ene kant leuk, maar ook schrijnend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 93
Mosterd na de schnitzel maaltijd maar:
Redelijk kansloos verloren weer. Speelden bijna net zo zwak als Feyenoord dat vandaag deed en dan verdien je dus niets.
Als Koeman nog in Eindhoven had gezeten had ik er nog wel vertrouwen in gehad maar 8 punten in 11 potjes lijkt mij (zeker gezien het programma) te veel.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Bumme Wrote:Mosterd na de schnitzel maaltijd maar:
Redelijk kansloos verloren weer. Speelden bijna net zo zwak als Feyenoord dat vandaag deed en dan verdien je dus niets.
Als Koeman nog in Eindhoven had gezeten had ik er nog wel vertrouwen in gehad maar 8 punten in 11 potjes lijkt mij (zeker gezien het programma) te veel.
Inderdaad een aardige voorsprong en een makkelijker programma, maar als PSV van Heerenveen verliest staan er opeens weer 3 ploegen binnen 6 punten en het programma Heerenveen is niet zo heel lastig. Ik schrijf zelfs Feyenoord nog niet af, want die hebben een veel makkelijker programma dan Ajax en staan maar 3 punten achter die ploeg. Zou me niks verbazen als Feyenoord boven Ajax gaat eindigen. Overigens schat ik de titelkansen van PSV wel 'gewoon' minimaal op een procentje op 95, met als voornaamste reden dat de ploeg eindelijk weer draait, de rust is terug en zelfs Farfan en Kromkamp lijken weer helemaal in vorm te komen. :8:
Ik ben het met je eens dat PSV kampioen word (die 95%) 8 punten en een elftal dat zo speelt. We kunnen nog hopen op een blessure op Dudzac (geweldenaar) en Affelay waarmee het aanvallende spel eruit word gehaald. Maar de manier waarop PSV de rest van de oude top 3 wegveegd is indrukwekkend.
Hopen dat H'veen wint en ze nog ergens een steekje laten vallen is alles wat rest.
'Ajax is lui, gemakkelijk en spilziek'
05/02/2008 10:30
Ik kreeg bijna een brok in mijn keel, ergens half december. Ajax presenteerde een samenwerkingsovereenkomst met de nationale voetbalbond van China, de staatstelevisie én de Chinese topclub Beijing Guoan FC, en de zendingsdrang droop ervan af. 'Ajax wil de kennis van de eigen, rijke jeugdopleiding in de toekomst delen met de Chinese topclubs', klonk het vlak voordat de champagne door de glazen klotste.
De zucht van opluchting was tot in de uithoeken van Mantsjoerije te horen. Eindelijk dalen de afgezanten van die hogere beschaving uit Amsterdam af in het voetbaloerwoud, eindelijk worden de heidenen met stammen tegelijk bekeerd tot het enige, ware geloof. Honderden miljoenen staan nu al opgewonden klaar om het evangelie van de missionarissen uit Mokum tot zich te nemen. Amen.
Omdat Chinezen niets menselijks vreemd is, is er straks ongetwijfeld ook een klier die lastige vragen gaat stellen. Vroeg of laat zal de kwestie bij de Ajax-delegatie opgeworpen worden. Hoe leid je nu eigenlijk een rechtsback op? De paters uit de polder zullen elkaar eens schaapachtig aankijken, zich uitgebreid het hoofd breken en dan stamelend uitbrengen dat ze dat ook niet meer exact weten, omdat het al zo lang geleden is. Wij in Amsterdam kópen tegenwoordig rechtsbacks.
Een jaar of dertien geleden waren zij van Ajax de besten, ook in het opleiden van voetballers. De tijd van bloei van onderen, van elke rups die vlinder kan worden, is in Amsterdam geweest. Zelfs voor de eenvoudige positie van rechtsback, waar je af en toe een tegenstander moet tackelen, af en toe een bal moet inspelen, af en toe naar voren moet rennen en altijd nog de zijlijn als hulpmiddel in de buurt hebt, is de club met die eigen, rijke opleiding afhankelijk geworden van de rest van de wereld.
In het voorjaar van 2006 telde Ajax met speels gemak drie miljoen euro neer voor de Roemeen George Ogararu. Eén jaar later kwam voor honderdduizend euro met Jurgen Colin de volgende blindganger. En nog geen zes maanden verder toveren de Amsterdammers alweer 3,75 miljoen uit hun binnenzak voor Bruno Silva, een spring-in-het-veld uit Uruguay. Bijna zeven miljoen euro voor drie rechtervleugelverdedigers in nog geen twee jaar tijd; er zijn mensen voor minder zotheid een tijdje uit het maatschappelijke verkeer gehaald.
Het plaatst tevens de scouting en dus het aankoopbeleid van zij die de besten waren in een bedenkelijk perspectief. Ajax was de club die bij Malmö FF ooit Markus Rosenberg ophaalde en Afonso Alves over het hoofd zag. Ajax was de club die de persoonlijke eisen van Denny Landzaat te gortig vond, maar bankzitter Albert Luque honoreert met miljoenen.
Ajax was de club die pas kwaliteiten in Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suárez ontdekte toen ze respectievelijk negen en zeven miljoen euro waard waren. Ajax was de club die Rasmus Lindgren in 2005 transfervrij naar FC Groningen liet vertrekken en nu voor een afkoopsom van 2,5 miljoen pijnlijk moet bekennen destijds een verkeerde inschatting te hebben gemaakt. Om over het gehannes met Kenneth Perez maar niet te spreken.
Daarmee lijkt Ajax ook de scouting in handen te hebben gelegd van de veel creatievere provincieclubs. Als een speler op de groene weides van het noorden en oosten van het land eenmaal tot volle wasdom is gekomen, zijn de Amsterdammers wel bereid de knip te trekken. Neem Huntelaar van SC Heerenveen, neem Kennedy Bakircioglu en Orlando Engelaar van FC Twente, neem Suarez, Silva en Lindgren van FC Groningen. Nog even en de Amsterdammers halen ook de Martinitoren op om in de Jordaan de plaats te laten innemen van de Westertoren.
Best bruikbaar dus, zo'n dwaze transfermaand. Vooral voor de onderzoekscommissie die binnenkort gaat rapporteren waar het bij Ajax de afgelopen tien jaar is misgegaan. De conclusie ligt voor het oprapen. Ajax is lui, gemakkelijk en spilziek. De club leidt niet meer op, de club scout niet, de club vaart blind op anderen. Ofwel, Ajax zoekt boer. Daarvan telt China er zo'n vierhonderd miljoen. Een gouden zet dus, dat samenwerkingsverband.
Peter Wekking
:roll: Heeft deze vent ooit een ook maar redelijke column geschreven? Wat een tendentieuze kletspraat altijd, meneertje wakking.
'Ajax is lui, gemakkelijk en spilziek'
05/02/2008 10:30
Ik kreeg bijna een brok in mijn keel, ergens half december. Ajax presenteerde een samenwerkingsovereenkomst met de nationale voetbalbond van China, de staatstelevisie én de Chinese topclub Beijing Guoan FC, en de zendingsdrang droop ervan af. 'Ajax wil de kennis van de eigen, rijke jeugdopleiding in de toekomst delen met de Chinese topclubs', klonk het vlak voordat de champagne door de glazen klotste.
De zucht van opluchting was tot in de uithoeken van Mantsjoerije te horen. Eindelijk dalen de afgezanten van die hogere beschaving uit Amsterdam af in het voetbaloerwoud, eindelijk worden de heidenen met stammen tegelijk bekeerd tot het enige, ware geloof. Honderden miljoenen staan nu al opgewonden klaar om het evangelie van de missionarissen uit Mokum tot zich te nemen. Amen.
Omdat Chinezen niets menselijks vreemd is, is er straks ongetwijfeld ook een klier die lastige vragen gaat stellen. Vroeg of laat zal de kwestie bij de Ajax-delegatie opgeworpen worden. Hoe leid je nu eigenlijk een rechtsback op? De paters uit de polder zullen elkaar eens schaapachtig aankijken, zich uitgebreid het hoofd breken en dan stamelend uitbrengen dat ze dat ook niet meer exact weten, omdat het al zo lang geleden is. Wij in Amsterdam kópen tegenwoordig rechtsbacks.
Een jaar of dertien geleden waren zij van Ajax de besten, ook in het opleiden van voetballers. De tijd van bloei van onderen, van elke rups die vlinder kan worden, is in Amsterdam geweest. Zelfs voor de eenvoudige positie van rechtsback, waar je af en toe een tegenstander moet tackelen, af en toe een bal moet inspelen, af en toe naar voren moet rennen en altijd nog de zijlijn als hulpmiddel in de buurt hebt, is de club met die eigen, rijke opleiding afhankelijk geworden van de rest van de wereld.
In het voorjaar van 2006 telde Ajax met speels gemak drie miljoen euro neer voor de Roemeen George Ogararu. Eén jaar later kwam voor honderdduizend euro met Jurgen Colin de volgende blindganger. En nog geen zes maanden verder toveren de Amsterdammers alweer 3,75 miljoen uit hun binnenzak voor Bruno Silva, een spring-in-het-veld uit Uruguay. Bijna zeven miljoen euro voor drie rechtervleugelverdedigers in nog geen twee jaar tijd; er zijn mensen voor minder zotheid een tijdje uit het maatschappelijke verkeer gehaald.
Het plaatst tevens de scouting en dus het aankoopbeleid van zij die de besten waren in een bedenkelijk perspectief. Ajax was de club die bij Malmö FF ooit Markus Rosenberg ophaalde en Afonso Alves over het hoofd zag. Ajax was de club die de persoonlijke eisen van Denny Landzaat te gortig vond, maar bankzitter Albert Luque honoreert met miljoenen.
Ajax was de club die pas kwaliteiten in Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suárez ontdekte toen ze respectievelijk negen en zeven miljoen euro waard waren. Ajax was de club die Rasmus Lindgren in 2005 transfervrij naar FC Groningen liet vertrekken en nu voor een afkoopsom van 2,5 miljoen pijnlijk moet bekennen destijds een verkeerde inschatting te hebben gemaakt. Om over het gehannes met Kenneth Perez maar niet te spreken.
Daarmee lijkt Ajax ook de scouting in handen te hebben gelegd van de veel creatievere provincieclubs. Als een speler op de groene weides van het noorden en oosten van het land eenmaal tot volle wasdom is gekomen, zijn de Amsterdammers wel bereid de knip te trekken. Neem Huntelaar van SC Heerenveen, neem Kennedy Bakircioglu en Orlando Engelaar van FC Twente, neem Suarez, Silva en Lindgren van FC Groningen. Nog even en de Amsterdammers halen ook de Martinitoren op om in de Jordaan de plaats te laten innemen van de Westertoren.
Best bruikbaar dus, zo'n dwaze transfermaand. Vooral voor de onderzoekscommissie die binnenkort gaat rapporteren waar het bij Ajax de afgelopen tien jaar is misgegaan. De conclusie ligt voor het oprapen. Ajax is lui, gemakkelijk en spilziek. De club leidt niet meer op, de club scout niet, de club vaart blind op anderen. Ofwel, Ajax zoekt boer. Daarvan telt China er zo'n vierhonderd miljoen. Een gouden zet dus, dat samenwerkingsverband.
Peter Wekking
:roll: Heeft deze vent ooit een ook maar enigszins redelijke column geschreven? Wat een tendentieuze kletspraat altijd, meneertje wakking.
Threads: 133
Ken de beste man niet, maar dit is toch wel de pijnlijke waarheid....
Vroeger was alles beter bij Ajax.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Threads: 76
Flixieluv Wrote::roll: Heeft deze vent ooit een ook maar enigszins redelijke column geschreven? Wat een tendentieuze kletspraat altijd, meneertje wakking.
ontzettend opportunistische, zuurpruimige, vreselijk arrogante, humorloze columnist. hij zou verplicht een nachtje op het strand met joran van der sloot moeten doorbrengen.
hoewel het wel mooi is dat hij ajakkes afplast, ben je niet gewend he van een journalist! :wink:
Adder Wrote:Ken de beste man niet, maar dit is toch wel de pijnlijke waarheid....
Vroeger was alles beter bij Ajax.
Het gaat mij m.n. om het overdreven gelul over de aankopen. Zo slecht heeft Ajax niet aangekocht, maar hij doet net alsof Ajax er een absurd aankoopbeleid op nahoudt! Tegenwoordig betaal je nou eenmaal vrij veel voor een speler a la Silva. Verder verkocht Ajax vroeger spelers als Kluivert etc. voor een knoop, en dat is nu toch echt vele malen verbeterd met o.a. Babel en Sneijder... Met de aankopen van o.a. Lindgren (ja, ook hij!) en Hunter vind ik verder toch echt weinig mis. Ook Perez is niet raar, en 100.000 e voor een matige speler als Colin, lekker boeien.
Die vent wekking chargeert altijd zo, en aan dat pompeuze taalgebruik van hem heb ik een bloedhekel. Z'n toch al ongeloofwaardige verhaal verliest daardoor ook het laatste greintje aan geloofwaardigheid imo.
waf Wrote:Flixieluv Wrote::roll: Heeft deze vent ooit een ook maar enigszins redelijke column geschreven? Wat een tendentieuze kletspraat altijd, meneertje wakking.
ontzettend opportunistische, zuurpruimige, vreselijk arrogante, humorloze columnist. hij zou verplicht een nachtje op het strand met joran van der sloot moeten doorbrengen.
:lol:
hoewel het wel mooi is dat hij ajakkes afplast, ben je niet gewend he van een journalist! :wink:
Pas maar op, morgen gaat deze drol jouw kluppie weer aanpakken...
had t er ook nog met Hoef over voor de wedstrijd tegen feyenoord.
ZO'n ramp is het toch niet dat je een speler transfervrij laat verrekken en 2,5 jaar later voor 2,5 miljoen terughaald.
2,5 jaar lang geen salaris betaald en een meer gerijpte speler terug.
Inderdaad erg overdreven
The great old Ludwig von...
had t er ook nog met Hoef over voor de wedstrijd tegen feyenoord.
ZO'n ramp is het toch niet dat je een speler transfervrij laat verrekken en 2,5 jaar later voor 2,5 miljoen terughaald.
Inderdaad erg overdreven
The great old Ludwig von...
gittermaster Wrote:had t er ook nog met Hoef over voor de wedstrijd tegen feyenoord.
Inderdaad erg overdreven
Vinnik dus ook, prima terugkoop! Verkoop aan Gr was verder niet eens transfervrij volgens mij, dacht een paar ton.
|