The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Schijnbaar hebben de spelers van NAC gewoon massaal aangegeven dat ze van Brandts afwillen omdat ze hem niet moeten, de voorzitter gaf daaraan gehoor en daarna ging het toevallig lopen en lijkt het dus een raar besluit. Tsja.. dit wordt iig wel de laatste kans voor Maaskant in de Eredivisie denk ik.. tot nu toe heeft ie het over verprutst op het hoogste niveau. Ben benieuwd.
Reply
Peter Wrote:Schijnbaar hebben de spelers van NAC gewoon massaal aangegeven dat ze van Brandts afwillen omdat ze hem niet moeten, de voorzitter gaf daaraan gehoor en daarna ging het toevallig lopen en lijkt het dus een raar besluit. Tsja.. dit wordt iig wel de laatste kans voor Maaskant in de Eredivisie denk ik.. tot nu toe heeft ie het over verprutst op het hoogste niveau. Ben benieuwd.

bij rbc (1ste periode) heeft hij het toch goed gedaan, ook op het hoogste niveau?
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Schijnbaar hebben de spelers van NAC gewoon massaal aangegeven dat ze van Brandts afwillen omdat ze hem niet moeten, de voorzitter gaf daaraan gehoor en daarna ging het toevallig lopen en lijkt het dus een raar besluit. Tsja.. dit wordt iig wel de laatste kans voor Maaskant in de Eredivisie denk ik.. tot nu toe heeft ie het over verprutst op het hoogste niveau. Ben benieuwd.

bij rbc (1ste periode) heeft hij het toch goed gedaan, ook op het hoogste niveau?

Klopt, won RBC toen niet van PSV?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hmm als ie van PSV heeft gewonnen ist inderdaad een wereldtrainer, prima move van NAC dan!! =D>

Volgens mij won ie trouwens niet van PSV. Van RBC-thuis kan ik me herinneren dat het een keer 1-1 werd en een keer 3 pingels voor PSV waarvan 2 gemist. Kweet alleen niet meer of dat dat in dezelfde wedstrijd was. :8:
Reply
Maaskant won idd nooit van PSV. Niet met RBC en niet met WII.
WII won voor het laatst in maart 2004 van PSV, Maaskant zou pas op 1 juli dat jaar bij WII beginnen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ook PSV maakt nu officieel werk van Amrabat voor komend seizoen. Zal wel als opvolger van Farfan bedoeld zijn en zou zeker een mooie aanwinst zijn, vraag me alleen af waar die Manco en Aissati (die toch ook niet zomaar verlengd zal hebben) dan moeten komen te spelen. :|
Reply
PSV en VVV akkoord over Amrabat
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV heeft - net als eerder Heerenveen - overeenstemming bereikt met VVV-Venlo over de transfersom van Nordin Amrabat (20). Winnie Haatrecht, zaakwaarnemer van de vaardige aanvaller, kreeg groen licht om met de Eindhovenaren te onderhandelen. " De clubs zijn eruit. Nordins vader en ik zullen binnenkort een gesprek aangaan om te kijken welke rol PSV voor hem in gedachten heeft", aldus Haatrecht. "Nee, Nordin is daar niet bij. Die blijft zich op het voetballen concentreren."

Heerenveen was in een eerder stadium al bereid 2,3 miljoen euro voor de oud-speler van FC Omniworld te betalen. PSV telt hetzelfde bedrag neer. Hoewel Amrabat een contract heeft tot 2010, kiest VVV eieren voor zijn geld. De speler van het olympisch elftal heeft een clausule in zijn contract, waardoor hij bij degradatie voor 175.000 euro uit De Koel mag vertrekken.

Het lijkt Heerenveen nu op te breken dat de opvolger van Gertjan Verbeek nog niet bekend is. Amrabat had een goed gevoel bij de club en de vierjarige aanbieding die de Friezen hem deden, was uitstekend. Voordat hij zijn handtekening zette, wilde hij echter een gesprek met de nieuwe coach. " Dat vind ik belangrijk." Hem rest nu niets anders dan afwachten. " Ik laat alles op me afkomen. PSV is een droom, maar Heerenveen is ook niet misselijk."
-
2,3M lijkt me niks teveel voor deze speler als je hem gisteren weer bezig zag.
Reply
'United biedt twintig miljoen en spelers voor Huntelaar' | Transfers
Manchester United bereidt een bod voor op Ajacied Klaas-Jan Huntelaar . Volgens dagblad The People hebben The Red Devils vijftien miljoen pond, zo’n twintig miljoen euro, over voor de eredivisietopscorer.

Om Ajax over de streep te trekken, zou United de Chinees Dong Fangzhuo en Danny Welbeck de stap in omgekeerde richting willen laten maken. Beiden zijn aanvallers. Fangzhuo is met z’n 23 jaar te oud om een ‘talent’ te worden genoemd. De amper zeventienjarige Welbeck is het jongste product van de succesvolle opleiding van United.



Huntelaar werd de voorbije maanden herhaaldelijk in verband gebracht met Manchester United. Ook AS Roma en Juventus zouden in de markt zijn voor de spits. Bron: Sportweek
The great old Ludwig von...
Reply
prima dat hij een nieuw contract heeft...

Ajax tot 2013 in zee met talentvolle Van der Heijden
03 maart 2008


Jan-Arie van der Heijden heeft een nieuw contract getekend bij Ajax. De 20-jarige middenvelder, wiens oude contract bij de regerend bekerhouder in de zomer van 2009 af zou lopen, ligt nu tot medio 2013 vast in de Amsterdam ArenA.

Van der Heijden debuteerde dit seizoen, in de met 4-2 gewonnen thuiswedstrijd tegen Roda JC, in de hoofdmacht van Ajax. Hierna kwam hij nog één keer in een officiële wedstrijd in actie voor het elftal van hoofdcoach Adrie Koster. Bovendien deed hij in de winterstop mee in de oefenwedstrijden tegen VfB Stuttgart en Internazionale.
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:PSV en VVV akkoord over Amrabat
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV heeft - net als eerder Heerenveen - overeenstemming bereikt met VVV-Venlo over de transfersom van Nordin Amrabat (20). Winnie Haatrecht, zaakwaarnemer van de vaardige aanvaller, kreeg groen licht om met de Eindhovenaren te onderhandelen. " De clubs zijn eruit. Nordins vader en ik zullen binnenkort een gesprek aangaan om te kijken welke rol PSV voor hem in gedachten heeft", aldus Haatrecht. "Nee, Nordin is daar niet bij. Die blijft zich op het voetballen concentreren."

Heerenveen was in een eerder stadium al bereid 2,3 miljoen euro voor de oud-speler van FC Omniworld te betalen. PSV telt hetzelfde bedrag neer. Hoewel Amrabat een contract heeft tot 2010, kiest VVV eieren voor zijn geld. De speler van het olympisch elftal heeft een clausule in zijn contract, waardoor hij bij degradatie voor 175.000 euro uit De Koel mag vertrekken.

Het lijkt Heerenveen nu op te breken dat de opvolger van Gertjan Verbeek nog niet bekend is. Amrabat had een goed gevoel bij de club en de vierjarige aanbieding die de Friezen hem deden, was uitstekend. Voordat hij zijn handtekening zette, wilde hij echter een gesprek met de nieuwe coach. " Dat vind ik belangrijk." Hem rest nu niets anders dan afwachten. " Ik laat alles op me afkomen. PSV is een droom, maar Heerenveen is ook niet misselijk."
-
2,3M lijkt me niks teveel voor deze speler als je hem gisteren weer bezig zag.

goeie move van Amrabat. Denk dat hij psv de beste kans heeft om zich te ontwikkelen.
Ben benieuwd hoe een en ander zal gaan gebeuren bij psv. Toch 3 maroccies die soort van hetzelfde spelen.
Make tea, not war
Reply
En nu ook officieel.


EINDHOVEN - Nordin Amrabat heeft voor vier jaar getekend bij PSV. De 20-jarige aanvallende middenvelder van VVV Venlo tekende maandagavond bij de huidige landskampioen.

Amrabat komt per 1 juli van dit jaar over van VVV-Venlo, waar hij pas één seizoen onder contract staat. Eerder waren SC Heerenveen en VVV ook al tot een akkoord gekomen.

"Toen PSV concreet werd hoefde ik niet lang na te denken, voor mij is PSV een droomclub en ik ben blij daar de komende seizoenen te gaan spelen" , aldus een verheugde Amrabat.

Amrabat kreeg direct de felicitaties van de huidige PSV-trainer Sef Vergoossen en zijn toekomstige baas Huub Stevens. Ook Ibrahim Afellay en Ismail Aissati meldden zich bij hem. „Die spelers ken ik natuurlijk van Jong Oranje, maar ook Dirk Marcellis is voor mij geen onbekende.”

Nordin Amrabat begon zijn carrière bij HSV Zuidvogels. Via de jeugd van Ajax en SV Huizen kwam hij bij FC Omniworld terecht. Bij VVV-Venlo was hij aan zijn eerste seizoen bezig. Hij maakte tot nu toe acht competitietreffers voor de Limburgse club.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Misschien kan Peter op een paar andere sites zoeken of die hierover ook een bericht hebben en die dan hier plaatsen. Xtragaap4de

Amrabat: aardige voetballer maar vermoedelijk te lastig / eigengeilerig om een echte topper te worden
Reply
Hoef Wrote:Amrabat: aardige voetballer maar vermoedelijk te lastig / eigengeilerig om een echte topper te worden

Tsja jij bent in Amsterdam al verwend met magiërs op de vleugel zoals Rommedahl, Kennedy en Mitea. Voor PSV lijkt me dit een prima speler voor op de vleugels.
Reply
Riekki Wrote:goeie move van Amrabat. Denk dat hij psv de beste kans heeft om zich te ontwikkelen.
Ben benieuwd hoe een en ander zal gaan gebeuren bij psv. Toch 3 maroccies die soort van hetzelfde spelen.

Farfan vertrekt vrij zeker deze zomer. Dan hou je als echte vleugelspelers alleen Dzsudzsak over. Welkome versterking dus. Afellay en Aissati zijn toch meer 'nummers 10' dan vleugelspelers.
Reply
Hoef Wrote:Amrabat: aardige voetballer maar vermoedelijk te lastig / eigengeilerig om een echte topper te worden

Tsja, dat zeiden ze van van Persie ook, maar die is ook redelijk bijgedraaid. Het is de kunst om bij zo'n kereltje een evenwicht te (laten) vinden tussen creativiteit en discipline. Als Stevens die vindt komt het goed. Ik had hem natuurlijk liever bij Heerenveen gezien en denk (en hoop) dat de stap van VVV naar PSV te groot is. Maar dan had Heerenveen maar eerder een nieuwe trainer moeten hebben.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:
Hoef Wrote:Amrabat: aardige voetballer maar vermoedelijk te lastig / eigengeilerig om een echte topper te worden

Tsja jij bent in Amsterdam al verwend met magiërs op de vleugel zoals Rommedahl, Kennedy en Mitea. Voor PSV lijkt me dit een prima speler voor op de vleugels.

We hebben een j, we hebben een i, we hebben een j, we hebben een b, we hebben a, we hebben k [baby]
Reply
Rutten hoog op verlanglijstje Feyenoord en die plofkop van een Vloet is schijnbaar rond met PSV :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Rutten hoog op verlanglijstje Feyenoord en die plofkop van een Vloet is schijnbaar rond met PSV :roll:

ik vind rutten in het geheel niet bij feyenoord passen.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Rutten hoog op verlanglijstje Feyenoord en die plofkop van een Vloet is schijnbaar rond met PSV :roll:

ik vind rutten in het geheel niet bij feyenoord passen.

Ik ook niet, en als hij nee zegt tegen PSV en nee tegen HSV, wat moet hij dan in godsnaam bij Feyenoord....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Gisteren heeft een delegatie van HSV in Zagreb met Slaven Bilic, de huidige BC van Kroatië, gesproken. Naast Rutten is nu dus ook Bilic in beeld om Stevens op te volgen. Zou denk ik geen verkeerde zet zijn van HSV... Kroatië heeft een aardig team, maar Bilic heeft er wat moois van gemaakt.
Reply
Ekslem Wrote:Rutten hoog op verlanglijstje Feyenoord en die plofkop van een Vloet is schijnbaar rond met PSV :roll:

Wat heeft die Vloet toch?!
Hij komt zo makkelijk aan de bak overal, terwijl ik het toch geen bijzondere trainer vind.
Of heeft hij verborgen talenten?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik vind het een irritante gast! Maar zal vast wel kwaliteiten hebben.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Adder Wrote:
Ekslem Wrote:Rutten hoog op verlanglijstje Feyenoord en die plofkop van een Vloet is schijnbaar rond met PSV :roll:

Wat heeft die Vloet toch?!
Hij komt zo makkelijk aan de bak overal, terwijl ik het toch geen bijzondere trainer vind.
Of heeft hij verborgen talenten?

Zal wel het ik-mag-je-gehalte zijn Wink.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Hoef Wrote:Amrabat: aardige voetballer maar vermoedelijk te lastig / eigengeilerig om een echte topper te worden

Tsja, dat zeiden ze van van Persie ook, maar die is ook redelijk bijgedraaid. Het is de kunst om bij zo'n kereltje een evenwicht te (laten) vinden tussen creativiteit en discipline. Als Stevens die vindt komt het goed. Ik had hem natuurlijk liever bij Heerenveen gezien en denk (en hoop) dat de stap van VVV naar PSV te groot is. Maar dan had Heerenveen maar eerder een nieuwe trainer moeten hebben.

Voor Persie is het heel goed geweest omdat hij bij een club terecht kwam waar hij als piepeltje mocht meedraaien en vooral geen grote muil moest hebben omdat hij anders over het hek van het trainingsveld geschopt zou worden. Amrabat komt nu bij het gezallige pusvee waar hij zijn grote muil min of meer ongestraft zal kunnen opentrekken en waar hij vanaf dag 1 in de basis zal starten waardoor hij nog harder omhoogvalt dan hij nu al doet.
Maar goed, het blijft koffiedik kijken uiteraard.
Reply
Hoef Wrote:
Peter Wrote:
Hoef Wrote:Amrabat: aardige voetballer maar vermoedelijk te lastig / eigengeilerig om een echte topper te worden

Tsja jij bent in Amsterdam al verwend met magiërs op de vleugel zoals Rommedahl, Kennedy en Mitea. Voor PSV lijkt me dit een prima speler voor op de vleugels.

We hebben een j, we hebben een i, we hebben een j, we hebben een b, we hebben a, we hebben k [baby]

Gelukkig zag de scouting van Ajax wel in dat jullie Amrabat best konden gebruiken, alleen Koster heeft m afgeraden (omdat ie naar PSV gaat uiteraard). :8:

'Negatief advies Koster over Amrabat'
Volgens De Telegraaf heeft de scouting van Ajax Nordin Amrabat naar voren geschoven als mogelijke versterking. De huidige hoofdtrainer Adrie Koster zou over de jonge aanvaller een negatief advies hebben uitgebracht hetgeen ook werd overgenomen door Martin van Geel.
Reply
De scouting beoordeelt de voetbalcapaciteiten, de trainer en de TD ook andere eigenschappen van een speler. Koster zal wel balen dat hij volgend jaar (vermoedelijk) alsnog wordt opgezadeld met die kortgelonte en zijn fijne vriendjes.
Reply
VVV laat Wetzel naar jeugdliefde ADO vertrekken
04/03/2008 17:45

André Wetzel kan zich opmaken voor de grootste uitdaging in zijn loopbaan. De komende jaren krijgt de huidige hoofdtrainer van VVV-Venlo de taak van het zieltogende ADO Den Haag weer een club van stand te maken.

Investeerder Mark van der Kallen, die de Haagse club onlangs met een financiële injectie behoedde voor een dreigend faillissement, ziet in Wetzel de ideale opvolger van de vertrekkende Wiljan Vloet. De ondernemer acht de trainer in staat om rust en succes te laten terugkeren bij ADO.

Bovendien meent Van der Kallen dat Wetzel de uitstraling heeft om het imago van de club op te poetsen. De investeerder voerde al enkele gesprekken met de Hagenaar, beide partijen verwachten op korte termijn tot een akkoord te komen. Daarmee zou een lang gekoesterde wens van Wetzel in vervulling gaan.

De 56-jarige trainer, bezig aan zijn tweede seizoen in Venlo, wil graag bijdragen aan de wederopbouw van de club uit zijn woonplaats. Wetzel heeft de concrete belangstelling van ADO gemeld bij technisch directeur Mohammed Allach en voorzitter Hai Berden van VVV, die vorige week in Voetbal International al aangaf te zullen meewerken aan een eventueel vertrek van de trainer naar zijn jeugdliefde.

De partijen spraken begin deze week nog over de exacte invulling van het contract, maar de bedoeling is dat Wetzel een verbintenis voor vier of vijf seizoenen tekent bij de club uit de Jupiler League.

Zijn toekomstige functie is gebaseerd op het Engelse managersmodel, wat inhoudt dat Wetzel de volledige technische zeggenschap krijgt en verantwoording aflegt aan de Raad van Commissarissen. Hij wil nog geen afstand nemen van het veldwerk, maar is wel van plan zich daarbij te laten assisteren door 'een sterke tweede man'.

Wetzel niet naar H'veen dus. Ik gok nog steeds op Super Mario.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik speelde vorig jaar tegen omniworld in de laatste wedstrijd van Amrabat daar. Toen stond van Geel ook te kijken. Had hem nog als directe tegenstander ook...gelukkig werd hij eraf gehaald na een uur.
Reply
kooltje Wrote:Ik speelde vorig jaar tegen omniworld in de laatste wedstrijd van Amrabat daar. Toen stond van Geel ook te kijken. Had hem nog als directe tegenstander ook...gelukkig werd hij eraf gehaald na een uur.

publiekswissel neem ik aan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
kooltje Wrote:Ik speelde vorig jaar tegen omniworld in de laatste wedstrijd van Amrabat daar. Toen stond van Geel ook te kijken. Had hem nog als directe tegenstander ook...gelukkig werd hij eraf gehaald na een uur.

publiekswissel neem ik aan?
nou het stond niet rijen dik hoor cc...
en we verloren 4-2 na een 1-0 en 2-1 voorsprong dus viel mee
Reply


Forum Jump: