The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sportdreamzz Concert Agenda 2005
p.s. Zondag zeker weer lekker op het Terras bij Goffertzicht en als het zo'n weer waarschijnlijk ook wel handdoekje en Koelboxje mee :razz:

Rockin' Park is toch niet zo'n soort muziek als FoR? Beetje rustiger toch, voor oudjes :wink: ?

Me ma gaat er ook heen =D>, Nou is dat eigelijk niet zo verwonderlijk want ze ging ook met me mee naar Shockers :8: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Winstonicus Wrote:ik moest werken bij de tribute night een dag er voor en ik hoorde dat het concert van Bruce alles met zitplaatsen was, kom daar is toch geen hol aan

Als er een man alleen met een gitaar op het podium heel ingetogen zijn liedjes staat te spelen, is een zitplaats prima... Heel Ahoy' was muisstil tijdens het optreden... Een aantal nummers voor het eind was er een stagerush, stond de laatste vijf, zes nummer op twee meter van The Boss...
Reply
oke ik heb hem gezien in De Kuip, maar heb toch de meeste tijd in de backstage gezeten en bier gedronken
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
harry_bierdop Wrote:p.s. Zondag zeker weer lekker op het Terras bij Goffertzicht en als het zo'n weer waarschijnlijk ook wel handdoekje en Koelboxje mee :razz:

Rockin' Park is toch niet zo'n soort muziek als FoR? Beetje rustiger toch, voor oudjes :wink: ?

Me ma gaat er ook heen =D>, Nou is dat eigelijk niet zo verwonderlijk want ze ging ook met me mee naar Shockers :8: !

Feeder, Keane, QotSA, Lenny, REM en tussendoor wat andere bagger. The Mars VOlta is niet echt rustig te noemen....

Ik ga zorghen dat ik om 10.30 aanwezig ben!
Reply
Dugarry Wrote:
harry_bierdop Wrote:p.s. Zondag zeker weer lekker op het Terras bij Goffertzicht en als het zo'n weer waarschijnlijk ook wel handdoekje en Koelboxje mee :razz:

Rockin' Park is toch niet zo'n soort muziek als FoR? Beetje rustiger toch, voor oudjes :wink: ?

Me ma gaat er ook heen =D>, Nou is dat eigelijk niet zo verwonderlijk want ze ging ook met me mee naar Shockers :8: !

Feeder, Keane, QotSA, Lenny, REM en tussendoor wat andere bagger. The Mars VOlta is niet echt rustig te noemen....

Ik ga zorghen dat ik om 10.30 aanwezig ben!

ben er vrijdag voor het geluid, diehebben ze gisten weer weg gehaald, maar ik vind de naam nog steeds niet kloppen rock in park, ben toch eerder voor Pop in Park, wie komen er nou als rock bandjes dan
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
(Feeder,) QotSA, Mars Volta.... Verder weet ik het niet, ik heb die naam niet verzonnen...
Reply
Just hit me 2 day: Live 8 is in het weekend van Werchter. Nu maar hopen dat er niet TE veel afzeggingen volgen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
misschien komen ze wel ff langs bij werchter
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:misschien komen ze wel ff langs bij werchter

Het gerucht gaat al dat Kaisers Chiefs niet komen op Werchter.... en that's SUCKS!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Coldplay en U2 komen dus niet naar Werchter. Dan blijf ik ook thuis.
Reply
Dugarry Wrote:Coldplay en U2 komen dus niet naar Werchter. Dan blijf ik ook thuis.

Kwamen.

Coldplay was er 2 jaar geleden. Leuk optreden. U2 kan me gestolen worden.

Sommige artiesten zullen gewoon optreden in Londen. Ff snel tussendoor. REM en FooFighters staan ook gewoon op Werchter en op Live8. Ik weet niet welke bands nog meer.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Heb U2 ook nog nooit gezien, heb wel een superdvd van ze. U2 go home, live @ Slane Castle. Wil ze ooit nog wle eens live zien, maar dat komt wle als ik te oud ben voor Pennywise etc. :wink:

Nee, ik ben met vakantie, anders was ik er deze zomer al geweest. En had te laat in de gaten dat ik ook naar Gelsenkirchen kon, Arena Auf Schalke.
Reply
ik heb u2 3 a 4 jaar geleden gezien in het gelredome, ff de afbouw gedaan daar . Was trouwens een super concert. hoop er dit jaar weer bij te zijn, heb een paar dagen vrij tijdens het europa tourtje met G-star, dus die load-out wil ik wel mee maken icl. show
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
vanaf een uur of 1 lekker in de zon op een groot kleed zitten kaarten en een beetje zuipen... was gezellig.

Rockin' Park klonk redelijk gezellig maar om een uur of kwart voor 5 ging de muziek ineens een stuk zachter!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
THE MARS VOLTA/SUM 41/KAISER CHIEFS hebben allemaal afgezegd voor Werchter.... ik had graag Mars volta en Kaiser Chiefs willen zien.

SIOEN en DE LA VEGA zijn al vervangers. Duidelijk mindere vervangers.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Feeder, Lenny en REM waren super.

Keane viel wat tegen (was ook al de 3e x dat ik ze heb gezien),

Jamie Cullum was bagger, wat een kutoptreden zeg!

Queens of the Stone Age was ook wel goed, net als Gabriël Rios.
Reply
Ben nu aan het werk in Ahoy, 21.30 begint BB King, eens kijken wat die 80-jarige nog kan op z'n gitaar, en dan morgen weer ombouwen naar de veteranen dagen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Een hardrockfanaat is om het leven gekomen bij het Pressure Festival in het Duitse Herne. De 26-jarige man zou zijn bezweken na een trap op zijn lever te hebben gekregen. Het driedaagse heavy metal-festival in hartje Ruhrgebied is berucht vanwege de extreme wijze waarop het publiek van de muziek 'geniet'.

Zo vond op het festival een zogenoemde Wall of Death plaats, een dans waarbij pogo verbleekt tot een watjesbezigheid. Enkele duizenden festivalgangers splitsten zich in twee groepen om vervolgens, als in een veldslag, hard op elkaar in te rennen en te springen. Uiteraard onder begeleiding van snoeiharde metal. Het slachtoffer klaagde na de rockveldslag al wat over pijn, maar wist zich in eerste instantie te vermannen. Zo'n twee uur later stortte hij in en moest hij met spoed naar een ziekenhuis worden afgevoerd, waar hij overleed.

De politie vermoedt niet dat er een misdrijf aan het dodelijk ongeval ten grondslag ligt. Zij benadrukte dat het 'dansgeweld' vreedzaam bedoeld is. Naast het dodelijk slachtoffer werden er overigens nog eens zo'n 25 festivalgangers met kneuzingen en botbreuken opgenomen in het ziekenhuis.
--------------------

Dit heb ik toch een beetje gemist op de Goffert de afgelopen 2 weekeinden :|
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Vriend van me is net terug van een concert van U2 in Dublin (hij is niet echt fan, maar had bekenden daar wonen, dus er zat 6 dagen vakantie aan vast). Aan de foto's te zien een indrukwekkende show (met 82.000 man in het stadion):


[Image: u213wr.jpg]
[Image: u220zw.jpg]
[Image: u232ef.jpg]
Sportshag
Reply
harry_bierdop Wrote:Een hardrockfanaat is om het leven gekomen bij het Pressure Festival in het Duitse Herne. De 26-jarige man zou zijn bezweken na een trap op zijn lever te hebben gekregen. Het driedaagse heavy metal-festival in hartje Ruhrgebied is berucht vanwege de extreme wijze waarop het publiek van de muziek 'geniet'.

Zo vond op het festival een zogenoemde Wall of Death plaats, een dans waarbij pogo verbleekt tot een watjesbezigheid. Enkele duizenden festivalgangers splitsten zich in twee groepen om vervolgens, als in een veldslag, hard op elkaar in te rennen en te springen. Uiteraard onder begeleiding van snoeiharde metal. Het slachtoffer klaagde na de rockveldslag al wat over pijn, maar wist zich in eerste instantie te vermannen. Zo'n twee uur later stortte hij in en moest hij met spoed naar een ziekenhuis worden afgevoerd, waar hij overleed.

De politie vermoedt niet dat er een misdrijf aan het dodelijk ongeval ten grondslag ligt. Zij benadrukte dat het 'dansgeweld' vreedzaam bedoeld is. Naast het dodelijk slachtoffer werden er overigens nog eens zo'n 25 festivalgangers met kneuzingen en botbreuken opgenomen in het ziekenhuis.
--------------------

Dit heb ik toch een beetje gemist op de Goffert de afgelopen 2 weekeinden :|

DIt heb ik op tv gezien, net een middeleeuwse veldslag (maar zonder wapens). Die dode is overleden aan een scheur in zn lever, is ws iemand op gaan staan. Die gast die is overleden was ongeveer 2 bij 2 en woog 130 kilo, dus zelfs Davy is niet veilig met dit soort van festiviteiten.
Reply
Ben net terug uit Denemarken...Morgen een uitgebreid verslag van uw reporter ter plaatse
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:Ben net terug uit Denemarken...Morgen een uitgebreid verslag van uw reporter ter plaatse

Ik zal ook ff een verslagje doen over Werchter.... ff Audioslave afkraken. :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Zo, na een goede nachtrust ben ik eindelijk weer in het rijk der levende.

Een prachtige week, met perfect weer (25 graden, alleen maar zon en een licht briesje) is helaas ten einde gekomen.

Donderdag de eerste festivaldag enkele aardige bandjes gezien. Vooral Kent (S) was een geweldig optreden. Ook Flogging Molly had een super optreden.
Verder enkele kleine bandjes gezien die ook zeer de moeite waard waren (Mugison, Tom Vek, Armand van Helden)

Vrijdag in de middag heb ik het qua bandjes kijken wat rustiger aan gedaan. Alleen even bij the Haunted gaan kijken (wat overigens wat tegenviel).
Om 5 uur was het dan de beurt aan Snoop Dogg. Een zeer leuke optreden moet ik zeggen. Ook the Tears waren verrassend goed. Verder die dag Black Sabbath (zeer goed optreden) en D-A-D (Deense topband) nog gezien.

Zaterdag met zware kater richting festivalterrein gehobbeld. Jimmy Eat World speelde vrij aardig. Daarna speelde de Foo Fighters. Het is inmiddels de derde keer dat ik ze gezien heb maar het blijft snoei en snoei goed wat die gasten doen. Echt een geweldig optreden. Vervolgens kwam Green Day het podium op. Dit was een zware tegenvaller na het geweldige concert van de Foo Fighters. Misschien dat het voor Green Day meespeelde dat dit hun derde show van die dag was maar het was verschrikkelijk om te zien. Misschien hebben ze in hun 2 uur durende show in totaal maar 4 nummers totaal gespeeld. Voor de rest waren ze alleen maar bezig met het publiek ophitsen met Heeeee-Hooooooo en Ho-Ho-Ho. Dat heb je na 10 minuten ook wel gehad. Als je vervolgens na zo'n klote optreden ook nog eens We are the Champions durft te spelen dan heb je het volgens mij als band niet begrepen. Tussendoor dus ook maar even bij the Raveonettes wezen kijken wat niet onaardig was.
Als afsluiting van de dag nog maar even gestuiterd bij Carl Cox.

Zondag begonnen met de herrie van Turbonegro. Wat een sickoos zijn dat zeg. Maar wel lachen. Verder die dag nog the Go! Team, Bloc Party, Brian Wilson, Tokyo Ska Paradise Orchestra en Bright Eyes gezien. Met name die laatste band was erg goed (beetje ala Lamb).


Al met al een geweldig gaaf festival wat ik iedereen kan aanraden. Deense mentaliteit is echt super. Ook de vrouwen zijn het aanzien meer dan waard.

Zo ik ga weer ef aan de Norit.

Gegroet
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:Misschien dat het voor Green Day meespeelde dat dit hun derde show van die dag was maar het was verschrikkelijk om te zien. Misschien hebben ze in hun 2 uur durende show in totaal maar 4 nummers totaal gespeeld. Voor de rest waren ze alleen maar bezig met het publiek ophitsen met Heeeee-Hooooooo en Ho-Ho-Ho. Dat heb je na 10 minuten ook wel gehad. Als je vervolgens na zo'n klote optreden ook nog eens We are the Champions durft te spelen dan heb je het volgens mij als band niet begrepen.

Eruuuuuuuug grappig dit. In mijn ogen is Green Day het beste wat ik heb gezien op Werchter. Super optreden. Ik had ze dit jaar ook al in de HMH gezien, maar dit was nog beter.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Riekki Wrote:Misschien dat het voor Green Day meespeelde dat dit hun derde show van die dag was maar het was verschrikkelijk om te zien. Misschien hebben ze in hun 2 uur durende show in totaal maar 4 nummers totaal gespeeld. Voor de rest waren ze alleen maar bezig met het publiek ophitsen met Heeeee-Hooooooo en Ho-Ho-Ho. Dat heb je na 10 minuten ook wel gehad. Als je vervolgens na zo'n klote optreden ook nog eens We are the Champions durft te spelen dan heb je het volgens mij als band niet begrepen.

Eruuuuuuuug grappig dit. In mijn ogen is Green Day het beste wat ik heb gezien op Werchter. Super optreden. Ik had ze dit jaar ook al in de HMH gezien, maar dit was nog beter.

Misschien vind jij het gewoon leuker om Heee-hoooo te roepen als men je daarom vraagt vanaf een podium?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
In Werchter was de zon op dag 1 (donderdag) veeeeeeeeeer te zoeken. Bij aankomst brak het noodweer los. Tentje opgezet in een giga hoosbui die zeker een uurtje aan hield. Daarna brak de zon gelukkig door. Helaas bij het laatste optreden die dag begon het weer flink te regenen. Volgende dag was het op de camping en op het festivalterrein 1 modderpoel. Bij de douches stond je tot je enkels in de modder te wachten om schoon te worden en om dan vervolgens weer die modder in te gaan. Heeeeerlijk festival weer dus. Vanaf dat moment begon de zon zo nu en dan te schijnen en zondag was het zelfs stralend weer. Nu de optredensL

Donderdag gekeken naar Saul Williams. Leuke hiphop muziek. Daarna New Order en vervolgens ex-Moloko zangeres Roisin Murphy. Die laatste klinkt altijd goed. Snoop Dogg had ik veel van verwacht en ondanks de veeele oude en nieuwe hits vond ik hem gewoon weg saai. Als afsluiter die dag stond Chemical Brothers en die waren vet.... zo ver ik kon horen. Want op dat moment was de hel los gebarsten en zijn we toch maar richting camping gedreven.

Vrijdag leuk bands gezien zoals: Simple Plan, KT Tunstall, Jimmy Eat Wood, Garbage en Velvet Revolver. Opvallende meevaller vond ik Jammie Cullum.
Bijna aan het einde van de avond stonden de heren van Greenday op het programma. Beste optreden van Werchter in mijn ogen. Een VETTE show, veel nummer en gewoon lekker beuken. Faithless mocht afsluiten en was ook erg goed.

Zaterdag stonden op het programma voor mij: Therapy? (erg goed optreden), Pennywise (ouderwets beuken), Audioslave (viel behoorlijk tegen. Erg saai en slechte sound) en Nine Inch Nails (veel het zelfde, maar klonk wel redelijk).
Ook stond The Game op het programma en dat was wel DE afgang op Werchter. Hij moest 1 uur spelen en dat werden 40 afschuwelijke minuten. 3 liedjes en vooral vaak roepen dat wij de piemels van 50 cent en G-UnOt moesten zuigen. Vervolgens sloeg ie heel stoer 2 flessen champagne en een fles onbekende sterke drank naar achter en rookte hij een joint.
Gelukkig zorgden de heren van Rammstein voor een perfecte afsluiter. Wat een show, wat een spektakel, wat een KUT muziek :wink: . 60.000 man die in het voorste vak willen staan en ze vielen met bosjes flauw. Een leuke ervaring.

Zondag was een goede dag met oa. Flogging Molly, Keane, Soulwax, Arsenal, Sarah Bettens (zonder K's Choice, maar 50% van de nummers waren oude KC nummers), Queens of Stone Age, Foo Fighters en als afsluiter good old R.E.M.
Foo Fighters was gewoon super goed. Ik had wel het gevoel dat ze haast hadden ofzo. Ze speelde vrij snel door en er was weinig tijd voor Dave Grohl om een paar leuke grapjes te maken.

Al met al was Werchter dit jaar weer super. Jammer dat de vervangers van Mars Volta, Sum 41 en Kaiser Chiefs behoorlijk tegenvielen. Arno, 't Hof van Commerce en De La Vega horen niet op zo'n groot festival thuis. Ook de Nederlanders Kane en Whitin Temptation vond ik niet boeiend. Kane speelde bijna alleen nieuwe nummers en Whitin Temptation.... tja das gewoon bagger.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:
Riekki Wrote:Misschien dat het voor Green Day meespeelde dat dit hun derde show van die dag was maar het was verschrikkelijk om te zien. Misschien hebben ze in hun 2 uur durende show in totaal maar 4 nummers totaal gespeeld. Voor de rest waren ze alleen maar bezig met het publiek ophitsen met Heeeee-Hooooooo en Ho-Ho-Ho. Dat heb je na 10 minuten ook wel gehad. Als je vervolgens na zo'n klote optreden ook nog eens We are the Champions durft te spelen dan heb je het volgens mij als band niet begrepen.

Eruuuuuuuug grappig dit. In mijn ogen is Green Day het beste wat ik heb gezien op Werchter. Super optreden. Ik had ze dit jaar ook al in de HMH gezien, maar dit was nog beter.

Misschien vind jij het gewoon leuker om Heee-hoooo te roepen als men je daarom vraagt vanaf een podium?

nope, het was gewoon een VETTE show. Het heeeee-hoooo incident vond ook plaats in Werchter, maar dat vond ik niet zo vervelend. Ze speelde genoeg nummers en het was gewoon 1 vrolijke bende.

Ik zal trouwenszo wat plaatjes hier neer pleuren van Werchter. Helaas is alles bij Rammstein mislukt. Foto's maken was ook bijna onmogelijk.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
[Image: 121_2141.JPG]

[Image: 121_2154.JPG]

[Image: 121_2158.JPG]

[Image: 121_2159.JPG]

[Image: 121_2170.JPG]

[Image: 121_2181.JPG]

[Image: 121_2191.JPG]

[Image: 122_2203.JPG]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Heb idd van meerdere Werchter gangers gehoord dat Green Day best te pruimen was. In ieder geval op Roskilde niet.
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:Heb idd van meerdere Werchter gangers gehoord dat Green Day best te pruimen was. In ieder geval op Roskilde niet.

ach dat kan gewoon erg verschillen. Audioslave was in de HMH volgens veeeeele mensen super.

Op Werchter waren ze slappies en saai.... na afloop werden ze ook op Studio Brussel door meerdere mensen afgekraakt. Maar Audioslave had waarschijnlijk als excuus dat ze over werden gevlogen vanuit Berlijn, waar ze die zelfde middag op Live8 stonden.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: