The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->
Reply
thxs.
gaat dus nog heeel lang duren, voordat ik een keer geplaatst ben :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als je in alle TMSs tot RG in de finale komt, kom je een heel end, maar dat lijkt me sterk met jouw tenniskennis Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als je alles TMSs wint tot RG kom je een heel end, maar dat lijkt me sterk met jouw tenniskennis Wink

idd :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik ga nu als nr. 1 door.
maakt dat nog wat uit?
volgende ronde tegen nr. 2 van welke poule?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Staat bij de loting, vorige pagina's ergens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mitch (1) - Bocaloca - Buurs: 20-20-23
Vraag: 10-7-9
Buurs (1e) en Mitch (2e) door naar de volgende ronde.

Centre Court (6) - Scholten! - Haggie: 21-20-20
Vraag: 8-9-8
Centre Court (1e) en Scholten! (2e) door naar de volgende ronde.

Andre (7) - The Mailman - XL: 23-20-24
XL (1e) en Andre (2e) door naar de volgende ronde.

Mist (3) - De Kabaggaan - Chiel-Montagne: 20-18-18
Vraag: 9-8-15
Mist (1e) en Chiel-Montagne (2e) door naar de volgende ronde.

Ad Wim (4) - São Paulo - Cruijff: 23-20-15
Ad Wim (1e) en Sao Paulo (2e) door naar de volgende ronde.

Kooltje (8) - Jappiesevic - Mindlight: 19-20-24
Mindlight (1e) en Jappiesevic (2e) door naar de volgende ronde.

Juan Zueco (5) - Elikian - Overdune: 19-23-22
Elikian (1e) en Overdune (2e) door naar de volgende ronde.

Omyaca (2) - Kuiper - Mac: 23-20-19
Omyaca (1e) en Kuiper (2e) door naar de volgende ronde.

Tennispoll 2e ronde:
Buurs - Kuiper
Centre Court (6) - Overdune
XL - Sao Paulo
Mist (3) - Jappiesevic
Ad Wim (4) - Mitch (1)
Mindlight - Andre (7)
Elikian - Scholten!
Omyaca (2) - Chiel-Montagne
Reply
Pfff, tegen Mitch, lekker...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben al weken uit vorm, paar keer met geluk de 2e ronde gehaald, maar daar heb je het dan toch wel mee gehad. Kansloos ben je dus zeker niet. :wink:
Over een aantal weken, dan moet ik er toch echt staan, dan staan er veel punten op het spel, nu nog niet.
Reply
UPDATED

Buurs - Kuiper: 5-5
Geen verschillen.
Vraag: 23-21

Centre Court (6) - Overdune: 5-5
Delic - Starace
Vraag: 25-20

XL - Sao Paulo: 1-4
Guccione - Canas
Delic - Starace
Querrey - Kiefer
Vraag: 24-23

Mist (3) - Jappiesevic: 3-3
Guccione - Canas
Querrey - Kiefer
Vraag: 23-22

Ad Wim (4) - Mitch (1): 5-5
Starace - Delic
Querrey - Kiefer
Vraag: 23-22

Mindlight - Andre (7): 5-3
Guccione- Canas
Delic - Starace
Vraag: 19-20

Elikian - Scholten!: 6-5
Guccione - Canas
Starace - Delic
Vraag: 19-25

Omyaca (2) - Chiel-Montagne: 5-6
Guccione - Canas
Starace - Delic
Hewitt - Benneteau
Vraag: 24-23
Reply
Lopez - Berdych is - volgens mij - ook nog een verschil tussen Omyaca en mij, Mitch. :wink:
Reply
Zag ook net bij het verwerken van die uitslag.
Reply
hup delic
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Breakje voor andreev Big Grin
Reply
Elikian Wrote:Breakje voor andreev Big Grin

Je hebt het wel goed in de gaten Eli, hopen dat je ook gelijk krijgt wat betreft Starace. [-o<
Reply
Juist!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bij veel confrontaties is delic-starace ook beslissend. zo ook bij mij tegen overdune. hup delic!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Delic én Canas moeten winnen. Ziet er voorlopig goed uit..
Reply
Als Delic wint, hoef Querrey alleen nog maar van Kiefer te winnen en dan ben ik ook door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hoe zit dat met de beslissingsvraag bij opgave?

tellen dan 8 games van delic....?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Als Delic wint, hoef Querrey alleen nog maar van Kiefer te winnen en dan ben ik ook door.

Tuurlijk Ad, dat zal ie 'wel ff' doen...
Reply
en opgave starace Icon_evil

nu moet querrey min. 13 games pakken...

wat een schijtzooi.

kom je goed weg kuiper
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zeg niet toch niet 'wel even', ik zeg 'alleen nog maar'...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, dit is mooi kut inderdaad. Querrey moet voor mij nu 14 games halen en winnen, dat moet dus in twee TBs of in drie sets...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jezus, dit is mooi kut inderdaad. Querrey moet voor mij nu 14 games halen en winnen, dat moet dus in twee TBs of in drie sets...

gelden die andere 4 partijen uit LV niet voor deze ronde?

dan kan ik het wel shaken, want kiefer wint dat wel in 2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En door naar de volgende ronde :8:
Reply
Organisatie, hebben we ooit zo'n situatie gehad waarin er een opgave komt in een partij mbt de beslissingsvraag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Jezus, dit is mooi kut inderdaad. Querrey moet voor mij nu 14 games halen en winnen, dat moet dus in twee TBs of in drie sets...

gelden die andere 4 partijen uit LV niet voor deze ronde?

dan kan ik het wel shaken, want kiefer wint dat wel in 2
Dat denk ik niet hoor. Denk aan een 3-setter en denk dat Querrey dat nipt wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tja, als starace had uitgespeeld, was er niet zoveel aan de hand :roll:

schijtweek
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De vraag was "Hoeveel games haalt de Amerikanen (Delic en Querrey) vandaag in Las Vegas?". Dan lijkt het mij (en ik ben onpartijdig aangezien ik toch al door ben) dat het niet uitmaakt of de tegenstander al dan niet opgeeft.
Reply


Forum Jump: