The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

KNVB beker 2007-2008
Ach ja, die Lurling. Volgens mij vonden ze in Zuid de komst van Lurling net zo fijn als die van Charisteas. Enig verschil is dat Charisteas gehaald werd voor een positie die destijds onderbezet was en Lurling een aankoop was om maar wat te kopen. Ze hadden op dat moment Van Persie, Buffel, Leonardo en Smolarek rondlopen voor de posities waar Lurling eventueel kon spelen (linksbuiten of schaduwspits). "Ons Ant" hield Van Persie toen overigens regelmatig buiten de basis.

Ik vind het hem, sinds de terugkeer van Van Bommel naar zijn geboorteland, de grootste sufferd in de Eredivisie.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:sufferd

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:Ach ja, die Lurling. Volgens mij vonden ze in Zuid de komst van Lurling net zo fijn als die van Charisteas. Enig verschil is dat Charisteas gehaald werd voor een positie die destijds onderbezet was en Lurling een aankoop was om maar wat te kopen. Ze hadden op dat moment Van Persie, Buffel, Leonardo en Smolarek rondlopen voor de posities waar Lurling eventueel kon spelen (linksbuiten of schaduwspits). "Ons Ant" hield Van Persie toen overigens regelmatig buiten de basis.

dit is de spijker op z'n kop. daaraan kun je toevoegen dat men hem een jankebal vindt. een zeurpiet.

maar ook dan snap ik niet dat een oud-speler zo wordt benaderd. wat kan hij er aan doen dat marwijk hem opstelde en dat hij tekortkwam en dat marwijk hem bleef opstellen terwijl hij niet beter werd (wss omdat het zijn aankoop was)?

als hij nou kwaad had gesproken over feyenoord of het legioen een mes in de rug gestoken had. maar dat is niet het geval.

overigens was het 'je moeder was een hoer' maar even te horen, al snel werd het 'lurling krijgt de kuip niet stil'. toch een stuk beschaafder.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Feyenoordsupporters die "always look on the bright side of life" zingen. :razz:

dat zongen ze richting naksupporters, denkhoofd.

overigens was dit begin jaren 90 wel min of meer een lijflied waarmee we uit het diepste dal ooit klommen. het keerpunt was in eindhoven, toen fraser ons daar naar de finale schoot. :razz:

Dat jullie het naar NAC zongen lijkt me logisch, maar niks lijflied.. wij zongen het woensdag naar de Spurs-fans en jullie namen dat nu over. Hakkuh
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Feyenoordsupporters die "always look on the bright side of life" zingen. :razz:

dat zongen ze richting naksupporters, denkhoofd.

overigens was dit begin jaren 90 wel min of meer een lijflied waarmee we uit het diepste dal ooit klommen. het keerpunt was in eindhoven, toen fraser ons daar naar de finale schoot. :razz:

Dat jullie het naar NAC zongen lijkt me logisch, maar niks lijflied.. wij zongen het woensdag naar de Spurs-fans en jullie namen dat nu over. Hakkuh

dat zeg ik, eeuwige nietszelfverzinnende copycats, dat hebben jullie dus ontdekt in 1991, toen jij nog een spermazaadje was.

verzin zelf eens iets.
Reply
Heracles - Roda JC 1-1

17' Garcia-Garcia
18' Meeuwis

Toch even 1 heuse minuut spanning!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
en strijd?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Inmiddels toch maar mooi 2-2 !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Had het Heracles wel gegund. Erg zuur dit voor ze. Zou d'ran zich in coma hebben gezopen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
kan t me goed voorstellen, die moet aardig zuur zijn.
Reply
Mac Wrote:kan t me goed voorstellen, die moet aardig zuur zijn.

Zuur? Als de 1 na beste keepert van Nederland je ploeg niet door een strafschoppenserie kan slepen, is het gewoon een terechte uitschakeling.
Reply
Daar had gewoon nu DOrdt moeten staan OSmile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
GVD :cry:
Zo dicht bij de finale...

Maar wat ben ik trots op mijn club. Continue het initiatief gepakt en gevochten tot het einde.
Kippevel hoe het publiek de beslissende penalty van Roda oppakte. Eerste de enorme teleurstelling, de immense stilte zoals die je die maar zelden hoort in het Polman en vervolgens geklap, gezang tot dat de spelers in de catacombe verdwenen. Dat doet mij ook iets.

Toch rest er naast een trots gevoel een enorme aderlating. Ik vraag me af of we ooit weer zo dichtbij een finale komen. Eerst sta je er nooit bij stil als je in de eerste ronde wordt uitgeschakeld door met alle respect Fc Eindhoven maar gisterenavond dringt pas echt het besef tot je door dat je een gemiste penalty verwijderd was van die finaleplaats. 'Klote' is dan een understatement. Zondag met de bus naar Tilburg en als we daar winnen zijn we nagenoeg veilig. Het gaat alsnog een prachtseizoen worden maar momenteel overheerst teleurstelling.
Reply
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:kan t me goed voorstellen, die moet aardig zuur zijn.

Zuur? Als de 1 na beste keepert van Nederland je ploeg niet door een strafschoppenserie kan slepen, is het gewoon een terechte uitschakeling.
:lol:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:GVD :cry:

Maar wat ben ik trots op mijn club. Continue het initiatief gepakt en gevochten tot het einde.
Kippevel hoe het publiek de beslissende penalty van Roda oppakte. Eerste de enorme teleurstelling, de immense stilte zoals die je die maar zelden hoort in het Polman en vervolgens geklap, gezang tot dat de spelers in de catacombe verdwenen. Dat doet mij ook iets.

Toch rest er naast een trots gevoel een enorme aderlating. Ik vraag me af of we ooit weer zo dichtbij een finale komen. Eerst sta je er nooit bij stil als je in de eerste ronde wordt uitgeschakeld door met alle respect Fc Eindhoven maar gisterenavond dringt pas echt het besef tot je door dat je een gemiste penalty verwijderd was van die finaleplaats. 'Klote' is dan een understatement. Zondag met de bus naar Tilburg en als we daar winnen zijn we nagenoeg veilig. Het gaat alsnog een prachtseizoen worden maar momenteel overheerst teleurstelling.

jammer dran, het was mooi geweest. als je zondag in tilburg wint ben je niet alleen veilig, maar ook az voorbij. :wink:

toch heb ik liever dat jullie verliezen, zodat je nog een puntje uit eindhoven moet en zult meeslepen. :razz:
Reply
Heel erg jammer dat Heracles het net niet heeft gehaald. Enige lichtpuntje voor mij is dat ik de kans dat Roda de finale wint, groter acht dan dat heracles dat zou doen.
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:jammer dran, het was mooi geweest. als je zondag in tilburg wint ben je niet alleen veilig, maar ook az voorbij. :wink:

toch heb ik liever dat jullie verliezen, zodat je nog een puntje uit eindhoven moet en zult meeslepen. :razz:

Eindigen boven AZ zal leuk zijn, maar niet meer dan dat. Het enigste dat nog telt is handhaving, een 15e plaats of hoger dus.
En een finale was niet alleen mooi geweest, het was een droom geweest die werkelijk zou worden. Maar helaas. Hoef ik mij in ieder geval niet te ergeren aan bussen vol met gloryhunterige semi-pony's, dat scheelt dan weer. Ongelooflijk hoe Heracles de laatste paar dagen heeft geleefd in Twente, trots ben ik.

Succes in de finale waf, ik hoop dat jullie dat laffe voetbal van Roda genadeloos afstraffen. En die Meeuwis maar janken over de instelling van PSV afgelopen zondag. Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de meest hypocriete voetballer van het land?
Reply
gittermaster Wrote:Heel erg jammer dat Heracles het net niet heeft gehaald. Enige lichtpuntje voor mij is dat ik de kans dat Roda de finale wint, groter acht dan dat heracles dat zou doen.

misgun jij soms feyenoord en mij deze prachtige prijs, glitterfarter? :razz:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de meest hypocriete voetballer van het land?

Dirk Kuyt.
Reply
Dommel Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de meest hypocriete voetballer van het land?

Dirk Kuyt.

Dat is dan weer wel waar :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:

jammer dran, het was mooi geweest. als je zondag in tilburg wint ben je niet alleen veilig, maar ook az voorbij. :wink:

Shht.. eerst zelf maar eens van je kleine broertje winnen! En denk dat NAC ook redelijk uit zal zijn op revanche volgende week. Wink
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Heel erg jammer dat Heracles het net niet heeft gehaald. Enige lichtpuntje voor mij is dat ik de kans dat Roda de finale wint, groter acht dan dat heracles dat zou doen.

misgun jij soms feyenoord en mij deze prachtige prijs, glitterfarter? :razz:
Ik misgun t jou niet Waf, zo ook mijn rotterdamse maatjes niet en enkele forummers hier ook niet, maar voor de rest alles wat met Feyenoord te maken heeft wel natuurlijk Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:

Shht.. eerst zelf maar eens van je kleine broertje winnen! En denk dat NAC ook redelijk uit zal zijn op revanche volgende week. Wink

ja, daarom moet psvee ook zoveel mogelijk punten verliezen. :wink:
Reply
Ik ben er nog altijd ziek van, maar toch heb ik ook enorm genoten. Regio Twente leek in de ban van deze halve finale en vandaag heb ik pas echt gemerkt wat voor een impact deze wedstrijd heeft gehad. Zelfs velen van het vrouwelijke geslacht hebben de wedstrijd gezien, het moet niet gekker worden. Een avond\bekeravontuur om niet snel te vergeten. Priceless waren de fct'ers die het vandaag niet konden laten om mij te confronteren met de nederlaag. Wie is dan de echte calimero vraag ik mij af... Rest mij nog een filmpje van de opkomst (fraaie sfeeractie) en enkele foto's:

Filmpje opkomst:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://s107.photobucket.com/albums/m304/HAFC/?action=view&current=HAFCNL_Sfeeractiehalvefinale_Heracl.flv">http://s107.photobucket.com/albums/m304 ... Heracl.flv</a><!-- m -->

Op de volgende foto zie je in het zwart-wit 1903 staan, de speeldatum (19 maart dus) en toepasselijk genoeg ook het jaar van de oprichting van onze oude club!

[Image: 0028.jpg]

[Image: 0036.jpg]

[Image: 0027.jpg]
Reply
Nilis en Romario in de spits...oude tijden herleven
Reply
die verslaggever :eeeek:

'ah, dat is de keeper van jong-PSV, Zoet. Dat wordt er eentje zeg, let op mijn woorden! Die wordt bij PSV opgeleid om keeper te worden van het eerste.' #-o
Mijn gras is groener
Reply
De eerste verrassing is al een feit:
Rijnsburgse Boys - RBS Roosendaal 2-1
Reply
Slaande beweging van Lazovic waar wel eens spelers voor geschorst zijn net in een duel tegen jong PSV. :roll:
Reply
Amor Fati Wrote:die verslaggever :eeeek:

'ah, dat is de keeper van jong-PSV, Zoet. Dat wordt er eentje zeg, let op mijn woorden! Die wordt bij PSV opgeleid om keeper te worden van het eerste.' #-o

En nu net:
"Zoet komt uit Veendam, Ramos aan de andere kant in het doel is helemaal uit Brazilië gehaald. Eens kijken wie er als eerste in het 1e staat."

:roll:
Reply
Ik denk de eerste, nadat miskoop Issakson het veld heeft moeten ruimen......het zoet komt tenslotte altijd na het zuur.
Reply

Forum Jump: