Threads: 137
Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Zo het winnend team staat weer :beerbros:
1.00M / 150.90M
Van Loo, Brian (11.75M) :-"
Swerts, Gill (11.30M) [-o<
Penders, Rob (10.85M) :-k
Hofland, Kevin (15.55M) O
Heitinga, Johnny © (17.80M) :-"
Schöne, Lasse (7.40M)
Fehér, Csaba (9.90M) :-k
Lovre, Goran (13.70M) =D>
Huntelaar, Klaas-Jan (21.70M)
Gommans, Harrie (10.50M) :-k
Makaay, Roy (19.45M)
Hofland is geschorst.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Wat een ronde, pfffff. Ik denk niet dat er veel mensen met veel punten zullen zijn.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 208
Ik ben ook nog eens vergeten de quiz in te vullen #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Ekslem Wrote:Ik ben ook nog eens vergeten de quiz in te vullen #-o
Ik heb 43 punten, lijkt me gemiddeld deze ronde.
Eindelijk weer eens een redelijke score.
Threads: 6
Heb slechts 4 spelers in mijn team die dit weekeinde gewonnen hebben.
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Di Marci Wrote:Heb slechts 4 spelers in mijn team die dit weekeinde gewonnen hebben.
Als je net de goede hebt kom met vier spelers ook wel over de 40 punten.
Threads: 166
Volgens mij 49 punten incl. alles.
Voornamelijk door Nac en Ajax. (Penders, Zwaanswijk, Heitinga en captain Huntelaar) en natuurlijk Amrabat
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 122
kuiper Wrote:Penders, Zwaanswijk, Heitinga en captain Huntelaar
Hier precies zo, zo'n beetje mijn enige spelers met punten :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Threads: 13
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served