The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rotterdam ABN AMRO WTT 2008
rafa is 100% real madrid supporter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom niet gewoon Real Mallorca?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
100% zeker dat nadal woensdag speelt.

nadal dubbelt op maandag

sluiter op dinsdag

nadal op woensdag zijn enkelpartij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom niet gewoon Real Mallorca?

Q. Is that difficult for you being a Madrid fan?

RAFAEL NADAL: Yeah, I am fan from Mallorca and Real Madrid both. For this time, Real Madrid is playing for the league, and Mallorca is having a very good season this year. Very happy because he save the category, he continue being the first seria, first league. That's very good news for us. On Sunday for Mallorca is a match which you don't play very often. He don't play for the UEFA, don't play to go for the second week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kan iemand dit vertalen? :-k :Big Grin
Reply
Q. is het moeilijk om een Madrid fan te zijn?

Rafael nadal: ja ik ben een gloryhunter die fan is van mallorca en ook van real madrid zodat ik ook af en toe eens flink kan juichen. Dit jaar is het helemaal feest want mallorca doet het ook goed.
Reply
:lol: =D>
Reply
Ik zit net te denken, als Nadal en Murray woensdagavond spelen en ze winnen, is dan niet de kans groot dat ik ze de dag erna, als ik weer in Ahoy ben om 19:30, weer zie spelen?
Reply
yep
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat zou dan Nadal-Hewitt zijn. =P~
Reply
Overdune Wrote:Dat zou dan Nadal-Hewitt zijn. =P~

Daarom zit ik er ook aan te denken om donderdag ipv vrijdag te gaan

Reply
Of Tursunov-Hewitt (of Seppi natuurlijk). Jullie denken allemaal dat Nadal wel even in de kwartfinale gaat komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Of Tursunov-Hewitt (of Seppi natuurlijk). Jullie denken allemaal dat Nadal wel even in de kwartfinale gaat komen...

die gaat het wel even winnen :wink:

Reply
Je dacht ook dat je vrijdag Ferrero-Youzhny te zien zou krijgen...
Reply
Ad Wim Wrote:Of Tursunov-Hewitt (of Seppi natuurlijk). Jullie denken allemaal dat Nadal wel even in de kwartfinale gaat komen...

Je weet het idd nooit, ik heb in 2004 Federer-Henman gezien, toen Federer er in twee setjes werd afgetikt. Hij verloor verdorie het hele jaar 4 partijen. #-o
Reply
Ik ga al 15 jaar naar Rotterdam en heb ook heel wat verschil meegemaakt. Vroeger ging ik altijd met m'n pa en nog twee gasten naar de halve finale, elk jaar. Ene jaar had je dan Escude-Voltchkov of Pioline-Golmard, maar ik heb ook fantatische partijen als Krajicek-Enqvist, Haarhuis-Kafelnikov en Escude-Grosjean gezien. Je weet het helaas nooit van tevoren...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ga al 15 jaar naar Rotterdam en heb ook heel wat verschil meegemaakt. Vroeger ging ik altijd met m'n pa en nog twee gasten naar de halve finale, elk jaar. Ene jaar had je dan Escude-Voltchkov of Pioline-Golmard, maar ik heb ook fantatische partijen als Krajicek-Enqvist, Haarhuis-Kafelnikov en Escude-Grosjean gezien. Je weet het helaas nooit van tevoren...

Die heb ik ook gezien! :razz: Mooie partij was dat, 3 sets.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ga al 15 jaar naar Rotterdam en heb ook heel wat verschil meegemaakt. Vroeger ging ik altijd met m'n pa en nog twee gasten naar de halve finale, elk jaar. Ene jaar had je dan Escude-Voltchkov of Pioline-Golmard, maar ik heb ook fantatische partijen als Krajicek-Enqvist, Haarhuis-Kafelnikov en Escude-Grosjean gezien. Je weet het helaas nooit van tevoren...

Niet gezien, maar gaf Escudé hier niet out of the blue op bij 4-4 in de derde set?
Reply
En in die tijd kon je nog serieus hopen op een Nederlander in de halve finale en was het altijd een gekkenhuis in Ahoy. De laatste jaren vind ik het maar mat. Misschien komt dat omdat ik de laatste jaren doordeweeks ga en er dan vooral zakenlui zijn Puke
Reply
Haarhuis-Kafelnikov =D>

Een van jullie mijn grote held Jantje Siemerink weleens gezien??
Reply
Overdune Wrote:

Niet gezien, maar gaf Escudé hier niet out of the blue op bij 4-4 in de derde set?
Volgens mij won Escude dat jaar en was dit een hele mooie en spannende 3-setter.

Edit: dat is natuurlijk zo opgezocht. 2002 en hij won inderdaad toen met 4-6 7-6 7-5.
Reply
Scholten! Wrote:Haarhuis-Kafelnikov =D>

Uiteraard! Ik was ook zo'n fan van hem. Sowieso een mooie gast en die volleys =P~

Kan me niet zo snel herinneren dat ik hem in Ahoy heb gezien maar wel in DC en op Rosmalen.
Reply
Ja, in 2003, nadat Ferrero op 2-1 eerste set tegen Sluiter door z'n enkel ging, werd Jantje uit de commentaarbox geplukt en heeft hij 2 tie-breaks tegen Raemon gespeeld. :razz:
Reply
Scholten! Wrote:Haarhuis-Kafelnikov =D>

sorry dat ik t zeg maar die gast is zo ongeveer de domste tennisser die ik ooit meegemaakt heb. De meeste tennissers zijn toch niet heel dom maar wat voor tactische onzin hij er af en toe uitgooit tijdens het commentaar geven...vraag ik me echt af hoe die gast ooit de top20 heeft bereikt.
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:

Volgens mij won Escude dat jaar en was dit een hele mooie en spannende 3-setter.

Edit: dat is natuurlijk zo opgezocht. 2002 en hij won inderdaad toen met 4-6 7-6 7-5.

M'n geheugen liet me toch niet helemaal in de steek, het jaar erna moest Escudé weer tegen Grosjean, nu in de kwart, en gaf hij idd op bij 4-4 derde set.
Reply
En hop, de dagsessie is alweer voorbij met drie snelle partijen. Maar goed dat niemand daar een kaartje voor had. Of je moet Nadal willen zien dubbelen cry
Reply
Ad Wim Wrote:En hop, de dagsessie is alweer voorbij met drie snelle partijen. Maar goed dat niemand daar een kaartje voor had. Of je moet Nadal willen zien dubbelen cry

=P~ :8:

Reply
Ad Wim Wrote:En hop, de dagsessie is alweer voorbij met drie snelle partijen. Maar goed dat niemand daar een kaartje voor had. Of je moet Nadal willen zien dubbelen cry

Nadal/Robredo-Lopez/Verdasco, zou een mooie geweest zijn voor dat vrouwtje bij de MV game dat steevast iedere week zoveel mogelijk Spanjaarden in haar team zette die ze lekker vond. :razz:
Reply
:lol:

Reply
Vorig jaar bij Youzhny-Djokovic geweest, was ook een erg mooie partij. Dit jaar ga ik helaas niet...
Reply

Forum Jump: