The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Lijkt me sterk, Bojinov is een van de grootste talenten en pas afgelopen winter naar Fiorentina verkast, voor veel meer geld.... :roll:
Reply
Kemy Agustien heeft een contractvoorstel van Willem II ontvangen om zijn verbintenis open te breken en te verlengen tot medio 2014, zo meldt DE Telegraaf. Het huidige contract van de 18-jarige middenvelder loopt tot 2009. Agustien is momenteel met het Nederlands Elftal tot 20 jaar actief op het WK. De Tilburger doorliep de volledige jeugdopleiding van de club en kreeg het afgelopen seizoen al tien keer een basisplaats toebedeeld door trainer Robert Maaskant.

Roda JC staat op het punt Fitim Kacik van PSV te contracteren. Kacik, een Duitser van Turkse afkomst, speelde 1 jaar bij de d-pupillen van Roda. Daarna maakte hij de overstap naar PSV. Hij kwam afgelopen seizoen uit voor de beloften in Eindhoven.
Naar verluidt is de transfer zo goed als rond.

Sven Vandenbroeck waarschijnlijk terug naar Roda JC
Vandaag kregen we het nieuws te horen dat Sven Vandenbroeck waarschijnlijk terugkeert naar Roda JC. Gert Kruys trainer van De Graafschap wist dit te bevestigen aan één van de webmasters van Rodajcfans.nl. Sven Vandenbroeck is door de degradatie van de superboeren transfervrij en Huub Stevens zou Sven graag terug willen hebben bij "De trots van het zuiden".

Roda JC sluit vandaag een tweejarige verbintenis met Dirk Jan Derksen. De 33-jarige spits komt van Fortuna Sittard waar hij afgelopen seizoen topscorer werd. In 34 competitieduels scoorde hij 18 doelpunten. In de seizoenen ‘93/’94 en ‘94/’95 speelde Derksen ook al voor Roda JC. Guido Budziak wordt door Roda JC voor een jaar uitgeleend aan Fortuna Sittard.

Groningen heeft:
Gehaald:
NAAM
Koen Marinus Adrianus van de Laak
GEBOREN
3 september 1982
LAND
Nederland
CLUBS
Zwaluw VFC, FC Den Bosch
POSITIE
schaduwspits

Bij RBC gaat het ook lekker:
Weg (14):

Aerts (Feyenoord, was gehuurd)
Farouk (n.n.b)
Hammond (Fulham, was gehuurd) *
Hakansson (n.n.b)
Hellemons (Stopt)
Hesp (Stopt)
Ikedia (AZ)
Luijten (n.n.b)
Oliseh (n.n.b)
Razic (Helmond Sport)
Van der Lee (Baronie)
Van der Ven (Club Brugge, was gehuurd)
Viedma (Katwijk)
Youssouf (n.n.b)

* Hammond wordt misschien nog ene jaar van Fulham gehuurd, zijn vertrek is dus nog niet zeker. Hij verblijft momenteel in Engeland waar hij vakantie viert en na zijn vakantie een contractbespreking heeft met de clubleiding van Fulham over het openbreken van zijn contract en evt. verhuur aan RBC.

Nieuw (3):

Volders (KSK Beveren)
Wau (PSV - Helmond Sport)
Acuna (Feyenoord - gehuurd)

Fiorentina heeft zich bij AZ gemeld voor Denny Landzaat, zo meldt tijdschrift Sportweek. "We zijn van de interesse op de hoogte", aldus preses Dirk Scheringa in Sportweek. "Maar we laten onze spelers niet voor een appel en een ei gaan. Het gat tussen onze vraagprijs en hun aanbod is veel te groot. Vooralsnog nemen we hun interesse niet serieus."

Landzaat heeft in Alkmaar een contract tot medio 2007 en AZ vraagt naar verluidt tien miljoen euro om dat contract af te kopen. Naast Fiorentina heeft ook Birmingham City interesse in de 29-jarige middenvelder.

Jaap Davids is de eerste nieuwe naam in de spelersgroep van FC Den Bosch voor volgend seizoen. De nieuwe trainer, Theo Bos, neemt de 19-jarige centrale verdediger mee van Vitesse. Voorlopig komt Davids vanaf 4 juli een maand op proef. "Jaap heeft het hele afgelopen seizoen met het eerste van Vitesse meegetraind. Hij zit al vanaf de C'tjes bij de club en is voor verscheidene nationale jeugdteams uitgekomen. Hij is tweebenig en een winnaarstype. Vitesse wil hem verhuren", legt Bos uit.
Het gerucht dat hij ook aanvaller Eldridge Rojer meeneemt van Vitesse doet de trainer af als veel te voorbarig. "Ik denk dat Eldridge eerst gaat proberen een basisplaats te bemachtigen bij Vitesse. Mocht dat niet lukken, dan kunnen we alsnog kijken wat er mogelijk is."
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Chelsea probeert er alles aan te doen om Hernan Crespo terug naar Stamford Bridge te halen, dit meldt BBC Sport. Na het afhaken van spitsen als Andrei Shevcheko en Samuel Eto'o, is de Argentijn de meest serieuze optie. De 30-jarige spits speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor AC Milan.

Volgens Milan's technisch directeur Ariedo Braida wil Chelsea hem echter terug. "Milan en Chelsea hebben al een akkoord over een nieuwe uitleenperiode, maar Chelsea probeert Crespo er van te overtuigen om toch in Londen te blijven", aldus Braida.

Chelsea is haastig op zoek naar versterkingen in de voorhoede. Juventus wees een bod van 45 miljoen euro voor David Trezeguet van de hand en ook Atlético Madrid laat haar sterspeler Fernando Torres niet gaan.



bron: BBC sport
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
FC Twente moet Simon Cziommer laten gaan. "We hadden Simon graag willen behouden, maar we zijn er met Schalke niet uitgekomen", aldus directeur voetbalzaken Johan Plageman van Twente. De 24-jarige middenvelder van Schalke 04 speelde het afgelopen anderhalf jaar op huurbasis voor de Tukkers. Donderdag meldt hij zich op de training van Schalke.

Cziommer genoot zijn voetbalopleiding bij Twente. In 2003 maakte de Duitser de overstap naar Gelsenkirchen, waar hij mede vanwege blessures, nooit een basisplaats veroverde. In 2004 keerde hij op huurbasis terug bij Twente. Cziommer speelde 83 competitieduels voor de Tukkers en scoorde daarin 13 maal.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Chelsea gaat zijn pijlen richten op Van Nistelrooij


Volgens de Engelse tabloid The Sun wil Chelsea-coach Jose Mourinho een bod uitbrengen op Ruud van Nistelrooij. Chelsea wil graag een wereldspits inlijven maar krijgt overal een 'neen' te horen. Nu wil het zijn pijlen richten op van Nistelrooij.

Eerder deze week kloeg men bij Chelsea nog dat bijna geen enkele topclub nog spelers aan hen wil verkopen. Chelsea probeerde al om Barcelona-spits Samuel Eto'o in te lijven, Adriano van Inter Milan, Andrei Shevchenko van AC Milan en Trezequet van Juventus. Telkens is Chelsea bereid om een gigantisch transferbedrag te betalen, maar ook evenveel keer kreeg het een 'neen' te horen.

Ruud van Nistelrooij liet al uitschijnen weg te willen bij Manchester United en Chelsea zou nu een bod willen uitbrengen op de Nederlandse spits. (RM)

Bron: Belgiumsoccer.be
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Eerder deze week kloeg men bij Chelsea nog dat bijna geen enkele topclub nog spelers aan hen wil verkopen.

:!:
Sportshag
Reply
Belgie he :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Atlético Madrid: 'Kezman tekent voor drie jaar'

28/6/2005 22:41

Mateja Kezman speelt de komende drie jaar voor Atlético Madrid. Enrique Cerezo, de voorzitter van de Spaanse club, maakte bekend dat 'het akkoord tussen Atlético, de speler en Chelsea compleet is'.
Het enige dat de transfer nog in de weg kan staan, is de medische keuring die de 26-jarige Servische spits woensdag ondergaat en 'enkele vlekjes die hij nog met Chelsea moet wegwerken', aldus Cerezo.

Kezman moet Atlético helpen minder afhankelijk te zijn van Fernando Torres. Vrijwel alleen als de spits van de rojiblancos scoort, weten de Madrilenen punten te pakken. Met goaltjesdief Kezman aan Fernando Torres' zijde, zou Atlético moeilijker te bespelen zijn.

Bij Chelsea slaagde Kezman overigens niet zijn bij PSV opgebouwde naam als veelscorende aanvaller waar te maken. In 24 Premiershipduels scoorde hij vier keer en komend seizoen dreigde hij verder buiten beeld te raken in Londen.
Reply
Kdenk dat die club hem goed past. Succes Mateja =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Telegraaf: PSV onderhandelt met Feyenoord over ruil Kalou / Lucius
De Telegraaf meldt dat PSV in onderhandeling is met Feyenoord over het aantrekken van Salomon Kalou. Achter de schermen zou er onderhandeld worden, terwijl Feyenoord officieel laat weten niet open te staan voor een transfer. Gesproken zou worden over een ruil met Theo Lucius, waarbij PSV een miljoenenbedrag moet bijbetalen. Feyenoord zou zich in de winter ook al gemeld hebben voor Lucius.
Reply
Ook vi meldt het nu:

'PSV wil Lucius ruilen met Salomon Kalou'

29/6/2005 9 :04

Feyenoord staat open voor een vertrek van Salomon Kalou. De Rotterdammers slagen er niet in om de Ivoriaan zijn contract te laten verlengen, waardoor zij bereid zijn te luisteren naar aanbiedingen. PSV zou een ruil met Theo Lucius hebben voorgesteld.
Volgens De Telegraaf informeerde Feyenoord afgelopen seizoen nog naar Lucius, die toen nog niet weg mocht bij de Eindhovense club. Maar technisch directeur Guus Hiddink zou nu bereid zijn de tweevoudig international te betrekken in een ruil met Kalou. Daarbij zou PSV nog een transfersom moeten overmaken. Zowel Lucius als Kalou zou open staan voor een transfer.

Kalou staat nog tot de zomer van 2007 onder contact bij Feyenoord, maar ondanks verwoede pogingen van de clubleiding weigert de negentienjarige aanvaller zijn verbintenis te verlengen. Wel heeft hij te kennen gegeven dat hij komend seizoen in Nederland wil blijven voetballen, waardoor een vertrek naar PSV waarschijnlijker is dan een transfer naar Valencia.
Reply
Lijkt me een mooie deal.. "wij' Kalou.. zij mooie Theo!
Wie dit leest is gek
Reply
lucius zou ik er graag bij hebben. maar dan nog mag psvee wel een miljoentje of 10 bijbetalen. voor alles minder kunnen ze wat mij betreft opsjorren.

(denken ze echt kalou als opvolger voor park te halen? zo ja, komen ze van een koude kermis thuis, me dunkt).
Reply
waf Wrote:lucius zou ik er graag bij hebben. maar dan nog mag psvee wel een miljoentje of 10 bijbetalen. voor alles minder kunnen ze wat mij betreft opsjorren.

(denken ze echt kalou als opvolger voor park te halen? zo ja, komen ze van een koude kermis thuis, me dunkt).

Miljoentje of 10? :eeeek:

Jullie krijgen er een mooi vuurwerkpakket bij voor jullie Open dag!
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
waf Wrote:lucius zou ik er graag bij hebben. maar dan nog mag psvee wel een miljoentje of 10 bijbetalen. voor alles minder kunnen ze wat mij betreft opsjorren.

(denken ze echt kalou als opvolger voor park te halen? zo ja, komen ze van een koude kermis thuis, me dunkt).

Miljoentje of 10? :eeeek:

Jullie krijgen er een mooi vuurwerkpakket bij voor jullie Open dag!

ja, op de interne markt moet er natuurlijk een zwikkie bovenop. anders voor 8 mio naar valencia. sowieso, voor minder koop je geen adequate vervanger, dus dan kun je hem beter houden. hij heeft nog 2 seizoenen een contract.

net als goor, anderlecht biedt 1 mio. daarvoor zou ik hem lekker op de bank laten wegrotten met zijn 32 jaar, kijken hoe snel hij zijn motivatie terugvindt en gewoon doet wat hij moet doen (en hij moet 300 strafregels schrijven, "ik ben een domme belg, 300x mea culpa".
Reply
Ik wist niet dat jij een (domme) Belg was kleine Waf.
Reply
Lucius lijkt me een prima speler voor Feyenoord alleen gaat Kalou natuurlijk niet hiervoor weg. PSV moet gewoon flink lappen. Maar het zal wel weer een Van Persie verhaal worden. Hij gaat toch niet op het laatst
Reply
Bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl">http://www.psv.nl</a><!-- w -->

Timmy Simons (28) speelt de komende vier seizoenen voor PSV. De transfer van de aanvoerder van Club Brugge en het Belgische nationale team is vandaag officieel rond gekomen, zo meldt PSV Media.
Reply
PSV Media Exclusief: Simons naar PSV



29 juni 2005 12:30

Timmy Simons (28) speelt de komende vier seizoenen voor PSV. De transfer van de aanvoerder van Club Brugge en het Belgische nationale team is vandaag officieel rond gekomen, zo meldt PSV Media.

© PSV Media / Timmy Simons.
Club Brugge
Na de Fin Mika Väyrynen (overgekomen van Heerenveen) en de Argentijn Osmar Ferreyra (gehuurd van CSKA Moskou) is Simons de derde nieuwe versterking voor komend seizoen. De Belg begon zijn loopbaan bij SK Lommel, waarna hij vijf seizoenen uitkwam voor Club Brugge. Met die ploeg won hij veel prijzen, waaronder afgelopen seizoen opnieuw het landskampioenschap. In zijn loopbaan als prof staat de teller van Simons op 223 wedstrijden en 28 doelpunten. In 2002 kreeg hij de Gouden Schoen als beste speler van België. Simons is geboren in Diest, waar hij bij het plaatselijke TH Diest zijn carrière begon. Met hem erbij en de al genoemde Väyrynen en Ferrerya krijgt het middenveld van PSV intussen aardig vorm.

Rode Duivels
In 2001 debuteerde de verdedigende middenvelder voor de Rode Duivels, in Tsjechië speelde België toen met 1-1 gelijk. Sindsdien kwam Simons nog 37 keer uit voor de nationale ploeg en speelde hij ook op het wereldkampioenschap van 2002 in Japan en Zuid-Korea. De Vlaming uit de Belgische Kempen geldt als ‘een voorbeeldige clubspeler die alle opdrachten zonder morren perfect uitvoert’, aldus de sportpers van onze Zuiderburen. Simons komt in de buurt wonen, maar vindt het een prettige bijkomstigheid dat hij niet ver van zijn familie in Belgisch Brabant blijft. De controlerende speler is getrouwd met Kathy en is vader van een klein dochtertje, Laura.

"Aangename club"
De liefde tussen PSV en Simons komt van twee kanten. "Ik heb in Brugge aangegeven dat ik deze transfer naar PSV heel graag wilde rondmaken", aldus de Belg vanmiddag tegenover PSV Media. "Dit is een heel aangename club om voor te spelen. Er zijn hier nogal wat Belgen gepasseerd en die spreken alleen maar lof over PSV. Dit is voor mij een stap hogerop. De ambitie van de club is hetzelfde als die van mij, om bij de Europese top te spelen. Ik denk dat ik de stap nu kan zetten." De trainer bepaalt uiteraard, maar op welke positie zie jij jezelf graag spelen? "Ik heb geen lievelingspositie. Ik kan centraal op het middenveld of centraal achterin spelen. Het zal er vanaf hangen waar de trainer me nodig heeft. Ik tracht altijd in functie van het team te spelen." Een bijkomend voordeel is dat je dicht bij je familie kunt zijn, en dat je dochtertje straks naar een Nederlandstalige school toe kan. "Dat heeft ook een grote rol gespeeld in mijn beslissing."

Warme verstandhouding
PSV heeft altijd een warme verstandhouding gehad met voetballers uit België. Simons werd voorgegaan door achtereenvolgens Johan Devrindt, Erik Gerets (die later uiteraard ook nog hoofdcoach was van PSV), Tom van Mol, publiekslieveling Luc Nilis, Marc Degryse (tegenwoordig technische directeur van Club Brugge), Gilles de Bilde en Davy Oyen. Simons zette vanmiddag op De Herdgang zijn handtekening onder het vierjarige contract.
Reply
Kleine Jan Wrote:
waf Wrote:lucius zou ik er graag bij hebben. maar dan nog mag psvee wel een miljoentje of 10 bijbetalen. voor alles minder kunnen ze wat mij betreft opsjorren.

(denken ze echt kalou als opvolger voor park te halen? zo ja, komen ze van een koude kermis thuis, me dunkt).

Miljoentje of 10? :eeeek:

Jullie krijgen er een mooi vuurwerkpakket bij voor jullie Open dag!

Da gaat "onze" theo dan echt wel zelf halen in den Bels :lol:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Theo zit trouwens lately regelmatig in de kroeg in Heeswijk, te zeuren of datter geen vrouwen zijn die zijn bier effe aan willen geven, omdattie toch wel knap geblesseerd is.... =D>
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Ik zou er overigens niks om geven als we Theo en 10 miljoen zouden ontvangen voor Kalou.
Het heet daar niet voor niks de "Licht"stad... :lol:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Update:

Feyenoord en PSV naderen akkoord Kalou

29/6/2005 15:44

Het moet wel erg raar lopen wil Salomon Kalou komend seizoen niet bij PSV spelen. De Nederlandse kampioen is al bijna tot een akkoord gekomen met Feyenoord.
De Rotterdamse club had onlangs nog wel een eerste bod van PSV op Kalou afgewezen. Maar de laatste dagen lijkt Feyenoord zich te hebben neergelegd bij de verkoop van de Ivoriaanse aanvaller, zelfs als Kleine Kalou naar de Eindhovense club vertrekt.

Kalou staat nog tot medio 2007 onder contract bij Feyenoord, maar het negentienjarige talent weigert in te gaan op het aanbod van de Rotterdamse club zijn contract te verlengen. Reden voor de Stadionclub om nog deze zomer Kalou met een forse winst te verkopen.

PSV lijkt met succes Theo Lucius in de transfer te betrekken, want het tweede voorstel dat de Eindhovenaren deden (Lucius en een transfersom voor Kalou) zou goed zijn ontvangen in Rotterdam. Tweevoudig international Lucius zou bereid zijn over te stappen naar Feyenoord, dat hem afgelopen seizoen al had geprobeerd in te lijven.
Reply
Ik denk niet dat PSV veel meer dan 5M bij zal betalen hoor :o

Maarja de kampioen voor 2005/2006 is iig alvast bekend. Big Grin

Gomes

Ooijer - Alex - Bouma - Lee

Vayrynen - Simons - Cocu

Farfan - Vennegoor of Hesselink - Kalou

Bank:
Zoetebier
Beasley
Robert (let op hem komend seizoen!)
Vonlanthen
de Jong
Takak
Afelley

Kunnen dus eik alleen nog wel een reserveverdediger gebruiken, maar gelukkig kunnen Cocu en Simons ook achterin spelen waardoor dan Afellay of de Jong kan spelen bij geblesseerde verdedigers.
Reply
Ik wil Lucius houden hoor :eeeek:
't Afgelopen seizoen werd hij steeds beter.

Trouwens ben je Fereyra vergeten?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Lekker boeiend... PSV heeft m niet echt nodig en bij Feyenoord wordt het toch niks met hem.. klinkt hard en tuurlijk is het jammer dat hij wel moet gaan, maar ik denk dat PSV met zo'n ruil zeker goede zaken doet!
Reply
Peter Wrote:Lekker boeiend... PSV heeft m niet echt nodig en bij Feyenoord wordt het toch niks met hem.. klinkt hard en tuurlijk is het jammer dat hij wel moet gaan, maar ik denk dat PSV met zo'n ruil zeker goede zaken doet!

de forumkleuter is weer lekker tegenstrijdig.
Reply
Peter Wrote:Ik denk niet dat PSV veel meer dan 5M bij zal betalen hoor :o

Maarja de kampioen voor 2005/2006 is iig alvast bekend. Big Grin

Gomes

Ooijer - Alex - Bouma - Lee

Vayrynen - Simons - Cocu

Farfan - Vennegoor of Hesselink - Kalou

Bank:
Zoetebier
Beasley
Robert (let op hem komend seizoen!)
Vonlanthen
de Jong
Takak
Afelley

Kunnen dus eik alleen nog wel een reserveverdediger gebruiken, maar gelukkig kunnen Cocu en Simons ook achterin spelen waardoor dan Afellay of de Jong kan spelen bij geblesseerde verdedigers.

Ferreyra is vast niet gehaald om op de tribune te zitten. Verder wordt Takak hoogstwaarschijnlijk weer verhuurd.
Overigens is het Afellay en niet Afelley. Ik ben benieuwd hoe vaak dat nog verkeerd geschreven gaat worden.

Verder wil Guus er nog een back en een spits bij hebben.
Lange Jan wil zijn verbeterde contract niet tekenen dus die kon ook nog wel eens weggaan.
Reply
Matador! Wrote:
Peter Wrote:Lekker boeiend... PSV heeft m niet echt nodig en bij Feyenoord wordt het toch niks met hem.. klinkt hard en tuurlijk is het jammer dat hij wel moet gaan, maar ik denk dat PSV met zo'n ruil zeker goede zaken doet!

de forumkleuter is weer lekker tegenstrijdig.


Nee hoor... iedereen weet toch dat vele spelers wel bij PSV aarden en niet bij Feyenoord!
Reply
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Ik denk niet dat PSV veel meer dan 5M bij zal betalen hoor :o

Maarja de kampioen voor 2005/2006 is iig alvast bekend. Big Grin

Gomes

Ooijer - Alex - Bouma - Lee

Vayrynen - Simons - Cocu

Farfan - Vennegoor of Hesselink - Kalou

Bank:
Zoetebier
Beasley
Robert (let op hem komend seizoen!)
Vonlanthen
de Jong
Takak
Afelley

Kunnen dus eik alleen nog wel een reserveverdediger gebruiken, maar gelukkig kunnen Cocu en Simons ook achterin spelen waardoor dan Afellay of de Jong kan spelen bij geblesseerde verdedigers.

Ferreyra is vast niet gehaald om op de tribune te zitten.
Ik denk dat hij flopt en daar wel beland
Verder wordt Takak hoogstwaarschijnlijk weer verhuurd.
Zou kunnen, voorlopig mag ie lekker op de bank!
Overigens is het Afellay en niet Afelley. Ik ben benieuwd hoe vaak dat nog verkeerd geschreven gaat worden.
Nog heel vaak denk ik :oops:

Verder wil Guus er nog een back en een spits bij hebben.
Lange Jan wil zijn verbeterde contract niet tekenen dus die kon ook nog wel eens weggaan.
Dat is lauter speculeren! Voorlopig spelen VofH en Lee (bod 5 miljoen door Monaco afgeslagen) gewoon voor PSV en evt. vervangers niert
[/b]
Reply


Forum Jump: