The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Vanaf weer lekker bekeravondje! De chips en cola zijn al in huis, ik kan niet wachten tot het zover is!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Vanaf weer lekker bekeravondje! De chips en cola zijn al in huis, ik kan niet wachten tot het zover is!

vanaf wanneer?

ik vond er geen hol aan gister. :razz: maar morgen uiteraard wel naar het stadion, voor slechts 22,50. wat koop je daar nog voor tegenwoordig? :wink:
Reply
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Vanaf weer lekker bekeravondje! De chips en cola zijn al in huis, ik kan niet wachten tot het zover is!

vanaf wanneer?

ik vond er geen hol aan gister. :razz: maar morgen uiteraard wel naar het stadion, voor slechts 22,50. wat koop je daar nog voor tegenwoordig? :wink:

Vanavond schrijf ik normaal echt met een v, ben net wakker.....

We zijn niet bang voor Rotterdam, we zijn niet bang voor Rotterdam..... :-({|=
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:We zijn niet bang voor Rotterdam, we zijn niet bang voor Rotterdam..... :-({|=

Heyy Den Ouden, douchen! Met je bloedkop!

:wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:
goa Wrote:Sinds die tijd heeft Ajax maar liefst 1x de landstitel gewonnen en in Europa uiteraard vooral zichzelf belachelijk gemaakt. Gaaf man. Undecided

Dat is dus al 1x keer meer dan feyenoord beste Goa, evenals wat bekers, wat toch ook nog altijd prijzen zijn.
Die JC-schalen laten we maar even buiten beschouwing, anders wordt het voor feyenoorders helemaal zo pijnlijk dat ze nooit meer wat winnen....

ik ben feyenoorder vanwege feyenoord, niet vanwege de prijzen, ontzettende gloryhunter. dat voelt een stuk beter dan veel prijzen met een ontzettende meelopersteringclub.

maar dan is een mooie club als PSV EN veel prijzen natuurlijk het fijnst :razz: :8: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:
goa Wrote:Sinds die tijd heeft Ajax maar liefst 1x de landstitel gewonnen en in Europa uiteraard vooral zichzelf belachelijk gemaakt. Gaaf man. Undecided

Dat is dus al 1x keer meer dan feyenoord beste Goa, evenals wat bekers, wat toch ook nog altijd prijzen zijn.
Die JC-schalen laten we maar even buiten beschouwing, anders wordt het voor feyenoorders helemaal zo pijnlijk dat ze nooit meer wat winnen....

ik ben feyenoorder vanwege feyenoord, niet vanwege de prijzen, ontzettende gloryhunter. dat voelt een stuk beter dan veel prijzen met een ontzettende meelopersteringclub.

Ik ben Ajacied vanwege Ajax, niet vanwege prijzen beste Waf, anders zou ik dit seizoen toch allang geen uitpotten en of thuispotjes meer bezoeken ?
Maar daar ging het, in deze, totaal niet om. Ook niet om gloryhunten en meelopers, maar goed, dat is jouw raspaardje en stok achter de deur als het Ajax betreft... Hulde voor je 1000e post die eenzelfde is als de vorige 999 betreffende dit onderwerp.... =D>
Reply
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
goa Wrote:Sinds die tijd heeft Ajax maar liefst 1x de landstitel gewonnen en in Europa uiteraard vooral zichzelf belachelijk gemaakt. Gaaf man. Undecided

Dat is dus al 1x keer meer dan feyenoord beste Goa, evenals wat bekers, wat toch ook nog altijd prijzen zijn.
Die JC-schalen laten we maar even buiten beschouwing, anders wordt het voor feyenoorders helemaal zo pijnlijk dat ze nooit meer wat winnen....

ik ben feyenoorder vanwege feyenoord, niet vanwege de prijzen, ontzettende gloryhunter. dat voelt een stuk beter dan veel prijzen met een ontzettende meelopersteringclub.

maar dan is een mooie club als PSV EN veel prijzen natuurlijk het fijnst :razz: :8: :wink:

Met als enig nadeel dat je zelden tot nooit mooi voetbal ziet.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
goa Wrote:Sinds die tijd heeft Ajax maar liefst 1x de landstitel gewonnen en in Europa uiteraard vooral zichzelf belachelijk gemaakt. Gaaf man. Undecided

Dat is dus al 1x keer meer dan feyenoord beste Goa, evenals wat bekers, wat toch ook nog altijd prijzen zijn.
Die JC-schalen laten we maar even buiten beschouwing, anders wordt het voor feyenoorders helemaal zo pijnlijk dat ze nooit meer wat winnen....

ik ben feyenoorder vanwege feyenoord, niet vanwege de prijzen, ontzettende gloryhunter. dat voelt een stuk beter dan veel prijzen met een ontzettende meelopersteringclub.

Ik ben Ajacied vanwege Ajax, niet vanwege prijzen beste Waf, anders zou ik dit seizoen toch allang geen uitpotten en of thuispotjes meer bezoeken ?
Maar daar ging het, in deze, totaal niet om. Ook niet om gloryhunten en meelopers, maar goed, dat is jouw raspaardje en stok achter de deur als het Ajax betreft... Hulde voor je 1000e post die eenzelfde is als de vorige 999 betreffende dit onderwerp.... =D>

je bent totaal niet geloofwaardig. waarom kom je anders met die domme verkapte jij-bak? als het echt zo was dat je voor ajakkes bent vanwege ajakkes had je die prijzen van je niet in de discussie betrokken. dat zegt gewoon alles en het is overigens ook niet de eerste keer dat je daarmee paradeert.

rot op man met je prijzen. je hebt gewoon ooit als niet amsterdommer voor ajakkes gekozen omdat ze zoveel wonnen en omdat je daarbij wilde horen. de weg van de minste weerstand, kon je stoer meedoen op school.

dat je nu niet meer op je opportunistische keus terug komt maakt dat niet anders.
Reply
Bumme Wrote:
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
goa Wrote:Sinds die tijd heeft Ajax maar liefst 1x de landstitel gewonnen en in Europa uiteraard vooral zichzelf belachelijk gemaakt. Gaaf man. Undecided

Dat is dus al 1x keer meer dan feyenoord beste Goa, evenals wat bekers, wat toch ook nog altijd prijzen zijn.
Die JC-schalen laten we maar even buiten beschouwing, anders wordt het voor feyenoorders helemaal zo pijnlijk dat ze nooit meer wat winnen....

ik ben feyenoorder vanwege feyenoord, niet vanwege de prijzen, ontzettende gloryhunter. dat voelt een stuk beter dan veel prijzen met een ontzettende meelopersteringclub.

maar dan is een mooie club als PSV EN veel prijzen natuurlijk het fijnst :razz: :8: :wink:

Met als enig nadeel dat je zelden tot nooit mooi voetbal ziet.

waar zie je dat wel dan?

psvee is een doodsaaie club. en het stinkt er naar varkens.
Reply
waf Wrote:psvee is een doodsaaie club. en het stinkt er naar varkens.

Da's een niet te vermijden edoch naar bijverschijnsel als je een pact met de duivel sluit :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
heerlijk dit, ga door =D> =D> :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:heerlijk dit, ga door =D> =D> :8:

.......sprak Fons S en trok zijn broek naar benee........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Bredanaar Wrote:heerlijk dit, ga door =D> =D> :8:

.......sprak Fons S en trok zijn broek naar benee........

Dat rijmt niet, Bumme
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bredanaar Wrote:heerlijk dit, ga door =D> =D> :8:

.......zongen de schandknapen van Fons S in koor...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:Met als enig nadeel dat je zelden tot nooit mooi voetbal ziet.

waar zie je dat wel dan?

Hey dat wilde ik zeggen. Een Heerenveen-, AZ- of zelfs Twente-fan mag van mij aanmerkingen hebben op het spel van PSV, maar no way dat Ajax of Feyenoord mooier speelt de laatste jaren.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Met als enig nadeel dat je zelden tot nooit mooi voetbal ziet.

waar zie je dat wel dan?

Hey dat wilde ik zeggen. Een Heerenveen-, AZ- of zelfs Twente-fan mag van mij aanmerkingen hebben op het spel van PSV, maar no way dat Ajax of Feyenoord mooier speelt de laatste jaren.

ga je nou een beetje over smaak zitten twisten?

ik vind het spel van feyenoord sowieso mooier dan psvee. en niet alleen de laatse jaren. anders zou ik wel in die hooiberg van jullie komen kijken he.
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
goa Wrote:Sinds die tijd heeft Ajax maar liefst 1x de landstitel gewonnen en in Europa uiteraard vooral zichzelf belachelijk gemaakt. Gaaf man. Undecided

Dat is dus al 1x keer meer dan feyenoord beste Goa, evenals wat bekers, wat toch ook nog altijd prijzen zijn.
Die JC-schalen laten we maar even buiten beschouwing, anders wordt het voor feyenoorders helemaal zo pijnlijk dat ze nooit meer wat winnen....

ik ben feyenoorder vanwege feyenoord, niet vanwege de prijzen, ontzettende gloryhunter. dat voelt een stuk beter dan veel prijzen met een ontzettende meelopersteringclub.

Ik ben Ajacied vanwege Ajax, niet vanwege prijzen beste Waf, anders zou ik dit seizoen toch allang geen uitpotten en of thuispotjes meer bezoeken ?
Maar daar ging het, in deze, totaal niet om. Ook niet om gloryhunten en meelopers, maar goed, dat is jouw raspaardje en stok achter de deur als het Ajax betreft... Hulde voor je 1000e post die eenzelfde is als de vorige 999 betreffende dit onderwerp.... =D>

je bent totaal niet geloofwaardig. waarom kom je anders met die domme verkapte jij-bak? als het echt zo was dat je voor ajakkes bent vanwege ajakkes had je die prijzen van je niet in de discussie betrokken. dat zegt gewoon alles en het is overigens ook niet de eerste keer dat je daarmee paradeert.

rot op man met je prijzen. je hebt gewoon ooit als niet amsterdommer voor ajakkes gekozen omdat ze zoveel wonnen en omdat je daarbij wilde horen. de weg van de minste weerstand, kon je stoer meedoen op school.

dat je nu niet meer op je opportunistische keus terug komt maakt dat niet anders.


Jij bent echt zo slaapverwekkend irritant hè waf..
Ik ga er maar niet meer op in, want dan krijg je weer dat jij-bakken gedoe van je, of je standaard cliché-zinnen betreffende Ajax...
Jammer dat je nooit, maar dan ook nooit, eens met iets anders aan kan komen.
Reply
Fabian Wrote:Jij bent echt zo slaapverwekkend irritant hè waf..

ik ben blij dat ik je irriteer, ontzettende originele ajakkeslul! dat was precies te bedoeling.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Met als enig nadeel dat je zelden tot nooit mooi voetbal ziet.

waar zie je dat wel dan?

Hey dat wilde ik zeggen. Een Heerenveen-, AZ- of zelfs Twente-fan mag van mij aanmerkingen hebben op het spel van PSV, maar no way dat Ajax of Feyenoord mooier speelt de laatste jaren.

ga je nou een beetje over smaak zitten twisten?

ik vind het spel van feyenoord sowieso mooier dan psvee. en niet alleen de laatse jaren. anders zou ik wel in die hooiberg van jullie komen kijken he.

Ow dus jij gaat naar het stadion waar (in jou ogen) mooi voetbal gespeeld wordt? :razz: Ik zal mn hele leven bij PSV zitten.. of ze nou 4-3-3, 4-4-2, 4-5-1, 8-1-1 of 2-1-7 spelen en of ze nou 1e staan of op zn AZ's 12e.
Reply
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Vanaf weer lekker bekeravondje! De chips en cola zijn al in huis, ik kan niet wachten tot het zover is!

vanaf wanneer?

ik vond er geen hol aan gister. :razz: maar morgen uiteraard wel naar het stadion, voor slechts 22,50. wat koop je daar nog voor tegenwoordig? :wink:
10 euro Dordt - Roda :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lucius en De Cler mogelijk donderdag terug in selectie

Theo Lucius en Tim de Cler keren mogelijk donderdag terug in de wedstrijdselectie, voor de wedstrijd tegen FC Zwolle in de kwartfinale van de KNVB beker. Beiden zijn nog niet volledig fit, maar gezien het belang van de komende wedstrijden overweegt Bert van Marwijk ze weer bij de groep te halen. Lucius is herstellende van een knieblessure en trainde al een keer met de groep mee, terwijl Tim de Cler de afgelopen wedstrijd miste wegens een voetblessure.

--
Pff.. gezien het belang van de wedstrijd. Nou,nou Zwolle komt op bezoek.. dan heb je ze inderdaad hard nodig! Die gaan dus beide spelen met de spuit erin en als t er straks echt op aankomt in de play-offs zijn ze beiden a la Slory geblesseerd omdat ze nu teveel forceren.
Reply
Feyenoord moet wel bang zijn want Derk Boerrigter doet mee :Big Grin
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
waf Wrote:feli dran! erg mooi voor je. ik zie je in de kuip de halve finale. :razz:

Is de finale ook goed? :razz:
Nu we toch zo ver zijn gekomen hoop ik in ieder geval niet op een uitwedstrijd tegen Feyenoord. Eigenlijk ook niet uit tegen NAC of Roda, een halve finale in ons eigen Polman zou fantastisch zijn en dan zie ik ook daadwerkelijk mogelijkheden voor een finaleplaats. Ik ben niet eens onrealistisch als ik zeg dat we (mocht de loting zo uitkomen) NAC thuis met 1-0 kunnen verslaan en Feyenoord van Roda wint waardoor Heracles Europa ingaat. Zei me dit 5 jaar geleden, wat zeg ik, 5 maand geleden, en ik had je voor gek verklaard. Het is iets waar je mischien eens van droomt maar nooit iets wat je daadwerkelijk ziet gebeuren, daarvoor zijn wij het kleine bescheiden Heracles dat hiervoor 20 jaar in de eerste divisie balde. En toch kan het gebeuren. Reken maar dat het dak in huize Lippe er af vliegt als blijkt dat we de halve finale in het Polman mogen afwerken. Alleen die halve finale zal dan al een soort van Europacup avond worden voor de Heraclied denk ik. Morgenavond zullen we het weten, als we uit spelen maken we er ook gewoon een mooie avond van. Verder de komende weken weer vol aan de bak in de competitie want daar zijn de punten ook meer dan welkom. Fct'ers die mij de komende weken confronteren met de ranglijst kunnen zich overigens beter een keer bedenken voordat ze mij aanspreken, want er is momenteel maar 1 Twentse club écht dichtbij Europees voetbal dacht ik zo :waf: :wink:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:feli dran! erg mooi voor je. ik zie je in de kuip de halve finale. :razz:

Is de finale ook goed? :razz:
Nu we toch zo ver zijn gekomen hoop ik in ieder geval niet op een uitwedstrijd tegen Feyenoord. Eigenlijk ook niet uit tegen NAC of Roda, een halve finale in ons eigen Polman zou fantastisch zijn en dan zie ik ook daadwerkelijk mogelijkheden voor een finaleplaats. Ik ben niet eens onrealistisch als ik zeg dat we (mocht de loting zo uitkomen) NAC thuis met 1-0 kunnen verslaan en Feyenoord van Roda wint waardoor Heracles Europa ingaat. Zei me dit 5 jaar geleden, wat zeg ik, 5 maand geleden, en ik had je voor gek verklaard. Het is iets waar je mischien eens van droomt maar nooit iets wat je daadwerkelijk ziet gebeuren, daarvoor zijn wij het kleine bescheiden Heracles dat hiervoor 20 jaar in de eerste divisie balde. En toch kan het gebeuren. Reken maar dat het dak in huize Lippe er af vliegt als blijkt dat we de halve finale in het Polman mogen afwerken. Alleen die halve finale zal dan al een soort van Europacup avond worden voor de Heraclied denk ik. Morgenavond zullen we het weten, als we uit spelen maken we er ook gewoon een mooie avond van. Verder de komende weken weer vol aan de bak in de competitie want daar zijn de punten ook meer dan welkom. Fct'ers die mij de komende weken confronteren met de ranglijst kunnen zich overigens beter een keer bedenken voordat ze mij aanspreken, want er is momenteel maar 1 Twentse club écht dichtbij Europees voetbal dacht ik zo :waf: :wink:

Als ik dit zo lees, is het de goden verzoeken met als resultaat van de loting: Feyenoord - Heracles.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:Dat is dus al 1x keer meer dan feyenoord beste Goa, evenals wat bekers, wat toch ook nog altijd prijzen zijn.
Die JC-schalen laten we maar even buiten beschouwing, anders wordt het voor feyenoorders helemaal zo pijnlijk dat ze nooit meer wat winnen....

Undecided Alsof je die kleurloze landstitel niet ogenblikkelijk zou inleveren voor zo'n glorieuze Europese zegetocht :lol:

Die beker winnen we dit jaar wel en dat je die zouteloze JC-kermiscup nodig hebt om de prijzenkast een beetje op te vullen met blik dat nog niet geel is uitgeslagen is toch zoiets als een wielrenner op leeftijd die vol trots wijst op zijn recente successen in de criteriums (ja mensen het is niet criteria in dit verband) na de Tour de France.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Verder heeft iedereen die voor Ajax is en niet uit Amsterdam komt uiteraard een opportunistische keuze gemaakt. Lekker aannsluiten bij de winnaar (destijds dan) in de hoop dat het succes een heel klein beetje afstraalt op je eigen troosteloze puberbestaan. En daar sta je dan, jaren later, tussen de andere kanslozen in 410. De hele week hersenloos ploeteren in de nachtploeg bij de Corus en je dan anderhalf uur groot voelen door de meute. Schattig.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:De hele week hersenloos ploeteren in de nachtploeg bij de Corus

Blind nachtschaken! Gaef!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
goa Wrote:Die beker winnen we dit jaar wel

En dan een uitgebreide huldiging op de Coolsingel? :p
Reply
Schitterende opmerking weer van van Hanegem. Tis wat he.. "Ernie, Bert en Cooky.." :lol:
Reply
Ik kan hier godverdomme niks van het voetbal zien, omdat heel het huis vol zit met vrouwen
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: