The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
soderling en querrey eruit. monaco toernooiwinst. daar teken ik voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Scholten! Wrote:
buurs Wrote:Ik sta eindelijk een keer 1e in de tussenstand.
Even gloryhunten \Big Grin/

Klasse buurs =D> Van jou kan ik dat gloryhunten wel hebben :wink:

thxs =D> :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Laat het verlies van Tipsa dan het begin van een soort wederopstanding. Ik wil niet meer dan 100 punten verliezen deze week.. :-s
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hier ook maar even aangezien volgens mij niet iedereen dat andere forumdeel even snel leest...

Ik ben vandaag vroeg vrij dus mochten er nog requests zijn voor FTM graag nu Smile
Reply
Het ziet er nog wat mooier uit, klasse Mac!
Reply
Klasse Job Mac! Overzichtelijker zo met de kleuren! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
=D>

Het team van buurs in wk5: Speler Toernooi Punten in/out Waarde
S. Ventura Acapulco 5 in 535
S. Roitman Acapulco 0 out 512
P. Starace Acapulco 5 in 895
L. Horna Acapulco 5 in 360
A. Calleri Acapulco 5 in 730
M. Granollers-Pujol Acapulco 7 in 364
J. Acasuso Acapulco 5 in 621
F. Volandri Acapulco 5 in 735
N. Massu Acapulco 5 in 432
M. Fish Memphis 5 in 510
R. Soderling Memphis 0 575
R. Stepanek Memphis 5 in 915
F. Serra Memphis 5 in 466
C. Guccione Memphis 5 in 481
M. Safin Memphis 0 out 550
T. Haas Memphis 5 in 1270
S. Querrey Memphis 5 in 618
M. Ancic Zagreb 3 in 445
M. Cilic Zagreb 3 in 745
J. Tipsarevic Zagreb 8 in 727
Deze speler heeft met dit team tot nu toe 86 punten gehaald
De totale waarde van alle spelers die uitgeschakeld zijn is: 1062, dit is 8% van het totale budget
De totale waarde van alle spelers die nog actief zijn is: 10849, dit is 87% van het totale budget
De speler heeft 14 niet gebruikt, dit is 0.00112% van het totale budget


Het team van Haggie in wk5: Speler Toernooi Punten in/out Waarde
S. Roitman Acapulco 0 out 512
N. Lapentti Acapulco 0 out 454
L. Horna Acapulco 5 in 360
A. Calleri Acapulco 5 in 730
I. Andreev Acapulco 0 out 945
M. Granollers-Pujol Acapulco 7 in 364
F. Volandri Acapulco 5 in 735
N. Massu Acapulco 5 in 432
M. Fish Memphis 5 in 510
R. Soderling Memphis 0 575
F. Serra Memphis 5 in 466
M. Safin Memphis 0 out 550
T. Haas Memphis 5 in 1270
J. Blake 0 out 1710
T. Gabashvili Zagreb 8 in 339
M. Ancic Zagreb 3 in 445
M. Cilic Zagreb 3 in 745
I. Karlovic Zagreb 0 out 1350
Deze speler heeft met dit team tot nu toe 56 punten gehaald
De totale waarde van alle spelers die uitgeschakeld zijn is: 5521, dit is 44% van het totale budget
De totale waarde van alle spelers die nog actief zijn is: 6396, dit is 51% van het totale budget
De speler heeft 8 niet gebruikt, dit is 0.00064% van het totale budget
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nee de percentages tellen idd nog niet op tot 100% (voordat er mensen echt scherp worden Wink)...dat zal pas zijn wanneer soderling en roddick hun partijen hebben afgewerkt.
Reply
Mac Wrote:nee de percentages tellen idd nog niet op tot 100% (voordat er mensen echt scherp worden Wink)...dat zal pas zijn wanneer soderling en roddick hun partijen hebben afgewerkt.

er is er eentje die er de tijd voor heeft om scherp te zijn en die is op vakantie naar center parcs :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
zo juist even een kleine update gedaan. moeten de verliezers die q zijn en/of niet te kiezen zijn ook Vinkje krijgen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
weet ik niet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nee dat hoeft niet, ging gister ook even fout toen er een q door was. Als er een q doorgaat naar de 2e ronde moet je eerst even zn naam aanpassen bij aanpassen 1e ronde. Als er een q verliest hoef je niks te doen.
Reply
op je 'teampagina' (als je bovenaan op team drukt) staan nu de livescores van scorespro.com

edit: nu nog beter...de livescores van atptour.com (ik vind t iig beter)
Reply
nu stoppen mac Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hehe ja nu ga ik naar bed Tongue
Reply
Wow super Mac, thnx!
Reply
Mac, gvd wat heb je het fantastisch gemaakt, grote klasse Hakkuh
Reply
Ho-ly-shit Mac! =D> Notworthy
Reply
WTF?! Livescore embedded in het overzicht van je team! =P~ Hakkuh Notworthy =D>
Reply
En dat leert mij meteen dat Almagro flink aan het vegen is! Hakkuh
Reply
wie wil even updaten? Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Denk je een zekere halve finalist te hebben met Isner, Spadea en Haas, krijg je een kwartfinale van Darcis-Becker. Icon_evil
Reply
Haha, anders kan je na een dag bijna je gehele team wegstrepen. Dacht ik 'n keer 'n aardig weekje te draaien... Undecided
Reply
Lang leve het graveltennis. Ik heb het al eerder gezegd: dit is de week waarin de oldskool gravelaars Horna en Massu weer opstaan :Big Grin
Reply
whahahaha ik heb de volledige onderste kwartfinale in acapulco!!!ik ga wel ff bijwerken Smile
Reply
Mac Wrote:op je 'teampagina' (als je bovenaan op team drukt) staan nu de livescores van scorespro.com

edit: nu nog beter...de livescores van atptour.com (ik vind t iig beter)

Zie het nu ook. Super! =D>

Ook het vergelijken van de teams is 'n leuke optie.
Reply
Scholten! Wrote:Lang leve het graveltennis. Ik heb het al eerder gezegd: dit is de week waarin de oldskool gravelaars Horna en Massu weer opstaan :Big Grin
Mooie term. Wat mij betreft horen Calleri en Acasuso daar ook bij (al deed Acasuso het vorige week ook al goed)
Reply
bijgewerkt haggie gaat eindelijk eens wat punten verliezen
Reply
ik dacht dat ik mijn 1e gouden plak ging halen, maar het lijkt erop dat mac die gaat pakken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
je staat nog 10 punten voor hoor en evenveel spelers over. Bovendien doe ik natuurlijk niet mee voor de plakken Wink
Reply


Forum Jump: