The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

online tourneys
Het probleem met KQ in late stage EP/MP aan een full ring na een miniraise is doodeenvoudig dat er nog 6 man achter je aankomen die met any pp/AK/ en AQ zelfs als een stier op een rooie lap reageren als ze deze gang van zaken zien, omdat ze weten dat ze beide handen zeer wrs beat hebben en het in dat stadium van een toernooi essentieel is om dit soort dood geld op te pikken. Dus dan komt die squeeze reraise en dan is je enige vraag: wat hoop ik te floppen als ik call of all-in ga? Hopen dat ze je niet dominated hebben met AK of AQ en dan maar een K of een Q trekken tegen een JJ of lager pp, of een str8. Het is gewoon zoooo'n kuthand die je dus de volgende keer glashard gaat folden in deze situatie, tenzij je 'more chips than God' hebt en het hele zootje all-in trekt of short stacked bent.

Maar da's mijn mening hoor :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kan me er wel in vinden :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ja, ik ben het voor een groot gedeelte ook wel met je eens hoor, ik had m wellicht ook beter kunnen folden.
Maar goed, je kunt t ook anders bekijken natuurlijk. Eerst een miniraise en dan een onwaarschijnlijke call is ook argwaanwekkend.
Helemaal omdat ze beide in EP gebeuren.
En inderdaad alleen AK AA en KK (aq qq) zijn echte dominators. Als niemand ervoor was gegaan had ik die andere gepushed omdat ik vermoedde (ook niet zeker wist natuurlijk) dat hij poep had.
Maar achteraf inderdaad beter kunnen folden. Als al eerder gezegd speelde het ook mee dat ik echt al een uur crap had gehad en ik hoopte gewoon flop te kunnen zien. Eerste call valt nog te verdedigen maar de all in had ik misschien moeten folden, hoewel ik dus dacht dat het een steal was omdat er zoveel doodgeld in de pot zat.
The great old Ludwig von...
Reply
Alleen de echte ijsklontenpissers zullen een squeeze doen met lucht... de rest (zoals wij hier allemaal :wink: ) moeten hiervoor toch minstens een pp hebben of AT <.

En die miniraise flatcallen is totaal in strijd met the Gap concept dus daar zullen we het maar niet meer over hebben 8-[

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Wrom die flipjes toch zo vaak zo verliezen. Zo frustrerend!

PokerStars Game #15852034968: Tournament #79860897, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 2008/03/09 - 09:55:52 (ET)
Table '79860897 154' 9-max Seat #2 is the button
Seat 1: vixen1984 (3720 in chips)
Seat 2: Pingu4321 (3935 in chips)
Seat 3: Hedrun (1085 in chips)
Seat 4: 640marcel (2005 in chips)
Seat 5: Keefer8 (2280 in chips)
Seat 6: Mevil2 (1415 in chips)
Seat 7: Ekslem (2285 in chips)
Seat 9: Truchelio (5410 in chips)
Hedrun: posts small blind 50
640marcel: posts big blind 100
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [As Kc]
Keefer8: folds
Mevil2: raises 1315 to 1415 and is all-in
Ekslem: raises 870 to 2285 and is all-in
Truchelio: folds
vixen1984: folds
Pingu4321: folds
Hedrun: folds
640marcel: folds
vutron7 is connected
*** FLOP *** [3s 9s Kd]
*** TURN *** [3s 9s Kd] [2h]
*** RIVER *** [3s 9s Kd 2h] [4h]
*** SHOW DOWN ***
Mevil2: shows [2c 2d] (three of a kind, Deuces)
Ekslem: shows [As Kc] (a pair of Kings)
Mevil2 collected 2980 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 2980 | Rake 0
Board [3s 9s Kd 2h 4h]
Seat 1: vixen1984 folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: Pingu4321 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: Hedrun (small blind) folded before Flop
Seat 4: 640marcel (big blind) folded before Flop
Seat 5: Keefer8 folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: Mevil2 showed [2c 2d] and won (2980) with three of a kind, Deuces
Seat 7: Ekslem showed [As Kc] and lost with a pair of Kings
Seat 9: Truchelio folded before Flop (didn't bet)
Reply
WSOP Step 1 en Harry zit achter mij aan de tafel... dit wordt niks Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
lol haha zie het nu pas.. ach ja.. ff 4 x step 1 rammen maar mot wel snel gebeuren want half 10 begint sport weer :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:lol haha zie het nu pas.. ach ja.. ff 4 x step 1 rammen maar mot wel snel gebeuren want half 10 begint sport weer :wink:

Quote:PokerStars Spel #15860075136: Toernooi #80289927, $7.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 09/03/2008 - 16:13:18 (ET)
Tafel '80289927 1' 9-max Plaats #4 is de button
Plaats 1: Box_SD (1500 in chips)
Plaats 2: HarryBierdop (1490 in chips)
Plaats 3: LukkyTown (1470 in chips)
Plaats 4: AADJWAA (1500 in chips)
Plaats 5: Phenex (1480 in chips)
Plaats 6: Orcyon (1515 in chips)
Plaats 7: chr505469 (1515 in chips)
Plaats 8: martukemun (1500 in chips) is sitting out
Plaats 9: two lions (1530 in chips)
Phenex: zet small blind 10
Orcyon: zet big blind 20
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan Box_SD [Js Jc]
chr505469: callt 20
martukemun: foldt
two lions: raiset 20 naar 40
Box_SD: callt 40
HarryBierdop: foldt
LukkyTown: foldt
AADJWAA: foldt
Phenex: callt 30
Orcyon: callt 20
chr505469: callt 20
*** FLOP *** [9c Ks 7d]
Phenex: bet 100
Orcyon: foldt
chr505469: foldt
two lions: callt 100

Zeg het maar mensen .... ik moet zetten

Quote:Box_SD: foldt
*** TURN *** [9c Ks 7d] [6h]
Phenex: bet 350
two lions: raiset 350 naar 700
Phenex: raiset 640 naar 1340 en is all-in
two lions: callt 640
*** RIVER *** [9c Ks 7d 6h] [7h]
*** SHOWDOWN ***
Phenex: toont [Qs Kd] (twee pair, Koningen en Zevens)
two lions: toont [Kh 9h] (twee pair, Koningen en Negens)
two lions won 3080 van pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 3080 | Rake 0
Board [9c Ks 7d 6h 7h]
Plaats 1: Box_SD foldde op de Flop
Plaats 2: HarryBierdop foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: LukkyTown foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 4: AADJWAA (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: Phenex (small blind) toonde [Qs Kd] en verloor met twee pair, Koningen en Zevens
Plaats 6: Orcyon (big blind) foldde op de Flop
Plaats 7: chr505469 foldde op de Flop
Plaats 8: martukemun foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 9: two lions toonde [Kh 9h] en won (3080) met twee pair, Koningen en Negens

Heb dus uiteindelijk gefold.. wat een juiste keuze was... hielp niet veel want even later ga ik eruit met AQ vs. JJ... Succes Harry
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik ben niet helemaal thuis in die step-toernooien.. heb nu step 3 ook gewonnen en heb dus een ticket voor step 4 gewonnen, kan ik die step ook voor toernooigeld inwisselen ofzo of moet ik gewoon step 4 spelen en hopen op het beste ?
Reply
zit nu al bijna 4 uur in de 22 dollar rebuy bij pp.
Nog 17 man. En sta boven average.
eerste plek 4500... Nu geen qk suited meer Wink

Overigens geen rebuy, slechts add on...
Reply
gittermaster Wrote:zit nu al bijna 4 uur in de 22 dollar rebuy bij pp.
Nog 17 man. En sta boven average.
eerste plek 4500... Nu geen qk suited meer Wink

Overigens geen rebuy, slechts add on...

ff kijken hoe je het doet Wink
Reply
Smile Weinig actie...... Moet per se die ft halen...
Reply
gittermaster Wrote:Smile Weinig actie...... Moet per se die ft halen...

andere tafel is nog erger... stelletje broekpoeperts Wink
Reply
ja inderdaad...
QQ nou
Reply
zo, hij koos ff verkeerd emoment om all in te gaan met Q2 Smile dat was een lekkere dubbel
Reply
gittermaster Wrote:zo, hij koos ff verkeerd emoment om all in te gaan met Q2 Smile dat was een lekkere dubbel

haha yep ... en die andere gozer dan eerst een Bad Beat uitdelen met KK vs AA en daarna doodleuk 2 handjes later 2 man eruit knallen met weer KK =D>
Reply
ja inderdaad Smile
nu ft...
Reply
Final Table nice gitter... ga die niet railen denk ik ... morgen vroeg op .. succes iig...
Reply
thx
Reply
Jezus he... de ene bad beat volgt de ander op in dat toernooi van jou ... als je er 72os inpleurt kan je hem volgens mij nog winnen...
Reply
die aq tegen qq was erg inderdaad. 4 clubs...
Reply
zucht... weer een coinflpije verloren en 8e.... Dacht dat hij als dealer mijn blind wilde pikken, maar goed A9 verloren van 44
Reply
netjes gitter!

@box: volgens mij kun je bij steps niet inwisselen voor t$. Dus gewoon door blijven spelen.
Reply
Mac Wrote:netjes gitter!

@box: volgens mij kun je bij steps niet inwisselen voor t$. Dus gewoon door blijven spelen.

ok vanavond dan maar eens die step 4 proberen... Overigens hoe spelen jullie de lage pocket pairs ? (tot 88)... op een of andere manier ben ik altijd bang met die dingen en pleur ik ze weg als er voor mij geraised wordt aangezien je dan meestal tegen 2 overcards aankijkt. Is limpen en hopen dat je een setje hit op de flop de juiste manier van spelen (in het algemeen uiteraard) of doen jullie dit anders ?
Reply
dat is echt een beetje afhankelijk van de tafel Box. Hoe agressief zijn je tegenstanders, welke positie zit je, wat is je stack etc.
Vanavond? Ik kijk wel ff mee als ik weet hoe laat.
Ga zelf weer de 22 dollar rebuy doen en wellicht ook de 11 speed rebuy.
Als ik roeg thuis ben, ook de 109 regular. Heb vanavond lekker de tijd om relaxed ff wat toernooitjes te spelen
Reply
Box Brother Wrote:Overigens hoe spelen jullie de lage pocket pairs ? (tot 88)... op een of andere manier ben ik altijd bang met die dingen en pleur ik ze weg als er voor mij geraised wordt aangezien je dan meestal tegen 2 overcards aankijkt. Is limpen en hopen dat je een setje hit op de flop de juiste manier van spelen (in het algemeen uiteraard) of doen jullie dit anders ?

Hangt er vanaf wanneer, waar, tegen wie... maar in het algemeen:

22 t/m 66 lazer ik weg in EP (UTG - UTG +2) aan een volle tafel. MP limp ik (tenzij er AGG's achter me zitten) en in LP raise ik ze (zeker tegen conservatieve blinds). Ik ga er pas mee stunten als ik rond een M van 5-6 begin te hangen. 77-JJ limp in EP-MP, raise in LP. QQ-AA always raise everywhere. Gewoon by the book dus in een standaardsituatie :wink:

Maar het hangt IRL dus helemaal af van je tafel. Ik speel ze aggressiever op een tafel vol broekpoeperts of tegen de bubble aan. Het is een kwestie van gevoel zeg maar

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:
Box Brother Wrote:Overigens hoe spelen jullie de lage pocket pairs ? (tot 88)... op een of andere manier ben ik altijd bang met die dingen en pleur ik ze weg als er voor mij geraised wordt aangezien je dan meestal tegen 2 overcards aankijkt. Is limpen en hopen dat je een setje hit op de flop de juiste manier van spelen (in het algemeen uiteraard) of doen jullie dit anders ?

Hangt er vanaf wanneer, waar, tegen wie... maar in het algemeen:

22 t/m 66 lazer ik weg in EP (UTG - UTG +2) aan een volle tafel. MP limp ik (tenzij er AGG's achter me zitten) en in LP raise ik ze (zeker tegen conservatieve blinds). Ik ga er pas mee stunten als ik rond een M van 5-6 begin te hangen. 77-JJ limp in EP-MP, raise in LP. QQ-AA always raise everywhere. Gewoon by the book dus in een standaardsituatie :wink:

Maar het hangt IRL dus helemaal af van je tafel. Ik speel ze aggressiever op een tafel vol broekpoeperts of tegen de bubble aan. Het is een kwestie van gevoel zeg maar

Zoiets dus Tree ?

PokerStars Spel #15882942502: Toernooi #80402086, $200+$15 Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 10/03/2008 - 15:31:18 (ET)
Tafel '80402086 1' 9-max Plaats #7 is de button
Plaats 1: sturka (1690 in chips)
Plaats 2: big cheeba (1490 in chips)
Plaats 3: Hvem_Der (1350 in chips)
Plaats 4: Angl-Gabriel (1410 in chips)
Plaats 5: I_muck_smuck (1600 in chips)
Plaats 6: Box_SD (1410 in chips)
Plaats 7: gummmmi (1560 in chips)
Plaats 8: yaron1209 (1460 in chips)
Plaats 9: 1bren (1530 in chips)
yaron1209: zet small blind 10
1bren: zet big blind 20
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan Box_SD [7h 7d]
sturka: callt 20
big cheeba: foldt
Hvem_Der: callt 20
Angl-Gabriel: foldt
I_muck_smuck: callt 20
Box_SD: raiset 80 naar 100
gummmmi: foldt
yaron1209: foldt
1bren: foldt
sturka: callt 80
Hvem_Der: foldt
I_muck_smuck: foldt
*** FLOP *** [9c 2d 2h]
sturka: checkt
Box_SD: bet 200
sturka: foldt
Box_SD won 270 van pot
Box_SD: laat hand niet zien
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 270 | Rake 0
Board [9c 2d 2h]
Plaats 1: sturka foldde op de Flop
Plaats 2: big cheeba foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: Hvem_Der foldde voor de Flop
Plaats 4: Angl-Gabriel foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: I_muck_smuck foldde voor de Flop
Plaats 6: Box_SD won (270)
Plaats 7: gummmmi (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 8: yaron1209 (small blind) foldde voor de Flop
Plaats 9: 1bren (big blind) foldde voor de Flop
Reply
En jij speelt 200 dollar toernooitjes als je zulke vragen hebt?

Ow my fuckin god :eeeek:
Reply
Ekslem Wrote:En jij speelt 200 dollar toernooitjes als je zulke vragen hebt?

Ow my fuckin god :eeeek:

Step 4 Ekslem.. heb step-toernooien gewonnen .. nee speel geen 200 dollar toernooien Wink 3 dollar dat is het :p
Reply
Oh ok... dan ga ik weer op mijn stoel zitten :wink:
Reply

Forum Jump: