Threads: 131
Lamme Lennie Wrote:Hoef Wrote:Mr. Ripley was toch Treesong? Ik heb daar nog een tijdje als wokkie gepost
Ik als de puntenmongool, dat waren nog eens tijden :-"
Wie was ook alweer die afhaalchinees? 8-[
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 89
Threads: 31
Gerben Zonderland Wrote:Lamme Lennie Wrote:Hoef Wrote:Mr. Ripley was toch Treesong? Ik heb daar nog een tijdje als wokkie gepost
Ik als de puntenmongool, dat waren nog eens tijden :-"
Wie was ook alweer die afhaalchinees? 8-[
Was dat niet Boris Boef/Berend Botje?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Threads: 12
Dommel
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Threads: 66
En ik SuperJood, en een ruzie dat ik had met bieî :lol:...
Threads: 27
Bier was/is Dommel... :lol:
Ik was daar ook gewoon al Fabian...
Threads: 55
Dommel...... :letitallout: :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Threads: 23
Waarom kan ik niet op Ada Wim stemmen?
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Threads: 40
He, waar is die prachtige avatar van Moker gebleven?
May The Schwartz Be With You
Threads: 312
Bor de Wolf Wrote:Waarom kan ik niet op Ada Wim stemmen?
Omdat zij nog niet geboren was toen deze poll werd gemaakt. :-({|=
Threads: 6
Lamme Lennie
Davydoff
Peter
Pluut
Moker
Bredanaar
Matador
Mayo
Boris Boef
Fabian
EB Sports
Ja dat waren nog es tijden. Prachtige forumtijd gehad met die lui en ik vergeet er nog wel een paar.
Ik geloof dat het fout ging toen ze moderators gingen aanstellen werden mensen geband enzo. Kreeg je Waf, Bocaloca en nog een paar van die vreemde knakkers hier, ja toen was het over met de pret.
:
Threads: 12
Waar is Pluut eigenlijk gebleven, nog steeds op het wielerforum of zo? :-k
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Threads: 325
hehe volgens mij zijn er in die hele periode maar 3 man geband en dat was een tijdelijke ban. Jij, matador en inno. Verder zijn van bovenstaand rijtje alleen pluut, moker en mayo hier niet meer aanwezig.
Pluut hangt volgens mij nog wel rond op een ander forum.
Mac Wrote:hehe volgens mij zijn er in die hele periode maar 3 man geband en dat was een tijdelijke ban. Jij, matador en inno. Verder zijn van bovenstaand rijtje alleen pluut, moker en mayo hier niet meer aanwezig.
Pluut hangt volgens mij nog wel rond op een ander forum.
o ja nu weet ik het weer, was een verzoek van het tennisforum waar nog gehoor aan werd gegeven ook.
Was een ramp voor me toen, 1 week niet kunnen forummen. :oops:
Bij Pluut ben ik nog eens op bezoek geweest in Rijswijk, dat was wel een toffe gast. Maar kort daarna was hij weg van het forum en heb ik hem ook nooit meer gesproken. :-k
bijna goed dommel! maar goed het is te lang geleden om me daar nog over druk te maken, laten we t er op houden dat je er gewoon niks vanaf weet.
:razz: ja het begint me steeds meer te dagen, Matador en ik verneukten het tennisforum en toen werd er door een paar forummers daar aan de mods verzocht om ons te bannen. Schande! :wink:
Wie was toen de mod? Davydoff of Lamme Lennie........of.......JIJ???
Grappige is dat ik 1 van die tennisforummers een paar maanden geleden stomtoevallig aan de telefoon had, we schijnen zakelijk gezien in dezelfde business te zitten.
Threads: 76
Dommel Wrote:Bij Pluut ben ik nog eens op bezoek geweest in Rijswijk, dat was wel een toffe gast. Maar kort daarna was hij weg van het forum en heb ik hem ook nooit meer gesproken. :-k
dan zal pluut jou ook wel een toffe gast gevonden hebben!
Dommel Wrote:we schijnen zakelijk gezien in dezelfde business te zitten.
wat een prachtige zin, jammer dat we deze magazijnmedewerker zo lang hebben moeten missen.
is die tennisforummer ook verslaafd aan poker?
waf Wrote:Dommel Wrote:we schijnen zakelijk gezien in dezelfde business te zitten.
wat een prachtige zin, jammer dat we deze magazijnmedewerker zo lang hebben moeten missen.
is die tennisforummer ook verslaafd aan poker?
magazijnmedewerker?
verslaafd aan poker?
Heb jij na al die jaren op dit forum eigenlijk al een baan?
waf Wrote:Dommel Wrote:Bij Pluut ben ik nog eens op bezoek geweest in Rijswijk, dat was wel een toffe gast. Maar kort daarna was hij weg van het forum en heb ik hem ook nooit meer gesproken. :-k
Absoluut! prachtige tijd met hem gehad.
Dommel Wrote::razz: ja het begint me steeds meer te dagen, Matador en ik verneukten het tennisforum en toen werd er door een paar forummers daar aan de mods verzocht om ons te bannen. Schande! :wink:
Grappige is dat ik 1 van die tennisforummers een paar maanden geleden stomtoevallig aan de telefoon had, we schijnen zakelijk gezien in dezelfde business te zitten.
LL en ik oa ja.
Ik vraag me toch af hoe je daarachter komt...neem je op met: hoi met Dommel? of zeg je halverwege: sorry ik moet even het forum lezen? hoe kom je op dat onderwerp?
Dommel Wrote:Heb jij na al die jaren op dit forum eigenlijk al een baan?
nee natuurlijk niet, ik kan maar 1 ding tegelijk.
Threads: 84
Dommel Wrote:waf Wrote:Dommel Wrote:Bij Pluut ben ik nog eens op bezoek geweest in Rijswijk, dat was wel een toffe gast. Maar kort daarna was hij weg van het forum en heb ik hem ook nooit meer gesproken. :-k
[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Mac Wrote:Ik vraag me toch af hoe je daarachter komt...neem je op met: hoi met Dommel? of zeg je halverwege: sorry ik moet even het forum lezen? hoe kom je op dat onderwerp?
Ik had hem destijds op MSN staan(overblijfsel van contacten op tourforum toen ik voor het eerst op SD kwam). Daarna nooit meer op MSN gesproken, maar ik wist natuurlijk wel hoe hij heet en waar hij woont. En als ik dan een telefoontje van een klant krijg uit de plaats waar hij woont met dezelfde naam...
waf Wrote:Dommel Wrote:Heb jij na al die jaren op dit forum eigenlijk al een baan?
nee natuurlijk niet, ik kan maar 1 ding tegelijk.
In dat geval: Hoeveel bedraagt de bijstand tegenwoordig?
Treesong Wrote:Dommel Wrote:waf Wrote:Dommel Wrote:Bij Pluut ben ik nog eens op bezoek geweest in Rijswijk, dat was wel een toffe gast. Maar kort daarna was hij weg van het forum en heb ik hem ook nooit meer gesproken. :-k
[gay]
Zo lekker was hij niet hoor. Al leek ie wel op Paul de Leeuw.
Threads: 131
Dommel Wrote:Treesong Wrote:Dommel Wrote:waf Wrote:Dommel Wrote:Bij Pluut ben ik nog eens op bezoek geweest in Rijswijk, dat was wel een toffe gast. Maar kort daarna was hij weg van het forum en heb ik hem ook nooit meer gesproken. :-k
[gay]
Zo lekker was hij niet hoor. Al leek ie wel op Paul de Leeuw.
Trok hij ook spontaan de string van je reet?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 40
Dommel komt weer eens op het forum en het wordt gelijk weer grof.
May The Schwartz Be With You
Threads: 103
Mac Wrote:Dommel Wrote::razz: ja het begint me steeds meer te dagen, Matador en ik verneukten het tennisforum en toen werd er door een paar forummers daar aan de mods verzocht om ons te bannen. Schande! :wink:
LL en ik oa ja.
Ik vraag me toch af hoe je daarachter komt...neem je op met: hoi met Dommel? of zeg je halverwege: sorry ik moet even het forum lezen? hoe kom je op dat onderwerp?
Ik was toen al een hele poos geen mod meer volgens mij.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 55
Ik ben nog nooit een mod geweest. Ik heb wel mot gehad!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
|