Threads: 84
:-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 97
Inderdaad ja, pfff...
En ze gaan ook allemaal over lichamen, geuren en bloot, tikkie gefrustreerd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 131
Als ze bij Nu.nl dezelfde redactreutels hebben, dan kan het kloppen, maar ik vermoed van niet.
Ad Wim Wrote:Inderdaad ja, pfff...
En ze gaan ook allemaal over lichamen, geuren en bloot, tikkie gefrustreerd?
Als je het daarover hebt, ben je dan meteen gefrustreerd? Jij hebt het altijd over Ajax, dan ben je dus ook gefrustreerd. En terecht trouwens.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Wel als je het er constant over hebt, ja. En dat laatste klopt wel en onderschrijft ook alleen maar mijn eerdere opmerking.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 13
Wablief?
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Ad Wim Wrote:Wel als je het er constant over hebt, ja. En dat laatste klopt wel en onderschrijft ook alleen maar mijn eerdere opmerking.
Dus omdat jij gefrustreed bent over Ajax en daarom over niks anders kunt kleppen betekent dat dat iedereen die een favoriet onderwerp heeft daarover gefrustreerd is? :crazy:
Bovendien heet het topic opmerkelijke (voetbal)berichten, dus plak ik daar opmerkelijke (voetbal)berichten in. Als je de moeite zou nemen om een aantal pagina's terug te bladeren zou je zien dat nog niet eens de helft te maken heeft met de dingen die jij opnoemt, maar blijkbaar blijven deze onderwerpen bij jou (en bij sommige anderen) het meeste hangen. Ben je zelf niet een beetje gefrustreerd, misschien? Er is therapie voor. Dat weet je, toch, hé?
Threads: 84
Gerben Zonderland Wrote:Dus omdat jij gefrustreed bent over Ajax en daarom over niks anders kunt kleppen betekent dat dat iedereen die een favoriet onderwerp heeft daarover gefrustreerd is? :crazy:
Goed punt \  /
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Gerben Zonderland Wrote:Dus omdat jij gefrustreed bent over Ajax en daarom over niks anders kunt kleppen betekent dat dat iedereen die een favoriet onderwerp heeft daarover gefrustreerd is? :crazy: Dat zeg ik toch niet? En deze bewering volgt ook helemaal niet logisch uit hetgeen ik zeg. Ik bevestig jouw suggestie dat ik gefrustreerd ben over Ajax en er daarom veel over praat. En ik leg de link naar jouw Viva-berichtjes; dus dat jij ook gefrustreerd zou kunnen zijn over die onderwerpen en daardoor er constant over praat.
Threads: 40
Ik dacht dat dit topic over Gerrit Zalm zou gaan.....
May The Schwartz Be With You
Ad Wim Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Dus omdat jij gefrustreed bent over Ajax en daarom over niks anders kunt kleppen betekent dat dat iedereen die een favoriet onderwerp heeft daarover gefrustreerd is? :crazy: Dat zeg ik toch niet? En deze bewering volgt ook helemaal niet logisch uit hetgeen ik zeg. Ik bevestig jouw suggestie dat ik gefrustreerd ben over Ajax en er daarom veel over praat. En ik leg de link naar jouw Viva-berichtjes; dus dat jij ook gefrustreerd zou kunnen zijn over die onderwerpen en daardoor er constant over praat.
Neenee, nou moet je het niet omdraaien! Jij beweert EERST dat ik gefrusteerd zou zijn omdat ik altijd over die onderwerpen zou posten. DAARNA concludeer ik dat jouw kortzichtigheid dan vast betekent dat jij wel enoooooooooooooorm gefrustreerd moet zijn over ajax omdat jij in elk willekeurig topic over ajax (k)leutert. Dat bevestig je vervolgens, maar daarmee heb ik toch niet bevestigd dat ik dat ook ben? Heb je misschien last van voorjaarsmoeheid?
Je hebt het nu constant over therapie... :-k
Ad Wim Wrote:Je hebt het nu constant over therapie... :-k
Ja, jij geeft toe dat je een probleem hebt. Erkenning van het probleem is stap 1. Dan ben je nu toe
aan een goede therapeut, een handjevol antidepressiva en een beetje ontspanning.
Je snapt hem niet, jammer...
Threads: 114
Valt er hier ook nog wat te neuken?
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 325
misschien op het viva forum?
link?
Threads: 76
Mukkus Wrote:link?
valt wel mee, niemand die het ziet joh. de kit komt daar meestal niet.
waf Wrote:Mukkus Wrote:link?
valt wel mee, niemand die het ziet joh. de kit komt daar meestal niet.
Oh, gelukkig....maar toch niemand komt het te weten, omdat ik op het Viva-forum post onder de naam Gerben Zondervagina.
|