The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
Netjes Cruijff. =D> Je maakt een mooi sprongetje op deze manier.
Reply
Feli Cruijff.. nu doorzetten! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Thx @ll.. Tsja na het hele slechte begin langzamerhand weer een beetje omhoog kijken....
Was goed goed weekje inderdaad en heb rustig aan een team kunnen bouwen op mijn werk Smile
Op naar Dubi en Las Vegas...
Reply
Wel oppassen dat je nu niet een Omyacaatje doet deze week en weer 100 ptn verliest. :razz:
Reply
Het had vast te maken met de terugkomst van de Verlosser bij Ajax :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Wel oppassen dat je nu niet een Omyacaatje doet deze week en weer 100 ptn verliest. :razz:

Hehe. Die houden we erin.
Maar dit wordt mijn week weer, teveel verloren afgelopen week! Dat was onacceptabel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Juist, zo denk ik er ook over!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Wel oppassen dat je nu niet een Omyacaatje doet deze week en weer 100 ptn verliest. :razz:
:oops: :lol:
Afgelopen week ging het al weer een stuk beter met een plek net buiten de medailles. Deze week hoop ik het herstel helemaal door te zetten en weer een medaille pakken. :razz:
Reply
:wink:
Reply
ik heb me allang bekeken dat dit een allesbehalve makkelijke week gaat worden. :o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff, joh. Het is weer erg lastig inderdaad, en ik moet over drie kwartier alweer weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb mijn team klaar! Hopelijk maak ik de juiste keuzes. In Rotterdam faalde hij nog, dit moet zijn week worden... [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja, daar denk ik ook aan. Maar hij kan zomaar weer falen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ook las vegas is erg moeilijk...geen zekerheidjes daar voor halve finale
Reply
Klopt, maar wel een aantal goede en niet al te dure kandidaten.

Ik ga voor de andere favoriet van Genomico als verrassing.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jongens....berdych en phm gaan hier echt niet knallen hoor. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
C'mon mate :Big Grin
Reply
Daar zit ik ook aan te denken, maar weet niet of het het waard is om in zo'n klein toernooi een redelijke gok te nemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:jongens....berdych en phm gaan hier echt niet knallen hoor. :wink:

Berdych zeker wel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kraai Wrote:C'mon mate :Big Grin

:crazy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Daar zit ik ook aan te denken, maar weet niet of het het waard is om in zo'n klein toernooi een redelijke gok te nemen...

Een redelijke gok durf ik het nog niet eens te noemen. Noem het eerder een enorme gok. Neem dan Safin,Bjorkman, Querrey en Becker voor hetzelfde geld. Die halen echt meer punten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
monfils heren....dag berdych
Reply
Ik denk dat Hewitt best wel eens het toernooi kan winnen, ik vind hem topfavoriet om het toernooi te winnen. Safin is natuurlijk niks en Bjorkman kan het ook geen twee weken achter elkaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En wat moet je met Gasquet dan? Die wint nu wel heel makkelijk, maar ja, Djokovic...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
niet rendabel dus
Reply
Tja, dat weet je pas achteraf. Hij heeft iig 5 punten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
inderdaad niet gek voor 1885
Reply
Beter dan 0 voor 500...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn team staat ook, ik ben weg. Succes allen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uit het organisatie topic:

omyaca Wrote:Is het een idee om Malisse er even uit te halen, en dan die 5 man uit de qualies erin te zetten. Ik wil Zverev en Guccione eigenlijk wel graag in mijn team.

mindlight Wrote:Ik vind het prima.... Maar wat vinden de anderen?
Reply


Forum Jump: