The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC op weg naar de wereldcup!
#1
Op verzoek van Waf en omdat het een vrij reeël topic is :wink: .

Zaterdag weer afgestraft door Geert de Geweldenaar Notworthy . (ik ben groot fan van Geert :Big Grin . Als je er 12 inlegt bij excelsior verdien je de gouden schoen vind ik)

NEC was weer eens, zoals zo vaak dit seizoen, heer en meester alleen krijgen het voor elkaar minstens 6 100% kansen te missen. Ze speelden wederom niet slecht, paar schitterende aanvallen maar uiteindelijk was de kansen verhouding:
NEC 12
FC Geert 1,5

En de uitslag was:
NEC 0
FC Geert 1

Heerenveen uit nu, Feyenoord uit... leuk programma. Daarna Sparta, Graafschap en VVV.. daarna zal het een heel eind beslist moeten zijn!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#2
Net nu ik 'de luie negert van Nijmegen' kan aanschouwen ben ik voor a.s. zondag verhinderd. Daar gaat mijn kans om Jermaine Lens te zien voetballen. Succes met de degradatie vanaf komende maandag!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Van mij mag NEC blijven, go Wisgerhof! Heracles deruit wat mij betreft. Nee vmg en damdl: niet vanwege mijn kleine discussie met Lippe of omdat ik tegen ploegen uit Tukkerland ben, maar omdat de club me gewoon totaal niet aanspreekt. Heeft weinig met de eredivisie te maken m.i., ook qua uitstraling. Komt trouwens ook door dat Ku(ns)tgras, zonder die synthetische rommel waren ze allang gedegradeerd!
Reply
#4
Precies. Alleen al door dat kunstgras moeten ze gewoon naar de hoofdklasse terug.
Die irritante Wetzel mag van mij ook wel weer naar de Jupiler league.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#5
Flixieluv Wrote:Van mij mag NEC blijven, go Wisgerhof! Heracles deruit wat mij betreft. Nee vmg en damdl: niet vanwege mijn kleine discussie met Lippe of omdat ik tegen ploegen uit Tukkerland ben, maar omdat de club me gewoon totaal niet aanspreekt. Heeft weinig met de eredivisie te maken m.i., ook qua uitstraling. Komt trouwens ook door dat Ku(ns)tgras, zonder die synthetische rommel waren ze allang gedegradeerd!

Gezien alleen het publiek van Heracles zijn ze wat mij betreft eredivisie-waardig. Inderdaad jammer van het kunstgras.
Oprotten met Excelsior, oprotten met VVV. Die clubs zeggen me niks, die clubs doen me niks, die clubs zijn niks! RKC terug in de eredivisie, Graafschap moet blijven, de Eagles mogen ook wel in de eredivisie en Ado terug.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
Ado moet inderdaad terug.. naar de hoofdklasse ofzo. Tuig. Dead
Reply
#7
Peter Wrote:Ado moet inderdaad terug.. naar de hoofdklasse ofzo. Tuig. Dead

Ik houd wel van een beetje sensatie. Met Ado erbij gebeurt er altijd wel wat. Het maakt de competitie gewoon aantrekkelijker, of het nu met voetbal is, supporters, het bestuur, de politie, de stewards of iets anders.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#8
Dat is waar, maar toch zit ik er niet op te wachten.
Reply
#9
Dat is waar, maar toch zit ik er niet op te wachten.
Reply
#10
Vret Mien Gras Wrote:
Flixieluv Wrote:Van mij mag NEC blijven, go Wisgerhof! Heracles deruit wat mij betreft. Nee vmg en damdl: niet vanwege mijn kleine discussie met Lippe of omdat ik tegen ploegen uit Tukkerland ben, maar omdat de club me gewoon totaal niet aanspreekt. Heeft weinig met de eredivisie te maken m.i., ook qua uitstraling. Komt trouwens ook door dat Ku(ns)tgras, zonder die synthetische rommel waren ze allang gedegradeerd!

Gezien alleen het publiek van Heracles zijn ze wat mij betreft eredivisie-waardig. Inderdaad jammer van het kunstgras.
Oprotten met Excelsior, oprotten met VVV. Die clubs zeggen me niks, die clubs doen me niks, die clubs zijn niks! RKC terug in de eredivisie, Graafschap moet blijven, de Eagles mogen ook wel in de eredivisie en Ado terug.

En naar alle waarschijnlijkheid komt er weer zo'n kleurloos team terug......Den Bosch, Zwolle, RKC....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Flixieluv Wrote:Van mij mag NEC blijven, go Wisgerhof! Heracles deruit wat mij betreft. Nee vmg en damdl: niet vanwege mijn kleine discussie met Lippe of omdat ik tegen ploegen uit Tukkerland ben, maar omdat de club me gewoon totaal niet aanspreekt. Heeft weinig met de eredivisie te maken m.i., ook qua uitstraling. Komt trouwens ook door dat Ku(ns)tgras, zonder die synthetische rommel waren ze allang gedegradeerd!

Dat kan natuurlijk. Ieder heeft zo zijn eigen mening waarover niet te twisten valt maar ik wil er wel even mijn kijk op geven, ook al ben ik natuurlijk subjectief. Ten eerste ben en blijf ik van mening dat het kunstgras niet een dusdanig voordeel voor ons is dat het het wel of niet degraderen beïnvloed. Ik kan zelfs nadelen opnoemen voor ons want er hebben al een flink aantal spelers 'nee' tegen Heracles gezegd omdat ze niet op kunstgras wilden ballen. Daarnaast vind ik het ronduit kinderachtig dat een Henk Ten Cate (no offence op jou omdat jij toevallig Ajacied bent) na een loodzware zege het allemaal op het kunstgras geeft. Die man weet dat hij een voorbeeld functie heeft en hiermee de gemiddelde voetbalkijker op zijn hand krijgt. Terwijl kunstgras de technisch vaardige spelers juist moet liggen. Als Ten Cate met Ajax liever speelde op een waardeloze grasmat in Almelo had ik het ook prima gevonden hoor, komt het vechtvoetbal van Heracles nog beter tot zijn recht. Daarentegen kan ik wel begrijpen dat jullie geen voorstander zijn van het kunstgras want dat zou ik ook niet zijn als Heracles er niet op speelde. Ik kan best begrijpen dat mensen dat een nadeel vinden in de uitstraling van Heracles. Hierbij wil ik wel graag Vret zijn woorden aanhalen; het publiek. Ten eerste hebben wij in potentie een relatief grote supporterschare (bij uitwedstrijden komt het er al uit in vergelijking met een aantal andere eredivisie ploegen) en ten tweede roert deze supportersschare zich ook flink in thuiswedstrijden (ik weet dat ik dit vaker heb gezegd). Dat is ook een punt van uitstraling.

Verder intressant dat je NEC aanhaalt. Niets ten nadele van NEC maar zij werken met een begroting van zo'n 12.5 miljoen. Wij met een begroting van amper 8 miljoen en de 2 seizoenen hiervoor nog minder. Welk beleid verdiend dan het meest de handhaving? Willem II idem dito, met alle respect maar begroting-technisch horen ze geen concurrent van ons te zijn. Hierbij wil ik Excelsior ook een enorm compliment geven want wat zij doen is bijzonder knap. VVV is ook op weg om met een kleine begroting toch te stunten.
Reply
#12
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Flixieluv Wrote:Van mij mag NEC blijven, go Wisgerhof! Heracles deruit wat mij betreft. Nee vmg en damdl: niet vanwege mijn kleine discussie met Lippe of omdat ik tegen ploegen uit Tukkerland ben, maar omdat de club me gewoon totaal niet aanspreekt. Heeft weinig met de eredivisie te maken m.i., ook qua uitstraling. Komt trouwens ook door dat Ku(ns)tgras, zonder die synthetische rommel waren ze allang gedegradeerd!

Gezien alleen het publiek van Heracles zijn ze wat mij betreft eredivisie-waardig. Inderdaad jammer van het kunstgras.
Oprotten met Excelsior, oprotten met VVV. Die clubs zeggen me niks, die clubs doen me niks, die clubs zijn niks! RKC terug in de eredivisie, Graafschap moet blijven, de Eagles mogen ook wel in de eredivisie en Ado terug.

En naar alle waarschijnlijkheid komt er weer zo'n kleurloos team terug......Den Bosch, Zwolle, RKC....

Klopt, maar RKC terug vanwege goed voetbal.
Ado is absoluut niet kleurloos, GAE ook niet. Verder zijn er weinig leuke clubs uit de eerste divisie. Als Excelsior en VVV nu gewisseld worden voor Ado en GAE dan ben ik tevreden. NEC moet uiteraard blijven en Heracles & De Graafschap ook.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#13
Ik vind NEC ook maar een weinig charismatisch club, Heracles heeft iig nog mooi publiek, maar dat kunstgras is dan weer competitievervalsing. Beiden spelen nou niet bepaald aantrekkelijk voetbal. VVV ziet er nog wel eens leuk uit in de samenvatting, maar dat komt dan vooral door Amrabat. Excelsior mag er van mij sowieso uit, dat is gewoon geen eredivisieclub. De Graafschap moet inderdaad blijven en die doen het ook gewoon best goed. Sparta moet ook zeker blijven, al zijn die ook tenenkrommend slecht de laatste tijd. Willem II heb ik, net als NEC en Heracles, niet zoveel mee.
Doe mij maar RKC terug en Excelsior eruit, lijkt me prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Vret Mien Gras Wrote:Klopt, maar RKC terug vanwege goed voetbal.
Ado is absoluut niet kleurloos, GAE ook niet. Verder zijn er weinig leuke clubs uit de eerste divisie. Als Excelsior en VVV nu gewisseld worden voor Ado en GAE dan ben ik tevreden. NEC moet uiteraard blijven en Heracles & De Graafschap ook.

Ik zou Cambuur en MVV nog kunnen bedenken, clubs met veel publiek. Verder ben ik benieuwd of een FC Emmen een groei kan doormaken bij promotie, als enigste club uit Drenthe. Dat moet de mensen daar toch wat doen? GAE is zeker geen saaie club maar als Heraclied hoop ik niet dat ze promoveren. Ik heb zeker geen hekel aan de club (in feite lijken ze wel een beetje op Heracles) maar de sportieve rivaliteit is wel behoorlijk aanwezig. Ik stel mij wel eens een promotie\degradatie wedstrijd Heracles - Go Ahead voor, dat lijkt me ongezond beladen. Bovendien is het qua potentiële aanhang en sponsoren voor Heracles gunstiger als ze in Deventer niet promoveren.

Ad Wim Wrote:Ik vind NEC ook maar een weinig charismatisch club, Heracles heeft iig nog mooi publiek, maar dat kunstgras is dan weer competitievervalsing. Beiden spelen nou niet bepaald aantrekkelijk voetbal. VVV ziet er nog wel eens leuk uit in de samenvatting, maar dat komt dan vooral door Amrabat.

Voor de winterstop was het voetbal van Heracles inderdaad niet om aan te zien maar er is veel veranderd. Ik geniet nu van de speelstijl van Heracles, maar Garcia-Garcia speelt hier net als Amrabat bij VVV een grote rol in. Gonzalo is een genie!
Reply
#15
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Klopt, maar RKC terug vanwege goed voetbal.
Ado is absoluut niet kleurloos, GAE ook niet. Verder zijn er weinig leuke clubs uit de eerste divisie. Als Excelsior en VVV nu gewisseld worden voor Ado en GAE dan ben ik tevreden. NEC moet uiteraard blijven en Heracles & De Graafschap ook.

Ik zou Cambuur en MVV nog kunnen bedenken, clubs met veel publiek. Verder ben ik benieuwd of een FC Emmen een groei kan doormaken bij promotie, als enigste club uit Drenthe. Dat moet de mensen daar toch wat doen? GAE is zeker geen saaie club maar als Heraclied hoop ik niet dat ze promoveren. Ik heb zeker geen hekel aan de club (in feite lijken ze wel een beetje op Heracles) maar de sportieve rivaliteit is wel behoorlijk aanwezig. Ik stel mij wel eens een promotie\degradatie wedstrijd Heracles - Go Ahead voor, dat lijkt me ongezond beladen. Bovendien is het qua potentiële aanhang en sponsoren voor Heracles gunstiger als ze in Deventer niet promoveren.

Ad Wim Wrote:Ik vind NEC ook maar een weinig charismatisch club, Heracles heeft iig nog mooi publiek, maar dat kunstgras is dan weer competitievervalsing. Beiden spelen nou niet bepaald aantrekkelijk voetbal. VVV ziet er nog wel eens leuk uit in de samenvatting, maar dat komt dan vooral door Amrabat.

Voor de winterstop was het voetbal van Heracles inderdaad niet om aan te zien maar er is veel veranderd. Ik geniet nu van de speelstijl van Heracles, maar Garcia-Garcia speelt hier net als Amrabat bij VVV een grote rol in. Gonzalo is een genie!

Ok, MVV ook ja. Maar die komen maar niet uit het diepe dal waar ze jaren geleden in zijn geraakt wegens financiele problemen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#16
Ik geloof je graag, maar toch ligt werk- en schopvoetbal aan de basis, en daar hou ik gewoon niet zo van. Zelfde geldt voor ADO; af en toe een leuke voetballer maar over het algemeen lompe werkvoetballers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ad Wim Wrote:maar dat kunstgras is dan weer competitievervalsing.

Ik zag vrijdag dat Ajax tegenwoordig op zand speelt, dat vind ik nog ergere competitievervalsing dan dat kunstgras!
Reply
#18
Ad Wim Wrote:Ik geloof je graag, maar toch ligt werk- en schopvoetbal aan de basis, en daar hou ik gewoon niet zo van. Zelfde geldt voor ADO; af en toe een leuke voetballer maar over het algemeen lompe werkvoetballers.

Dat is dan wel weer waar, tegen kwalitatief betere tegenstanders gaat de beuk er in. Het is wel mooi dat we nu ook voetballers hebben die een wedstrijd op een andere manier kunnen kantelen maar de strijdlust blijft een eigenschap die Heracles met de huidige begroting zal moeten houden willen we ons handhaven. En het publiek wordt alleen maar gekker en gekker als Rob Maas een tegenstander op een faire manier onderuit schoffelt :razz:
We moeten onze clubnaam ook eer aan doen natuurlijk :wink:
Reply
#19
Ad Wim Wrote:Ik vind NEC ook maar een weinig charismatisch club, Heracles heeft iig nog mooi publiek, maar dat kunstgras is dan weer competitievervalsing. Beiden spelen nou niet bepaald aantrekkelijk voetbal.

Pure scorebord journalistiek op allebei de beweringen.

Je mening over het NEC publiek basseer je op 1 wedstrijd die je hebt gezien via Tele 2 waarbij ik er 100% van overtuigd ben dat de microfoons (die langs het veld staan) zachter of uit stonden. Zaterdag ook weer zeer goede sfeer, veel gezang (zelfs van het midden van de hazenkamp) en zelfs na de 0-1 werd er nog volop gezongen. Denk je nou echt dat ze bij ons voor een wedstrijd tegen Excelsior, zelfs bij een achterstand, wel sfeer maken en bij een gelijkspel tegen Ajax niet?? (zou trouwens goed kunnen, denk dat Excelsior meer punten van ons heeft gepakt laatste jaren als Ajax Undecided ) Daarnaast als je voorgaande 5 jaar (ben je al zo lang supporter) ook NEC-Ajax had gekeken via tele 2 (of in het stadion) had je het elk jaar zien en horen spoken als jullie op bezoek kwamen ongeacht de stand of uitslag.

Over niet aantrekkelijk voetbal, tsja ach.. jouw voetbalinzicht heb ik nog geen enkele keer begrepen. Jij ziet de beste wedstrijden als iedereen slechte wedstrijden ziet en andersom. Waar jij op basseert dat NEC niet aantrekkelijk speelt is me echt een raadsel. Voor 1241e keer zeg ik hier dat dit het best voetballende NEC is dat ik in 18 jaar heb gezien. Ze creeëren week in week uit meer en meer dan genoeg kansen, ook uit schitterende aanvallen. Dat die ballen er niet in worden geschoten is het grote probleem én idd ook een kwaliteit echter zegt dat niks over aantrekkelijk spelen (op een maand van half december tot half januari na waarin ze, naast wedstrijd na wedstrijd verliezen, ook nog eens bar slecht spelen).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#20
Nee dan jouw voetbalinzicht, met je: NEC 100% linkerrijtje cry

En ik baseer mijn mening inderdaad op samenvattingen, krantenartikelen en wedstrijdverslagen op VI etc.
En, misschien muv de laatste wedstrijden, die waren nou niet bepaald positief over het voetbal van NEC...
Dus scorebordjournalistiek prima, maar wel onderbouwde.
En ik heb natuurlijk NEC-Ajax en Ajax-NEC gezien en in beide wedstrijden was NEC om te huilen zo slecht, zeker in de Arena.
Komt nog bij dat NEC een van de minst scorende ploegen is in de eredivisie. Alleen Graafschap en Willem II scoorden minder, en maar eentje minder, en dat heeft echt niet alleen maar met kansen afmaken te maken :roll:

En dan zeggen dat de microfoons zacht stonden bij Tele2, zeker een complot tegen NEC hè? :lol:
NEC staat nou niet bekend om zijn supporters en dat wordt keer op keer bevestigd als ik Ajax daar zie voetballen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ad Wim Wrote:NEC staat nou niet bekend om zijn supporters en dat wordt keer op keer bevestigd als ik Ajax daar zie voetballen.

Je moet ook niet naar de pro-ajax lullende commentator luisteren.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#22
Ik hoor toch ook het publiek? O nee, want ze hebben de microfoons zachter gezet Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ad Wim Wrote:Nee dan jouw voetbalinzicht, met je: NEC 100% linkerrijtje cry

haha tsja.. had er echt vertrouwen in. Zoals ik zeg is dit NEC voetballend gewoon heel goed echter had ik niet verwacht dat een tekort aan ervaring zo belangrijk zou zijn. Daarnaast is Van Beukering ook super belangrijk daarin en helaas is hij minimaal 10 weken gebleseeerd geweest (terwijl ie dat bij vorige clubs amper was). Sibum die nu gehaald is, is net zo'n speler. Zeer maar dan ook zeer belangrijk in het veld, nu al een absolute sleutelrol.

Ad Wim Wrote:En ik baseer mijn mening inderdaad op samenvattingen, krantenartikelen en wedstrijdverslagen op VI etc.
En, misschien muv de laatste wedstrijden, die waren nou niet bepaald positief over het voetbal van NEC...
Dus scorebordjournalistiek prima, maar wel onderbouwde.

Nou waarschijnlijk heb je dan de ogen dicht gehad en ben je analfabeet maar, op de slechte periode (voetballend gezien) van een week of 5 na, waren de krantenartikelen en de artikelen op VI meestal iets in de trant van: "NEC laat 2 punten liggen", "NEC verzuimt kansen af te maken", "NEC beloond zichzelf niet" etc etc. Ik weet niet of je alle wedstrijdverslagen nog terug kan vinden op VI van dit jaar, zo ja zul je dat zeker lezen. En daarnaast als jij de samenvattingen had gezien, had je ook gezien dat NEC wedstrijd in wedstrijd uit meer als genoeg kansen kreeg alleen ze niet afmaakte.

Ad Wim Wrote:En dan zeggen dat de microfoons zacht stonden bij Tele2, zeker een complot tegen NEC hè? :lol:
NEC staat nou niet bekend om zijn supporters en dat wordt keer op keer bevestigd als ik Ajax daar zie voetballen.

Waar zeg ik iets over een complot??? Het komt wel vaker voor hoor dat microfoons zacht of juist hard staan, of dicht of juist ver van een bepaald vak staan Komt zo vaak voor dat ik denk van wtf, wat klinkt dat hard (terwijl het tijdens de wedstrijd maar een half vak was dat iets zong) of juist andersom (maar goed, als je 1 x in de 5 wedstrijden naar het stadion gaat kan je dat idd niet weten).

Die laatste zin bevestigd alleen maar dat je het gewoon compleet uit je duim aan het zuigen bent. Het is hier 1 jaar vrij stil geweest tegen Ajax en dat was het jaar dat jullie hier kampioen werden. Werd al vrij snel 0-1 toen en Ajax speelde gewoon zeer goed en degelijk toen (onder leiding van Chivu nog??). Overduidelijk niks te halen toen. Verder is het altijd op z'n minst gezegd "erg gezellig" tegen Ajax.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#24
Het wordt weer eens tijd dat Volendam de "heen en weer" te water laat.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#25
Over wie erin en eruit moeten:

Van mij mogen er wel in:
GAE, ADO, Zwolle (voor een jaartje), Volendam, MVV

Uit:
Excelsior (dan kopen wij geert Undecided ) en Willem II heb ik ook echt niks mee.

Heracles en VVV vind ik beide wel leuk en mogen van mij zeker erin blijven, liever als RKC of Den Bosch ofzo. Heracles gun ik het wel meer als VVV
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#26
Volgens mij zie jij het nu wat rooskleuriger in doordat het de laatste weken weer wat beter gaat. In het begin van het siezoen waren ze toch ook gewoon slecht? En dan bedoel ik niet alleen kansen afmaken, maar ook niet goed voetballen. Dus die 5 weken lijkt me wat weinig.
Maar goed, daar kun jij natuurlijk beter over oordelen. Ik zeg alleen dat ik niet zoveel met NEC heb en dat ik het de laatste jaren vooral een ploeg is die op de 0 speelt en er af en toe eentje inprikt, waar NAC nu zo goed in is. Ik weet nog dat je bij CM en DT altijd NEC-verdedigers nam omdat ze relatief vaak de 0 hielden en maar weinig scoorden. Maar misschien is dat nu na de winterstop anders.

En ik zuig niks uit m'n duim (waarom die term trouwens), ik constateer gewoon. NEC stond vorige maand tot een kwartier voor tijd 1-0 voor en ik vond het publiek in die periode onwijs mat terwijl je gewoon voor staat en ze een tijdje met de rug tegen de muur stonden. Pas na de 1-1 begon ik het publiek te horen. En dat ik iets hoorde, bewijst wel dat de microfoons wel degelijk aan stonden. Maar goed, ik bepaal m'n mening alleen maar op die wedstrijden, maar nogmaals, het NEC-publiek staat nou niet bekend als hondstrouw, fanatiek publiek (Ajax ook niet, maar daar hebben we het nu niet over). Of praat ik nou te veel de media na?

En suggereren dat ik een analfabeet ben terwijl je zelf zoveel spelfouten maakt :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Quote:En ik heb natuurlijk NEC-Ajax en Ajax-NEC gezien en in beide wedstrijden was NEC om te huilen zo slecht, zeker in de Arena.

Ik ben dan wel een ajacied, maar waarom heeft Ajax in de ArenA dan niet gewonnen van NEC?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#28
Omdat zij ook onwijs slecht waren. Dan nog moeten ze winnen, maar NEC groef zich behoorlijk in en Ajax maakte de paar kansen niet die ze kregen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
In de Goffert was NEC echt niet slecht tegen Ajax, misschien zelfs wel de bovenliggende partij...
Reply
#30
Haha, dus Ad is dom aan het lullen.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: