The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Spelen op een tijdbom
Aangezien alles tegenwoordig een eigen topic krijgt. :p

Meerdelig dossier van VI over de financiele positie van PSV. Erg mooi om te lezen, maar het 1e deel bevatte helaas totaal geen nieuws, voorlopig lijkt het dus vooral een kansloze poging om wat onrust te stoken in het Eindhovense, al maakt het ook duidelijk dat het hele Nederlandse voetbal steeds minder voor zal gaan stellen in Europa en dat overname van clubs door mensen met zakken geld de enige manier is om straks nog iets voor te stellen als Nederlandse club. In principe is uit het stuk zelfs op te maken dat Ajax en Feyenoord er veel slechter voorstaan dan PSV, dus snap niet zo goed waarom ze dit artikel op PSV betrekken terwijl het eigenlijk gewoon de financiële situatie van heel het Nederlandse voetbal duidelijk maakt.

Wel erger ik me aan dat staatje over hoe de vermogenspositie van de NL-clubs is. In het artikel schrijven ze netjes dat Ajax er eigenlijk het beroerdst van allemaal voorstaat als het van de beurs gaat (wat die commissie wil) en haar aandelen dus terug moet kopen en vervolgens zetten ze bij dat staatje doodleuk dat Ajax een buffer heeft die bijna gelijk is aan de begroting. Lulkoek dus, als PSV of Feyenoord naar de beurs gaat krijg je eenzelfde buffer. In een ander staatje schrijven ze dan weer wel dat ook Ajax binnen een paar jaar volledig afhankelijk is van de CL, zelfs als het op de beurs blijft.
Reply
Philips mag wel eens wat dieper in de buidel tasten. De reclame die PSV voor Philips maakt is gigantisch te noemen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Jaja, probeer nou eerst maar eens een andere sponsor zover te krijgen dat die evenveel als of meer wil betalen dan philips. Misschien dat philips dan meer gaat betalen. Marktwerking heet dat.
Reply
Tsja.. jij krijgt er van je baas toch ook elk jaar een beetje salaris bij omdat de kosten nu eenmaal stijgen? Van een beetje hoofdsponsor mag je zoiets ook best verwachten.
Reply
Peter Wrote:Tsja.. jij krijgt er van je baas toch ook elk jaar een beetje salaris bij omdat de kosten nu eenmaal stijgen? Van een beetje hoofdsponsor mag je zoiets ook best verwachten.

Wat een onzin en een ruk vergelijking.

a. Zonder Philips bestond dat hele boere PSV niet.
b. Neem aan dat er gewoon een sponsor contract is.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dat valt best mee hoor. PSV krijgt niks meer van Philips dan Ajax van ABN of Feyenoord van Fortis.
Reply
Peter Wrote:Dat valt best mee hoor. PSV krijgt niks meer van Philips dan Ajax van ABN of Feyenoord van Fortis.

PSV - Philips Sport Vereniging
Zonder Philips geen PSV \Big Grin/
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hoezo niet? Die P staat toch voor Pedofiele? :razz:
Reply
Peter Wrote:Dat valt best mee hoor. PSV krijgt niks meer van Philips dan Ajax van ABN of Feyenoord van Fortis.

wel minder?
Reply
Mac Wrote:

wel minder?

Volgens mij krijgt Ajax, zowiezo met ingang van volgend seizoen (contract met Aegon), het meeste van Nederland en staat het zelfs in top 10 van de wereld qua hoofdsponsordeals.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Tsja.. jij krijgt er van je baas toch ook elk jaar een beetje salaris bij omdat de kosten nu eenmaal stijgen? Van een beetje hoofdsponsor mag je zoiets ook best verwachten.

Daar gaat het niet om: psv moet simpelweg blij zijn dat philips zoveel betaalt. Welke andere sponsor wil en met name wilde evenveel betalen voor een provincieclub als psv?
Ik krijg van mijn baas trouwens salarisverhoging omdat ik goed presteer, de inflatiecorrectie is standaard. Als de hoofdsponsor meer moet gaan betalen omdat de kosten (loonkosten? rentekosten?) nu eenmaal stijgen, dan moet je dat maar vastleggen in de overeenkomst en niet achteraf gaan miepen
Reply
Hoef Wrote:
Peter Wrote:Ik krijg van mijn baas trouwens salarisverhoging omdat ik goed presteer, de inflatiecorrectie is standaard.

Ik kreeg einde jaar een aanbod van x% erbij. Toen zei ik ook meteen en mijn salarisverhoging dan? :lol: .
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
PSV werkt schulden uit verleden weg
door Frans van den Nieuwenhof

01 mrt 2008 EINDHOVEN - De dag komt steeds dichterbij dat PSV al zijn schulden uit het verleden heeft weggewerkt.

De directie van de club verwacht dat het negatief eigen vermogen van 10.362.000 euro nog dit seizoen zal zijn verdwenen.

Dat vertelde algemeen directeur Jan Reker donderdagavond tijdens een bijeenkomst van de Coen Dillen Stichting, waar hij te gast was. "We kunnen onze rode pen binnenkort weggooien", aldus Reker.

Belangrijkste meevallers dit seizoen zijn de verkoop van het parkeerterrein én de inkomsten uit de marketpool van de Champions League. Die komen voor Nederland neer op ruim 19 miljoen euro.

Dat bedrag wordt verdeeld onder de deelnemers, maar omdat Ajax sneuvelde in de voorronde strijkt PSV al die miljoenen alleen op. "Dat levert ons dus acht miljoen euro extra op", zo becijferde Reker. Commercieel directeur Marcel van den Bunder zegt dat de positieve ontwikkelingen wel in het juiste perspectief moeten worden gezien. "Het is duidelijk dat ons eigen vermogen een giga-impuls krijgt, zodat we die cijfers eindelijk weer eens met zwarte pen mogen schrijven. Veel belangrijker vind ik dat we ze kunnen overleggen vanuit een zuivere constructie. We hebben niet allerlei spelers voor waanzinnige bedragen op de balans staan of gekunstelde constructies toegepast. Het is een reëel beeld." Los daarvan zal PSV ook een positief resultaat gaan halen over het huidige boekjaar. "Het is te vroeg voor definitieve conclusies, maar op basis van het eerste halfjaar zijn de verwachtingen erg goed", aldus Van den Bunder. "We zijn erin geslaagd een autonome groei te realiseren. Het stadion is uitverkocht, de commerciële ruimten worden optimaal gebruikt en de merchandising is succesvol. We doen het gewoon goed."

PSV zou daarmee voor de derde keer op rij een kleine winst boeken. De drie jaren daaraan voorafgaand liepen de tekorten op tot zo'n 30 miljoen euro.

Ook de transferbalans is positief. PSV verkocht dit seizoen onder anderen Koné (10 miljoen) en Da Costa (4,5 miljoen) met grote winst. Daar stond een investering van 22 miljoen tegenover voor de spelers Lazovic (7,5), Koevermans (6,0), Dzsudzsák (2,5) Jonathan (2,0), Fagner (1,5) Ramos (1,3), Zonneveld (0,8) en Van der Leegte (0,3). Dat bedrag wordt over meerdere jaren afgeschreven.
Reply

Forum Jump: