The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennispoll 2008
Schat Ferrero op dit moment beter in dan Gonzo, en die had goede kansen om van Ancic te winnen gister. Plus dat Ferrero makkelijk van Tojo won en hun HtH overtuigend 3-0 voor Ferrero is (ik weet het is lang geleden, maar zegt meestal toch wel iets, zie bv Haas-Roddick). Ik denk dat er zeker goede kansen voor JCF liggen.
Reply
buurs Wrote:ik word wel een beetje bang.... :roll:
ik ook altijd met mijn voorstellen :8:
Je hoeft niet bang te zijn, want het is voor nu prima.
Het lijkt me alleen in de toekomst beter om het gewoon bij de regels te houden. Het is voor de organisatie ook niet overzichtelijk als er constant onderling afspraken worden gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb de hele discussie eens even doorgelezen en ben het eigenlijk wel met Ad Wim eens. Gewoon voorspellen wat je denkt en als het dan gelijk is met je tegenstander (dus niet eerst daar naar kijken) gaat de beslissingsvraag beslissen. Daarvoor is die ook in het leven geroepen.

Het lijkt net of er veel geld met deze poll te verdienen is?
Laten we het als een leuk spelletje (net als bookies) zien.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Ik heb de hele discussie eens even doorgelezen en ben het eigenlijk wel met Ad Wim eens. Gewoon voorspellen wat je denkt en als het dan gelijk is met je tegenstander (dus niet eerst daar naar kijken) gaat de beslissingsvraag beslissen. Daarvoor is die ook in het leven geroepen.

Het lijkt net of er veel geld met deze poll te verdienen is?
Laten we het als een leuk spelletje (net als bookies) zien.
Daar geef je toch juist een argument om het wel te doen.
Als wij het niet leuk vinden om via een beslissingsvraag te beslissen, en het leuker en spannender vinden om 4 verschillen te hebben, dan draagt het toch alleen maar bij aan het spelen van een leuk spelletje.
Reply
Kwartfinales:

Tampie (6) - Juan Zueco (5) 1-1
7-8 BV
Tampie naar halve finale.

Kooltje - Ad Wim (4) 0-2
Youzhny - Hewitt
8-9 BV
Ad Wim naar halve finale.

Kuiper - Jappiesevic 0-1
Hewitt - Youzhny
7-6 BV
Jappiesevic naar de halve finale.

Buurs - omyaca (2) 0-2
Youzhny - Hewitt
Ancic - Ferrero
8-9 BV
Reply
Hup Nalbi =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met de overwinning van Nalbandian zijn Ad Wim en Tampie door naar de halve finale. Alleen Buurs en ik hebben het nog niet beslist.

Wel opvallend trouwens dat Kuiper en Tampie exact dezelfde voorspelling hebben, Kuiper eruit ligt, maar Tampie door is.
Reply
Jammer Kool, volgende keer beter.

Ik ben net als Hewitt en Federer, altijd goed in IW :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:Jammer Kool, volgende keer beter.

Ik ben net als Hewitt en Federer, altijd goed in IW :wink:
tja...
Reply
TJa, dit was natuurlijk wel heel zuur voor je natuurlijk. Maar als Hewitt van Youzhny wint, is het duidelijk. Anders bied ik bij voorbaat al mijn verontschuldigingen aan...
Reply
Kwartfinales:

Tampie (6) - Juan Zueco (5) 1-1
7-8 BV
Tampie naar halve finale.

Kooltje - Ad Wim (4) 0-3
8-9 BV
Ad Wim naar halve finale.

Kuiper - Jappiesevic 1-1
7-6 BV
Jappiesevic naar de halve finale.

Buurs - omyaca (2) 0-4
8-9 BV
omyaca door naar de halve finale

Halve finales:
Tampie (6) - Ad Wim (4)
Jappiesevic - omyaca (2)
Reply
buurs Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Buurs - omyaca

2-1 Hewitt - Youzhny
1-2 Ancic - Ferrero
1-2 Stepanek - Nalbandian
2-1 Wawrinka - Baghdatis

8-9 Beslissingsvraag

Daar gaan we dan. :wink:
Dat wordt dus alsnog de beslissingsvraag Confused
Neejoh, dit wordt gewoon een 0-4. Icon_twisted

0-4 en nadal wint met 6-4 6-4 Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
=D>
Reply
Hoe gaan we het nou doen met onze halve finales?
We zouden 4e ronde en kwartfinale doen toch?
Alles met PB, of alleen de kwartfinales?
En hoe doen we de puntentelling, wel of geen sets voor de kwartfinale?
Reply
Ik dacht aan 4e ronde en kwartfinales inderdaad. En ik ben even kwijt vanaf wanneer je sets pollt in een TMS. PB lijkt me wel handig aangezien het over 2 rondes gaat, maar dat is wel minder leuk om te volgen...
Reply
4e ronde is zonder sets, QF is met sets.

Het is niet ideaal, maar ik zou de 4e ronde gewoon normaal pollen, en de QF kan dan via PB naar mij, met sets.
Reply
Maar hoezo zou je dat zo doen dan? Zodat je toch nog wat kunt volgen?

Op zich kan het wel aangezien de kwart in sets wordt gedaan en je dus redelijk wat verschil kunt maken, maar als je na de 4e ronde 3 punten voorstaat, kun je in de kwart voor zekerheid gaan en nog moeilijk verliezen...
Reply
Hoe werd het trouwens vorig jaar gedaan met TMSs met een 128-schema?
Reply
Elikian Wrote:4e ronde is zonder sets, QF is met sets.

Het is niet ideaal, maar ik zou de 4e ronde gewoon normaal pollen, en de QF kan dan via PB naar mij, met sets.
Dit lijkt me een goede oplossing. Dan wel met 2 punten voor goede winnaar, 4e ronde of QF, en 1 punt voor goede sets.

Als je alles met PB doet, heb je nog steeds dat iemand die weinig goed heeft kan gaan gokken, dus op zich maakt het niet heel veel uit. En het is wel zo leuk om een beetje te weten hoe het ervoor staat.
Reply
Oke, prima. Maar 2 punten, ook voor 4e ronde? Dat wist ik niet, maar dat lijkt me wel goed in deze...
En dus alleen kwartfinale met sets.

Ik zet hem er wel even op.
Reply
Ik heb geen idee of we dit eerder zo gedaan hebben, maar lijkt mij wel leuker, anders wordt het wel heel afhankelijk van de kwartfinales.
Reply
Verschil tussen Tampie en mij in de 4e ronde ligt alleen in Ferrero-Nalbi (ik de 1e, Tampie de 2e) en in de BV (ik 13, Tampie 14 games).

Jammer dat hij er zelf niet is, ik had hem graag persoonlijk verslagen Icon_twisted
Reply
Ad Wim Wrote:Verschil tussen Tampie en mij in de 4e ronde ligt alleen in Ferrero-Nalbi (ik de 1e, Tampie de 2e) en in de BV (ik 13, Tampie 14 games).

Jammer dat hij er zelf niet is, ik had hem graag persoonlijk verslagen Icon_twisted

Ik zal de huid van Tampie zo duur mogelijk proberen te verkopen. Icon_twisted
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tampie/Kuiper beginnen met twee punten voorsprong na de 4e ronde, maar ik pak de BV.

Op naar de kwartfinales!
Reply
Halve finales:

Tampie (6) - Ad Wim (4) 15-11
Geen verschillen meer.
Tampie door naar finale

Jappiesevic - omyaca (2) 6-11
Geen verschillen meer.
omyaca door naar finale
Reply
Finale:

Tampie (6) - omyaca (2)

Finale ging als volgt toch?
Halve finales en mogelijke finales met sets per PB naar Elikian voor het begin van de eerste halve finale.
Reply
yup. Kan trouwens ook geen info vinden of die finale bestof3 of bestof5 is trouwens.
Reply
Finale TMS is al geruime tijd best-of-3, dat weet je toch wel Eli Wink
Reply
Tampie:

1 in 2 Federer - Fish
2 in 3 Djokovic - Nadal

1 in 3 Federer/Fish - Djokovic/Nadal

Omyaca

1 in 2 Federer - Fish
1 in 3 Djokovic - Nadal

1 in 3 Federer - Djokovic
2 in 3 Federer - Nadal
2 in 2 Fish - Djokovic
1 in 3 Fish - Nadal
Reply
Als Djokovic wint, dan win ik. Hup Djoko! (heeft er totaal geen vertrouwen in :oops: )
Reply

Forum Jump: