Threads: 312
Ajax verlengt voorverkoop PSV-Ajax
De topper PSV - Ajax is nog niet geheel uitverkocht. Net als de afgelopen drie seizoenen is de wedstrijd aan Amsterdamse zijde (nog) niet uitverkocht. Ajax maakt vandaag bekend dat door de uitslagen van gisteren de voorverkoop voor de uitwedstrijd in Eindhoven is verlengd tot en met donderdag 6 maart. De verkoop zou eigenlijk vandaag eindigen. Vorige week waren de vakken bestemd voor de PSV-supporters binnen een minuut uitverkocht. PSV heeft na het verlies in Utrecht een voorsprong van zes punten op de grootste concurrent. Vorig seizoen waren dat voor dezelfde wedstrijd er nog acht en wist PSV na 34 wedstrijden 'slechts' op doelsaldo de zesde landstitel in acht jaar tijd te veroveren.
--
Famous for not travelling.
Het gloryhuntergehalte zal echter wel weer zodanig zijn dat t morgen alsnog uitverkocht raakt.
Threads: 4
Threads: 93
Famous for het slechtste uitvak van de Eredivisie.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 76
Bumme Wrote:Famous for het slechtste uitvak van de Eredivisie.........
Haha, ik neem aan slechste uitvak waar jij geweest bent!
psv-uit is idd vrij beroerd, heb echter toch wel meer drama uitvakken meegemaakt (Arena zie je ook heel weinig in het uitvak hoor). Gelukkig is Den Bosch iig niet meer in de eredivisie, DAT was pas een ramp!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 93
Uitvak in de ArenA ligt qua plek bijna gelijk aan het uitvak in Eindhoven. Je hebt daar echter geen net voor je neus hangen en volgens mij zit je in Eindhovwen nog net iets hoger en verder van het veld.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
harry_bierdop Wrote:Bumme Wrote:Famous for het slechtste uitvak van de Eredivisie.........
Haha, ik neem aan slechste uitvak waar jij geweest bent!
psv-uit is idd vrij beroerd, heb echter toch wel meer drama uitvakken meegemaakt (Arena zie je ook heel weinig in het uitvak hoor). Gelukkig is Den Bosch iig niet meer in de eredivisie, DAT was pas een ramp!
gewoon griebesplaatsen voor dat uitschot. in de kuip worden uitsupporters veel te veel verwend. bovendien scheelt het 4000 plekken als de beide uitvakken verkocht worden.
terecht dat ze in een hoek achter een paal gestopt worden.
helemaal verbieden die uitsupporters is nog beter. gezeik allemaal en het voegt geen reet aan sfeer toe, die paar druppels die de meeste clubs meenemen.
(hoewel de zwolle supporters erg gaaf waren :razz: ).
Threads: 27
Peter Wrote:Ajax verlengt voorverkoop PSV-Ajax
De topper PSV - Ajax is nog niet geheel uitverkocht. Net als de afgelopen drie seizoenen is de wedstrijd aan Amsterdamse zijde (nog) niet uitverkocht. Ajax maakt vandaag bekend dat door de uitslagen van gisteren de voorverkoop voor de uitwedstrijd in Eindhoven is verlengd tot en met donderdag 6 maart. De verkoop zou eigenlijk vandaag eindigen. Vorige week waren de vakken bestemd voor de PSV-supporters binnen een minuut uitverkocht. PSV heeft na het verlies in Utrecht een voorsprong van zes punten op de grootste concurrent. Vorig seizoen waren dat voor dezelfde wedstrijd er nog acht en wist PSV na 34 wedstrijden 'slechts' op doelsaldo de zesde landstitel in acht jaar tijd te veroveren.
--
Het gloryhuntergehalte zal echter wel weer zodanig zijn dat t morgen alsnog uitverkocht raakt.
De pot verwijt.... :-s
Fabian Wrote:Peter Wrote:Ajax verlengt voorverkoop PSV-Ajax
--
De pot verwijt.... :-s
Vandaar de knipogen uiteraard.
Bumme Wrote:Uitvak in de ArenA ligt qua plek bijna gelijk aan het uitvak in Eindhoven. Je hebt daar echter geen net voor je neus hangen en volgens mij zit je in Eindhovwen nog net iets hoger en verder van het veld.
Hoger en verder van het veld lijkt me niet.. Philips Stadion is kleiner dan de Arena en in beide stadions zit je boven in de hoek weggestopt. In de Arena zit je dan dus logischerwijs verder van het veld. Voor dat net moet je de Galatasaray-fans bedanken. Net was weg, totdat zij fakkels op het thuispubliek gingen gooien.
Mooie poll-uitslag op vi.nl trouwens:
Komt PSV nog in de problemen met de topper tegen Ajax op het programma?
59% Ja
41% Nee
19575 stemmen
-
Vertrouwen is na 3 winstpartijtjes van Ajax en 1 nederlaag van PSV duidelijk weer helemaal terug in Amsterdam. Zelf zie ik het zo vaart nog niet lopen, ondanks het deja-vu mbt vorig seizoen (de juichende Braamhaar mag ook weer fluiten net als toen). Ten eerste vind ik dit PSV sterker dan de ploeg die vorig jaar tegen Ajax moest aantreden (toen blessuregolf bij PSV), terwijl Ajax mi zwakker is dan een jaar terug. En stel dat we verliezen en volgende week in Kerkrade ook, dan staat Ajax nog slechts op doelsaldo bovenaan. Vervolgens staat er voor Ajax in de komende 4 wedstrijden Twente, Heerenveen en Groningen-uit (voor PSV dit seizoen in totaal 1 puntje) op de rol, terwijl PSV in die 4 duels tijd alleen naar NEC moet en verder 3x thuis speelt. Ik vind het voorlopig dan ook niet zo erg dat we verloren hebben in Utrecht (ook omdat het volkomen terecht was), want nu staat er zondag natuurlijk wel gewoon een absolute kraker op de rol. Heb er nu al zin in.
Peter Wrote:terwijl PSV in die 4 duels tijd alleen naar NEC moet
Vorig jaar zijn jullie hier kampioen geworden... wij wonnen maar met 2-1 ipv 8-1 :wink: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Daarom.. tis de enige uitwedstrijd en slechter dan vorig seizoen kan die niet verlopen. :8:
Wacht maar tot je Jeremain L. en Bas S. aan de gang gaat zien :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Threads: 208
Volgens al die Ajacieden hier wordt het zondag 1-4. Mocht het dat daadwerkelijk gaan worden, meld ik me maandag ziek :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
We moeten het in tegenstelling tot vorig seizoen dit keer doen zonder Sun Xiang, Diego Tardelli en Patrick Kluivert. Ajax mist in vergelijking met toen slechts Sneijder, Stam en Babel. Ik vind 1-4 dan ook een voorzichtige voorspelling.
Peter Wrote:We moeten het in tegenstelling tot vorig seizoen dit keer doen zonder Sun Xiang, Diego Tardelli en Patrick Kluivert. Ajax mist in vergelijking met toen slechts Sneijder, Stam en Babel. Ik vind 1-4 dan ook een voorzichtige voorspelling.
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Zeker na vanavond verwacht ik gewoon een dodelijke 1-0 of 1-1....
Psv hoeft niet en zal dus ook niet gaan voetballen, zoals ze eigenlijk nooit doen ( overigens wel kunnen, gok ik ). Wat niet hoeft, hoeft niet, en aangezien de boeren in het stadion genoegen nemen met countervoetbal in eigen huis ( geef ze eens ongelijk ), zullen we vast wel weer eens in die val lopen....
Thuis voor de buis dit keer, kan ik hem lekker uitzetten als ik te gefrustreerd raak.... :wink:
NOS: Politiebond kondigt staking aan bij PSV-Ajax
NOS Teletekst meldt dat de politiebond ACP donderdag bij de gemeente Eindhoven heeft laten weten dat er aanstaande zondag bij het duel PSV-Ajax mogelijk gestaakt zal gaan worden. De politiebond houdt nog een slag om de arm omdat het vrijdag nog met de minister spreekt. De vakbond was echter verplicht om de geplande staking 48 uur van te voren aan te kondigen. Welke gevolgen een staking zal hebben voor de wedstrijd is nog niet bekend.
-
Tyfushonden. Als dit afgelast wordt krijgen we echter wel de kans om een keer thuis tegen Ajax kampioen te worden. :8:
Kan ik mijn team weer omgooien
Threads: 24
Peter Wrote:NOS: Politiebond kondigt staking aan bij PSV-Ajax
NOS Teletekst meldt dat de politiebond ACP donderdag bij de gemeente Eindhoven heeft laten weten dat er aanstaande zondag bij het duel PSV-Ajax mogelijk gestaakt zal gaan worden. De politiebond houdt nog een slag om de arm omdat het vrijdag nog met de minister spreekt. De vakbond was echter verplicht om de geplande staking 48 uur van te voren aan te kondigen. Welke gevolgen een staking zal hebben voor de wedstrijd is nog niet bekend.
-
Tyfushonden. Als dit afgelast wordt krijgen we echter wel de kans om een keer thuis tegen Ajax kampioen te worden. :8:
Uiteraard zal er geen geschikte datum gevonden worden en moet het duel dus omgedraaid worden. Kan Ajax mooi in de eigen Arena tegen PSV kampioen worden, lijkt mij weer een mooie complottheorie voor waf [-o<
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Als het wordt uitgesteld is PSV al kampioen voordat het ingehaald wordt Box.
Denk trouwens dat het helemaal niet in het nadeel van PSV is als er gewoon gebald gaat worden zondag. Spirit zit er weer in na de Spurs, Ajax mist Lindgren zondag zeker, terwijl Luque en Perez nog maar halffit zijn. Bij PSV is nu iedereen fit, terwijl je over een paar weken kans hebt dat brekebeentjes als Afellay blessé zijn. En tis nu natuurlijk weer hommeles in Amsterdam door dat Cruijff-gedoe. Al dat geblaat over competitievervalsing bij afgelasting vanuit het Ajax-kamp is wat mij betreft echt onzin.
Threads: 105
Ik zou het wel prima vinden als het afgelast wordt! Zware wedstrijd tegen de Spurs gehad en kansloos verloren van Utrecht. Het zegt ook wel genoeg dat Ajax een kort geding heeft aangespannen om een staking te voorkomen.
Overdune Wrote:Ik zou het wel prima vinden als het afgelast wordt! Zware wedstrijd tegen de Spurs gehad en kansloos verloren van Utrecht. Het zegt ook wel genoeg dat Ajax een kort geding heeft aangespannen om een staking te voorkomen.
Ja en dan wordt het 19 maart gespeeld als we Spurs thuis en Roda uit in de benen hebben, terwijl Ajax rustig over Willem II heen heeft gelopen na 2 volle weken rust.
Als de spelers van PSV nu al vermoeid zijn (vorige week nog 7 dagen op rij rust gehad) is er echt iets fout. Ik hoop dat we gewoon gaan ballen, maar kan al wel ruiken dat de rechter gaat zeggen dat iedereen het recht heeft om te staken, dus ook de politie. :|
'Ajax lijdt ook sportieve schade door acties'
UTRECHT - Ajax lijdt financiële maar ook sportieve schade door de aankondiging van de politiebonden dat ze zondag tijdens PSV-Ajax actie willen voeren voor een betere cao.
Dat heeft Ajax-advocaat Grapperhaus zaterdagmiddag gezegd tijdens het kort geding dat de club heeft aangespannen tegen de bonden en de gemeente Eindhoven.
,,Het is niet eerlijk dat Ajax opnieuw slachtoffer wordt van de acties. Eerder moest Ajax-PSV ook al worden uitgesteld'', aldus de advocaat. Hij denkt dat de politiebonden met opzet wedstrijden van Ajax uitkiezen om publiciteit voor hun zaak te krijgen. ,,Ajax lijdt sportieve schade omdat PSV nu precies tussen twee Europacup-wedstrijden in zit.'' Door het drukke programma van PSV zouden de kansen voor Ajax relatief groter zijn om te winnen.
-
Is dat nou die club die volgens Ada gewoon alleen naar zichzelf kijkt? Wat een nonsense dit.
OOK PSV - AJAX AFGELAST
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Ook de topper tussen PSV en Ajax gaat niet door. De burgemeester van Eindhoven, Gerrit Braks, heeft de risicowedstrijd vanwege een politiestaking verboden. Ajax had een kort geding tegen de politiebonden en Braks aangespannen, maar kreeg nul op rekest.
De eredivisieduels AZ - Feyenoord en VVV - FC Twente zijn om dezelfde redenen afgelast. Sparta Rotterdam - Roda JC is de enige wedstrijd die zondag nog wel wordt gespeeld.
Threads: 15
COMPETITIE VERVALSING 1e KLAS, of het moet woensdag as worden gespeeld.......
THE SHUFFLE Wrote:COMPETITIE VERVALSING 1e KLAS, of het moet woensdag as worden gespeeld.......
Ja! 2 wedstrijden op 1 dag! Leuk! Eerst 's middags PSV-Ajax en dan lekker blijven zitten voor PSV-Tottenham 's avonds.
Zal wel naar 19 maart gaan. Leg mij maar uit wat daar competitievervalsing aan is. Best kans dat het gat dan minder dan 6 punten is en PSV heeft dan nog meer wedstrijden in de benen dan nu. Bovendien kan Ajax dan weer over volledig fitte Lindgren, Perez en Luque beschikken. Kans op blessures of schorsingen die er nu niet zijn hebben beide ploegen, dus dat is om het even. Enig voordeel hiervan voor PSV is dat we nu rustig naar de Spurs kunnen toewerken, enige nadeel voor Ajax is dat ze nu misschien wat vermoeider zijn als ze naar Twente moeten. Voor PSV-Ajax an zich maakt t echter geen bal uit vind ik. Bovendien is de jaarlijkse "het ligt echt niet aan onszelf" drogreden voor Ajax weer ontstaan als ze weer geen kampioen worden. :wink:
Competitievervalsing kun je het sowieso niet noemen, eerder rechtvaardigheid omdat dreigende competitievervalsing (de ene ploeg meer rust dan de ander) nu is rechtgezet. :8:
Tyfushonden, geen ene eurocent er meer bij nu, oprotten met die stinkdwazen....
/3/2008 - Demonstratie Ajax fans in Eindhoven verboden
(Gepost door RvN)
BRON: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://WWW.Ajax.NL">http://WWW.Ajax.NL</a><!-- w -->
Burgemeester Braks van Eindhoven heeft een mogelijke demonstratie van voetbalsupporters verboden. De gemeente Eindhoven heeft Ajax onder meer het volgende laten weten:
Ajax Netwerk
"Om te voorkomen dat door het afgelasten van de wedstrijd PSV - Ajax en het weigeren van de vergunning om te demonstreren ongeregeldheden ontstaan, heeft de burgemeester van Eindhoven een noodverordening afgekondigd. Deze geldt vanaf zaterdagavond 18.00 uur tot in ieder geval zondag middernacht. De verordening houdt onder meer in dat Ajax supporters niet naar Eindhoven mogen reizen om daar te demonstreren."
Dit betekent dus dat die wouten alsnog moeten werken, noodverordening....
Threads: 12
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Wel grappig om te lezen dat Ajax het er schijnbaar wel moeilijk mee heeft dat ze niet tegen PSV mogen nu ze in een Europese zware week zitten
Ik had overigens graag gebald vandaag!
Threads: 40
May The Schwartz Be With You
|